Yayyyyquote:
Ik hoef vrijdag niet meer te zoeken?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:03 schreef saaw het volgende:
[..]
Yayyyy!! Ik PM je even
[edit] Waua, ik zie nu die bizon pas![]()
![]()
Kennelijk nietquote:Op woensdag 17 april 2013 18:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik hoef vrijdag niet meer te zoeken?
Mooi, mocht het veranderen dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:39 schreef saaw het volgende:
[..]
Kennelijk nietannelotje stuurt het morgen mijn kant op
toch bedankt!
tofquote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef Lijnloos het volgende:
Uillie (nog zonder staart en pootjes...):
[ afbeelding ]
Haha, keukenpapiertje... maar ik wilde witte achtergrond proberen te creeeren zodat de kleuren beter uit zouden komen... Jammerlijk mislukt, dat wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:54 schreef -Spring het volgende:
Leuk, Lijn, je uil!
Maar waarom ligt ie op een wc-papiertje?
ik zie deze vraag en zonder verder het topic te lezen weet ik een oplossing.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:37 schreef Lijnloos het volgende:
Gaaf Miss! Goed gelukt hoor!
Even een vraagje hoe jullie dit zouden oplossen: Ik wil nog een uiltje maken voor een collega. Zijn vrouw wilde dat graag want ze hadden een uil op het geboortekaartje. Maar... die heeft een geruitte buik zeg maar.... hoe zou ik dat een beetje kunnen namaken met enkel blauw en wit?
(zal effe fotootje linken van het beest... )
[ afbeelding ]
Dit is hem...
ik zie dat ik net te laat ben.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
leuk en mooie kleuren ookquote:Op donderdag 18 april 2013 10:06 schreef Danaîdes het volgende:
Wat zijn jullie snel!!! Wow-y
[ afbeelding ]
Mijn laatste projectje ;D <3
haha leuk! kunnen ze elkaar veilig te lijf gaan.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:08 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even een rammelhamer gemaakt in 2 avondjes. Deze gaan echt enorm snel. Ben nu aan een tweede begonnen. Het is voor een tweeling!
mooi gelukt lijn! krijgt ie nog aparte vleugels ook?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die kende ik ook al (ook schattig). Ik wil iets maken voor op de kinder logeer kamer en ben nog ideeen aan het bedenken. En tijd er voor vindenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:47 schreef trui het volgende:
geinig, zoiets heb ik ook wel eens overwogen. ken je ook de versierde klok van 'according to matt'?
Die is leuk! !!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:47 schreef trui het volgende:
geinig, zoiets heb ik ook wel eens overwogen. ken je ook de versierde klok van 'according to matt'?
Wie weet, ik vind het een zeer geslaagd boek in ieder geval. Veel mooie blokken voor zowel beginners als gevorderden (staat er ook bij)....die hele serie boeken vind ik trouwens geslaagd.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef trui het volgende:
trovey, een van die zeshoeken op de voorkant (de middelste van de bovenste 3 - ik zie nu dat 't ook de eerste linksboven op de opengeslagen pagina is) lijkt wel veel op de bloemige blokken waar Spuuglokje een tas van aan 't haken is. misschien heeft zij het ook daaruit?
wat maak je trouwens van dat vliegertouw?
Oh, die is tof zegquote:Op donderdag 18 april 2013 10:40 schreef Dottey het volgende:
mooie oplossing ook dat hartje vlechten.
ik kwam net iets leuks tegen om te knutselhaken
[ afbeelding ]
niet zelf gemaakt dus.. maar misschien een leuk idee voor iemand
Ik heb hem ookquote:Op donderdag 18 april 2013 11:33 schreef trovey het volgende:
Mooie beestjes weer.Na de mini-projectjes nu aan het rommelen met vliegertouw. en weer naald 2, stalen naald deze keer maar die zijn behoorlijk kort en dat merk je met je haakhand.
![]()
Dat idee met klokken ken ik al heb ik ik een ander idee hoe ik hem ga maken(niet met een rand), heb al een klok bij de Kringloop gekocht voor het idee.![]()
Iemand dit boek trouwens al in huis, ik wel....heel mooi en bruikbaar boek voor allerlei projecten.Lag bij Boekenvoordeel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t is hier tot een halve klos gekomen, en de rest dient als sta in de wegquote:Op donderdag 18 april 2013 12:54 schreef Muck het volgende:
Hoe zijn jullie ervaringen met het textielgaren van Action?
Ik heb een paar klossen meegenomen om er tassen van te haken, zoals ik met zpagetti gedaan heb, maar ik kan er geen hoera over roepen
Het is vrij ruw en ik ben al een aantal knopen tegengekomen. Ook zijn er in de zwarte klos stukken aan elkaar genaaid met wit garen, wat er natuurlijk niet uitziet
Ik vind het in 1 woord verschrikkelijk. Ik had 5 klossen zwart, de ene zwart was veel donkerder dan de andere, sommige was zelfs antraciet achtig. Veel knopen, idd dat witte naaigaren ertussen en op sommige plekken was het extreem dun. Zo dun dat ik bang was dat ik het zo zou gaan scheuren.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:54 schreef Muck het volgende:
Ik heb een paar klossen meegenomen om er tassen van te haken, zoals ik met zpagetti gedaan heb, maar ik kan er geen hoera over roepen
Het is vrij ruw en ik ben al een aantal knopen tegengekomen. Ook zijn er in de zwarte klos stukken aan elkaar genaaid met wit garen, wat er natuurlijk niet uitziet
Primaquote:Op donderdag 18 april 2013 12:54 schreef Muck het volgende:
Dat idee heb ik dus voor de klok van de Kringloop maar dan wat meer dicht.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:29 schreef saaw het volgende:
Wat leuk die klokken! Ik kwam laatst deze op Etsy tegen en wil ook zoiets gaan maken voor mn slaapkamer
[ afbeelding ]
En hoe bevalt die? Goede instructies?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, die is tof zeg
[..]
Ik heb hem ook
ik heb nu 3 klossen, de eerte klos had na 10 cm al een knoopquote:Op donderdag 18 april 2013 12:54 schreef Muck het volgende:
Al het textielgaren werkt zwaar, of het nou goed- of duurkoop is.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb nu 3 klossen, de eerte klos had na 10 cm al een knoop
het haakt enorm zwaar, verder kan ik er nog weinig over zeggen, want net begonnen
Ik heb deze tas ook met zpagetti gemaakt, die valt qua gewicht best wel mee, maar het scheelt dat ie niet zo heel groot is denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:06 schreef trui het volgende:
ik vind tassen van dat spul sowieso te zwaar worden. mandjes en vloerkleden, daar vind ik het nog wel geschikt voor.
wat de onafgewerkte details betreft: in principe is 't van reststof gemaakt, toch? dus volgens mij horen die oneffenheden er wel een beetje bij.
Dat kloptquote:Op donderdag 18 april 2013 13:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Al het textielgaren werkt zwaar, of het nou goed- of duurkoop is.
Was het maar waar! Nu op twee plekjes, maar verder gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:04 schreef trui het volgende:
het kan ook wel weer een soort van charmant worden, als dat witte maar structureel overal wat doorheen zit? maar goed, mijn liefde voor zpagetti en co is al aardig bekoeld hoor. (zpagetti is ook heel wisselend van kwaliteit trouwens, er zit enorm veel verschil tussen klossen).
Scherp gezien trui! Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef trui het volgende:
trovey, een van die zeshoeken op de voorkant (de middelste van de bovenste 3 - ik zie nu dat 't ook de eerste linksboven op de opengeslagen pagina is) lijkt wel veel op de bloemige blokken waar Spuuglokje een tas van aan 't haken is. misschien heeft zij het ook daaruit?
Ik had dat bij mijn zpagetti ook en was juist blij met action textielgaren LOLquote:Op donderdag 18 april 2013 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb deze tas ook met zpagetti gemaakt, die valt qua gewicht best wel mee, maar het scheelt dat ie niet zo heel groot is denk ik.
Het viel me op dat er tussen dit spul en zpagetti wel een behoorlijk kwaliteitsverschil zit. Ook niet gek als je naar de prijs kijkt natuurlijk. Maar zwart aan elkaar gezet met witte draad.... dat ziet er wel heel slordig uit helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |