Huuuuuuquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht eerst dat je bedoelde tussen de bladzijden van het boek
Die paarse is helemaal lekkerquote:
Als de helft van het communicatieteam in Amsterdam ontslagen wordt kan je er ook niet veel van verwachten, althans als je het over jouw werk hebt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:13 schreef TAV74 het volgende:
Communicatie.. ik weet niet wie het uitgevonden heeft, maar het concept werkt nauwelijks in de praktijk
Daar zou het ook zomaar beter van kunnen wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Als de helft van het communicatieteam in Amsterdam ontslagen wordt kan je er ook niet veel van verwachten, althans als je het over jouw werk hebt.
heh. In mijn nieuwe huis heb ik geen afzuigkap (wel direct boven gaspit centrale afzuiging met twee standen, en raam naast gaspit) en ik heb de grillpan nog niet durven proberen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Net hamburgers op de grill gemaakt, doe ik ook nooit meer, pffff wat een rook en walm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grillen (BBQ) doe ik buiten, net als friturenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
heh. In mijn nieuwe huis heb ik geen afzuigkap (wel direct boven gaspit centrale afzuiging met twee standen, en raam naast gaspit) en ik heb de grillpan nog niet durven proberen.
Misschien nog ooit motorloze afzuigkap laten installeren en connecten aan de centrale afzuig.
Ik vind een afzuigkap een irritant geluid veroorzaken als je met mensen zit te eten ja... net als de vaatwasser. Maar ja.. luchtjes en troep is ook zowatquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
heh. In mijn nieuwe huis heb ik geen afzuigkap (wel direct boven gaspit centrale afzuiging met twee standen, en raam naast gaspit) en ik heb de grillpan nog niet durven proberen.
Misschien nog ooit motorloze afzuigkap laten installeren en connecten aan de centrale afzuig.
Als je zit te eten ben je toch klaar met koken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind een afzuigkap een irritant geluid veroorzaken als je met mensen zit te eten ja... net als de vaatwasser. Maar ja.. luchtjes en troep is ook zowat
Je doet het buiten zeg je, moet kunnen hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Net hamburgers op de grill gemaakt, doe ik ook nooit meer, pffff wat een rook en walm.
Half-openkeuken die grenst aan het eetgedeelte, dus na het koken blijft de afzuigkap altijd nog een tijdje aan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je zit te eten ben je toch klaar met koken?
Of je brandt wat wierook. Mijn moeder deed dat tegen de geur van gebakken vis. Ik lachte me suf! Mijn mam is zo ouder dan hippies!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Half-openkeuken die grenst aan het eetgedeelte, dus na het koken blijft de afzuigkap altijd nog een tijdje aan.
Waar en wanneer kunnen wij als groupies jouw optreden al gillend en schreeuwend en flauwvallend komen bewonderen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Gerepeteerd en kledingsetjes gepast van 19u tot 21.15u vnv. Morgen bij iemans thuis nog een uurtje en dan is het wel goed. Kan mn eigen nummers niet meer horen
Haha, a.s. donderdag in het Winston Churchill hotel in Rijswijk. Tijdens de Fashion Awards treed ik om 20.30u opquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar en wanneer kunnen wij als groupies jouw optreden al gillend en schreeuwend en flauwvallend komen bewonderen?
Niet echt maar als ex-sollicitant kreeg ik een hekel aan de vraag 'waarom denk jij geschikt te zijn voor ons bedrijf?' Ten eerste hou ik er niet van mezelf op te hemelen, ten 2e ken je een bedrijf bijna nooit zo goed dat je precies weet waarom jij geschikt ben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen een dagje sollicitatiegesprekken voerenVrijdagochtend nog een keer
Iemand tips?
Stel eens niet van die cliché-vragen waar mensen alleen cliché-antwoorden op gevenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand tips?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Hihi wat is een forum soms toch leuk..
Dat vind ik echt de meerwaarde van het internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere mensen ontmoeten die soms heel ver weg wonen en dan heel gastvrij zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
DAT....is een vraag die ik eigenlijk niet zo boeiend vindquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Niet echt maar als ex-sollicitant kreeg ik een hekel aan de vraag 'waarom denk jij geschikt te zijn voor ons bedrijf?' Ten eerste hou ik er niet van mezelf op te hemelen, ten 2e ken je een bedrijf bijna nooit zo goed dat je precies weet waarom jij geschikt ben.
Maar ben misschien wel de enige hierin.
Succes iig!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stel eens niet van die cliché-vragen waar mensen alleen cliché-antwoorden op geven(noem je 3 sterkste/zwakste punten en eens met FFT!) Sollicitaties nodigen sowieso uit tot liegen. "Waarom wil je deze baan graag?" Nou...omdat ik al een tijd werkloos ben en domweg een inkomen wil hebben en me in allerlei neppe bochten wil wringen om deze baan toch maar te krijgen!
Ooit iemand aangenomen die zei héél flexibel te zijn en dat idd ook 2 maanden proeftijd was. Daarna nooit meer een collega gehad die zo rigide was
Inhoudelijke vragenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Ik had net al bedacht maar gewoon op de inhoud te gaan en die oppervlakte-vragen weg te laten. Ik denk dat ik een sterk idee heb van wat voor iemand ik wil. Dat worden dus vragen als "We gaan nieuwe smartphones uitrollen. Hoe pak je het aan?", "Hoe ver ga je om gebruikers te helpen, ook als je weet dat er nog een shitload aan ander werk ligt" etc.
En misschien de vraag "wat is je muzieksmaak?" aangezien ze de hele dag mijn WinAmp aan moeten horen
Nu maar hopen dat ik iemand tegenkom die net iets meer biedt dan wat de vacature vroeg![]()
Wantquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inhoudelijke vragen![]()
Al vrees ik dat je mij dus nooit gaat aannemen, ook al zou ik voldoen aan alle eisen
Geen reden om je niet aan te nemenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben te eerlijk in sollicitatiegesprekken en zou op jouw muziekvraag gewoon zeggen dat ik een hekel heb aan de hele tijd muziek om me heen, maakt niet uit wat en al helemaal muziek die ik niet zelf kan uitzoeken![]()
Concertfotograaf 3voor12 en ITquote:Waarom herkende je zijn CV?!
Mooi! Welke boeken moet ik lezen om genoeg kennis te hebben, heb toch niet zoveel te doen in de nachtdienstquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Geen reden om je niet aan te nemenAlles is aan te passen. Desnoods door radio aan te zetten. Dat heb ik ook altijd tegen mijn andere collega's gezegd.
Naar décolleté's starenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand tips?
Hoeveel honderd wil je er hebben?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand tips?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi! Welke boeken moet ik lezen om genoeg kennis te hebben, heb toch niet zoveel te doen in de nachtdienst
Het zijn allemaal mannenquote:
Heb ik idd gevonden. Ga ik ook even meenemen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef golfer het volgende:
Maar probeer eens iemand te interviewen volgens de STAR-methode?
Dat levert vaak wel al heldere antwoorden en situaties op?
Nou, geef me de hoofdlijnen maarquote:
Wordt lastigquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meestal zet ik wat geraniums op de servers als ik ze inricht
Probeer er vooral een gesprek van te maken i.p.v. een ondervraging.quote:
Was ik wel van plan eigenlijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer er vooral een gesprek van te maken i.p.v. een ondervraging.
Ja, Ja, Ja, Ja en Bijnaquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Wat weet je van Windows 7, Excel, Word en hoe snel pik je dingen op? Kun je programmeren? Servers inrichten?
Ik pik dingen snel op maar ik weet niets van servers inrichten en programmerenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Wat weet je van Windows 7, Excel, Word en hoe snel pik je dingen op? Kun je programmeren? Servers inrichten?
En hou er rekening mee dat een sollicitant altijd nerveuzer is dan jij in zo'n situatie, dus stel mensen op hun gemak en geef ze de ruimte iets van zichzelf te tonen i.pv. toneelstukjes op te voeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
Was ik wel van plan eigenlijkOndervragingen zijn niet helemaal mijn ding.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik pik dingen snel op maar ik weet niets van servers inrichten en programmerenMaar ik ben wel leuk!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Pee :
http://www.recruitingroun(...)ndtable+Nederland%29
En niet zo'n beetje ook ^5 En ik kan prima met nerds overweg en spreek hun taal ook nog eens!quote:
Aangenomenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik pik dingen snel op maar ik weet niets van servers inrichten en programmerenMaar ik ben wel leuk!
Mooi. Dat scheelt jou weer sollicitatiegesprekken afnemen morgen. Wandelen?quote:
Ja. Nerds vind je weinig bij ons ben ik bangquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook ^5 En ik kan prima met nerds overweg en spreek hun taal ook nog eens!
Ik probeerde al zelf programma's te maken met een commodore 64, dus ga waaaay back
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Doen we ook in de lunchpauzequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi. Dat scheelt jou weer sollicitatiegesprekken afnemen morgen. Wandelen?
Sorry....te oudquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En hou er rekening mee dat een sollicitant altijd nerveuzer is dan jij in zo'n situatie, dus stel mensen op hun gemak en geef ze de ruimte iets van zichzelf te tonen i.pv. toneelstukjes op te voeren.
TE OUDquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
Sorry....te oudhoewel je uitstekend bij de dames van de zorgopleidingen zou passen.....denk dat je er wel gillend gek wordt
Wanneer kan je beginnen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:51 schreef Isabeau het volgende:
En niet zo'n beetje ook ^5 En ik kan prima met nerds overweg en spreek hun taal ook nog eens!
Ik probeerde al zelf programma's te maken met een commodore 64, dus ga waaaay back
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Nerds vind je weinig bij ons ben ik bangJe hebt vooral heel veel
Ik heb wel ervaring met mensen die niet zo veel begrijpen. Van psychogeriatrie tot de simpele medemensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt helemaal goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:
Ik snap je helemaalquote:Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zoooooooo blij dat ik (ff) geen sollies meer hoef te doen
Er staan nog 5 blikken in de voorraadkast dus ik vrees het ergste voor het eten de komende week.quote:
Dat is ook belangrijkquote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Dank voor de tips iig...ik ga ff slapen. Morgen een beetje op tijd naar kantoor zodat ik nog wat nuttigs kan doen. Anders is de gehele dag weggegooid aan praten
Dan vind ik het ook wel lekkerquote:Op woensdag 17 april 2013 00:10 schreef borisz het volgende:
Mais... Ik gebruik het alleen een enkele keer in de vulling voor taco's of tortilla's oid
Ja, dat dan weer niet. Maar Ross zou dat ongetwijfeld super vindenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
Mais is ook erg lekker in een aardappelpuree met wat boter en zo. Wordt wat zoeter.
Gesprek concreet houden inderdaad, en niet teveel in what-if vragen gaan zitten, dan selecteer je vaak degene met de beste fantasiequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik had net al bedacht maar gewoon op de inhoud te gaan en die oppervlakte-vragen weg te laten. Ik denk dat ik een sterk idee heb van wat voor iemand ik wil. Dat worden dus vragen als "We gaan nieuwe smartphones uitrollen. Hoe pak je het aan?", "Hoe ver ga je om gebruikers te helpen, ook als je weet dat er nog een shitload aan ander werk ligt" etc.
En misschien de vraag "wat is je muzieksmaak?" aangezien ze de hele dag mijn WinAmp aan moeten horen
Nu maar hopen dat ik iemand tegenkom die net iets meer biedt dan wat de vacature vroeg![]()
Oh dat vind in zo smerig. Zet dan een raam openquote:
Ja aardig. Ik hoop de komende dagen hst 5 en 6 te schrijven (conclusie/aanbevelingen en reflectie) zodat die 'gekeurd' kunnen worden door studiegenootjes. Feedback volgende week verwerken en opsturen naar begeleidster. Na de meivakantie hoop ik het dan af te ronden, alleen komt er dan nog een laatste toets tussendoor, maar heb ik wel weer studieverlof, zou te doen moeten zijn..quote:Op woensdag 17 april 2013 11:03 schreef AnneX het volgende:
Yeah voor Sun. ( en voor filosofie met de kinders)
Lig je op schema ?
De eerste afspraak is achter de rugquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De eerste afspraak is achter de rugEn ging best goed moet ik zeggen
Nog twee te gaan. Er heeft zich gister via de mail eentje afgemeld "omdat-ie zich niet lekker voelt".quote:
Het eind in zichtquote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja aardig. Ik hoop de komende dagen hst 5 en 6 te schrijven (conclusie/aanbevelingen en reflectie) zodat die 'gekeurd' kunnen worden door studiegenootjes. Feedback volgende week verwerken en opsturen naar begeleidster. Na de meivakantie hoop ik het dan af te ronden, alleen komt er dan nog een laatste toets tussendoor, maar heb ik wel weer studieverlof, zou te doen moeten zijn..week van 3 juni allebei inleveren en hopen dat het voldoende is want dan ben ik KLAAR
Het eind in zichtquote:Op woensdag 17 april 2013 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog twee te gaan. Er heeft zich gister via de mail eentje afgemeld "omdat-ie zich niet lekker voelt".
Vrijdag nog tweequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, ik ga mijn wandelstokjes eens uitproberen in het bos.![]()
"Tot slot nog een vraag meneer Jansen. Als u zichzelf met een dier zou moeten vergelijken, welk dier zou het dan zijn en waarom?"quote:Op woensdag 17 april 2013 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De eerste afspraak is achter de rugEn ging best goed moet ik zeggen
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
"Tot slot nog een vraag meneer Jansen. Als u zichzelf met een dier zou moeten vergelijken, welk dier zou het dan zijn en waarom?"
De gedachte daarachter is, het eerste dier wat je noemt is hoe je op anderen wilt overkomen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
"Tot slot nog een vraag meneer Jansen. Als u zichzelf met een dier zou moeten vergelijken, welk dier zou het dan zijn en waarom?"
Mooi man, schoot me spontaan te binnen en er blijkt nog een gedachte achter te zitten ookquote:Op woensdag 17 april 2013 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De gedachte daarachter is, het eerste dier wat je noemt is hoe je op anderen wilt overkomen.
Is mij eens verteld door een recruiter dat deze vraag daarvoor gebruikt wordt,quote:Op woensdag 17 april 2013 14:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mooi man, schoot me spontaan te binnen en er blijkt nog een gedachte achter te zitten ook
Ja, deaud motten ze.quote:
Yes, chipsbakker heeft er een maand over gedaan om te melden dat ze bij nader inzien toch geen interesse hebben thankuverymuch (hoor van veel kanten dat veel kandidaten inmiddels iets anders hebben gevonden voordat ze daar op gesprek kunnen) en het gesprek met de lampjes was heel positief gegaan, maar ze hebben momenteel een vacaturestop.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, deaud motten ze.
Heb je trouwens intussen al van de trage molens van de chipbakker of de lampenfabriek iets vernomen?
Niet op de afdeling waar ik ben geweestquote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef AnneX het volgende:
Lampjesfabriek zoekt via Randstand op detacheringsbasis vanwege dezelfde vac.stop![]()
Nichtje X heeft zo nu twee jaar een functie.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:16 schreef borisz het volgende:
[..]
[ [url=http://sovita.nl/slir/w386-h400/http://sovita.nl/uploads/webshop/PR30148SB.jpg]afbeelding[/url] ]
?
Nordic stalkingquote:
Nee, niet Nordic. Gewoon stokken. En ik ga niet zomaar een eind lopen in de vakantie. Hier in NL heb ik ze in feite niet nodig (dit was oefenen) maar in Schotland ben ik er blij mee, vooral berg af. Dus..quote:Op woensdag 17 april 2013 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nordic stalking
Ga gewoon een eind lopen, daar heb je geen stokken of speciale kleding voor nodig
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
Heb sinds begin deze week echter nog een paar nieuwe dingen achter de hand die ik ga uitwerken, dus de zoektocht gaat door.
Ik heb liever mijn handen vrij, als je valt kan je je val breken en val je niet op je gezicht. Daarom loop ik in heuvels, bergen etc ook nooit met mijn handen in mijn zakken.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, niet Nordic. Gewoon stokken. En ik ga niet zomaar een eind lopen in de vakantie. Hier in NL heb ik ze in feite niet nodig (dit was oefenen) maar in Schotland ben ik er blij mee, vooral berg af. Dus..
quote:
Heb je ze toch maar mooi tegen elkaar uitgespeeld Steerquote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yes, chipsbakker heeft er een maand over gedaan om te melden dat ze bij nader inzien toch geen interesse hebben thankuverymuch (hoor van veel kanten dat veel kandidaten inmiddels iets anders hebben gevonden voordat ze daar op gesprek kunnen) en het gesprek met de lampjes was heel positief gegaan, maar ze hebben momenteel een vacaturestop.
Heb sinds begin deze week echter nog een paar nieuwe dingen achter de hand die ik ga uitwerken, dus de zoektocht gaat door.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je ze toch maar mooi tegen elkaar uitgespeeld Steer
Ik plaats hem maar in dezelfde categorie als de oude vlekkentest (wat zie je hierin), die is inmiddels ook bewezen onzinnigquote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is mij eens verteld door een recruiter dat deze vraag daarvoor gebruikt wordt,
Dat kan. Ik ben gewoon niet van plan te vallenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb liever mijn handen vrij, als je valt kan je je val breken en val je niet op je gezicht. Daarom loop ik in heuvels, bergen etc ook nooit met mijn handen in mijn zakken.
Vallen is een keuzequote:Op woensdag 17 april 2013 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ben gewoon niet van plan te vallen![]()
Dommage.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet op de afdeling waar ik ben geweest(speentjes en kolvers)
Ik heb ook contact met Randstad (de technische afdeling daarvan) en die zeggen momenteel niks te hebben bij de lampjes op die afdeling. Andere detacheerders zeggen hetzelfde voor de technische functies.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:34 schreef TAV74 het volgende:
Heb je ze toch maar mooi tegen elkaar uitgespeeld Steer
Dat is niet hetzelfde als wandelstokken voor ruig terrein. Nodric Wokken gaat het echt om de beweging met die skistokken.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Wij noemen dat hier thuis Nerdic Walking
Dat zegt ze netquote:Op woensdag 17 april 2013 15:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als wandelstokken voor ruig terrein. Nodric Wokken gaat het echt om de beweging met die skistokken.
quote:
Ja, ik probeer te werken tussen het posten door, dan mis je wel eens wat. gaan mensen je bellen enzoquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ik probeer te werken tussen het posten door, dan mis je wel eens wat. gaan mensen je bellen enzo
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef golfer het volgende:
Mijn eerste 'werkmiddag' staat vast: volgende week vrijdag en dan elke vrijdagmiddag.
Morgen even meekijken en 'ingewerkt' worden.
Jasses...quote:Op woensdag 17 april 2013 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Wij noemen dat hier thuis Nerdic Walking
Maar als je het prettig vind, vooral sk**t hebben aan iedereen en gewoon doen!![]()
Bij de rijswijkers loopt de spanning op, ze stonden afgelopen dagen ineens 1e volgens inschrijfduur en doorstromers (ze hebben hun status aangepast afgelopen dagen, omdat ze niet wisten dat ze -omdat ze van een particulier huren- toch meetellen als doorstromers)
Maar om half 12 checkten ze nog even, stonden ze ineens 2e en even later was hun hele reactie weg
2 telefoontjes naar de wbv en die zouden het uitzoeken, rekening houden mét de veranderde status en nu is het nog steeds zenuwen tot ze bellen.. het gaat in ieder geval niet van een leien dak
Werkenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ik probeer te werken tussen het posten door, dan mis je wel eens wat. gaan mensen je bellen enzo
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
De stokken zelf kunnen er wel voor gebruikt worden verder, zit geen verschil in verder geloof ik
quote:Een wandel/trekking-stok is absoluut niet geschikt voor Nordic Walking. De Nordic Walker wil wat doen aan lichaamsbeweging en wil zich daarvoor flink inspannen. Anders dan de gemiddelde 'wandelaar'. Ook worden er onderweg vaak verschillende oefeningen gedaan met behulp van de stokken. De stok moet meer gewicht kunnen dragen tijdens deze oefeningen dan onder het lopen.
http://www.superfamilie.nl/uitrusting/stokken.html
Hmm en toch zag ik trekkingstokken op een nordic site staan volgens mij.. Nah had ik dan vast verkeerd gezien. Wij hebben iig lichtgewicht trekkingpoles.. Niet mee gaan armzwaaien dusquote:
Aandeel chipsbakker sluit af met +3%quote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yes, chipsbakker heeft er een maand over gedaan om te melden dat ze bij nader inzien toch geen interesse hebben thankuverymuch (hoor van veel kanten dat veel kandidaten inmiddels iets anders hebben gevonden voordat ze daar op gesprek kunnen) en het gesprek met de lampjes was heel positief gegaan, maar ze hebben momenteel een vacaturestop.
Aaah. Grote teen tussen de deur en ritmequote:Op woensdag 17 april 2013 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Lekker voor Q, vandaag begonnen bij Apprenti.
Dat betekent begeleiding, training, beetje productiewerk en belangrijker wat inkomen!
Vanaf dat hij terug is uit Aus al die tijd maar vruchteloos solliciteren etc, maar nu toch wat positiefs.
Hij (en wij) erg blij
Leukquote:Op woensdag 17 april 2013 17:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aaah. Grote teen tussen de deur en ritme
En twee toegangskaartjes voor de prijs van een ING betaald![]()
voor het Rijks...![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef borisz het volgende:
Wanneer is het AnneX-Bluezz-duo-optreden-meet?
Had je ze verteld dat jij de gesprekken deed?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
HiNou, van de vier geplande gesprekken hebben er 2 daadwerkelijk plaatsgevonden
Eentje meldde zich gister ziek af en de tweede is nooit op komen dagen
En ik maar denken dat mensen graag werk willenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
Als het werkzoekenden met een uitkering waren kan je dat mooi meteen even aan de uitkeringsinstantie doorklikken.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
Denk het wel. Vrijdag nog twee maar heb al een voorkeur eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mensen graag werk willen![]()
Zit er wat bij die twee?
Ik ga daar echt geen energie meer aan bestedenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het werkzoekenden met een uitkering waren kan je dat mooi meteen even aan de uitkeringsinstantie doorklikken.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Net lekker gegeten en zit nu naar merels en nachtegalen te luisteren
Ach, ik sta vroeg op, en de boel is goed geluiddichtquote:Op woensdag 17 april 2013 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]fijn is dat he..
Alleen jammer dat ze 's ochtends ook zo vroeg weer beginnen![]()
Ik hoef niet vroeg op te staan en we slapen met het raam open.. en dan is om 5 uur uit het bed getetterd worden soms niet zo fijn, maar ach, het is wel een mooi getetter, dat welquote:Op woensdag 17 april 2013 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach, ik sta vroeg op, en de boel is goed geluiddicht
hier is de fam merel ook weer terug.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Net lekker gegeten en zit nu naar merels en nachtegalen te luisteren
Nabeschouwing ging op zich wel, alleen die royalty journaliste hoort dingen die er niet zijn.... Wat een irritante muts is dat.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:55 schreef borisz het volgende:
Man man man. De NOS. Leuk dat interview hoor met WimLexMax maar die nabeschouwing en zelf nieuws willen maken
!.
Heeee toppieeequote:Op woensdag 17 april 2013 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Lekker voor Q, vandaag begonnen bij Apprenti.
Dat betekent begeleiding, training, beetje productiewerk en belangrijker wat inkomen!
Vanaf dat hij terug is uit Aus al die tijd maar vruchteloos solliciteren etc, maar nu toch wat positiefs.
Hij (en wij) erg blij
Ome Sjuul van de Televaagquote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Domme caviaen dan die vage bazelende pratende poef met sinaasappel op het revers er naast.. Die hadden beiden wel thuis kunnen blijven.
Echt he.. had niet door dat hij dat was en vroeg me hardop af wat voor flapdrol ze naast die muts neergezet hadden..quote:
Open dag van de Muziekschoolquote:
Had het opgenomen en heb alleen net het interview teruggekeken. Mening er over kan ik zelf wel vormen en daar heb ik geen panel van duiders voor nodig.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:55 schreef borisz het volgende:
Man man man. De NOS. Leuk dat interview hoor met WimLexMax maar die nabeschouwing en zelf nieuws willen maken
!.
Suc66quote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heeee toppieee![]()
Ik had een drukke werkdag met weer haasten naar een repetitie en ben ff bezig een verslag nakijken van mn zusje nu..
Morgen om 16u weg van werk, naar Rijswijk (casino, dacht hotel), generale repetitie, eten, in de make-up, omkleden en rond 20.30u optreden. Daarna wel ff blij van de drukte af te zijn!
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Leuk al die optredende dames hierAnneX zang + flashmobs, Bluezz zang, FFT zang & dans en Sarabi dans!
Nu jij nogquote:Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Leuk al die optredende dames hierAnneX zang + flashmobs, Bluezz zang, FFT zang & dans en Sarabi dans!
Aan wie de groetjes?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Suc66![]()
Doe de groetjes in Rijswijk!
Als je nou in DH in een Casino moest zijn kwam je mijn F mss nog wel tegen
Je vergeet Steer dans.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef Isabeau het volgende:
hm, ik wilde een smiley linkenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je vergeet Steer dans.
Oh wacht, je had t over dames haha
Mij wil je niet horen zingenquote:
Ik kijk wel link uitquote:
hmpfquote:Op woensdag 17 april 2013 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag trouwens geheel onverwacht mijn derde jaarcontract gekregenHad eigenlijk een contract voor onbepaalde tijd verwacht. Morgen eens informeren naar de reden hiervan. Zeker omdat iemand die na mij binnenkwam wel een vast contract kreeg.
Oh, dat had ik ook niet verwacht. Wat vaag zeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag trouwens geheel onverwacht mijn derde jaarcontract gekregenHad eigenlijk een contract voor onbepaalde tijd verwacht. Morgen eens informeren naar de reden hiervan. Zeker omdat iemand die na mij binnenkwam wel een vast contract kreeg.
Mwjah....het is wel weer een jaar werk. Maar als de motivatie niet ok is, dan misschien even rondkijkenquote:
Hoe bedoel je onrustigquote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef AnneX het volgende:
Wat een onrustige indruk maak je ( op mij) P.![]()
Overigens wat is de tijd dan snel gegaan.
Dit is idd de laatstequote:Op woensdag 17 april 2013 23:54 schreef AnneX het volgende:
Wat een onrustige indruk maak je ( op mij) P.![]()
Overigens wat is de tijd dan snel gegaan.
Isa ( als ik de tel niet kwijt ben) treedt jij vanavond op in je laatste nachtdienst !?
Ooohquote:Op donderdag 18 april 2013 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt altijd al een aparte stijl van schrijven gehad hoor, AnneX![]()
Vreemd. Zeker naar informeren dus en laten vastleggen dat het hierna wel (ook wettelijk gezien) contract voor onbepaalde tijd moet worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
quote:
Of ze trappen me eruit volgend jaarquote:Op donderdag 18 april 2013 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreemd. Zeker naar informeren dus en laten vastleggen dat het hierna wel (ook wettelijk gezien) contract voor onbepaalde tijd moet worden.
200gr is toch niet zo belachelijk veelquote:Op donderdag 18 april 2013 07:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear een biefstuk van 200 gram is tegenwoordig groot, erg groot
http://www.telegraaf.nl/v(...)_______________.html
Ik denk dat Piet sarcastisch was aangezien dit in de tekst staat:quote:Op donderdag 18 april 2013 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
200gr is toch niet zo belachelijk veel
Ja dat snap ik, daarom ook. Ik ben het met hem eens dusquote:Op donderdag 18 april 2013 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Piet sarcastisch was aangezien dit in de tekst staat:
De PM wil dat we consumeren, mooi, dan doen we een paar haasbiefstukken van, schrik niet, 200 gram per stuk. Dan eet je morgen maar geen vlees.
En zo groot is dat idd niet.
Wat bedoel jequote:Op donderdag 18 april 2013 00:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oooh
Nou, als men mij niet begrijpt om die reden , lees ik het wel.
# dag TAV![]()
De plek is ook leuk en uitdagend. En de collega's leuk en gezellig. Er gebeuren alleen wat dingen waarvan ik me afvraag of dat de manier is waarop ik wil werken.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Pee: ik snap wel een beetje wat Annex bedoelt met onrustig. Het lijkt idd nog maar zo kort geleden dat je daar begon, helemaal blij en nu ben je 'al weer' aan het brommen en om je heen aan het kijken. Vind het wel jammer voor je, had het idee dat je een hele leuke plek gevonden had tot niet zo lang gelden
In Amerika wordt veel met kunstmest type A (hoog nitraathoudend) gewerkt, denk het hier ook. Worden ook veel home-made bommen van gemaakt, de Oklahoma city aanslag bijv.. Een vergelijkbare explosie is er een aantal jaar geleden ook geweest in Toulouse.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed
Ernstige situatie van de dag NWS / Tientallen doden bij explosie bij kunstmestfabriek in Texas
Er wordt al over 60 doden gesproken en ik zou niet vreemd opkijken als daar heel veel brandweermannen bij zitten. Er is al een énorme fik voor de boel pas echt goed explodeert.
Die in Toulouse had ik gemist. Deze fabriek lag wel heel erg dicht bij de bebouwde kom...quote:Op donderdag 18 april 2013 10:07 schreef Den_Haag het volgende:
In Amerika wordt veel met kunstmest type A (hoog nitraathoudend) gewerkt, denk het hier ook. Worden ook veel home-made bommen van gemaakt, de Oklahoma city aanslag bijv.. Een vergelijkbare explosie is er een aantal jaar geleden ook geweest in Toulouse.
Zie je vaak in Amerika maar ook in de rest van de wereld. Men ging om het werk heen wonen. Bhopal lag eerst kilometers van huizen, totdat men besloot dat het een goed idee was om dicht bij de fabriek te wonen ivm het verkrijgen van werk.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die in Toulouse had ik gemist. Deze fabriek lag wel heel erg dicht bij de bebouwde kom...
Dat snap ik wel, alleen lijkt me dat bij fabrieken met een dergelijk explosiegevaar niet zo briljantquote:Op donderdag 18 april 2013 10:13 schreef Den_Haag het volgende:
Zie je vaak in Amerika maar ook in de rest van de wereld. Men ging om het werk heen wonen. Bhopal lag eerst kilometers van huizen, totdat men besloot dat het een goed idee was om dicht bij de fabriek te wonen ivm het verkrijgen van werk.
Er zijn nog ergere voorbeeldenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, alleen lijkt me dat bij fabrieken met een dergelijk explosiegevaar niet zo briljant
Ik ken er al twee...quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen reden om je niet aan te nemenAlles is aan te passen. Desnoods door radio aan te zetten. Dat heb ik ook altijd tegen mijn andere collega's gezegd.
[..]
Concertfotograaf 3voor12 en ITDaar zijn er niet heel veel van
Hoe valt jouw score van de 27 items? Steer...quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.buzzfeed.com/d(...)an-immigrant-parents
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
Genieten jullie ook zo van DH's maandelijkse inhoudelijk posts?
zal het voortaan weer bij middagquote:Op donderdag 18 april 2013 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
Genieten jullie ook zo van DH's maandelijkse inhoudelijk posts?
Nee joh !quote:Op donderdag 18 april 2013 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zal het voortaan weer bij middaghouden
Ja, er hangt zo een leuk relaxed sfeertje. Ook B. later vanmiddag nog even voorgesteld aan mijn directrice en haar het backstage, na afloop van voorstellingen borrelen met de artiesten-plekje getoond.quote:
400 vind ik een goeie steakquote:Op donderdag 18 april 2013 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
200gr is toch niet zo belachelijk veel![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 18 april 2013 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, er hangt zo een leuk relaxed sfeertje. Ook B. later vanmiddag nog even voorgesteld aan mijn directrice en haar het backstage, na afloop van voorstellingen borrelen met de artiesten-plekje getoond.
Het wandelpark wordt overdag echt heel veel gebruikt door de Bloemedaalse types met hun labradors, golden retrievers en soortgelijke kalven.
het is namelijk toegestaan om de honden los daar te laten lopen, tenzij er zich teveel herten op het park bevinden. Dan moeten ze wel aangelijnd omdat er al een paar keer herten zijn doodgebeten door loslopende honden.
Wapperende zomertietenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Godsammezegene! Wat een wind, ik waai net bijna uit m'n hemdje met die windstoten
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn neefje:quote:Op donderdag 18 april 2013 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet als je geld uitgeeft aan een fatsoenlijke bh
Eerste levensbehoeftequote:Op donderdag 18 april 2013 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet als je geld uitgeeft aan een fatsoenlijke bh
Die honden mogen ze wel in Santpoort en Driehuis loslaten. Daar lopen teveel herten door de straatquote:Op donderdag 18 april 2013 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, er hangt zo een leuk relaxed sfeertje. Ook B. later vanmiddag nog even voorgesteld aan mijn directrice en haar het backstage, na afloop van voorstellingen borrelen met de artiesten-plekje getoond.
Het wandelpark wordt overdag echt heel veel gebruikt door de Bloemedaalse types met hun labradors, golden retrievers en soortgelijke kalven.
het is namelijk toegestaan om de honden los daar te laten lopen, tenzij er zich teveel herten op het park bevinden. Dan moeten ze wel aangelijnd omdat er al een paar keer herten zijn doodgebeten door loslopende honden.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Godsammezegene! Wat een wind, ik waai net bijna uit m'n hemdje met die windstoten
Hier in Bloemendaal is het ook een soort 'plaag' aan het worden. Vooral de damherten. Die scharrelen gewoon in de tuinen rond.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:04 schreef borisz het volgende:
Die honden mogen ze wel in Santpoort en Driehuis loslaten. Daar lopen teveel herten door de straat
Kan niet wachten op het BBQ seizoenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dan zit ik wel bommetje vol, maar dat hoort bij een steak dinner![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het BBQ seizoen
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef Den_Haag het volgende:
Yep, stukje aan de andere kant zit ik
Vorig jaar de Weber maar 2x gebruikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Vijfde villa rechtsaf.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:43 schreef AnneX het volgende:
Haha!
Mn. X zocht net waar Bloesdeel ligt
Voor mij allemaal onherkenbaar, maar jij zag één reeks van herkenning?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.buzzfeed.com/d(...)an-immigrant-parents
Ben ik ook al benieuwd naar...quote:Op donderdag 18 april 2013 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor mij allemaal onherkenbaar, maar jij zag één reeks van herkenning?
Laatste loodjes probleem?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
met mij goed, met liefde ook met dat afstuderen Ka Uu Tee
liefquote:Op donderdag 18 april 2013 18:29 schreef borisz het volgende:
Dze had ik nog niet in de collectie. Poes in een doos foto.
[ afbeelding ]
Nou ja deze doos is al half gesloopt. Maar het koffieapparaat is er
.
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...weten jullie nog dat ik onderdak voor 5 gezinnen regelde...![]()
Met alle voorkeuren en aantallen nachten van 1-3 is rekening gehouden.
Dat kostte ( mij) veel geduld en kruim.én ergernis.
OK.
Ook een eetlokatie dus...de vraag was om op voorhand een voorkeursmenu vast te leggen ivm snelheid en service etc.
Krijg ik dus mail terug dat men een satéetje wil etc. en patat.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
# mijn voornemen: nooit meer
Je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef AnneX het volgende:
OK.
Ook een eetlokatie dus...hun vraag was om op voorhand een voorkeursmenu vast te leggen ivm snelheid en service etc.
Krijg ik dus mail terug van de mensen, dat men een satéetje wil etc. en patat.
Sodemieter op.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is dat voor bij pieke potloed? ik ga wel mee in de plaats hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef AnneX het volgende:
OK.
Ook een eetlokatie dus...hun vraag was om op voorhand een voorkeursmenu vast te leggen ivm snelheid en service etc.
Sodemieter op.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, wij kunnen meeten !quote:Op donderdag 18 april 2013 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dat voor bij pieke potloed? ik ga wel mee in de plaats hoor![]()
Ging bij mij ook Ka Uu tee aan het end, toch gehaald. Kleine stappenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
met mij goed, met liefde ook met dat afstuderen Ka Uu Tee
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:48 schreef AnneX het volgende:
Nou ja, wat ( natuurlijk) meespeelt zijn de verschillende portemonnees ( en inhoud).
Een gezin van vijf versus wij met twee, bijvoorbeeld.
quote:Mestreechse staoverij mčt Brands sezoensbeer en peperkook, geserveerd mčt eerappelkroketjes en slaoj
Sate en friet goedkoop en goed:quote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef AnneX het volgende:
OK.
Sodemieter op.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier hebben Memo en ik nog een mini fokmeet gehouden na een grotere fokmeet op het Onze Lieve Vrouweplein.quote:(onze specialiteit, geserveerd met friet of brood en salade)
Twee stokjes saté van de haas - ¤ 8,50
Drie stokjes saté van de haas - ¤10,50
Vier stokjes saté van de haas - ¤12,50
Ik hoop dat ze het vooral leuk heeft gehadquote:Op vrijdag 19 april 2013 01:58 schreef golfer het volgende:
Hoe zou het optreden van FFT geweest zijn?
Kunnen we al ergens recensies er over lezen?
Mgguh Isaquote:Op vrijdag 19 april 2013 06:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het vooral leuk heeft gehad
Ik was al voor 6 uur uit bed. Kamer en keuken opgeruimd, was in de wasmachine gedaan en nu even met kopje thee en boterhammetje op FOK!. Goedemorgen allemaal
Ja, hij was een beetje bang en blafte een beetjequote:Op donderdag 18 april 2013 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
En wat deed matroos hond?? Vond ie het spannend??
Ree, nee matroos hond loopt altijd aan de lijnquote:Op donderdag 18 april 2013 22:48 schreef AnneX het volgende:
En ging matroos hond achter het hert aan? Of andersom?
Voor of achter de tafel?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo weer gezellig verder met sollicitatiegesprekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |