Hoeft niet per se, je kan toch gewoon zeggen 'Ik ga van A naar B'?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is VanAnaarBeter van Rijkswaterstaat
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van BEEatrix naar AAlexander, snuggles" />
hier reizen we van A naar A via B,C,D, etcquote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, je kan toch gewoon zeggen 'Ik ga van A naar B'?
Een redelijk puntloos bestaan eigenlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hier reizen we van A naar A via B,C,D, etc
is juist goed, want zo zie je meer van de wereldquote:Op donderdag 18 april 2013 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een redelijk puntloos bestaan eigenlijk
Kan je beter overal asfalt neerleggenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is juist goed, want zo zie je meer van de wereld
Jullie wel jaquote:Op donderdag 18 april 2013 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh. met de trein heb je onderweg meer oog voor het landschap dan met de autoquote:Op donderdag 18 april 2013 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je beter overal asfalt neerleggen
Van Assen naar Amsterdam via Beilen, Centrum en Diemen.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je het wel goed doenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:24 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Van Assen naar Amsterdam via Beilen, Centrum en Diemen.
In '96 had NS in Almere advertenties voor de nieuwe sneltrein Lelystad-Amsterdam. "In 18 minuten van A naar A." Sindsdien is het alleen maar trager geworden..quote:Op donderdag 18 april 2013 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je het wel goed doen
Van Appingedam via Bedum, Capelle-Schollevaar en Dordrecht naar Arnemuiden
Etten-Leur kan er helaas alleen met een omleiding bijgepropt worden
wat wil je ook met een knelpunt als Weesp en het erg druk bereden spoor, terwijl er geen uitbreiding van de capaciteit is geweest ...quote:Op donderdag 18 april 2013 14:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
In '96 had NS in Almere advertenties voor de nieuwe sneltrein Lelystad-Amsterdam. "In 18 minuten van A naar A." Sindsdien is het alleen maar trager geworden..
Stukken dak naar beneden gevallen...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:15 schreef b2py het volgende:
Stormschade bijlmer arena. Geen treinen utrecht - amsterdam/schiphol. Net de aanrijding persoon tussen alkmaar en Uitgeest opgelost en nu dit. Zucht.
Een nachtstoptrein dus. Bedankt voor jullie hulp in ieder geval. Dat reserveren, dient dat op het station te gebeuren? En hoelang van tevoren normaal gezien?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
T is maar wat je nachttrein noemt natuurlijk, t ding stop om de haverklap![]()
[ afbeelding ]
Kan je een bedje hebben of niet, als er iedere 10 minuten weer een deur dichtpleurt heb je daar niks aan...
Wat ik lees is er een stuk hekwerk op het spoor gekomen, wat me ook aannemelijker lijkt dan een stuk dak.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Stukken dak naar beneden gevallen...
Heb het ook maar van via via circuitquote:Op donderdag 18 april 2013 15:26 schreef b2py het volgende:
Wat ik lees is er een stuk hekwerk op het spoor gekomen, wat me ook aannemelijker lijkt dan een stuk dak.
In de betreffende trein heeft een klasgenoot van mij gezeten tijdens stage. Was de eerste keer dat een van ons een springer heeft gehadquote:Op donderdag 18 april 2013 15:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
hopelijk viel het mee bij uitgeest
[ afbeelding ]
Zo hard waait het niet. En zoals gezegd zijn er geen dakpannen naar beneden gekomen maar er is een hek het spoor opgewaaid waar een trein overheen is gereden.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je kunt niet verwachten dat alles alle stormen overleeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |