Om te beginnenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:11 schreef Igen het volgende:
Tja Dr_Flash, je kan samenwerking nou eenmaal niet afdwingen. Of wou je bommen op Brussel gooien als ze geen 20e niet-werkende fluttrein kopen?
Kaartje:quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
De Chinezen doen dat wel ietsjes sneller.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus ik kan er wel op rekenen?
Hangt ervan af waar je rijdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op koninginnenach rijdt het nachtnet ook ieder half uur en stopt vanaf Utrecht in de richting Amsterdam ook op Maarssen en Breukelen. Bijlmer Arena wordt alleen met de eerste trein bediend.
in 2065 DAFUQ?quote:
Jij wel ja ouwe lulquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in 2065 DAFUQ?
Dan zijn we allemaal dood man.
SPOILER: nummertjes & afkortingen alert!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://somda.nl/forum/12509/p445662/Werkzaamheden+rondom+Shl/PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
ja, zelfs in Nederland kunnen we het snellerquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in 2065 DAFUQ?
Dan zijn we allemaal dood man.
Ik zou toch nog maar eens navragen want....quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom op 30 april terug uit Kopenhagen met de nachttrein. Weet niet of die erin staat maar ik heb tickets dus hij rijdt
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef dennistd het volgende:
Speciaal voor greavy de treinen die dit weekend met ICM naar Den Helder rijden, zodat hij daar ook weer eens kan komen:O, nice. Hopen dat er nog wat meer verdwaald raakt. Voordeel, de rijden op een uur achterelkaar.SPOILER: nummertjes & afkortingen alert!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://somda.nl/forum/12509/p445662/Werkzaamheden+rondom+Shl/
Alleen rijdt op zondag IC 1620 niet, en ligt Amersfoort - Apeldoorn eruit .. Benieuwd wat er dus de zondags gaat gebeuren.
2 stapjes lager: CNL , IC.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik zou toch nog maar eens navragen want....
[ afbeelding ]
Bij mij heeft het Hannover-Consulting-Fahrplan-Auskunfts-System nog altijd gelijk gehad met nachttreinen in Frankrijk
Ah, dit doet me terugdenken aan die avond dat ik een V'tje voor mezelf had... En dan bedoel ik geen coupé, maar het hele stel.quote:
Hoe spreek je jouw naam eigenlijk uit? Bee Twee Pee Ij? Bie Toe Pie Waai?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:05 schreef b2py het volgende:
Flash, maak jij weer eens zo'n toeter filmpje met 'verboden te hebben over comfort van materieel'? Ik word net als Duuf helemaal leip..
Ik mocht zondag trouwens ook niet klagen op Amsterdam-Hengelo: een zespersoons coupé voor mijn alleen de hele reisquote:
In eerste instantie dacht ik aan ICK, maar je zal wel eerste klas gezeten hebbenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik mocht zondag trouwens ook niet klagen op Amsterdam-Hengelo: een zespersoons coupé voor mijn alleen de hele reis
Er heeft ook wel eens een verdwaald ICL rijtuig in de Pimpel gereden. Maar dan was het een vijfpersoonscoupé geweestquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik aan ICK, maar je zal wel eerste klas gezeten hebben
Er zit in de Pimpel sowieso een tweedeklas-rijtuig met 2 zespersoons coupé's en verder gewoon grote ruimte. Heeft aan de andere kant conducteurs-coupéquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er heeft ook wel eens een verdwaald ICL rijtuig in de Pimpel gereden. Maar dan was het een vijfpersoonscoupé geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |