abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125361326
pi_125361347
Ik dacht eerst dat je bedoelde tussen de bladzijden van het boek :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125361393
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht eerst dat je bedoelde tussen de bladzijden van het boek :')
Huuuuuu :X
pi_125361414
O+ hagelslag O+
Ja doei.
pi_125361439
:D ik moest vlokken mee nemen naar Wales.. :Y
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 april 2013 @ 18:04:06 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125361607
Hagelslag :9. Op witbrood en roomboter :9

Een simpele curry in elkaar geflanst. Een kruidenpasta in huis hebben en kokosmelk is altijd handig. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_125361704
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Die paarse is helemaal lekker :9 intens puur ofzo? Staat hier ook nog een klein beetje van :9
Ja doei.
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:13:05 #8
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125361915
Communicatie.. ik weet niet wie het uitgevonden heeft, maar het concept werkt nauwelijks in de praktijk |:(
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_125362028
Als mijn hagelslag voorraad weer eens op is en ik niet snel in Nederland kom, kom ik bij je terug, leintje! Nu kan ik elke dag nog van een boterham met hagelslag genieten! :9
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:25:14 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125362315
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:13 schreef TAV74 het volgende:
Communicatie.. ik weet niet wie het uitgevonden heeft, maar het concept werkt nauwelijks in de praktijk |:(
Als de helft van het communicatieteam in Amsterdam ontslagen wordt kan je er ook niet veel van verwachten, althans als je het over jouw werk hebt. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:26:57 #11
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125362376
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Als de helft van het communicatieteam in Amsterdam ontslagen wordt kan je er ook niet veel van verwachten, althans als je het over jouw werk hebt. ;)
Daar zou het ook zomaar beter van kunnen worden :P We zijn ook niet beter gaan rekenen door de uitvinding van de calculator :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:10:50 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_125364135
Net hamburgers op de grill gemaakt, doe ik ook nooit meer, pffff wat een rook en walm.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:14:45 #13
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125364333
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Net hamburgers op de grill gemaakt, doe ik ook nooit meer, pffff wat een rook en walm.
heh. In mijn nieuwe huis heb ik geen afzuigkap (wel direct boven gaspit centrale afzuiging met twee standen, en raam naast gaspit) en ik heb de grillpan nog niet durven proberen.

Misschien nog ooit motorloze afzuigkap laten installeren en connecten aan de centrale afzuig.
Confidence through competence
pi_125365560
Hihi wat is een forum soms toch leuk.. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:48:01 #15
45206 Pietverdriet
pi_125365984
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

heh. In mijn nieuwe huis heb ik geen afzuigkap (wel direct boven gaspit centrale afzuiging met twee standen, en raam naast gaspit) en ik heb de grillpan nog niet durven proberen.

Misschien nog ooit motorloze afzuigkap laten installeren en connecten aan de centrale afzuig.
Grillen (BBQ) doe ik buiten, net als frituren
pi_125368392
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:14 schreef Stereotomy het volgende:

Ik vind een afzuigkap een irritant geluid veroorzaken als je met mensen zit te eten ja... net als de vaatwasser. Maar ja.. luchtjes en troep is ook zowat :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:30:14 #17
45206 Pietverdriet
pi_125368484
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik vind een afzuigkap een irritant geluid veroorzaken als je met mensen zit te eten ja... net als de vaatwasser. Maar ja.. luchtjes en troep is ook zowat :P
Als je zit te eten ben je toch klaar met koken?
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:54:03 #18
45206 Pietverdriet
pi_125369747
Met die aanslag in Boston moet ik aan Thucydides denken, de oorlog die nooit overgaat...

pi_125372145
Bruine suiker met roomboter op vers witbrood is heerlijk!
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Je doet het buiten zeg je, moet kunnen hoor. *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:41:33 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125372395
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:

Als je zit te eten ben je toch klaar met koken?
Half-openkeuken die grenst aan het eetgedeelte, dus na het koken blijft de afzuigkap altijd nog een tijdje aan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125372729
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Half-openkeuken die grenst aan het eetgedeelte, dus na het koken blijft de afzuigkap altijd nog een tijdje aan.
Of je brandt wat wierook. Mijn moeder deed dat tegen de geur van gebakken vis. Ik lachte me suf! Mijn mam is zo ouder dan hippies!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_125376860
Gerepeteerd en kledingsetjes gepast van 19u tot 21.15u vnv. Morgen bij iemans thuis nog een uurtje en dan is het wel goed. Kan mn eigen nummers niet meer horen :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:52:24 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125377436
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Gerepeteerd en kledingsetjes gepast van 19u tot 21.15u vnv. Morgen bij iemans thuis nog een uurtje en dan is het wel goed. Kan mn eigen nummers niet meer horen :')
Waar en wanneer kunnen wij als groupies jouw optreden al gillend en schreeuwend en flauwvallend komen bewonderen?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125377880
Morgen een dagje sollicitatiegesprekken voeren :X Vrijdagochtend nog een keer :X Iemand tips? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_125378686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Waar en wanneer kunnen wij als groupies jouw optreden al gillend en schreeuwend en flauwvallend komen bewonderen?
Haha, a.s. donderdag in het Winston Churchill hotel in Rijswijk. Tijdens de Fashion Awards treed ik om 20.30u op ;)
pi_125378856
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen een dagje sollicitatiegesprekken voeren :X Vrijdagochtend nog een keer :X Iemand tips? :P
Niet echt maar als ex-sollicitant kreeg ik een hekel aan de vraag 'waarom denk jij geschikt te zijn voor ons bedrijf?' Ten eerste hou ik er niet van mezelf op te hemelen, ten 2e ken je een bedrijf bijna nooit zo goed dat je precies weet waarom jij geschikt ben.
Maar ben misschien wel de enige hierin :P.
Succes iig!
pi_125379364
quote:
Stel eens niet van die cliché-vragen waar mensen alleen cliché-antwoorden op geven :+ (noem je 3 sterkste/zwakste punten en eens met FFT!) Sollicitaties nodigen sowieso uit tot liegen. "Waarom wil je deze baan graag?" Nou...omdat ik al een tijd werkloos ben en domweg een inkomen wil hebben en me in allerlei neppe bochten wil wringen om deze baan toch maar te krijgen!

Ooit iemand aangenomen die zei héél flexibel te zijn en dat idd ook 2 maanden proeftijd was. Daarna nooit meer een collega gehad die zo rigide was :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Hihi wat is een forum soms toch leuk.. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik echt de meerwaarde van het internet :Y Andere mensen ontmoeten die soms heel ver weg wonen en dan heel gastvrij zijn O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125379398
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Niet echt maar als ex-sollicitant kreeg ik een hekel aan de vraag 'waarom denk jij geschikt te zijn voor ons bedrijf?' Ten eerste hou ik er niet van mezelf op te hemelen, ten 2e ken je een bedrijf bijna nooit zo goed dat je precies weet waarom jij geschikt ben.
Maar ben misschien wel de enige hierin :P.
Succes iig!
DAT....is een vraag die ik eigenlijk niet zo boeiend vind :D Ik zal hem dus niet stellen....misschien wel de HRM-dame die bij het gesprek zit.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_125379489
En iedereen kent ook wel van die mensen op het werk waarvan je je afvraagt hoe ze het sollicitatiegesprek genept hebben dat ze een baan hebben gekregen terwijl ze of heel incompetent zijn of gewoon een arrogante lul/trut die het flink achter de ellebogen heeft.

Alhoewel dat vaak de oudere werknemers zijn met het veel hogere salaris dan jij, meer vrije dagen en de zekerheid toch niet te worden ontslagen aangezien semi-overheid altijd volgens last in-first out ontslaat.
pi_125379517
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Stel eens niet van die cliché-vragen waar mensen alleen cliché-antwoorden op geven :+ (noem je 3 sterkste/zwakste punten en eens met FFT!) Sollicitaties nodigen sowieso uit tot liegen. "Waarom wil je deze baan graag?" Nou...omdat ik al een tijd werkloos ben en domweg een inkomen wil hebben en me in allerlei neppe bochten wil wringen om deze baan toch maar te krijgen!

Ooit iemand aangenomen die zei héél flexibel te zijn en dat idd ook 2 maanden proeftijd was. Daarna nooit meer een collega gehad die zo rigide was :')

:D

Ik had net al bedacht maar gewoon op de inhoud te gaan en die oppervlakte-vragen weg te laten. Ik denk dat ik een sterk idee heb van wat voor iemand ik wil. Dat worden dus vragen als "We gaan nieuwe smartphones uitrollen. Hoe pak je het aan?", "Hoe ver ga je om gebruikers te helpen, ook als je weet dat er nog een shitload aan ander werk ligt" etc.

En misschien de vraag "wat is je muzieksmaak?" aangezien ze de hele dag mijn WinAmp aan moeten horen >:)

Nu maar hopen dat ik iemand tegenkom die net iets meer biedt dan wat de vacature vroeg :D
pi_125379620
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef PdeHoog het volgende:

Ik had net al bedacht maar gewoon op de inhoud te gaan en die oppervlakte-vragen weg te laten. Ik denk dat ik een sterk idee heb van wat voor iemand ik wil. Dat worden dus vragen als "We gaan nieuwe smartphones uitrollen. Hoe pak je het aan?", "Hoe ver ga je om gebruikers te helpen, ook als je weet dat er nog een shitload aan ander werk ligt" etc.

En misschien de vraag "wat is je muzieksmaak?" aangezien ze de hele dag mijn WinAmp aan moeten horen >:)

Nu maar hopen dat ik iemand tegenkom die net iets meer biedt dan wat de vacature vroeg :D
Inhoudelijke vragen ^O^

Al vrees ik dat je mij dus nooit gaat aannemen, ook al zou ik voldoen aan alle eisen :@
pi_125379647
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Inhoudelijke vragen ^O^

Al vrees ik dat je mij dus nooit gaat aannemen, ook al zou ik voldoen aan alle eisen :@
Want :? Ik zou een vrouw op de afdeling juist heel erg verwelkomen :o :@

Grappig is wel dat ik een van de kandidaten ken :') Ik heb met hem concerten gefotografeerd in Delft en Den Haag _O- Zijn CV kwam voorbij en ik hoefde nog niet eens zijn naam te zien of ik had al door wie het was _O-
pi_125379801
Ik ben te eerlijk in sollicitatiegesprekken en zou op jouw muziekvraag gewoon zeggen dat ik een hekel heb aan de hele tijd muziek om me heen, maakt niet uit wat en al helemaal muziek die ik niet zelf kan uitzoeken :'(

Waarom herkende je zijn CV?!
pi_125379943
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben te eerlijk in sollicitatiegesprekken en zou op jouw muziekvraag gewoon zeggen dat ik een hekel heb aan de hele tijd muziek om me heen, maakt niet uit wat en al helemaal muziek die ik niet zelf kan uitzoeken :'(
Geen reden om je niet aan te nemen ;) Alles is aan te passen. Desnoods door radio aan te zetten. Dat heb ik ook altijd tegen mijn andere collega's gezegd.
quote:
Waarom herkende je zijn CV?!
Concertfotograaf 3voor12 en IT :P Daar zijn er niet heel veel van ;)
pi_125380239
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Geen reden om je niet aan te nemen ;) Alles is aan te passen. Desnoods door radio aan te zetten. Dat heb ik ook altijd tegen mijn andere collega's gezegd.
Mooi! Welke boeken moet ik lezen om genoeg kennis te hebben, heb toch niet zoveel te doen in de nachtdienst :7
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:41:48 #36
55709 Stereotomy
pi_125380339
quote:
Naar décolleté's staren O+
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:42:02 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125380349
quote:
Hoeveel honderd wil je er hebben?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125380439
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooi! Welke boeken moet ik lezen om genoeg kennis te hebben, heb toch niet zoveel te doen in de nachtdienst :7
_O- Wat weet je van Windows 7, Excel, Word en hoe snel pik je dingen op? Kun je programmeren? Servers inrichten?
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:44:16 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125380446
Maar probeer eens iemand te interviewen volgens de STAR-methode?
Dat levert vaak wel al heldere antwoorden en situaties op?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125380458
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Naar décolleté's staren O+
Het zijn allemaal mannen }:| Behalve de HRM-dame. Da's een leuke meid ;)
pi_125380489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef golfer het volgende:
Maar probeer eens iemand te interviewen volgens de STAR-methode?
Dat levert vaak wel al heldere antwoorden en situaties op?
Heb ik idd gevonden. Ga ik ook even meenemen. ^O^
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:45:07 #42
55709 Stereotomy
pi_125380499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef PdeHoog het volgende:

Servers inrichten?
Meestal zet ik wat geraniums op de servers als ik ze inricht O+
pi_125380501
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoeveel honderd wil je er hebben?
Nou, geef me de hoofdlijnen maar :Y)
pi_125380520
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Meestal zet ik wat geraniums op de servers als ik ze inricht O+
Wordt lastig -O- Ze zijn virtueel :P
pi_125380536
En dat kloterige IE10 heeft spellingscontrole. Ik ga even op zoek hoe dat uit kan geloof ik :r
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:46:10 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125380546
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:45 schreef PdeHoog het volgende:

Nou, geef me de hoofdlijnen maar :Y)
Probeer er vooral een gesprek van te maken i.p.v. een ondervraging.
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:46:36 #47
55709 Stereotomy
pi_125380559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wordt lastig -O- Ze zijn virtueel :P
:o

pi_125380579
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Probeer er vooral een gesprek van te maken i.p.v. een ondervraging.
Was ik wel van plan eigenlijk :Y Ondervragingen zijn niet helemaal mijn ding.
pi_125380667
quote:

_O- Wat weet je van Windows 7, Excel, Word en hoe snel pik je dingen op? Kun je programmeren? Servers inrichten?
Ja, Ja, Ja, Ja en Bijna :9
+Decolletee
pi_125380671
quote:

Ik pik dingen snel op maar ik weet niets van servers inrichten en programmeren :+ Maar ik ben wel leuk! *O*
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:49:30 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125380683
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:47 schreef PdeHoog het volgende:

Was ik wel van plan eigenlijk :Y Ondervragingen zijn niet helemaal mijn ding.
En hou er rekening mee dat een sollicitant altijd nerveuzer is dan jij in zo'n situatie, dus stel mensen op hun gemak en geef ze de ruimte iets van zichzelf te tonen i.pv. toneelstukjes op te voeren.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125380718
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:49 schreef Isabeau het volgende:

Ik pik dingen snel op maar ik weet niets van servers inrichten en programmeren :+ Maar ik ben wel leuk! *O*
*O*
En je hebt decolletee w/
pi_125380792
pi_125380795
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef Bluezz het volgende:

*O*
En je hebt decolletee w/
En niet zo'n beetje ook ^5 En ik kan prima met nerds overweg en spreek hun taal ook nog eens!
Ik probeerde al zelf programma's te maken met een commodore 64, dus ga waaaay back 8-)
pi_125380801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aangenomen 8-)
pi_125380826
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
Aangenomen 8-)
Mooi. Dat scheelt jou weer sollicitatiegesprekken afnemen morgen. Wandelen?
pi_125380877
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En niet zo'n beetje ook ^5 En ik kan prima met nerds overweg en spreek hun taal ook nog eens!
Ik probeerde al zelf programma's te maken met een commodore 64, dus ga waaaay back 8-)
Ja. Nerds vind je weinig bij ons ben ik bang :') Je hebt vooral heel veel
SPOILER
pi_125380919
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooi. Dat scheelt jou weer sollicitatiegesprekken afnemen morgen. Wandelen?
Doen we ook in de lunchpauze :Y En reiskostenvergoeding alleen het max. fiscale toegestane. Ik heb nog wel een kamertje voor je dat je kan huren :Y
pi_125380967
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, Ja, Ja, Ja en Bijna :9
+Decolletee
Sorry....te oud :Y) hoewel je uitstekend bij de dames van de zorgopleidingen zou passen.....denk dat je er wel gillend gek wordt :Y)
pi_125380987
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:49 schreef golfer het volgende:

[..]

En hou er rekening mee dat een sollicitant altijd nerveuzer is dan jij in zo'n situatie, dus stel mensen op hun gemak en geef ze de ruimte iets van zichzelf te tonen i.pv. toneelstukjes op te voeren.
^O^
pi_125381049
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef PdeHoog het volgende:

Sorry....te oud :Y) hoewel je uitstekend bij de dames van de zorgopleidingen zou passen.....denk dat je er wel gillend gek wordt :Y)
TE OUD :% }:| }:| :X :X :N :N :'( :'( :{ :{ ;( ;( :6 :6 }) }) :{w :{w :|W :|W o|O o|O
pi_125381093
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef PdeHoog het volgende:

^O^
En en naast koffie of thee? Vragen : of gewoon wat water ;)
Voor de droge stresstrot :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:57:52 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125381097
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:51 schreef Isabeau het volgende:

Wanneer kan je beginnen? :+
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125381142
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:53 schreef PdeHoog het volgende:

Ja. Nerds vind je weinig bij ons ben ik bang :') Je hebt vooral heel veel
SPOILER
Ik heb wel ervaring met mensen die niet zo veel begrijpen. Van psychogeriatrie tot de simpele medemens :7 Komt helemaal goed.
pi_125381201
Ik ben zoooooooo blij dat ik (ff) geen sollies meer hoef te doen O+

Oh en suc6 FFT en wat gaaf Sunny *O*
pi_125381205
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

TE OUD :% }:| }:| :X :X :N :N :'( :'( :{ :{ ;( ;( :6 :6 }) }) :{w :{w :|W :|W o|O o|O
*)
pi_125381286
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zoooooooo blij dat ik (ff) geen sollies meer hoef te doen O+

Ik snap je helemaal :D

Ik heb op het punt gestaan een maand of wat geleden te solliciteren voor een senior applicatiebeheer-functie bij een ander bedrijf. Die waren met name geinteresseerd in me omdat ik Exact kennis heb nu. Ik heb dat op het laatste moment afgeblazen omdat ik eigenlijk nog wel ff op mijn plek zit hier, ondanks mijn geklaag over stress, drukte etc.
pi_125381287
Hoe is het met maisgate, Isa?
pi_125381316
Dank voor de tips iig...ik ga ff slapen. Morgen een beetje op tijd naar kantoor zodat ik nog wat nuttigs kan doen. Anders is de gehele dag weggegooid aan praten :X
pi_125381453
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met maisgate, Isa?
Er staan nog 5 blikken in de voorraadkast dus ik vrees het ergste voor het eten de komende week.

Succes morgen, P!
pi_125381523
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Dank voor de tips iig...ik ga ff slapen. Morgen een beetje op tijd naar kantoor zodat ik nog wat nuttigs kan doen. Anders is de gehele dag weggegooid aan praten :X
Dat is ook belangrijk ;)
Suc6!

Je kan er ook popcorn van maken Ies :D
pi_125381593
Van verse mais?! 8)7
pi_125381598
Nou ja, blikmais :+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 april 2013 @ 00:10:13 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125381608
Mais... Ik gebruik het alleen een enkele keer in de vulling voor taco's of tortilla's oid
pi_125381643
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:10 schreef borisz het volgende:
Mais... Ik gebruik het alleen een enkele keer in de vulling voor taco's of tortilla's oid
Dan vind ik het ook wel lekker :Y Vooral met refried beans en gehakt :9
pi_125382610
Mais is ook erg lekker in een aardappelpuree met wat boter en zo. Wordt wat zoeter.
pi_125382674
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
Mais is ook erg lekker in een aardappelpuree met wat boter en zo. Wordt wat zoeter.
Ja, dat dan weer niet. Maar Ross zou dat ongetwijfeld super vinden ;)
pi_125383724
Lijkt mij ook niet zo lekker hoor :+

Tot mijn verbazing vond ik het mais van zo'n kolf af knabbelen wel lekker.

Hoe gaat het met Ross en het ont-wowen?
pi_125384244
Ik vroeg vanavond nog of hij het miste: nee dus :+

Leuke patiënte hier nu om mee te kletsen. Ze heeft een hulphond die bij haar mag zijn op de kamer. Leuk beest!! O+
pi_125385179
Mogguh :O
  woensdag 17 april 2013 @ 08:33:31 #82
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125385862
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gesprek concreet houden inderdaad, en niet teveel in what-if vragen gaan zitten, dan selecteer je vaak degene met de beste fantasie :P
Dus: veel praktijkgericht vragen en dan vooral recente voorbeelden laten geven (dwing ze het verhaal een beetje in te kleuren, dan haal je de uit de duim gezogen nonsens er meestal ook wel uit).

Edit: STAR dus, die had Paul ook al genoemd.

Enne: als jij het gesprek een beetje relaxed voert krijg je het beste beeld is mijn ervaring.
  woensdag 17 april 2013 @ 08:37:50 #83
45206 Pietverdriet
pi_125385933
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Of je brandt wat wierook.
Oh dat vind in zo smerig. Zet dan een raam open
pi_125388836
morguh :W
pi_125389042
Jeey! Weer een hoofdstuk van het onderzoeksverslag ingeleverd voor feedback *O* Nog 2 te gaan..
pi_125389118
Yeah voor Sun. ( en voor filosofie met de kinders)
Lig je op schema ? *O*

Hier is het heiig en zonnig.
Voorspelling: regen ( en dan smelt ik, ja, ik ben van suiker)
Dilemma: fiets of auto ? :?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 april 2013 @ 11:10:49 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125389315
Zo. HTC One kom d'r maar in.

Nou ja over twee weken als het meezit :P
pi_125389470
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:03 schreef AnneX het volgende:
Yeah voor Sun. ( en voor filosofie met de kinders)
Lig je op schema ? *O*
Ja aardig. Ik hoop de komende dagen hst 5 en 6 te schrijven (conclusie/aanbevelingen en reflectie) zodat die 'gekeurd' kunnen worden door studiegenootjes. Feedback volgende week verwerken en opsturen naar begeleidster. Na de meivakantie hoop ik het dan af te ronden, alleen komt er dan nog een laatste toets tussendoor, maar heb ik wel weer studieverlof, zou te doen moeten zijn.. :) week van 3 juni allebei inleveren en hopen dat het voldoende is want dan ben ik KLAAR w/
pi_125391022
Ben benieuwd hoe het Pee vergaat :D :s)
pi_125391167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben benieuwd hoe het Pee vergaat :D :s)
De eerste afspraak is achter de rug :Y) En ging best goed moet ik zeggen :)
pi_125391178
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

^O^ goed zo.
pi_125391483
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

^O^ goed zo.
Nog twee te gaan. Er heeft zich gister via de mail eentje afgemeld "omdat-ie zich niet lekker voelt".
pi_125391774
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja aardig. Ik hoop de komende dagen hst 5 en 6 te schrijven (conclusie/aanbevelingen en reflectie) zodat die 'gekeurd' kunnen worden door studiegenootjes. Feedback volgende week verwerken en opsturen naar begeleidster. Na de meivakantie hoop ik het dan af te ronden, alleen komt er dan nog een laatste toets tussendoor, maar heb ik wel weer studieverlof, zou te doen moeten zijn.. :) week van 3 juni allebei inleveren en hopen dat het voldoende is want dan ben ik KLAAR w/
Het eind in zicht w/
pi_125391780
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nog twee te gaan. Er heeft zich gister via de mail eentje afgemeld "omdat-ie zich niet lekker voelt".
Het eind in zicht w/
pi_125391847
pi_125392830
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het eind in zicht w/
Vrijdag nog twee w/
pi_125393580
Zo, ik ga mijn wandelstokjes eens uitproberen in het bos. :s) :+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 april 2013 @ 13:16:58 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125393644
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, ik ga mijn wandelstokjes eens uitproberen in het bos. :s) :+

?

:P
  woensdag 17 april 2013 @ 14:35:45 #99
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125397012
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

"Tot slot nog een vraag meneer Jansen. Als u zichzelf met een dier zou moeten vergelijken, welk dier zou het dan zijn en waarom?"
pi_125397105
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

"Tot slot nog een vraag meneer Jansen. Als u zichzelf met een dier zou moeten vergelijken, welk dier zou het dan zijn en waarom?"
:D :X

Mooi Sun...wat een planning! en dan ook nog wandelvakantie.
Ongelooflijk hé, hoe ver je digitaal kunt komen ^O^

En Bloes...weet R'wijk al van huis?
  woensdag 17 april 2013 @ 14:42:00 #101
45206 Pietverdriet
pi_125397257
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

De gedachte daarachter is, het eerste dier wat je noemt is hoe je op anderen wilt overkomen.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:43:24 #102
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125397322
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De gedachte daarachter is, het eerste dier wat je noemt is hoe je op anderen wilt overkomen.
Mooi man, schoot me spontaan te binnen en er blijkt nog een gedachte achter te zitten ook 8-)
  woensdag 17 april 2013 @ 14:44:13 #103
45206 Pietverdriet
pi_125397350
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:43 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Mooi man, schoot me spontaan te binnen en er blijkt nog een gedachte achter te zitten ook 8-)
Is mij eens verteld door een recruiter dat deze vraag daarvoor gebruikt wordt,
  woensdag 17 april 2013 @ 14:47:16 #104
55709 Stereotomy
pi_125397466
recruiters :')_!
  woensdag 17 april 2013 @ 14:50:25 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125397578
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
recruiters :')_!
Ja, deaud motten ze. ;)

Heb je trouwens intussen al van de trage molens van de chipbakker of de lampenfabriek iets vernomen?
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 april 2013 @ 14:53:03 #106
55709 Stereotomy
pi_125397691
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, deaud motten ze. ;)

Heb je trouwens intussen al van de trage molens van de chipbakker of de lampenfabriek iets vernomen?
Yes, chipsbakker heeft er een maand over gedaan om te melden dat ze bij nader inzien toch geen interesse hebben thankuverymuch (hoor van veel kanten dat veel kandidaten inmiddels iets anders hebben gevonden voordat ze daar op gesprek kunnen) en het gesprek met de lampjes was heel positief gegaan, maar ze hebben momenteel een vacaturestop.

Heb sinds begin deze week echter nog een paar nieuwe dingen achter de hand die ik ga uitwerken, dus de zoektocht gaat door. :)
pi_125397995
Lampjesfabriek zoekt via Randstand op detacheringsbasis vanwege dezelfde vac.stop *O*
Nichtje X heeft zo nu twee jaar een functie.
  woensdag 17 april 2013 @ 15:09:02 #108
55709 Stereotomy
pi_125398355
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef AnneX het volgende:
Lampjesfabriek zoekt via Randstand op detacheringsbasis vanwege dezelfde vac.stop *O*
Nichtje X heeft zo nu twee jaar een functie.
Niet op de afdeling waar ik ben geweest ;) (speentjes en kolvers)

Ik heb ook contact met Randstad (de technische afdeling daarvan) en die zeggen momenteel niks te hebben bij de lampjes op die afdeling. Andere detacheerders zeggen hetzelfde voor de technische functies.
pi_125398481
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:16 schreef borisz het volgende:

[..]

[ [url=http://sovita.nl/slir/w386-h400/http://sovita.nl/uploads/webshop/PR30148SB.jpg]afbeelding[/url] ]
?

:D meer zo iets:

;)
  woensdag 17 april 2013 @ 15:15:10 #110
45206 Pietverdriet
pi_125398573
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D meer zo iets:
[ afbeelding ]
;)
Nordic stalking
Ga gewoon een eind lopen, daar heb je geen stokken of speciale kleding voor nodig
pi_125398737
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nordic stalking
Ga gewoon een eind lopen, daar heb je geen stokken of speciale kleding voor nodig
Nee, niet Nordic. Gewoon stokken. En ik ga niet zomaar een eind lopen in de vakantie. Hier in NL heb ik ze in feite niet nodig (dit was oefenen) maar in Schotland ben ik er blij mee, vooral berg af. Dus.. :6
  woensdag 17 april 2013 @ 15:29:04 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125399157
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Stereotomy het volgende:

Heb sinds begin deze week echter nog een paar nieuwe dingen achter de hand die ik ga uitwerken, dus de zoektocht gaat door. :)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 april 2013 @ 15:29:18 #113
45206 Pietverdriet
pi_125399170
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee, niet Nordic. Gewoon stokken. En ik ga niet zomaar een eind lopen in de vakantie. Hier in NL heb ik ze in feite niet nodig (dit was oefenen) maar in Schotland ben ik er blij mee, vooral berg af. Dus.. :6
Ik heb liever mijn handen vrij, als je valt kan je je val breken en val je niet op je gezicht. Daarom loop ik in heuvels, bergen etc ook nooit met mijn handen in mijn zakken.
  woensdag 17 april 2013 @ 15:30:23 #114
55709 Stereotomy
pi_125399216
quote:
:Y

Positief blijven, het is makkelijk om met de pakken erbij neer te zitten (ik vond de positie bij de chipsbakker echt bij mij passen), maar er zijn nog zat opties open die ik nog niet uitgediept heb, dus laat ik daar mee verder mee gaan. :)
  woensdag 17 april 2013 @ 15:34:00 #115
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125399359
quote:

[..]

Yes, chipsbakker heeft er een maand over gedaan om te melden dat ze bij nader inzien toch geen interesse hebben thankuverymuch (hoor van veel kanten dat veel kandidaten inmiddels iets anders hebben gevonden voordat ze daar op gesprek kunnen) en het gesprek met de lampjes was heel positief gegaan, maar ze hebben momenteel een vacaturestop.

Heb je ze toch maar mooi tegen elkaar uitgespeeld Steer :+
  woensdag 17 april 2013 @ 15:34:20 #116
55709 Stereotomy
pi_125399379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

:6
  woensdag 17 april 2013 @ 15:34:46 #117
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125399392
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Is mij eens verteld door een recruiter dat deze vraag daarvoor gebruikt wordt,
Ik plaats hem maar in dezelfde categorie als de oude vlekkentest (wat zie je hierin), die is inmiddels ook bewezen onzinnig ;)
pi_125399408
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb liever mijn handen vrij, als je valt kan je je val breken en val je niet op je gezicht. Daarom loop ik in heuvels, bergen etc ook nooit met mijn handen in mijn zakken.
Dat kan. Ik ben gewoon niet van plan te vallen O-) ;)
  woensdag 17 april 2013 @ 15:38:16 #119
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125399563
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat kan. Ik ben gewoon niet van plan te vallen O-) ;)
Vallen is een keuze :Y Tjakkaa!
pi_125399626
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niet op de afdeling waar ik ben geweest ;) (speentjes en kolvers)

Ik heb ook contact met Randstad (de technische afdeling daarvan) en die zeggen momenteel niks te hebben bij de lampjes op die afdeling. Andere detacheerders zeggen hetzelfde voor de technische functies.
Dommage. :'(

Mn.X loopt ook met die stokken, soms een korte en een langere indien heuvelachtig terrein. :Y
pi_125399669
Wij noemen dat hier thuis Nerdic Walking :@
Maar als je het prettig vind, vooral sk**t hebben aan iedereen en gewoon doen! w/

Bij de rijswijkers loopt de spanning op, ze stonden afgelopen dagen ineens 1e volgens inschrijfduur en doorstromers (ze hebben hun status aangepast afgelopen dagen, omdat ze niet wisten dat ze -omdat ze van een particulier huren- toch meetellen als doorstromers) *O*
Maar om half 12 checkten ze nog even, stonden ze ineens 2e en even later was hun hele reactie weg :?
2 telefoontjes naar de wbv en die zouden het uitzoeken, rekening houden mét de veranderde status en nu is het nog steeds zenuwen tot ze bellen.. het gaat in ieder geval niet van een leien dak :P
  woensdag 17 april 2013 @ 15:42:31 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125399757
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:34 schreef TAV74 het volgende:

_O-
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125399800
Nordic walken is echt iets anders dan bergwandelen met stokken hoor mensen!! Mijn moeder deed het en daar horen allerlei armzwaai oefeningen en weet ik veel watjes bij. Ik loop gewoon met stokken om mijn knieën te ontlasten bij lange afdalingen of klimmetjes. Verder geen gedoe en al helemaal niet op vlak terrein :D
pi_125399909
Oooooow :D
  woensdag 17 april 2013 @ 15:46:19 #125
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125399927
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Dat is niet hetzelfde als wandelstokken voor ruig terrein. Nodric Wokken gaat het echt om de beweging met die skistokken.
pi_125399959
Eindelijk mn euthanasieverklaringen ingevuld (dik boekwerk) ze liggen al vanaf nov. op me te wachten.
Vlg week naar de huisarts en dan is dat ook gedaan.
/goed bezig
pi_125399970
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat is niet hetzelfde als wandelstokken voor ruig terrein. Nodric Wokken gaat het echt om de beweging met die skistokken.
Dat zegt ze net :+
pi_125400004
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:+

De stokken zelf kunnen er wel voor gebruikt worden verder, zit geen verschil in verder geloof ik :)
  woensdag 17 april 2013 @ 15:47:47 #129
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125400005
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, ik probeer te werken tussen het posten door, dan mis je wel eens wat. gaan mensen je bellen enzo :P
  woensdag 17 april 2013 @ 15:47:48 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125400006
Mijn eerste 'werkmiddag' staat vast: volgende week vrijdag en dan elke vrijdagmiddag.
Morgen even meekijken en 'ingewerkt' worden.
w/
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125400018
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ja, ik probeer te werken tussen het posten door, dan mis je wel eens wat. gaan mensen je bellen enzo :P
:{w belachelijk gedoe..
pi_125400027
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef golfer het volgende:
Mijn eerste 'werkmiddag' staat vast: volgende week vrijdag en dan elke vrijdagmiddag.
Morgen even meekijken en 'ingewerkt' worden.
w/
:D leuk man!
pi_125400044
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Maar als je het prettig vind, vooral sk**t hebben aan iedereen en gewoon doen! w/

Bij de rijswijkers loopt de spanning op, ze stonden afgelopen dagen ineens 1e volgens inschrijfduur en doorstromers (ze hebben hun status aangepast afgelopen dagen, omdat ze niet wisten dat ze -omdat ze van een particulier huren- toch meetellen als doorstromers) *O*
Maar om half 12 checkten ze nog even, stonden ze ineens 2e en even later was hun hele reactie weg :?
2 telefoontjes naar de wbv en die zouden het uitzoeken, rekening houden mét de veranderde status en nu is het nog steeds zenuwen tot ze bellen.. het gaat in ieder geval niet van een leien dak :P
Jasses... -O-
pi_125400103
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Werken :{w
  woensdag 17 april 2013 @ 15:58:09 #136
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125400460
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:+

De stokken zelf kunnen er wel voor gebruikt worden verder, zit geen verschil in verder geloof ik :)
quote:
Een wandel/trekking-stok is absoluut niet geschikt voor Nordic Walking. De Nordic Walker wil wat doen aan lichaamsbeweging en wil zich daarvoor flink inspannen. Anders dan de gemiddelde 'wandelaar'. Ook worden er onderweg vaak verschillende oefeningen gedaan met behulp van de stokken. De stok moet meer gewicht kunnen dragen tijdens deze oefeningen dan onder het lopen.

http://www.superfamilie.nl/uitrusting/stokken.html
pi_125400540
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:58 schreef TAV74 het volgende:

[..]

[..]

Hmm en toch zag ik trekkingstokken op een nordic site staan volgens mij.. Nah had ik dan vast verkeerd gezien. Wij hebben iig lichtgewicht trekkingpoles.. Niet mee gaan armzwaaien dus :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunnythesun op 17-04-2013 16:08:29 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 april 2013 @ 17:32:54 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125404643
quote:

[..]

Aandeel chipsbakker sluit af met +3% :+.
pi_125404904
Lekker voor Q, vandaag begonnen bij Apprenti.
Dat betekent begeleiding, training, beetje productiewerk en belangrijker wat inkomen!
Vanaf dat hij terug is uit Aus al die tijd maar vruchteloos solliciteren etc, maar nu toch wat positiefs.
Hij (en wij) erg blij w/
pi_125404993
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Dat betekent begeleiding, training, beetje productiewerk en belangrijker wat inkomen!
Vanaf dat hij terug is uit Aus al die tijd maar vruchteloos solliciteren etc, maar nu toch wat positiefs.
Hij (en wij) erg blij w/
Aaah. Grote teen tussen de deur en ritme w/

En twee toegangskaartjes voor de prijs van éen - ING betaalt *O*
voor het Rijks... :P
pi_125405045
Ah mooi zeg voor Q!
pi_125405078
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

Aaah. Grote teen tussen de deur en ritme w/

En twee toegangskaartjes voor de prijs van een ING betaald *O*
voor het Rijks... :P
Leuk *O*
pi_125405105
Ja, leuk *O*

( Wordt) door ING betaald / t ...kan beiden :?
Afhankelijk van hoe je het leest.... w/
pi_125405141
Weet R'wijk nog niks?
# einde werkdag.
pi_125406533
Nog niks gehoord -O- en hij belt meteen als ie wat weet.
En morgen gaan ze weer bellen!

Ik vind het al met al toch wel een positieve dag, met als afsluiter lekker zingen *O*
pi_125407956
Lekker zingen *O*

# echo w/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 april 2013 @ 19:13:01 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125408191
Wanneer is het AnneX-Bluezz-duo-optreden-meet?
pi_125408671
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef borisz het volgende:
Wanneer is het AnneX-Bluezz-duo-optreden-meet?
:D Bluezz is goed in soli zingen

:X en ik ben beter in de backvocals *O*
pi_125408956
Bloes weet niet welke en of ik een leadje ga doen hoor *O*
Misschien deze ronde wel gewoon lekker veilig in koor *O*
Backvocals zijn bij mij ook beter dan leadjes *O*

:W
pi_125408996
Hi 8-) Nou, van de vier geplande gesprekken hebben er 2 daadwerkelijk plaatsgevonden :') Eentje meldde zich gister ziek af en de tweede is nooit op komen dagen _O-
  woensdag 17 april 2013 @ 20:13:08 #152
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125411045
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hi 8-) Nou, van de vier geplande gesprekken hebben er 2 daadwerkelijk plaatsgevonden :') Eentje meldde zich gister ziek af en de tweede is nooit op komen dagen _O-
Had je ze verteld dat jij de gesprekken deed? :P
pi_125411992
quote:
En ik maar denken dat mensen graag werk willen 8)7
Zit er wat bij die twee?
  woensdag 17 april 2013 @ 20:28:36 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125412035
quote:
Als het werkzoekenden met een uitkering waren kan je dat mooi meteen even aan de uitkeringsinstantie doorklikken. *)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125412708
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik maar denken dat mensen graag werk willen 8)7
Zit er wat bij die twee?
Denk het wel. Vrijdag nog twee maar heb al een voorkeur eigenlijk :@
pi_125412740
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Als het werkzoekenden met een uitkering waren kan je dat mooi meteen even aan de uitkeringsinstantie doorklikken. *)
Ik ga daar echt geen energie meer aan besteden _O-
  woensdag 17 april 2013 @ 20:58:47 #157
45206 Pietverdriet
pi_125413638
Net lekker gegeten en zit nu naar merels en nachtegalen te luisteren
pi_125413684
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
O+ fijn is dat he..

Alleen jammer dat ze 's ochtends ook zo vroeg weer beginnen }:| ;)
  woensdag 17 april 2013 @ 21:04:04 #159
45206 Pietverdriet
pi_125413920
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

O+ fijn is dat he..

Alleen jammer dat ze 's ochtends ook zo vroeg weer beginnen }:| ;)
Ach, ik sta vroeg op, en de boel is goed geluiddicht
  woensdag 17 april 2013 @ 21:04:29 #160
45206 Pietverdriet
pi_125413947
Hoor nu ook kikkers.
pi_125413981
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ach, ik sta vroeg op, en de boel is goed geluiddicht
Ik hoef niet vroeg op te staan en we slapen met het raam open.. en dan is om 5 uur uit het bed getetterd worden soms niet zo fijn, maar ach, het is wel een mooi getetter, dat wel O+
  woensdag 17 april 2013 @ 21:08:45 #162
63722 z80
I fink you freaky
pi_125414181
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
hier is de fam merel ook weer terug.
elk jaar komt het zelfde setje hier een nest bouwen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 april 2013 @ 21:55:23 #163
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125417112
Man man man. De NOS :'). Leuk dat interview hoor met WimLexMax maar die nabeschouwing en zelf nieuws willen maken :')!.
  woensdag 17 april 2013 @ 21:59:27 #164
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125417342
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:55 schreef borisz het volgende:
Man man man. De NOS :'). Leuk dat interview hoor met WimLexMax maar die nabeschouwing en zelf nieuws willen maken :')!.
Nabeschouwing ging op zich wel, alleen die royalty journaliste hoort dingen die er niet zijn.... Wat een irritante muts is dat.
pi_125417750
Domme cavia :') en dan die vage bazelende pratende poef met sinaasappel op het revers er naast.. Die hadden beiden wel thuis kunnen blijven.
pi_125417863
Yeah, "wij" gaan een zingende flash mob doen *O* a.s. zaterdagmiddag. w/
pi_125417992
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Hij (en wij) erg blij w/
Heeee toppieee *O*

Ik had een drukke werkdag met weer haasten naar een repetitie en ben ff bezig een verslag nakijken van mn zusje nu..
Morgen om 16u weg van werk, naar Rijswijk (casino, dacht hotel), generale repetitie, eten, in de make-up, omkleden en rond 20.30u optreden. Daarna wel ff blij van de drukte af te zijn!
pi_125418012
@ Annex: :D wat leuk! Waar? Waarom? :s)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 april 2013 @ 22:11:10 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125418121
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Domme cavia :') en dan die vage bazelende pratende poef met sinaasappel op het revers er naast.. Die hadden beiden wel thuis kunnen blijven.
Ome Sjuul van de Televaag _O-
pi_125418422
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:11 schreef borisz het volgende:

[..]

Ome Sjuul van de Televaag _O-
Echt he.. had niet door dat hij dat was en vroeg me hardop af wat voor flapdrol ze naast die muts neergezet hadden.. :+ nou ja, logisch dus :+
pi_125418485
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Annex: :D wat leuk! Waar? Waarom? :s)
Open dag van de Muziekschool w/

Wie had dat gedacht: mijn favoriete verschijnsel en nu ga ik er zelf deel van
uitmaken *O*
pi_125418505
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

Open dag van de Muziekschool w/
:D cool!
pi_125420096
Mariaplaats?
AX?
pi_125420511
Ik zit verdorie mee te grienen met Barry Stevens for crying out loud :@ :') (Adagio for Strings, dat was de trigger, oké.. )
  woensdag 17 april 2013 @ 22:53:21 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125421102
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:55 schreef borisz het volgende:
Had het opgenomen en heb alleen net het interview teruggekeken. Mening er over kan ik zelf wel vormen en daar heb ik geen panel van duiders voor nodig.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125421918
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heeee toppieee *O*

Ik had een drukke werkdag met weer haasten naar een repetitie en ben ff bezig een verslag nakijken van mn zusje nu..
Morgen om 16u weg van werk, naar Rijswijk (casino, dacht hotel), generale repetitie, eten, in de make-up, omkleden en rond 20.30u optreden. Daarna wel ff blij van de drukte af te zijn!
Suc66 w/
Doe de groetjes in Rijswijk! ;)
Als je nou in DH in een Casino moest zijn kwam je mijn F mss nog wel tegen ;)
pi_125422018
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Mariaplaats?
AX?
In de lokale Muziekschool w/
pi_125423032
Leuk al die optredende dames hier O+ AnneX zang + flashmobs, Bluezz zang, FFT zang & dans en Sarabi dans!
pi_125423181
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Leuk al die optredende dames hier O+ AnneX zang + flashmobs, Bluezz zang, FFT zang & dans en Sarabi dans!
pi_125423305
quote:
Nu jij nog 8-)
  woensdag 17 april 2013 @ 23:32:18 #181
55709 Stereotomy
pi_125423492
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nu jij nog 8-)
Nu jij nog 8-)
pi_125423508
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Suc66 w/
Doe de groetjes in Rijswijk! ;)
Als je nou in DH in een Casino moest zijn kwam je mijn F mss nog wel tegen ;)
Aan wie de groetjes? :)

Ik ben kapot. Hele dag rennen en dan laat op de avond n moeilijk verslag nakijken is rot maar ben gelukkig klaar.
Trusten!
pi_125423569
quote:
Je vergeet Steer dans.

Oh wacht, je had t over dames haha
  woensdag 17 april 2013 @ 23:34:39 #184
55709 Stereotomy
pi_125423606
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Je vergeet Steer dans.

Oh wacht, je had t over dames haha
hm, ik wilde een smiley linken :') lukt niet
pi_125423715
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef PdeHoog het volgende:

Nu jij nog 8-)
Mij wil je niet horen zingen 8-)
pi_125423909
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nu jij nog 8-)
Ik kijk wel link uit :P
  woensdag 17 april 2013 @ 23:41:16 #187
55709 Stereotomy
pi_125423938
*O* --> nu linkt ie wel

Tanzen *O* *O* *O*

Man, wat ben ik blij dat ik daar 4 jaar geleden mee begonnen ben. :)
pi_125423967
Vandaag trouwens geheel onverwacht mijn derde jaarcontract gekregen :{ Had eigenlijk een contract voor onbepaalde tijd verwacht. Morgen eens informeren naar de reden hiervan. Zeker omdat iemand die na mij binnenkwam wel een vast contract kreeg.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:42:27 #189
55709 Stereotomy
pi_125423993
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag trouwens geheel onverwacht mijn derde jaarcontract gekregen :{ Had eigenlijk een contract voor onbepaalde tijd verwacht. Morgen eens informeren naar de reden hiervan. Zeker omdat iemand die na mij binnenkwam wel een vast contract kreeg.
hmpf -O-
pi_125424100
quote:
Oh, dat had ik ook niet verwacht. Wat vaag zeg.
pi_125424115
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

hmpf -O-
Mwjah....het is wel weer een jaar werk. Maar als de motivatie niet ok is, dan misschien even rondkijken :) Blijkbaar waardeert men mijn inspanningen dan niet.

Ik heb nog een lijntje openstaan. Eens kijken of ze daar nog interesse hebben. Die vacature staat al ruim 9 maanden open. En ik zag net dat er nog wat meer functies openstaan op die afdeling bij dat bedrijf.
pi_125424557
Wat een onrustige indruk maak je ( op mij) P. c_/
Overigens wat is de tijd dan snel gegaan.

Isa ( als ik de tel niet kwijt ben) treedt jij vanavond op in je laatste nachtdienst !? *O*
pi_125424656
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef AnneX het volgende:
Hoe bedoel je onrustig :?
  woensdag 17 april 2013 @ 23:58:57 #194
55709 Stereotomy
pi_125424742
Return of the MopperPee *O*
pi_125424745
Verder kijken - volgende functie ...terwijl je druk bent met huidige functie.
Zoiets.
Tegelijkertijd niks mee met weten hoe de markt erbij ligt... :9
pi_125424768
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dat ook, zou jammer zijn :Y)
pi_125424769
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef AnneX het volgende:

Isa ( als ik de tel niet kwijt ben) treedt jij vanavond op in je laatste nachtdienst !? *O*
Dit is idd de laatste *O* *O* En daar ben ik heel erg aan toe!!!
pi_125424827
Ouch...jij treedT...treed jij...slordig van mij -O-

Echt FoK is zoooooķ slecht voor mijn grammatica en taalbeheersing -O- o|O
  donderdag 18 april 2013 @ 00:03:09 #199
55709 Stereotomy
pi_125424899
Je hebt altijd al een aparte stijl van schrijven gehad hoor, AnneX :* *)
pi_125424924
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt altijd al een aparte stijl van schrijven gehad hoor, AnneX :* *)
Oooh :7

Nou, als men mij niet begrijpt om die reden , lees ik het wel.

# dag TAV :W
pi_125425155
Ik snap wel dat P een beetje onrustig overkomt. Je doet je best voor een bedrijf, zet je enthousiast in en opnieuw een tijdelijk contract voelt dan idd aan alsof ze je niet waarderen. Zeker als iemand die na je is gekomen al wel een vast contract heeft. Het is dus niet zo dat het bedrijfsbeleid is om voorlopig geen vaste contracten te geven.
pi_125425288
Het leek mij ook zo kort geleden, dat hij daar begon ( met die onhandige
teamleider) .
Alleen is het al weer twee jaar later c_/
  donderdag 18 april 2013 @ 00:15:12 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125425391
quote:
Vreemd. Zeker naar informeren dus en laten vastleggen dat het hierna wel (ook wettelijk gezien) contract voor onbepaalde tijd moet worden.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125425392
Is het niet auto dat je 3e contract altijd eentje moet zijn voor onb. tijd? Of geldt dat alleen in de CAO ziekenhuissies?

Lekker laatste dans voor Isa *O* Hoelang vrij nu?

Ik heb maar steeds het gevoel dat ik morgen moet werken :?
Altijd na 2 dagen vrij - zingen - 2 dagen werken.
Dat zit er nogal in gesleten kennelijk :7
pi_125425836
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
:')
pi_125425881
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Vreemd. Zeker naar informeren dus en laten vastleggen dat het hierna wel (ook wettelijk gezien) contract voor onbepaalde tijd moet worden.
Of ze trappen me eruit volgend jaar :P
  donderdag 18 april 2013 @ 07:09:35 #207
45206 Pietverdriet
pi_125428786
Oh dear een biefstuk van 200 gram is tegenwoordig groot, erg groot
http://www.telegraaf.nl/v(...)_______________.html
pi_125429452
Ik ga naar bed :O

Ernstige situatie van de dag NWS / Explosie bij kunstmestfabriek in Texas
Er wordt al over 60 doden gesproken en ik zou niet vreemd opkijken als daar heel veel brandweermannen bij zitten. Er is al een énorme fik voor de boel pas echt goed explodeert.
pi_125429585
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 07:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear een biefstuk van 200 gram is tegenwoordig groot, erg groot
http://www.telegraaf.nl/v(...)_______________.html
200gr is toch niet zo belachelijk veel :?

@ Pee: ik snap wel een beetje wat Annex bedoelt met onrustig. Het lijkt idd nog maar zo kort geleden dat je daar begon, helemaal blij en nu ben je 'al weer' aan het brommen en om je heen aan het kijken. Vind het wel jammer voor je, had het idee dat je een hele leuke plek gevonden had tot niet zo lang gelden :)
pi_125429604
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
200gr is toch niet zo belachelijk veel
Ik denk dat Piet sarcastisch was aangezien dit in de tekst staat:
De PM wil dat we consumeren, mooi, dan doen we een paar haasbiefstukken van, schrik niet, 200 gram per stuk. Dan eet je morgen maar geen vlees.

En zo groot is dat idd niet.
pi_125429607
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 08:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat Piet sarcastisch was aangezien dit in de tekst staat:
De PM wil dat we consumeren, mooi, dan doen we een paar haasbiefstukken van, schrik niet, 200 gram per stuk. Dan eet je morgen maar geen vlees.

En zo groot is dat idd niet.
Ja dat snap ik, daarom ook. Ik ben het met hem eens dus ;)
  donderdag 18 april 2013 @ 09:14:39 #212
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125430166
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oooh :7

Nou, als men mij niet begrijpt om die reden , lees ik het wel.

# dag TAV :W
Wat bedoel je :W
pi_125431092
quote:

@ Pee: ik snap wel een beetje wat Annex bedoelt met onrustig. Het lijkt idd nog maar zo kort geleden dat je daar begon, helemaal blij en nu ben je 'al weer' aan het brommen en om je heen aan het kijken. Vind het wel jammer voor je, had het idee dat je een hele leuke plek gevonden had tot niet zo lang gelden :)
De plek is ook leuk en uitdagend. En de collega's leuk en gezellig. Er gebeuren alleen wat dingen waarvan ik me afvraag of dat de manier is waarop ik wil werken.
pi_125431510
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed :O

Ernstige situatie van de dag NWS / Tientallen doden bij explosie bij kunstmestfabriek in Texas
Er wordt al over 60 doden gesproken en ik zou niet vreemd opkijken als daar heel veel brandweermannen bij zitten. Er is al een énorme fik voor de boel pas echt goed explodeert.
In Amerika wordt veel met kunstmest type A (hoog nitraathoudend) gewerkt, denk het hier ook. Worden ook veel home-made bommen van gemaakt, de Oklahoma city aanslag bijv.. Een vergelijkbare explosie is er een aantal jaar geleden ook geweest in Toulouse.
pi_125431572
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:14 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wat bedoel je :W

Jij hebt wel eens iets gezegd over onduidelijk posten van mij w/
pi_125431615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:07 schreef Den_Haag het volgende:
In Amerika wordt veel met kunstmest type A (hoog nitraathoudend) gewerkt, denk het hier ook. Worden ook veel home-made bommen van gemaakt, de Oklahoma city aanslag bijv.. Een vergelijkbare explosie is er een aantal jaar geleden ook geweest in Toulouse.
Die in Toulouse had ik gemist. Deze fabriek lag wel heel erg dicht bij de bebouwde kom...

En nee, ik ben nog steeds niet naar bed. Ik had even lol in R&P / Mijn partner en ik delen TOTAAL niet dezelfde interesses Maar TS is weg gegaan omdat ze zo door de mand viel :') Helaas.
pi_125431660
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die in Toulouse had ik gemist. Deze fabriek lag wel heel erg dicht bij de bebouwde kom...

Zie je vaak in Amerika maar ook in de rest van de wereld. Men ging om het werk heen wonen. Bhopal lag eerst kilometers van huizen, totdat men besloot dat het een goed idee was om dicht bij de fabriek te wonen ivm het verkrijgen van werk.
pi_125431848
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:13 schreef Den_Haag het volgende:

Zie je vaak in Amerika maar ook in de rest van de wereld. Men ging om het werk heen wonen. Bhopal lag eerst kilometers van huizen, totdat men besloot dat het een goed idee was om dicht bij de fabriek te wonen ivm het verkrijgen van werk.
Dat snap ik wel, alleen lijkt me dat bij fabrieken met een dergelijk explosiegevaar niet zo briljant :X
pi_125431895
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, alleen lijkt me dat bij fabrieken met een dergelijk explosiegevaar niet zo briljant :X
Er zijn nog ergere voorbeelden ;)
En handig is het niet. Maar ja, of je moet mensen verhuizen die er al jaren wonen of je moet een fabriek die veel geld en werk oplevert sluiten en afkopen.
Dus, kop in het zand en niks doen is vaak waar men voor kiest.
  donderdag 18 april 2013 @ 11:51:24 #220
55709 Stereotomy
pi_125434859
Genieten jullie ook zo van DH's maandelijkse inhoudelijk posts? :@
  donderdag 18 april 2013 @ 11:57:59 #221
55709 Stereotomy
pi_125435324
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Concertfotograaf 3voor12 en IT :P Daar zijn er niet heel veel van ;)
Ik ken er al twee... :P
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_125436941
quote:
Hoe valt jouw score van de 27 items? Steer... :D
Best wel benieuwd...

Het interview van de as. Koning en Koningin viel mij mee.
Alleen viel mij op, dat zelfs de cameralieden eromheen in een pák -O- aan het werk waren... ?
En dat Mariëlle een mooie bloes qua kleur en snit aan had. :9

Oh en FFT : Hals- und Beinbruch vanavond *O*
pi_125437152
quote:
6s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
O+

ik ga binnenkort dat interview eens terug kijken, lijkt me wel interessant. Alleen moet ik het op het werk doen denk ik, thuis is ons internet te langzaam voor uitzendinggemist....
  donderdag 18 april 2013 @ 15:32:03 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125442402
Zo. Ik ben een uurtje 'ingewerkt' in het kassagebouw van het Wandelpark en Openluchtheater.
Sleutels en allerlei codes gekregen.
Volgende week vrijdagmiddag voor het eggie van start.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125444567
Was het leuk G? :)
pi_125444968
quote:
6s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
zal het voortaan weer bij middag :W houden
pi_125445164
quote:
16s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:37 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

zal het voortaan weer bij middag :W houden
Nee joh !
" inhoudelijk" is het sleutelwoord :7

Wat een verantwoording, golfer: de sleutels en codes !
Werk je alleen voortaan of met tweeën ?
pi_125445550
Godsammezegene! Wat een wind, ik waai net bijna uit m'n hemdje met die windstoten O+
  donderdag 18 april 2013 @ 16:53:45 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125445623
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Was het leuk G? :)
Ja, er hangt zo een leuk relaxed sfeertje. Ook B. later vanmiddag nog even voorgesteld aan mijn directrice en haar het backstage, na afloop van voorstellingen borrelen met de artiesten-plekje getoond.

Het wandelpark wordt overdag echt heel veel gebruikt door de Bloemedaalse types met hun labradors, golden retrievers en soortgelijke kalven.
het is namelijk toegestaan om de honden los daar te laten lopen, tenzij er zich teveel herten op het park bevinden. Dan moeten ze wel aangelijnd omdat er al een paar keer herten zijn doodgebeten door loslopende honden.
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 18 april 2013 @ 16:54:47 #231
45206 Pietverdriet
pi_125445671
quote:

[..]

200gr is toch niet zo belachelijk veel :?

400 vind ik een goeie steak
pi_125445722
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

400 vind ik een goeie steak
Ja, dan zit ik wel bommetje vol, maar dat hoort bij een steak dinner :Y :)
pi_125445793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, er hangt zo een leuk relaxed sfeertje. Ook B. later vanmiddag nog even voorgesteld aan mijn directrice en haar het backstage, na afloop van voorstellingen borrelen met de artiesten-plekje getoond.

Het wandelpark wordt overdag echt heel veel gebruikt door de Bloemedaalse types met hun labradors, golden retrievers en soortgelijke kalven.
het is namelijk toegestaan om de honden los daar te laten lopen, tenzij er zich teveel herten op het park bevinden. Dan moeten ze wel aangelijnd omdat er al een paar keer herten zijn doodgebeten door loslopende honden.
Klinkt goed ^O^ (afgezien van dode herten natuurlijk ;( )
  donderdag 18 april 2013 @ 17:01:34 #234
55709 Stereotomy
pi_125445942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Godsammezegene! Wat een wind, ik waai net bijna uit m'n hemdje met die windstoten O+
Wapperende zomertieten *O*
pi_125445965
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:01 schreef Stereotomy het volgende:

Wapperende zomertieten *O*
Niet als je geld uitgeeft aan een fatsoenlijke bh *O*
  donderdag 18 april 2013 @ 17:04:18 #236
55709 Stereotomy
pi_125446024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd tegen mijn neefje:

*O*
pi_125446033
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Eerste levensbehoefte w/
Mag Nigella ook wat aan uitgeven B-)
Ad. die wapperden al, terwijl ze door de collegezaal liep. :Y
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 april 2013 @ 17:04:46 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125446036
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Die honden mogen ze wel in Santpoort en Driehuis loslaten. Daar lopen teveel herten door de straat :P
pi_125446327
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
:9
Helaas staat die brug in de weg.
pi_125446343
quote:
12s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
:9
Helaas staat die burg in de weg.
Burg? :?
  donderdag 18 april 2013 @ 17:12:58 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125446351
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:04 schreef borisz het volgende:

Die honden mogen ze wel in Santpoort en Driehuis loslaten. Daar lopen teveel herten door de straat :P
Hier in Bloemendaal is het ook een soort 'plaag' aan het worden. Vooral de damherten. Die scharrelen gewoon in de tuinen rond.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125446357
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, dan zit ik wel bommetje vol, maar dat hoort bij een steak dinner :Y :)
Kan niet wachten op het BBQ seizoen :9
pi_125446371
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:12 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Burg? :?
Brug :@
pi_125446414
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef Den_Haag het volgende:
Brug :@
Bedoel je deze?

O+
pi_125446423
quote:

[..]

:9 :9 lekkere entrecote van de barbie, op een plankje gegaarde zalm, eenvoudige kipspiezen :9 :9

-O- helaas moet hier eerst de tuin verbouwd worden voor we 'mogen' bbq'en -O-
pi_125446424
Yep, stukje aan de andere kant zit ik :W
pi_125446481
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef Den_Haag het volgende:
Yep, stukje aan de andere kant zit ik :W
:W
pi_125446577
En nu eens door de wind naar huis
pi_125446639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:18 schreef Den_Haag het volgende:
En nu eens door de wind naar huis
Niet klagen maar dragen. Je bent met de auto :s)
pi_125446702
Zelfs hier 'stormt' het (volgens de Tukkers is een beetje wind al gauw storm..) :)
  donderdag 18 april 2013 @ 17:22:57 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125446785
quote:

Vorig jaar de Weber maar 2x gebruikt.
Hopelijk kan het dit jaar wat vaker. :)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 april 2013 @ 18:29:27 #252
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125448907
Dze had ik nog niet in de collectie. Poes in een doos foto. :+

Nou ja deze doos is al half gesloopt :P. Maar het koffieapparaat is er ;).
pi_125449077
O+
pi_125449110
Haha @ poes van Borisz...vermoedde het al bij de grote doos en las vervolgens de onderste regel w/

Lekker bakje koffie zo ! *O*

Ondertussen bezig met http://www.themanwiththepan.tv/recipes.php?i=136
Vermoedelijk voor twee dagen ? gezien de hoeveelheden...
pi_125449138
Poes O+

AX : belangrijkechatmetbuddies!!
pi_125449247
Haha!
Mn. X zocht net waar Bloesdeel ligt 8)7

Zoals gezegd: met vrijwilligerswerk kun je nog drukker zijn dan met dagelijks werk _O-
  donderdag 18 april 2013 @ 18:43:55 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125449265
Ik val gelijk met mijn neus in de boter.
Uitnodiging voor borrel plus voor a.s. maandagmiddag/avond bij Caprera.
SPOILER
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 april 2013 @ 18:44:00 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125449269
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:43 schreef AnneX het volgende:
Haha!
Mn. X zocht net waar Bloesdeel ligt 8)7
Vijfde villa rechtsaf.
pi_125449323
Egnie :D
pi_125449334
AchterbuurtBloesgolferdeel :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 april 2013 @ 18:46:57 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125449360
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:46 schreef Bluezz het volgende:
AchterbuurtBloesgolferdeel :+
:P.

De villa's staan aan de andere kant idd.
pi_125449863
quote:
Voor mij allemaal onherkenbaar, maar jij zag één reeks van herkenning? :D
pi_125451182
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voor mij allemaal onherkenbaar, maar jij zag één reeks van herkenning? :D
Ben ik ook al benieuwd naar...

En in afwachting van mogelijke volontair klus... B-)
pi_125451976
:* lieve cullerts
pi_125452982
Ja, dag Memo ...hoe gaat het met je en de liefde ? *O*

Still going strong ?
pi_125453104
met mij goed, met liefde ook met dat afstuderen Ka Uu Tee :@
pi_125453211
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Laatste loodjes probleem? -O- Ik ken nog wel een paar die daar over mee kunnen praten :+
pi_125453273
Karel Utrecht Theodoor -O-

Jammer ! Je was toch aan de gang met een psych ?
pi_125453420
ahjoh die open deuren kan ik zelf ook intrappen :+ heb je niks aan helaas -O-

laatste loodjes nouja nog best veel loodjes maar werk nu 32-40 uur (nuja 40uur eigenlijk) want leen niet meer bij DUO en wel collegegeld en dan wisselen de diensten altijd en dan O+ zien dus heb ook amper tijd enzo maar goed nog tot sept. dan MOET het af
pi_125453541
Je kan het hoor *O*
pi_125453570
Oh ja...weten jullie nog dat ik onderdak voor 5 gezinnen regelde... 8)7
Met alle voorkeuren en aantallen nachten van 1-3 is rekening gehouden.
Dat kostte ( mij) veel geduld en kruim. :X én ergernis.
OK.

Ook een eetlokatie dus...hun vraag was om op voorhand een voorkeursmenu vast te leggen ivm snelheid en service etc.
Krijg ik dus mail terug van de mensen, dat men een satéetje wil etc. en patat.
Sodemieter op.

-O- :( :X o|O :r ~O> -O-

# mijn voornemen: nooit meer w/
pi_125453576
quote:
6s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:29 schreef borisz het volgende:
Dze had ik nog niet in de collectie. Poes in een doos foto. :+

[ afbeelding ]

Nou ja deze doos is al half gesloopt :P. Maar het koffieapparaat is er ;).
lief O+
pi_125453616
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef AnneX het volgende:
OK.

Ook een eetlokatie dus...de vraag was om op voorhand een voorkeursmenu vast te leggen ivm snelheid en service etc.
Krijg ik dus mail terug dat men een satéetje wil etc. en patat.

Zo herkenbaar :')
pi_125453769
quote:
OK.

Ook een eetlokatie dus...hun vraag was om op voorhand een voorkeursmenu vast te leggen ivm snelheid en service etc.
Sodemieter op.

Je hebt groot gelijk
pi_125453867
quote:
OK.

Sodemieter op.

is dat voor bij pieke potloed? ik ga wel mee in de plaats hoor :P :+
pi_125454223
Organiseren :{w
pi_125454311
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

is dat voor bij pieke potloed? ik ga wel mee in de plaats hoor :P :+
Haha, wij kunnen meeten !
Dat is dan weer meegenomen . *O*
pi_125454424
Nou ja, wat ( natuurlijk) meespeelt zijn de verschillende portemonnees ( en inhoud).
Een gezin van vijf versus wij met twee, bijvoorbeeld.
  donderdag 18 april 2013 @ 20:56:18 #279
55709 Stereotomy
pi_125454938
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Ging bij mij ook Ka Uu tee aan het end, toch gehaald. Kleine stappen ;)
pi_125455573
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:48 schreef AnneX het volgende:
Nou ja, wat ( natuurlijk) meespeelt zijn de verschillende portemonnees ( en inhoud).
Een gezin van vijf versus wij met twee, bijvoorbeeld.
quote:
Mestreechse staoverij mčt Brands sezoensbeer en peperkook, geserveerd mčt eerappelkroketjes en slaoj
:Y)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 april 2013 @ 21:28:17 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125456819
Fatsoenlijke koffie c_/
pi_125457589
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef borisz het volgende:
Fatsoenlijke koffie c_/
hoera ! c_/
  donderdag 18 april 2013 @ 21:59:05 #283
55709 Stereotomy
pi_125458636
quote:
OK.

Sodemieter op.

Sate en friet goedkoop en goed:

http://eetcafedepreuverij.weebly.com/

quote:
(onze specialiteit, geserveerd met friet of brood en salade)

Twee stokjes saté van de haas - ¤ 8,50
Drie stokjes saté van de haas - ¤10,50
Vier stokjes saté van de haas - ¤12,50
Hier hebben Memo en ik nog een mini fokmeet gehouden na een grotere fokmeet op het Onze Lieve Vrouweplein.

Daarna:

http://www.kiwimaastricht.com/simpleviewer.swf

Zuipen bij Kiwi *O* *O* *O*
  donderdag 18 april 2013 @ 22:09:29 #284
55709 Stereotomy
pi_125459294
pi_125459590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef borisz het volgende:
Fatsoenlijke koffie c_/
c_/ c_/
pi_125459609
The Dark side of the moon -O-
  donderdag 18 april 2013 @ 22:16:55 #287
45206 Pietverdriet
pi_125459746
Liep net een rondje met matroos hond, rent er een ree rondjes om ons heen, nog geen 100 meter van ons huis
pi_125460164
:D En wat deed matroos hond?? Vond ie het spannend??
pi_125461283
Het waaide zo hard vandaag, dat éen van de vijf vogelnesten in de top van
de bomen voor de deur...eruit is gewaaid !

En ging matroos hond achter het hert aan? Of andersom?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 april 2013 @ 22:51:19 #290
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125461409
Teeven heeft steun van VVD, PVDA, SGP, PVV, 50+. Rest steunt motie van wantrouwen. Ofwel in cijfers 100 tegen 50.

Maar de minderheid is wel groot en ook incluis CDA....
pi_125462267
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef AnneX het volgende:
The Dark side of the moon -O-
The Wall :P
  vrijdag 19 april 2013 @ 01:58:47 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125467104
Hoe zou het optreden van FFT geweest zijn?
Kunnen we al ergens recensies er over lezen?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_125467904
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 april 2013 01:58 schreef golfer het volgende:
Hoe zou het optreden van FFT geweest zijn?
Kunnen we al ergens recensies er over lezen?
Ik hoop dat ze het vooral leuk heeft gehad :Y

Ik was al voor 6 uur uit bed. Kamer en keuken opgeruimd, was in de wasmachine gedaan en nu even met kopje thee en boterhammetje op FOK!. Goedemorgen allemaal :W
pi_125467907
pi_125468034
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 06:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze het vooral leuk heeft gehad :Y

Ik was al voor 6 uur uit bed. Kamer en keuken opgeruimd, was in de wasmachine gedaan en nu even met kopje thee en boterhammetje op FOK!. Goedemorgen allemaal :W
Mgguh Isa :W
pi_125468039
Zo vroeg opstaan is wel maf, ik verveel me een beetje. Tijd is te kort om echt iets te gaan doen voor ik naar m'n werk moet :+
  vrijdag 19 april 2013 @ 07:41:03 #297
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_125468169
Was er ook lekker vroeg uit, al druk bezig met het ritueel van de kwartaalrapportages. Kijken of ik die voor de middag klaar krijg :) Daarna rustig naar het weekend toe.
  vrijdag 19 april 2013 @ 08:10:00 #298
45206 Pietverdriet
pi_125468406
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
:D En wat deed matroos hond?? Vond ie het spannend??
Ja, hij was een beetje bang en blafte een beetje
  vrijdag 19 april 2013 @ 08:10:35 #299
45206 Pietverdriet
pi_125468413
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:48 schreef AnneX het volgende:

En ging matroos hond achter het hert aan? Of andersom?
Ree, nee matroos hond loopt altijd aan de lijn
pi_125469108
Zo weer gezellig verder met sollicitatiegesprekken :Y)
  vrijdag 19 april 2013 @ 09:01:01 #301
45206 Pietverdriet
pi_125469129
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo weer gezellig verder met sollicitatiegesprekken :Y)
Voor of achter de tafel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')