Huidige meenemen, heb je precies de juiste maten en kunnen ze ook zien wat afgewerkt moet wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:50 schreef goed_volk het volgende:
Haal hem er een beetje voorzichtig af; dat is travertin. Er zijn mensen die dat mooi vinden en op MP misschien nog iets willen betalen daarvoor. Heb je de kosten van een nieuwe vensterbank weer terug.
Gewoon die steunen loshalen en een vensterbank bij de dhz halen.
Goed idee, dat ga ik maar eens doen. Koop je vensterbanken kant en klaar bij de bouwmarkt?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:50 schreef goed_volk het volgende:
Haal hem er een beetje voorzichtig af; dat is travertin. Er zijn mensen die dat mooi vinden en op MP misschien nog iets willen betalen daarvoor. Heb je de kosten van een nieuwe vensterbank weer terug.
Gewoon die steunen loshalen en een vensterbank bij de dhz halen.
Ik ga geen stenen vensterbank meenemen naar de bouwmarkt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:21 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Huidige meenemen, heb je precies de juiste maten en kunnen ze ook zien wat afgewerkt moet worden
Bouwmarkt is al niet echt een plek als je niet echt handig benquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Goed idee, dat ga ik maar eens doen. Koop je vensterbanken kant en klaar bij de bouwmarkt?![]()
[..]
Ik ga geen stenen vensterbank meenemen naar de bouwmarkt.
nee standaardmaten moet op maat worden gezaagd en afgewerkt (kopse kanten )quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Goed idee, dat ga ik maar eens doen. Koop je vensterbanken kant en klaar bij de bouwmarkt?![]()
[..]
No shit,quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Bouwmarkt is al niet echt een plek als je niet echt handig ben
en no shit. Zoveel begrijp ik er nog wel van. Overigens is de bouwmarkt een prima plek als je niet handig bent, ik leer en ben meer dan eens voorgelicht met goed resultaatquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef JerryLee het volgende:
[..]
nee standaardmaten moet op maat worden gezaagd en afgewerkt (kopse kanten )
https://www.gamma.nl/vensterbank-vervangen
*** Deze reactie is verwijderd omdat deze in strijd is met de huisregels voor deze site. ***.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
No shit,
[..]
en no shit. Zoveel begrijp ik er nog wel van. Overigens is de bouwmarkt een prima plek als je niet handig bent, ik leer en ben meer dan eens voorgelicht met goed resultaat
Lengte van de huidige opmeten, naar de bouwmarkt gaan en een standaard vensterbank uit het schap pakken. Ze zijn er in verschillende breedtes, lengtes en afwerkingen. Overleg even met een medewerker daar over hoe en wat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
lolwhutquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:21 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Huidige meenemen, heb je precies de juiste maten en kunnen ze ook zien wat afgewerkt moet worden
Nee, dat is de dragerplank van het natuursteen. Zonder drager breekt het travertin door, omdat het van zichzelf niet dragend isquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef R2R het volgende:
Dit is al een vensterbank bovenop een andere vensterbank....
Zou dat onderste deel laten zitten, buigt 'ie ook niet door als je er allemaal zwarte bloempotten enzo op wilt zetten.
Thanks! Ga ik doen en dan moet het goedkomen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Lengte van de huidige opmeten, naar de bouwmarkt gaan en een standaard vensterbank uit het schap pakken. Ze zijn er in verschillende breedtes, lengtes en afwerkingen. Overleg even met een medewerker daar over hoe en wat.
Het is geen technisch hoogstandje, dus iemand die daar werkt en weet hoe een schroevendraaier er uit ziet, kan je prima helpen.
en gelukt ?quote:
De krassen die een bloempot erin maakt zijn ook heel mooi.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef Gerard10 het volgende:
Ik heb dezelfde (lelijke) vensterbanken. Een goede timmerman heeft er naar gekeken. Hij adviseerde om van mdf materiaal 'kappen' over de vensterbank te plaatsen. Deze kun je in alle gewenste kleuren schilderen. Op deze goedkope manier hoef je geen nieuwe vensterbanken te kopen.
Groet,
Gerard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |