abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125359898
Ik vind mijn vensterbank oerlelijk, ik zou een effen, lichtere kleur veel mooier vinden. Wat is nou een goed idee, kan ik de huidige vensterbank verven of is een nieuwe vensterbank de mooiste optie? En hoe doe ik dit? Ik ben niet heel handig, dat zeg ik er vast maar bij :D

pi_125360126
Hij zit alleen aan die steunen vast? Dan is ie makkelijk te vervangen. Dit materiaal verven geenft een teleustellend resultaat!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_125360230
Hij zit inderdaad alleen aan die steunen vast. Deze eraf halen en een nieuwe erop dus?
pi_125360443
Ja, maar kijk of ie ook gedetailleerd is en of ie ook op andere punten vast zit.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:50:43 #5
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_125361136
Haal hem er een beetje voorzichtig af; dat is travertin. Er zijn mensen die dat mooi vinden en op MP misschien nog iets willen betalen daarvoor. Heb je de kosten van een nieuwe vensterbank weer terug.

Gewoon die steunen loshalen en een vensterbank bij de dhz halen.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_125371314
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:50 schreef goed_volk het volgende:
Haal hem er een beetje voorzichtig af; dat is travertin. Er zijn mensen die dat mooi vinden en op MP misschien nog iets willen betalen daarvoor. Heb je de kosten van een nieuwe vensterbank weer terug.

Huidige meenemen, heb je precies de juiste maten en kunnen ze ook zien wat afgewerkt moet worden
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_125371800
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:50 schreef goed_volk het volgende:

Goed idee, dat ga ik maar eens doen. Koop je vensterbanken kant en klaar bij de bouwmarkt? :o :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:21 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Huidige meenemen, heb je precies de juiste maten en kunnen ze ook zien wat afgewerkt moet worden
Ik ga geen stenen vensterbank meenemen naar de bouwmarkt.
pi_125371843
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Goed idee, dat ga ik maar eens doen. Koop je vensterbanken kant en klaar bij de bouwmarkt? :o :@

[..]

Ik ga geen stenen vensterbank meenemen naar de bouwmarkt.
Bouwmarkt is al niet echt een plek als je niet echt handig ben
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_125371916
quote:

[..]

[..]

nee standaardmaten moet op maat worden gezaagd en afgewerkt (kopse kanten )

https://www.gamma.nl/vensterbank-vervangen
pi_125372052
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Bouwmarkt is al niet echt een plek als je niet echt handig ben
No shit,

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef JerryLee het volgende:

[..]

nee standaardmaten moet op maat worden gezaagd en afgewerkt (kopse kanten )

https://www.gamma.nl/vensterbank-vervangen
en no shit. Zoveel begrijp ik er nog wel van. Overigens is de bouwmarkt een prima plek als je niet handig bent, ik leer en ben meer dan eens voorgelicht met goed resultaat :)
pi_125372136
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

No shit,

[..]

en no shit. Zoveel begrijp ik er nog wel van. Overigens is de bouwmarkt een prima plek als je niet handig bent, ik leer en ben meer dan eens voorgelicht met goed resultaat :)
*** Deze reactie is verwijderd omdat deze in strijd is met de huisregels voor deze site. ***.
pi_125372593
Dit is al een vensterbank bovenop een andere vensterbank....
Zou dat onderste deel laten zitten, buigt 'ie ook niet door als je er allemaal zwarte bloempotten enzo op wilt zetten.
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:46:25 #13
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_125372702
quote:

[..]

Lengte van de huidige opmeten, naar de bouwmarkt gaan en een standaard vensterbank uit het schap pakken. Ze zijn er in verschillende breedtes, lengtes en afwerkingen. Overleg even met een medewerker daar over hoe en wat.
Het is geen technisch hoogstandje, dus iemand die daar werkt en weet hoe een schroevendraaier er uit ziet, kan je prima helpen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:21 schreef JerryLee het volgende:

[..]

lolwhut :o
Rolmaat, wel eens van gehoord?
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef R2R het volgende:
Dit is al een vensterbank bovenop een andere vensterbank....
Zou dat onderste deel laten zitten, buigt 'ie ook niet door als je er allemaal zwarte bloempotten enzo op wilt zetten.
Nee, dat is de dragerplank van het natuursteen. Zonder drager breekt het travertin door, omdat het van zichzelf niet dragend is ;)
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_125390879
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Lengte van de huidige opmeten, naar de bouwmarkt gaan en een standaard vensterbank uit het schap pakken. Ze zijn er in verschillende breedtes, lengtes en afwerkingen. Overleg even met een medewerker daar over hoe en wat.
Het is geen technisch hoogstandje, dus iemand die daar werkt en weet hoe een schroevendraaier er uit ziet, kan je prima helpen.

Thanks! Ga ik doen en dan moet het goedkomen.
pi_126187211
Ik heb dezelfde (lelijke) vensterbanken. Een goede timmerman heeft er naar gekeken. Hij adviseerde om van mdf materiaal 'kappen' over de vensterbank te plaatsen. Deze kun je in alle gewenste kleuren schilderen. Op deze goedkope manier hoef je geen nieuwe vensterbanken te kopen.

Groet,
Gerard
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:04:24 #16
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126189072
Top Gerard ^O^
pi_126204994
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef AppleMartini het volgende:
Top Gerard ^O^
en gelukt ? :s)
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:43:18 #18
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126206711
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 07:59 schreef JerryLee het volgende:

[..]

en gelukt ? :s)
Ik ben nog niet naar de bouwmarkt geweest, staat voor volgende week op de planning.
pi_126206837
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef Gerard10 het volgende:
Ik heb dezelfde (lelijke) vensterbanken. Een goede timmerman heeft er naar gekeken. Hij adviseerde om van mdf materiaal 'kappen' over de vensterbank te plaatsen. Deze kun je in alle gewenste kleuren schilderen. Op deze goedkope manier hoef je geen nieuwe vensterbanken te kopen.

Groet,
Gerard
De krassen die een bloempot erin maakt zijn ook heel mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')