SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Interviews PSV - AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Druk op VM valt toch wel mee? Moet nog maar zien of Boccara en Sporkslede de stap kunnen maken. En Poulsen is ook niet de jongste meer. En Blind is zie ik veel liever op linksback dan Dijks.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik denk het haast niet. Ik zou niet weten waar hij moet spelen, want ik gok dat ze Boilesen en Dijks willen brengen en Daley gaat niet banken (daar is hij ook te goed voor). Op de VM (waar ik denk dat hij ook wel kan spelen) is het ook al druk.
Vraag me af hoe Boilesen terugkeert. Meestal maak je hem beter dan hij is als hij geblesseerd is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef Tyron het volgende:
Blind is op dit moment gewoon beter dan Boilesen en Dijks.
Poulsen, Bocarra (Als zijn neus weer goed is), Sporkslede, Enoh komt terug...quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Druk op VM valt toch wel mee? Moet nog maar zien of Boccara en Sporkslede de stap kunnen maken. En Poulsen is ook niet de jongste meer. En Blind is zie ik veel liever op linksback dan Dijks.
Boccara is met afstand het grootste talent van de wereld. Die gaat het echt wel halen hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Druk op VM valt toch wel mee? Moet nog maar zien of Boccara en Sporkslede de stap kunnen maken. En Poulsen is ook niet de jongste meer. En Blind is zie ik veel liever op linksback dan Dijks.
Als dat ff kan, wat een dweil is dat zegquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat TS een feestje heeft en gozubuyuk meeneemt
Enoh mag meteen weer weg.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Poulsen, Bocarra (Als zijn neus weer goed is), Sporkslede, Enoh komt terug...
dat denk ik ook, heeft nog wel een contract tot 2015.quote:
Toch ben ik benieuwd naar Blind op VM. Frank zag dat ook wel zitten zei hij in een interview ergens. En Sporkslede zullen ze wel verhuren denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat denk ik ook, heeft nog wel een contract tot 2015.
We gaan het zien. Misschien is een stap hoger ook wel goed voor Blind.
Dat zou een optie zijn idd. Dan heb je Blind en Boccarra (evt Poulsen nog) voor VM, Dijks en Boilesen voor LBquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd naar Blind op VM. Frank zag dat ook wel zitten zei hij in een interview ergens. En Sporkslede zullen ze wel verhuren denk ik.
Blind kan er ook gewoon nog spelen dan. Dan stel je Poulsen of Boccara op. Of Koppers keert terug.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn idd. Dan heb je Blind en Boccarra (evt Poulsen nog) voor VM, Dijks en Boilesen voor LB
alleen komt het er dan op neer dat je alleen Dijks voor LB hebt, want boilesen zal wel weer wat breken/kneuzen/scheuren in de zomer.
Kan me goed voorstellen dat hij dat zelf niet wil momenteel nu hij kans heeft op het WK als linksbackquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd naar Blind op VM. Frank zag dat ook wel zitten zei hij in een interview ergens. En Sporkslede zullen ze wel verhuren denk ik.
Inderdaad, heeft hij ook wel verdiend, wat duidelijkheid. Anders krijg je weer zo'n Anita situatie, Blind heeft zich ook al een tijd lang niet goed gevoeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat hij dat zelf niet wil momenteel nu hij kans heeft op het WK als linksback
Waar zou hij dan linksback willen spelen? Hij past juist in het Ajax-systeem. Dan moet je niet naar Stoke gaan ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat hij dat zelf niet wil momenteel nu hij kans heeft op het WK als linksback
Alsof er ook maar 1 Ajax speler is die naar Stoke wil..quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zou hij dan linksback willen spelen? Hij past juist in het Ajax-systeem. Dan moet je niet naar Stoke gaan ofzo.
Waarom denk je dat ie zo lang wacht op Ajax.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zou hij dan linksback willen spelen? Hij past juist in het Ajax-systeem. Dan moet je niet naar Stoke gaan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |