Pffffquote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
'Haha, kijk die acteur die zogenaamd door een bus is geramd, zie je dat nepbloed?'
Als die persoon daadwerkelijk insight informatie heeft dan zou ik als ik hem was niet vanaf mijn werk plek dergelijke berichten op het internet zetten.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:07 schreef Copycat het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)bsite_n_3093105.html
4chan' /pol/.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:43 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als die persoon daadwerkelijk insight informatie heeft dan zou ik als ik hem was niet vanaf mijn werk plek dergelijke berichten op het internet zetten.
Wat is overigens de bron van dit bericht? Dus waar komt het plaatje vandaan?
hoe moet ik dat zien..??quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:31 schreef ToT het volgende:
Deze man zou dood zijn. Kijk eens naar zijn handen, lijkt me niet typisch een houding voor een overledene. Was hij al dodelijk getroffen, of is hij later "spontaan" doodgegaan?
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt ToT. Is er een typische houding dan voor een overledene?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:31 schreef ToT het volgende:
Deze man zou dood zijn. Kijk eens naar zijn handen, lijkt me niet typisch een houding voor een overledene. Was hij al dodelijk getroffen, of is hij later "spontaan" doodgegaan?
Je had een opgebaarde houding verwacht?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:31 schreef ToT het volgende:
Die handen zien er heel erg gestrekt uit, van de grond af, alsof hij spierkracht gebruikt om duidelijk zijn handen gestrekt te houden om te laten zien dat hij geen wapens in zijn handen heeft.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt ToT. Is er een typische houding dan voor een overledene?
Nou hij bedoelt toch gewoon dat die zijn handen gespannen staan zoals bij iemand die bij een arrestatie op de grond moet gaan liggen ...quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt ToT. Is er een typische houding dan voor een overledene?
Thx Scorp!quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou hij bedoelt toch gewoon dat die zijn handen gespannen staan zoals bij iemand die bij een arrestatie op de grond moet gaan liggen ...
ToT heeft het al uitgelegd, dankje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou hij bedoelt toch gewoon dat die zijn handen gespannen staan zoals bij iemand die bij een arrestatie op de grond moet gaan liggen ...
zoals Tot zegt dus ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |