SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Interviews PSV - AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Druk op VM valt toch wel mee? Moet nog maar zien of Boccara en Sporkslede de stap kunnen maken. En Poulsen is ook niet de jongste meer. En Blind is zie ik veel liever op linksback dan Dijks.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik denk het haast niet. Ik zou niet weten waar hij moet spelen, want ik gok dat ze Boilesen en Dijks willen brengen en Daley gaat niet banken (daar is hij ook te goed voor). Op de VM (waar ik denk dat hij ook wel kan spelen) is het ook al druk.
Vraag me af hoe Boilesen terugkeert. Meestal maak je hem beter dan hij is als hij geblesseerd is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef Tyron het volgende:
Blind is op dit moment gewoon beter dan Boilesen en Dijks.
Poulsen, Bocarra (Als zijn neus weer goed is), Sporkslede, Enoh komt terug...quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Druk op VM valt toch wel mee? Moet nog maar zien of Boccara en Sporkslede de stap kunnen maken. En Poulsen is ook niet de jongste meer. En Blind is zie ik veel liever op linksback dan Dijks.
Boccara is met afstand het grootste talent van de wereld. Die gaat het echt wel halen hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Druk op VM valt toch wel mee? Moet nog maar zien of Boccara en Sporkslede de stap kunnen maken. En Poulsen is ook niet de jongste meer. En Blind is zie ik veel liever op linksback dan Dijks.
Als dat ff kan, wat een dweil is dat zegquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat TS een feestje heeft en gozubuyuk meeneemt
Enoh mag meteen weer weg.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Poulsen, Bocarra (Als zijn neus weer goed is), Sporkslede, Enoh komt terug...
dat denk ik ook, heeft nog wel een contract tot 2015.quote:
Toch ben ik benieuwd naar Blind op VM. Frank zag dat ook wel zitten zei hij in een interview ergens. En Sporkslede zullen ze wel verhuren denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat denk ik ook, heeft nog wel een contract tot 2015.
We gaan het zien. Misschien is een stap hoger ook wel goed voor Blind.
Dat zou een optie zijn idd. Dan heb je Blind en Boccarra (evt Poulsen nog) voor VM, Dijks en Boilesen voor LBquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd naar Blind op VM. Frank zag dat ook wel zitten zei hij in een interview ergens. En Sporkslede zullen ze wel verhuren denk ik.
Blind kan er ook gewoon nog spelen dan. Dan stel je Poulsen of Boccara op. Of Koppers keert terug.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn idd. Dan heb je Blind en Boccarra (evt Poulsen nog) voor VM, Dijks en Boilesen voor LB
alleen komt het er dan op neer dat je alleen Dijks voor LB hebt, want boilesen zal wel weer wat breken/kneuzen/scheuren in de zomer.
Kan me goed voorstellen dat hij dat zelf niet wil momenteel nu hij kans heeft op het WK als linksbackquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd naar Blind op VM. Frank zag dat ook wel zitten zei hij in een interview ergens. En Sporkslede zullen ze wel verhuren denk ik.
Inderdaad, heeft hij ook wel verdiend, wat duidelijkheid. Anders krijg je weer zo'n Anita situatie, Blind heeft zich ook al een tijd lang niet goed gevoeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat hij dat zelf niet wil momenteel nu hij kans heeft op het WK als linksback
Waar zou hij dan linksback willen spelen? Hij past juist in het Ajax-systeem. Dan moet je niet naar Stoke gaan ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat hij dat zelf niet wil momenteel nu hij kans heeft op het WK als linksback
Alsof er ook maar 1 Ajax speler is die naar Stoke wil..quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zou hij dan linksback willen spelen? Hij past juist in het Ajax-systeem. Dan moet je niet naar Stoke gaan ofzo.
Waarom denk je dat ie zo lang wacht op Ajax.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zou hij dan linksback willen spelen? Hij past juist in het Ajax-systeem. Dan moet je niet naar Stoke gaan ofzo.
Ach dan Newcastle ofzo. Daarvan vind ik ook niet dat een Ajax speler daarheen moet gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:16 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 Ajax speler is die naar Stoke wil..
Vast niet genoeg salarisquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:17 schreef CaasS het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie zo lang wacht op Ajax.
Bedoelde meer omdat ik denk dat die jongen zelf wel inziet dat hij blij moet zijn bij Ajax te spelen. In andere (grote) competities zal hij het moeilijk krijgen als back. Denk dat het meer gaat om Boilesen/speeltijd.quote:
Ja dat is waar. Maar hij kan ook wel op VM spelen en dan goed draaien. Zoveel minder als Clasie, de Guzman en Strootman zal hij niet zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:19 schreef CaasS het volgende:
[..]
Bedoelde meer omdat ik denk dat die jongen zelf wel inziet dat hij blij moet zijn bij Ajax te spelen. In andere (grote) competities zal hij het moeilijk krijgen als back. Denk dat het meer gaat om Boilesen/speeltijd.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan Newcastle ofzo. Daarvan vind ik ook niet dat een Ajax speler daarheen moet gaan.
Nee, maar die spelen met Santon op linksback, wat ook een aanvallende back is. Al heb je gelijk, daar moet een Ajax speler niet naartoe willen. Denk dat Anita zich verkeken heeft op het feit dat ze 5e eindigden vorig seizoen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan Newcastle ofzo. Daarvan vind ik ook niet dat een Ajax speler daarheen moet gaan.
Ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]Want Newcastle is een treetje lager dan Ajax wil je zeggen?
Alleen qua salaris niet. Voor de rest wel, kansloos voetbal, lange ballen en gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]Want Newcastle is een treetje lager dan Ajax wil je zeggen?
Zoveel meer zou Anita daar toch niet verdienen? Als hij bij Ajax kon verdienen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:20 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Nee, maar die spelen met Santon op linksback, wat ook een aanvallende back is. Al heb je gelijk, daar moet een Ajax speler niet naartoe willen. Denk dat Anita zich verkeken heeft op het feit dat ze 5e eindigden vorig seizoen.
Het is wel waar.quote:
Blijven dromen gozer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen qua salaris niet. Voor de rest wel, kansloos voetbal, lange ballen en gaan.
Newcastle speelt echt rukvoetbal. Kopen alles maar raak. Spelen 1x in de 5 jaar misschien Europees. Paar jaar terug nog gedegradeert. Nooit kampioen volgens mij, nooit Europese prijzen.quote:
Je blind staren op Europees voetbal als je in de Premier League kunt spelen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Newcastle speelt echt rukvoetbal. Kopen alles maar raak. Spelen 1x in de 5 jaar misschien Europees. Paar jaar terug nog gedegradeert. Nooit kampioen volgens mij, nooit Europese prijzen.
13e plek, alles onder de 5-6e plek daar is echt niet beter dan Ajax, zeker niet voor je carriere.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
13e plek, alles onder de 5-6e plek daar is echt niet beter dan Ajax, zeker niet voor je carriere.
Nou die paar potjes tegen United, Chelsea en City. Bij Ajax kan je dan CL spelen. En voor de rest is PL ook niet veel hoor. Zeker niet voor een speler als Anita. Die krijgt alleen maar een stijve nek van al dat omhoog kijken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je blind staren op Europees voetbal als je in de Premier League kunt spelen.
Goeie argumenten hoor. Zo sterk zijn die kleinere engelse clubs niet. Als City al niet van Ajax kan winnenquote:
In Heerenveen mag hij wel spelen zolang de wedstrijd maar in Amsterdam isquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:27 schreef tammepiet het volgende:
Benieuwd of Serero net als vorig seizoen mag spelen in Heerenveen. Hij kreeg toen rood, niet?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou die paar potjes tegen United, Chelsea en City. Bij Ajax kan je dan CL spelen. En voor de rest is PL ook niet veel hoor. Zeker niet voor een speler als Anita. Die krijgt alleen maar een stijve nek van al dat omhoog kijken.
ben je voor psv ofzo met je "ik zeg dat het zo is, dus is het zo" niveau van dicussierenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]Anita speelt bijna alles op een veel hoger niveau dan Ajax.
''Die paar potjes tegen United Chelsea en City'' en dan clubs als Spurs, Liverpool en Arsenal vergeten?Dat zijn al meer wedstrijden tegen topploegen dan Ajax speelt in een CL seizoen hoor.
Je hebt er geen kijk op, geeft verder niet.
Jij denkt oprecht dat een club als Newcastle niet makkelijk kampioen zou worden in Nederland?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie argumenten hoor. Zo sterk zijn die kleinere engelse clubs niet. Als City al niet van Ajax kan winnen.
Competitie is toch wat anders dan 2 wedstrijdenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie argumenten hoor. Zo sterk zijn die kleinere engelse clubs niet. Als City al niet van Ajax kan winnen.
Ja leuk, maar Ajax won ook van City en United. En dan heb je nog wat EL potjes. En nog niet eens zoveel meer salaris. Is dat het waard om een basisplaats op te geven en naar zo'n club te gaan, die een paar maanden later 10 Franzen kopen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]Anita speelt bijna alles op een veel hoger niveau dan Ajax.
''Die paar potjes tegen United Chelsea en City'' en dan clubs als Spurs, Liverpool en Arsenal vergeten?Dat zijn al meer wedstrijden tegen topploegen dan Ajax speelt in een CL seizoen hoor.
Je hebt er geen kijk op, geeft verder niet.
Wat maakt mijn clubvoorkeur uit? Het is lachwekkend als iemand beweerd dat een overstap van de Eredivisie naar een steady club in de Engelse competitie geen verbetering is, daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben je voor psv ofzo met je "ik zeg dat het zo is, dus is het zo" niveau van dicussieren.
Die eindigen echt in de subtop ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij denkt oprecht dat een club als Newcastle niet makkelijk kampioen zou worden in Nederland?
Dan is het gewoon een geldwolf. Dat kan. Zal wel verkocht worden deze zomer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:30 schreef BankAardappel het volgende:
Anita heeft zelf toch ook aangegeven dat zijn salariseisen boven het nieuwe plafond van Ajax lag en dat hij daarom ging nadenken over een transfer. Lijkt me duidelijk. Verder is hij er gewoon ingetrapt bij Newcastle, het feit dat ze 5e eindigden vorig seizoen, en dat de manager zei dat hij beter voetbal wilde spelen.
Anita speelt bijna alles daar hoor, als je dat bedoelt. En het tekent je kortzichtigheid dat je over die wedstrijden tegen City en United begint.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar Ajax won ook van City en United. En dan heb je nog wat EL potjes. En nog niet eens zoveel meer salaris. Is dat het waard om een basisplaats op te geven en naar zo'n club te gaan, die een paar maanden later 10 Franzen kopen?
Oké, dan zijn wij uitgepraat als jij dat serieus denkt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eindigen echt in de subtop ofzo.
Heel kortzichtig inderdaad. Want we hebben natuurlijk helemaal niet gewonnen van de kampioen van Engeland. Nee joh ben jij gek. En Anita speelt nu alleen door een hele hoop blessures, anders mag hij gewoon banken. Als hij slim was had hij nog een paar jaar bij Ajax op VM gespeeld. Op zeker dat hij dan in Nederlands Elftal kon spelen nu.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Anita speelt bijna alles daar hoor, als je dat bedoelt. En het tekent je kortzichtigheid dat je over die wedstrijden tegen City en United begint.
Onzin, sinds hun nieuwe aankopen in januari speelt hij praktisch niet meer in de premier league. Van hun laatste 10 premier league wedstrijden 1 maar begonnen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Anita speelt bijna alles daar hoor, als je dat bedoelt. En het tekent je kortzichtigheid dat je over die wedstrijden tegen City en United begint.
Echt niet, ik ben het toch wel met Typisch eens hierquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel kortzichtig inderdaad. Want we hebben natuurlijk helemaal niet gewonnen van de kampioen van Engeland. Nee joh ben jij gek. En Anita speelt nu alleen door een hele hoop blessures, anders mag hij gewoon banken. Als hij slim was had hij nog een paar jaar bij Ajax op VM gespeeld. Op zeker dat hij dan in Nederlands Elftal kon spelen nu.
Anita speelt nauwelijks man. Hij mag opdraven in de EL en heel af en toe invallen in de PL sinds de winterstop.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarop?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben het toch wel met Typisch eens hier
Dat Ajax een keer van City en ManU wint betekent natuurlijk niet dat je dan ook in de PL potten kan breken, het niveau ligt daar gewoon hoger dan hier dus ik denk dat een NCFC als ze hier mee zouden doen wel kampioen zouden wordenquote:
Je discussieert als een verongelijkte PSV'er, dat is wat HW bedoelde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt mijn clubvoorkeur uit? Het is lachwekkend als iemand beweerd dat een overstap van de Eredivisie naar een steady club in de Engelse competitie geen verbetering is, daar reageerde ik op.
Dan kijk jij weinig PL.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Ajax een keer van City en ManU wint betekent natuurlijk niet dat je dan ook in de PL potten kan breken, het niveau ligt daar gewoon hoger dan hier dus ik denk dat een NCFC als ze hier mee zouden doen wel kampioen zouden worden
Ajax speelt ze weg met hun positiespel. Dat team bestaat uit alleen maar werkertjes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Ajax een keer van City en ManU wint betekent natuurlijk niet dat je dan ook in de PL potten kan breken, het niveau ligt daar gewoon hoger dan hier dus ik denk dat een NCFC als ze hier mee zouden doen wel kampioen zouden worden
Hebben we gezien tegen Steauaquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelt ze weg met hun positiespel. Dat team bestaat uit alleen maar werkertjes.
Ik denk het niet. Meedoen zeker, maar die worden echt niet met drie vingers in de neus kampioen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Steaua dat ook bijna Chelsea pootje lichtte? Of dat Tottenham dat het aflegt tegen Basel?quote:
PL is vooral fysiek een stuk meer. Maar buiten de top 6 spelen ze bijna allemaal kick 'n rush op swansea na.quote:
Dat klopt wel maar je moet het wel in perspectief zien, in de PL krijgt een speler veel minder tijd om te handelen dan hierquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PL is vooral fysiek een stuk meer. Maar buiten de top 6 spelen ze bijna allemaal kick 'n rush op swansea na.
Klopt, dat is echt het erge daar, die clubs pogen geeneens balbezit te houden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Ja hoog tempo, ook wle logisch als ze niet meer dan 2x kunnen passen naar elkaar zonder balverlies
Sowieso kan je daar je spelers dan vasthoudenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:49 schreef CaasS het volgende:
Sowieso onzinnige discussie toch? Totaal andere manier van voetballen. Newcastle zou hier meedoen al is het alleen maar vanwege kwaliteit en fysiek. Ik denk dat Ajax het daar redelijk zou doen vanwege positiespel en opvatting.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:51 schreef tammepiet het volgende:
Eberhard tering lapzwans.
Kondigt de huldiging aan op z'n vroegst 6 mei. Weer een doordeweekse avond. Pleur toch in elkaar.
Gaat hij weer een toespraak houden?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:51 schreef tammepiet het volgende:
Eberhard tering lapzwans.
Kondigt de huldiging aan op z'n vroegst 6 mei. Weer een doordeweekse avond. Pleur toch in elkaar.
Zijn sommige spelers het juist mee oneens. Neem een Suarez bijvoorbeeld, die zegt dat hij meer ruimte krijgt in de Premier League, omdat clubs in de eredivisie tegen Ajax altijd zwaar verdedigen in hun eigen 16, en het spel in de Premier League meer open is. In de Premier League is vaak het speelveld en de ruimtes ook veel groter, omdat weinig clubs pressie spelen en vaak een lage verdedigende lijn spelen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar je moet het wel in perspectief zien, in de PL krijgt een speler veel minder tijd om te handelen dan hier
Wel als Eberhard aanblijftquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:53 schreef CaasS het volgende:
Hoe lang blijft de huldiging nog op de parkeerplek?of zijn we daar voor altijd naar verbannen?
Precies om die reden zou Eriksen fantastisch kunnen zijn daar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:53 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Zijn sommige spelers het juist mee oneens. Neem een Suarez bijvoorbeeld, die zegt dat hij meer ruimte krijgt in de Premier League, omdat clubs in de eredivisie tegen Ajax altijd zwaar verdedigen in hun eigen 16, en het spel in de Premier League meer open is. In de Premier League is vaak het speelveld en de ruimtes ook veel groter, omdat weinig clubs pressie spelen en vaak een lage verdedigende lijn spelen.
Is blijvend, kwestie van tijd tot er eigen huldigingen op poten worden gezet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:53 schreef CaasS het volgende:
Hoe lang blijft de huldiging nog op de parkeerplek?of zijn we daar voor altijd naar verbannen?
Nog even en je gaat me vertellen dat het niveau hier in Nederland hoger isquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:53 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Zijn sommige spelers het juist mee oneens. Neem een Suarez bijvoorbeeld, die zegt dat hij meer ruimte krijgt in de Premier League, omdat clubs in de eredivisie tegen Ajax altijd zwaar verdedigen in hun eigen 16, en het spel in de Premier League meer open is. In de Premier League is vaak het speelveld en de ruimtes ook veel groter, omdat weinig clubs pressie spelen en vaak een lage verdedigende lijn spelen.
Zijn ze daar al mee bezig? Want om nou verbannen te worden omdat een paar honderd zich niet weten te gedragen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Is blijvend, kwestie van tijd tot er eigen huldigingen op poten worden gezet.
Gat-ver-dam-me maandagavond.
We selecteren hier natuurlijk wat meer op voetballende kwaliteiten dan fysiek. Maar het heeft ook gewoon met leeftijd te maken, de beste talenten zijn weg voordat ze echt fysiek sterk zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:56 schreef Smoofie het volgende:
In Nederland mogen speler ook wel wat sterker worden. Vooral verdedigers.
27 / 28 april (NAC) kan niet ivm kroning.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:58 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zijn ze daar al mee bezig? Want om nou verbannen te worden omdat een paar honderd zich niet weten te gedragen.Typisch bestuurders om het voor een groot deel te verneuken om dat een aantal zich niet weet te gedragen.
27/28 worden we toch niet kampioen, Feyenoord/Vitesse wint wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:00 schreef tammepiet het volgende:
[..]
27 / 28 april (NAC) kan niet ivm kroning.
5e vervalt ivm bevrijdingsdag. Stik de moord.
my bad!quote:
Verplaats die wedtrijd naar Zaterdagavond zodat ze weer een mooie show kunnen makenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Huldiging op een maandagavond
Terwijl die eventuele kampioenswedstrijd op een zondag om 12:30 gespeeld gaat worden))))
Verplaats die wedstrijd dan ook maar naar maandag
Die zondag is bevrijdingsdag >< gaat uiteraard boven Ajax.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Huldiging op een maandagavond
Terwijl die eventuele kampioenswedstrijd op een zondag om 12:30 gespeeld gaat worden))))
Verplaats die wedstrijd dan ook maar naar maandag
Nee, dat zal je mij niet horen zeggen. Die competitie is zeker beter dan de eredivisie alleen ook erg anders. Maar daar is het speelveld wel vaker veel uitgerekter, juist omdat weinig teams op balbezit spelen en de bal sneller heen en weer gaat, daarom zijn ruimtes soms juist erg groot. Da's ook 1 van de redenen waarom Ajax het goed deed tegen Manchester City. Die hebben eigenlijk een verdedigend ingestelde ploeg, maar ook 3 spitsen die voorin blijven hangen waardoor het speelveld uitgerekt blijft en er ruimtes ontstaan. Daarnaast hebben ze achterin en op het middenveld veel fysieke spelers die moeite hebben met kleine dynamische spelers en snelle passing. Ik vind het niet vreemd dat Ajax het tegen zulke teams aardig doet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog even en je gaat me vertellen dat het niveau hier in Nederland hoger is
Dat Ajax het goed deed tegen City ging voornamelijk om de zone verdediging die zij toepassen en een beetje onderschatting, tactisch zit het hier ook wel goed maar je moet toch echt met je positiespel een paar tempo's omhoog wil je het de top en subtop PL clubs echt lastig maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Nee, dat zal je mij niet horen zeggen. Die competitie is zeker beter dan de eredivisie alleen ook erg anders. Maar daar is het speelveld wel vaker veel uitgerekter, juist omdat weinig teams op balbezit spelen en de bal sneller heen en weer gaat, daarom zijn ruimtes soms juist erg groot. Da's ook 1 van de redenen waarom Ajax het goed deed tegen Manchester City. Die hebben eigenlijk een verdedigend ingestelde ploeg, maar ook 3 spitsen die voorin blijven hangen waardoor het speelveld uitgerekt blijft en er ruimtes ontstaan. Daarnaast hebben ze achterin en op het middenveld veel fysieke spelers die moeite hebben met kleine dynamieke spelers en snelle passing. Ik vind het niet vreemd dat Ajax het tegen zulke teams aardig doet.
Klopt, is alleen wel meer een kwestie van gewenning denk ik dan dat dat niet binnen de mogelijkheden ligt van de spelers. Je ziet ook juist in de Engelse competitie dat die fysieke spelers vaak juist moeite hebben qua handelingssnelheid en druk, en de technische spelers niet. Vandaar dat die verdedigers vaak daar de lange bal spelen omdat ze anders weleens in de fout gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Ajax het goed deed tegen City ging voornamelijk om de zone verdediging die zij toepassen en een beetje onderschatting, tactisch zit het hier ook wel goed maar je moet toch echt met je positiespel een paar tempo's omhoog wil je het de top en subtop PL clubs echt lastig maken.
Op dat niveau zit dit Ajax echt nog niet.
quote:A cracking game, really surprised by PSV who decided that having a similar kit to Stoke meant they shoud start playing like them.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Die zondag is bevrijdingsdag >< gaat uiteraard boven Ajax.
Liever Amsterdam uit het logo als het oude logo.
Die zondag zal er toch wel weer teveel politie aanwezig rondom de ArenAquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Die zondag is bevrijdingsdag >< gaat uiteraard boven Ajax.
Liever Amsterdam uit het logo als het oude logo.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:33 schreef BankAardappel het volgende:
Trouwens een mooie quote van een Liverpool supporter die PSV-Ajax heeft gezien van het weekend:
[..]
Zat net nog even naar die foto's van vorig jaar te kijken. Mooiquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verplaats die wedtrijd naar Zaterdagavond zodat ze weer een mooie show kunnen maken
Oké. Kon niet vindenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:37 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Stuurde een maat van me die op een Liverpool forum zit, lfcreds dacht ik.
Dat was echt geweldig jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zat net nog even naar die foto's van vorig jaar te kijken. Mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb eerlijk gezegd wel mijn twijfels of hij wel zo geschikt is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Patrick Kluivert vertrekt overigens bij FC Twente, niet nog plek voor hem bij Ajax?
Omdat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd wel mijn twijfels of hij wel zo geschikt is.
Ten eerste heb ik nog niet echt het idee dat er bij Twente nou zo heel veel gepresteerd is. Daarnaast heb ik gebaseerd op zijn persoonlijkheid en verleden wel enige twijfel bij zijn didactische vaardigheden.quote:
Hij is met de beloften van Twente kampioen geworden, dan kan je wat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik nog niet echt het idee dat er bij Twente nou zo heel veel gepresteerd is. Daarnaast heb ik gebaseerd op zijn persoonlijkheid en verleden wel enige twijfel bij zijn didactische vaardigheden.
Alleen maar een goede voetballer zijn geweest lijkt me niet direct een afdoende criterium om ook een goede jeugdtrainer te zijn.
Patrick is te diep in de reet van Louis gekropen . En Louis is persona non grata nu bij Ajaxquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Patrick Kluivert vertrekt overigens bij FC Twente, niet nog plek voor hem bij Ajax?
Afgelopen zondag toch echt de Tyne–Wear derby, Newcastle - Sunderland.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:48 schreef Smoofie het volgende:
Van het weekend NCU tegen stoke, wat een niveau was dat zeg
Patrick is meer bezig met Patrick zelf dan met de omgeving dus nee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een paar jaar en dan zijn we met 10 titels de beste van 10 seizoenenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef BlueRoom het volgende:
met 9 titels zijn we weer de beste van de afgelopen 20 seizoenen
Was er ook, was echt mooi iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zat net nog even naar die foto's van vorig jaar te kijken. Mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als trainer van een elftal niet dat zit redelijk vol volgens mij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Auto-instructeur.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als trainer van een elftal niet dat zit redelijk vol volgens mij.
Zit er voor hem wel een ondersteunende rol in?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als trainer van een elftal niet dat zit redelijk vol volgens mij.
Niet heel verkeerd als Jonk, Van der Sar en Overmars achter je staan terwijl je een contract tekent.quote:
Individuele trainer, spitsentrainer. Kan allemaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit er voor hem wel een ondersteunende rol in?
Denk dat loewie het niet leuk zal vinden hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Individuele trainer, spitsentrainer. Kan allemaal.
Hangt er toch vanaf wat zijn ambities zijn of dat past bij die van Ajax en of de huidige Ajax leiding überhaupt wel geïnteresseerd is in hem.
El Ghazi nu al 1.88 volgens met zijn 17.quote:
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hangt er toch vanaf wat zijn ambities zijn of dat past bij die van Ajax en of de huidige Ajax leiding überhaupt wel geïnteresseerd is in hem.
Loewie trapt hem uiteraard uit zijn vriendenclubje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat loewie het niet leuk zal vinden hoor.
Fischer en Andersen omdraaien. En is Ligeon al afgeschreven?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:31 schreef CaasS het volgende:
Andersen...................Hoesen..................El Ghazi
............Fischer.................................Meleg..........
.....................Bocarra/Sporslede...........................
Boilesen....Denswil..........Bazoer/Veltman.............
.........................V. D. Hart...................................
En dan zal ik nog wel wat vergeten. Compleet schaduwelftal dat al bijna klaar staat.
Beleid.
Zolang hij met Louis werkt zal dat niet gebeuren neem ik aanquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:21 schreef CaasS het volgende:
[..]
El Ghazi nu al 1.88 volgens met zijn 17.en dat voor een klassieke buitenspeler die mannetjes passeert en voorzetten geeft. Ben erg benieuwd.
twitter:AnouarElGhazi7 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 14:22:59Welke team ik kom is nog niet bekend. Ben hartstikke blij dat ik voor de beste club van Nederland mag uitkomen. nogmaals bedankt iedereen! reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef kevin33 het volgende:
Zo ff een kleine update voor de OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2013 staat er bij, hopelijk niet te voorbarig![]()
Vragen op/aanmerkingen geef een seintje.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:57 schreef Artillerieschaap het volgende:
Maar mooi
[..]
[ afbeelding ]
Maar mooi
Vertrouwen heren, vertrouwen!quote:
Ik vind het lettertype/de tekst linksboven niet helemaal lekker. Verder zien ze er strak uitquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan aangepast worden, heb je een suggestie?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het lettertype/de tekst linksboven niet helemaal lekker. Verder zien ze er strak uit
AZ moet minstens puntje pakken, maar ik hoop wel op een overwinning voor Feyenoord ipv gelijkspel in de Kuip. Thuis kampioen worden is nml mooier dan in Bredaquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef Monolith het volgende:
Als Ajax vrijdag wint kan het wel weer een heel mooi weekendje worden in ieder geval.
Times new Romanquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:59 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Kan aangepast worden, heb je een suggestie?
Ik heb er wel vertrouwen in dat AZ gaat winnen van PSV. Die jongens zijn het spoor echt compleet bijster.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
AZ moet minstens puntje pakken, maar ik hoop wel op een overwinning voor Feyenoord ipv gelijkspel in de Kuip. Thuis kampioen worden is nml mooier dan in Breda
Ik heb geen voorkeur als Daley er maar in komt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou heerlijk leedvermaak zijn als ze zelfs nog naar de 5e plaats zakkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat AZ gaat winnen van PSV. Die jongens zijn het spoor echt compleet bijster.
Het kan ook maar zo zijn dat de kampioensdruk er wat af is en ze opeens wel vrij spelen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat AZ gaat winnen van PSV. Die jongens zijn het spoor echt compleet bijster.
Dat gaat niet meer gebeuren, maar dat ze CL gaan mislopen ben ik vrij zeker van. Vitesse en Ajax volgend jaar CL.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zou heerlijk leedvermaak zijn als ze zelfs nog naar de 5e plaats zakken
Het komt niet door de kampioensdruk, het komt door het complete team dat uit balans is. Niet alleen op het veld, maar ook in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het kan ook maar zo zijn dat de kampioensdruk er wat af is en ze opeens wel vrij spelen.
Natuurlijk, dat speelt ook mee. Ze hebben echter dit seizoen al zo vaak gehad dat ze een wedstrijd makkelijk in het slot hadden kunnen gooien, maar faalden op het individuele vlak. Dat is mi toch zeker wel een stukje druk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het komt niet door de kampioensdruk, het komt door het complete team dat uit balans is. Niet alleen op het veld, maar ook in de kleedkamer.
Nou.. als ze zaterdag verliezen in Alkmaar is het verschil nog maar drie puntenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeuren, maar dat ze CL gaan mislopen ben ik vrij zeker van. Vitesse en Ajax volgend jaar CL.
Ik denk dat een gebrek aan kwaliteit en instelling daar meer mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat speelt ook mee. Ze hebben echter dit seizoen al zo vaak gehad dat ze een wedstrijd makkelijk in het slot hadden kunnen gooien, maar faalden op het individuele vlak. Dat is mi toch zeker wel een stukje druk.
Die van Fischer vind ik ook de mooiste.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ziet er gelijk een stuk beter uit. Misschien nog een slagje kleiner, maar hoe dan ook tof.
Ja, maar dan moet Twente wel blijven winnen, en ook dat lijkt me onrealistisch.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Nou.. als ze zondag verliezen in Alkmaar is het verschil nog maar drie punten
VVV - Twente
AZ - PSV
Twente - NEC
PSV - Groningen
Heracles - Twente
PSV - NEC
Twente - PSV
Die van de jong vind ik ook een goede.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die van Fischer vind ik ook de mooiste.
Mja als ik een speler als lens in oranje zie, dan ligt het toch niet direct aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat een gebrek aan kwaliteit en instelling daar meer mee te maken heeft.
Speelstijl, een andere groep om hem heen, spelers waar hij tegen kan opkijken. Er spelen zo veel dingen mee, alles afdoen als "kampioensdruk" bij een slecht draaiend team vind ik te makkelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja als ik een speler als lens in oranje zie, dan ligt het toch niet direct aan kwaliteit.
Ik zei ook niet dat alles op druk neerkwam. Natuurlijk hebben ze een waardeloze achterhoede. Dat is een behoorlijke achilleshiel als ze voorin de wedstrijd niet definitief beslissen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Speelstijl, een andere groep om hem heen, spelers waar hij tegen kan opkijken. Er spelen zo veel dingen mee, alles afdoen als "kampioensdruk" bij een slecht draaiend team vind ik te makkelijk.
Mooie stad Bruggequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:18 schreef Ramboetan het volgende:
Ik ben een weekendje in Brugge als Ajax tegen NAC moet voetballen. Ik kan wedstrijd dus niet zien. Ik hoop eigenlijk dat ze tegen Willem II kampioen worden. Ik zit dan in het stadion.
Vind het geen verbetering als ik eerlijk ben. Ik ben sowieso huiverig voor alles met die smurf erin en het lettertype ook van AFC AJAXquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is wel te voorbarig, het zal wel goed komen maar ik ben er nooit zo vanquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achja beter dit, als aan het begin van het seizoen al met '1' op de stropdas rondlopenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel te voorbarig, het zal wel goed komen maar ik ben er nooit zo van
Ja dat was nog lelijk ookquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achja beter dit, als aan het begin van het seizoen al met '1' op de stropdas rondlopen
Dat heb je zonder die stropdassen ook welquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat de rest van NL je het liefst alles ziet verliezen
Is toch een stuk minder geworden de afgelopen tijd. Ik denk dat PSV gehater is nu.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb je zonder die stropdassen ook wel
Ajax is altijd de ploeg geweest waar iedereen van wil winnen en dat zal altijd wel zo blijven (hoop ik)quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch een stuk minder geworden de afgelopen tijd. Ik denk dat PSV gehater is nu.
Tuurlijk. Maar je ziet wel dat er meer mensen zijn dit seizoen die Ajax meer de titel gunden dan PSV. Maar Ajax is de grootste, en voor iedereen is het de wedstrijd van het jaar als wij langskomen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is altijd de ploeg geweest waar iedereen van wil winnen en dat zal altijd wel zo blijven (hoop ik)
Het werd Feyenoord meer gegund, wat ik nog wel begrijpelijk vind ookquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar je ziet wel dat er meer mensen zijn dit seizoen die Ajax meer de titel gunden dan PSV. Maar Ajax is de grootste, en voor iedereen is het de wedstrijd van het jaar als wij langskomen.
Ja, maar die worden nooit meer kampioen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het werd Feyenoord meer gegund, wat ik nog wel begrijpelijk vind ook
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar die worden nooit meer kampioen.
Misschien als ik dood benquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]Echt wel weer, maar dat zal nog wel even gaan duren
Moet wel lukken binnen 10 jaarquote:Op woensdag 17 april 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als ik dood ben. Kan het me niet voorstellen in elk geval.
Dan wordt Ajax al kampioen elk jaarquote:
Als PSV dat geld een beetje behoorlijk had besteed dan wordt je echt geen eerste dit seizoen en nu is het opquote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wordt Ajax al kampioen elk jaar. Ohnee Vitesse wint nog wel 2x ofzo denk ik. Misschien nog een andere club die overgenomen wordt.
Ja maar die willen toch niet voor elkaar strijdenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV dat geld een beetje behoorlijk had besteed dan wordt je echt geen eerste dit seizoen en nu is het op
Bij PSV is het probleem dat ze geen team zijn. Bij Ajax is het gewoon 1 echt team dat elkaar goed aanvoeltquote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV dat geld een beetje behoorlijk had besteed dan wordt je echt geen eerste dit seizoen en nu is het op
Krijg je hè, met die spelers die meer met Feyenoord of Ajax hebbenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij PSV is het probleem dat ze geen team zijn. Bij Ajax is het gewoon 1 echt team dat elkaar goed aanvoelt
Lens, Toivonen, Marcelo... spelers met een echt PSV hartquote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je hè, met die spelers die meer met Feyenoord of Ajax hebben
Toivonen die gewoon lekker zijn contract wil laten aflopenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lens, Toivonen, Marcelo... spelers met een echt PSV hart
Marcelo heeft het sowieso niet op een rijtjequote:Op woensdag 17 april 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toivonen die gewoon lekker zijn contract wil laten aflopenLens speelt ook alleen voor zichzelf. Marcelo probeert alleen een transfer naar Barcelona te verdienen.
En ze mogen elkaar totaal niet die Marcelo en Derijckquote:Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Marcelo heeft het sowieso niet op een rijtje![]()
Die 1 is nooit verdwenen toch? Dacht dat er op de sokken onderop of iets de 1 stond, uit het zicht maar niks van gelogen...Wij zijn de beste!quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achja beter dit, als aan het begin van het seizoen al met '1' op de stropdas rondlopen
Ik vind dat volgend jaar elke speler een 1 op hun voorhoofd moeten tatoeëren. Dan gaan we zeker hoge ogen gooien in de CL.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die 1 is nooit verdwenen toch? Dacht dat er op de sokken onderop of iets de 1 stond, uit het zicht maar niks van gelogen...Wij zijn de beste!
Heerlijk om de kutste club/stad ter wereld zo zien falenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze mogen elkaar totaal niet die Marcelo en DerijckMarcelo mag van Bommel ook niet
. Echt die spelers die zichzelf zo erg overschatten daar. Een Moisander zegt gewoon dat Ajax misschien zijn top is, en Marcelo denkt dat hij de beste CV van de wereld is
. Wat voeren ze die spelers daar
Achja wij deden het paar jaar terug. Is gewoon traditie. Ik hoop alleen dat PSV nog dieper gaat zakken als Feyenoord. Ze met 10-0 verslaan een keer. Gun ik zelfs Feyenoord nog de ultieme revanchequote:Op woensdag 17 april 2013 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heerlijk om de kutste club/stad ter wereld zo zien falen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:48 schreef Kopsterk het volgende:
http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm?linkedVideo=239470
Frank 'Ferguson' de Boer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Zou een stuk minder zijn. De Boer moet gewoon 20 jaar blijven. Minimaal.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker weer een rechtzaakje aanspannen tegen Ajax
Hopen dat Ronald geen ambities heeft dan .quote:Op woensdag 17 april 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou een stuk minder zijn. De Boer moet gewoon 20 jaar blijven. Minimaal.
Anders nemen we Edwin Evers als coach.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopen dat Ronald geen ambities heeft dan .
Ik las heel even Jan Eversequote:Op woensdag 17 april 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders nemen we Edwin Evers als coach.
Heeft die wel ambities als hoofdcoach? Als Frank lang blijft Suarez als zijn opvolgerquote:Op woensdag 17 april 2013 01:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee ben slaperig.
Misschien moeten ze Litmanen aanstellen als opvolger
Kweetnie . Ik hoop het .quote:Op woensdag 17 april 2013 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft die wel ambities als hoofdcoach? Als Frank lang blijft Suarez als zijn opvolger
Ik snap het ook wel. De Boer zal best wel een volgende stap willen maken, maar als het dan fout gaat zal Barca niet meer bij hem aankloppen. Bij Ajax zo blijven presteren en de kans doet zich wellicht wel een keer voor.quote:
Serero was de man van de wedstrijd in Friesland.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk gaan we vrijdag keihard over Heerenveen heen, lekker wraak nemen voor eerder dit seizoen
Zal een mooie afsluiting van het seizoen zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Al die zogenaamde moeilijke tegenstanders voor de winterstop zijn niet te vergelijken met nu. Heerenveen gaat er gewoon keihard aan.
Opstelling, systeem, positiespel, afstanden, taken, patronen enzovoort... alles klopt nu.![]()
Ik acht de kans zeer groot op een reeks van 10 wedstrijden winst.
Belangrijkste verschil is dat we geen wedstrijden meer hoeven spelen om 12:30, meer dan de helft van ons puntverlies hebben we in die wedstrijden geleden.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Al die zogenaamde moeilijke tegenstanders voor de winterstop zijn niet te vergelijken met nu. Heerenveen gaat er gewoon keihard aan.
Opstelling, systeem, positiespel, afstanden, taken, patronen enzovoort... alles klopt nu.![]()
Willem II thuis is om 12:30quote:Op woensdag 17 april 2013 03:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Belangrijkste verschil is dat we geen wedstrijden meer hoeven spelen om 12:30, meer dan de helft van ons puntverlies hebben we in die wedstrijden geleden.
Kampioen tegen de degradant. Die wedstrijd gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 17 april 2013 03:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Willem II thuis is om 12:30
quote:Van Hanegem: "Ajax de beste van het land"
Volgens Willem van Hanegem kan het kampioenschap Ajax niet meer ontlopen. "Het is een voldongen feit: Ajax is de beste van het land. Ik zou daar best een enthousiast verhaal over willen afsteken, maar ik denk dat zelfs De Boer dat belachelijk zou vinden. Ook hij weet dat hij er nog lang niet is, dat dit Ajax zich nog aanmerkelijk kan verbeteren en dat de tegenstand in eigen land soms lachwekkend is", aldus Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad.
"Bij Ajax zijn ze er alleen wél van doordrongen dat het beter moet. Dat zie ik bij de andere ploegen niet. Bij Ajax weten ze op elkaar over te brengen wat er voor komt kijken om kampioen te worden, wat je moet doen om beter te worden. Met die overtuiging kom je een heel eind. Zo heel veel beter zijn de voetballers van Ajax niet in vergelijking met de rest. Ze zijn alleen net iets beter met hun beroep bezig."
"En 'net iets' is genoeg om landskampioen te worden. En let op, dat worden ze volgend jaar gewoon weer als de concurrentie geen lering trekt uit de mentale achterstand die ze op Ajax hebben."
Had altijd al vertrouwen, maar ik begrijp dat er twijfels waren.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:21 schreef tammepiet het volgende:
Medio juli was het een issue:
Is de Jong een goede aanvoerder gebleken?
quote:'We zullen de komende weken beslissen of we met Derk doorgaan'
Derk Boerrigter kende na zijn terugkeer in Amsterdam een geweldig eerste seizoen in het vlaggenschip van Ajax en kwam zelfs in aanmerking voor het Nederlands elftal. De aanvaller kreeg vervolgens echter last van blessureleed en stond lang buitenspel. Nu Boerrigter weer helemaal fit is, haalt hij niet meer de vorm die hij in het vorige voetbaljaar vaak haalde.
De 26-jarige linksbuiten is niet langer zeker van een basisplaats en moest ook afgelopen zondag, in de topper tegen PSV, genoegen nemen met een invalbeurt. Boerrigter beslist over een contract dat tot medio 2014 doorloopt en Ajax zal dus moeten beslissen wat het met de Tukker wil: verlengen of verkopen. Directeur voetbalzaken Marc Overmars laat weten dat er snel een knoop wordt doorgehakt.
Boerrigter ontving al eens eerder een aanbieding van Ajax, maar legde die naast zich neer. "Dat was al voor mijn komst", aldus Overmars in het Algemeen Dagblad. "We zullen de komende weken beslissen of we met hem doorgaan." Boerrigter speelde tot dusver 44 competitieduels voor Ajax, waarvan 27 in het lopende seizoen. Frank de Boer liet hem dit jaar zestien keer starten en elf keer invallen.
Als hem duidelijk wordt gemaakt dat hij alleen op de bank zal beginnen en zal invallen op het moment dat er grote ruimtes vallen bij de tegenstander achterin kan je dat prima verlengen. Als hij denkt dat hij de rechtsbuiten van Ajax wordt, altijd begint en mee moet in het positiespel van Ajax zou ik hem zo snel mogelijk de deur wijzen. Bruikbare speler bij ruimte, niet meer en niet minder.quote:
Ik vind het altijd wel aardige stukjes van hem, al schijnt hij ze niet zelf te schrijvenquote:Op woensdag 17 april 2013 05:30 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat zal die - objectieve - Willem er een moeite mee hebben dat Ajax - weer - kampioen is.
Uh, nee? Misschien gaat Kenneth nog wel weg deze zomer.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:27 schreef BlueRoom het volgende:
idee om Cillisen te verhuren voor 1 seizoen? Desnoods aan twente of zo. 2 vliegen in 1 klap, hij speelt en je bent hem niet kwijt.
Ik neem aan dat Vermeer weg gaat, als ik lees dat Barcelona interesse heeft in Michel Vorm kan Vermeer ook wel de stap naar de PL of zo makenquote:Op woensdag 17 april 2013 08:27 schreef BlueRoom het volgende:
idee om Cillisen te verhuren voor 1 seizoen? Desnoods aan twente of zo. 2 vliegen in 1 klap, hij speelt en je bent hem niet kwijt.
Cillissen is volgend seizoen eerste keeper.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:27 schreef BlueRoom het volgende:
ik word echt simpel van dat wekelijkse gezeik van van Hanegem en die twee senielen van kerkhofquote:Op woensdag 17 april 2013 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel aardige stukjes van hem, al schijnt hij ze niet zelf te schrijven
Ik zie liever iemand waarvan je gewoon weet voor welke club hij is dan bijvoorbeeld Sjek die zijn best doet om maar te verbergen dat hij voor Ajax is.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik word echt simpel van dat wekelijkse gezeik van van Hanegem en die twee senielen van kerkhof
en het is niet alsof Johan zijn stukjes zelf schrijft... Vind het altijd wel vermakelijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik word echt simpel van dat wekelijkse gezeik van van Hanegem en die twee senielen van kerkhof
En van Gaal van de hele wereldquote:Op woensdag 17 april 2013 09:08 schreef tammepiet het volgende:
Van Hanegem is van elke Rotterdammer.
Cruijff van elke Nederlander.
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:08 schreef tammepiet het volgende:
Van Hanegem is van elke Rotterdammer.
Cruijff van elke Nederlander.
quote:
Ik denk niet dat de ambities van Louis dusdanig bescheiden zijn.quote:
Hij heeft hier wel meer dan gelijk hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 05:30 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat zal die - objectieve - Willem er een moeite mee hebben dat Ajax - weer - kampioen is.
quote:Op woensdag 17 april 2013 08:27 schreef BlueRoom het volgende:
idee om Cillisen te verhuren voor 1 seizoen?
Cillessen.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Cillissen is volgend seizoen eerste keeper.
Hoe ziek is het als Ajax zaterdag met een vieze 0-1 verliest....quote:Op woensdag 17 april 2013 02:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan zeker niet want de wedstrijd is vrijdagquote:Op woensdag 17 april 2013 10:41 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoe ziek is het als Ajax zaterdag met een vieze 0-1 verliest....
Nee kan niet en gebeurt niet. Ajax zit lekker in de flow, gaat helemaal goed komen. 4-0
Neemt Derk genoegen met een (evt. langdurige) plek op de bank?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De intentie is er om met hem door te gaan en hij wil zelf ook dol graag blijven
Dit. Vermeer lekker verkopen, die gaat toch niet meer groeien.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Cillissen is volgend seizoen eerste keeper.
Als zowel Siem als Eriksen vertrekken komt Maher. Anders denk ik dat ze het intern willen opvangen.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:43 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit. Vermeer lekker verkopen, die gaat toch niet meer groeien.
Al enig idee wie de rechtsbuiten wordt volgend seizoen?
Ben verder benieuwd naar het middenveld. Maher zie ik niet komen, veels te duur.
Ga uit van welquote:Op woensdag 17 april 2013 10:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Neemt Derk genoegen met een (evt. langdurige) plek op de bank?
Ik snap niet wat iedereen in die Maher zietquote:Op woensdag 17 april 2013 11:06 schreef tammepiet het volgende:
Maher gaat uiteindelijk wel lastig doen denk ik. Kan CL ervaring in Amsterdam opdoen.
Voor een speler van 19 vind ik hem er toch aardig staanquote:Op woensdag 17 april 2013 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen in die Maher ziet
Leuke voetballer, maar als het er om gaat, zie je hem niet.
Noem eens 5 meer belovendere talenten in de Eredivisie.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke voetballer van 19 is al wel beslissend in de grote wedstrijden? Siem niet, Eriksen niet, Van der Vaart en Sneijder waren dat vaak ook niet. Het is een jonge speler, daar moet je nog aan werken, maar hij is wel bijzonder getalenteerd. Dus als je hem voor 6 miljoen kan halen zou ik dat bij een vertrek van twee andere middenvelders zeker doen. Het enige probleem dat ik voorzie is dat hij misschien wat buiten de groep valt, omdat hij geen Deens spreekt.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor. Dat zo'n kereltje naast zijn schoenen gaat lopen. Heeft niks te maken met zijn kwaliteit, want dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:23 schreef fathank het volgende:
Adam "ik vind 5 miljoen wel genoeg voor mij" Maher
Adam "ik ben pas 19 en eis dat ik iedere wedstrijd op mijn favoriete positie sta" Maher.
Sorry hoor maar AZ is toch niet te vergelijken met Ajax, logisch dat hij daar eisen steltquote:Op woensdag 17 april 2013 11:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor. Dat zo'n kereltje naast zijn schoenen gaat lopen. Heeft niks te maken met zijn kwaliteit, want dat staat buiten kijf.
Maher heeft ook geen ervaringquote:Op woensdag 17 april 2013 11:28 schreef Burrito het volgende:
Als Eriksen OF Siem nou bleef, dan konden we een talent doorschuiven uit de jeugd. Maar als ze allebei weggaan moet daar ervaring komen
Ten eerste ben ik er niet voor om Maher te halen. Ten tweede heeft hij wel meer ervaring dan een Andersen of Meleg ofzoquote:
Ik vind het vreemd dat je 2 seizoenen Eredivisie geen ervaring kan noemen.quote:
Denk je dat noch Frank, Nog Gert-Jan op een grote smoel van die gast zit te wachten?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry hoor maar AZ is toch niet te vergelijken met Ajax, logisch dat hij daar eisen stelt
Blind heeft ook 2 seizoenen Eredivisie erop zitten en dat noem ik ook geen ervaren spelerquote:Op woensdag 17 april 2013 11:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat je 2 seizoenen Eredivisie geen ervaring kan noemen.
Maar hij hield zijn mond en heeft zijn voeten laten spreken.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind heeft ook 2 seizoenen Eredivisie erop zitten en dat noem ik ook geen ervaren speler
Tussen ervaren speler en ervaring hebben vind ik persoonlijk wel een verschil.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind heeft ook 2 seizoenen Eredivisie erop zitten en dat noem ik ook geen ervaren speler
quote:PSV verliest in eigen huis van Ajax: 2-3
Na een 1-1 ruststand heeft PSV in het Philips Stadion met 2-3 verloren van Ajax. Via Eriksen kwamen de Amsterdammers na rust opnieuw op voorsprong. Toch wist Lens net als in de eerste helft de stand gelijk te trekken. Invaller Boerrigter tekende uiteindelijk voor de winnende Ajax-treffer. Door de nederlaag is het gat met koploper Ajax nu zes punten.
10e competitietreffer Lens
Nadat Guus Meeuwis het thuispubliek met zijn lied Brabant had opgezweept, kon Ajax aftrappen. Bij PSV begon de van een schorsing teruggekeerde Dries Mertens ten koste van Tim Matavz in de basis. PSV startte sterk en was met name in de beginfase vaak dreigend. Pogingen van Jeremain Lens en Toivonen troffen echter geen doel. Ajax kwam gedurende de eerste helft steeds meer in de wedstrijd en werd via de Denen Viktor Fischer en Christian Eriksen enkele malen zeer gevaarlijk. PSV-doelman Boy Waterman hield zijn doel echter schoon. Toch moest hij na een half uur spelen alsnog capituleren. Na een Ajax-aanval over de rechterflank verzuimde de PSV-defensie de bal goed weg te werken, waardoor de alerte Kolbeinn Sightórsson binnen kon tikken. Toch lukte het gretig voor de dag komende PSV alsnog langszij te komen. Strootman heroverde de bal op de helft van Ajax, en bereikte de vrijgelopen Lens. De spits van PSV faalde niet, waardoor de 1-1 ruststand op het scorebord prijkte.
Tweede treffer Lens niet genoeg
Hoewel PSV goed begon aan de tweede helft, resulteerde onoplettendheid op het middenveld in een nieuwe achterstand. Via de linkerkant schakelde Ajax razendsnel om, waardoor Eriksen met een schuiver in de korte hoek Waterman wist te verrassen. Net als in de eerste helft toonde PSV opnieuw veerkracht. Ajax-doelman Cillessen was kansloos nadat Lens de rebound van een op de paal belandde vrije trap van Mertens binnenschoot. Gesteund door het publiek ging PSV op zoek naar een derde treffer. Die viel echter aan de verkeerde kant, na opnieuw een pijlsnelle counter van de Amsterdammers. De ingevallen Derk Boerrigter won op snelheid van Erik Pieters en schoof beheerst binnen: 2-3. Met nog een kwartier te spelen gooide PSV alles op de aanval, maar de defensie van Ajax hield stand. Met nog vier wedstrijden te gaan bedraagt de achterstand op koploper Ajax zes punten. PSV moet nu ook Vitesse voor zich dulden, dat één punt meer heeft.
Speelt ook niet een heel geweldig seizoen moet ik zeggen, hoewel dat wel lastig is met AZ in huidige vorm.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze zijn nog vrij mild over Ajax. We hebben 90 min. met de rug tegen de muur gestaan en met drie schaarse counters de drie punten gestolen. De verdedigende wissels van de Boer waren een belediging voor het publiek en de miljoenen kijkers thuis. Totaal geen intentie om PSV partij te bieden.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:36 schreef stoeltafel het volgende:
OMG, dit moeten jullie lezen, check het verslag van afgelopen zondag op psv.nl
Lachwekkend
[..]
Ik vind het maar overdreven wat daarover gezegd wordt, ondertussen speelt hij waar hij moet spelen en doet dat nog goed ookquote:Op woensdag 17 april 2013 11:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk je dat noch Frank, Nog Gert-Jan op een grote smoel van die gast zit te wachten?
Jep. Dat verklaart natuurlijk perfect de 51% balbezit die Ajax had.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:49 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ze zijn nog vrij mild over Ajax. We hebben 90 min. met de rug tegen de muur gestaan en met drie schaarse counters de drie punten gestolen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:36 schreef stoeltafel het volgende:
OMG, dit moeten jullie lezen, check het verslag van afgelopen zondag op psv.nl
Lachwekkend
[..]
Cillessen was vrij veel aan de bal. Hoeveel kansen die er wel niet uit heeft weten te houden. Enige Ajacied die een topniveau haalde, heeft ons er echt doorheen moeten slepen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep. Dat verklaart natuurlijk perfect de 51% balbezit die Ajax had.
Als een Psv speler dit had geflikt zat de tuchtcommissie direct op zijn dak.quote:
piep piep piepquote:Op woensdag 17 april 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als een Psv speler dit had geflikt zat de tuchtcommissie direct op zijn dak.Ze moeten onze club wel hebben dit seizoen
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als een Psv speler dit had geflikt zat de tuchtcommissie direct op zijn dak.Ze moeten onze club wel hebben dit seizoen
huh?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:34 schreef Catch22- het volgende:
die lampjes zijn de de penal van Feyenoord en de rode kaart van van Rhijn alweer vergeten?
LR zegt dat zij de KNVB tegen hebben dit jaar, maar iedereen heeft de KNVB tegenquote:
Nee hoor, PSV krijgt vaak een schorsing omdat de Telegraaf tot de bodem alles uit gaat zoeken en dat de KNVB nauw samenwerkt is al tijden duidelijkquote:Op woensdag 17 april 2013 13:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
LR zegt dat zij de KNVB tegen hebben dit jaar, maar iedereen heeft de KNVB tegen
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor, PSV krijgt vaak een schorsing omdat de Telegraaf tot de bodem alles uit gaat zoeken en dat de KNVB nauw samenwerkt is al tijden duidelijk
En dat heeft natuurlijk niets te maken met het achterlijke gedrag van jullie spelers natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 13:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor, PSV krijgt vaak een schorsing omdat de Telegraaf tot de bodem alles uit gaat zoeken en dat de KNVB nauw samenwerkt is al tijden duidelijk
Nee die foto hierboven is idd ook wel goed gedrag?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat heeft natuurlijk niets te maken met het achterlijke gedrag van jullie spelers natuurlijk
Dat zijn gewoon slimmigheidjes hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee die foto hierboven is idd ook wel goed gedrag?
Durf te wedden dat het op de voorpagina stond van de Telegraaf, mocht het andersom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |