Zoals het filmpje wat ik net postte, waar heb jij het over danquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij een magische ring maakt, gewoonlijk maak je zes vasten en nu deed ik er 4
ermahgerd je ziet haar toch vasten haken in die cirkel of nie danquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zoals het filmpje wat ik net postte, waar heb jij het over dan
Ja, maar daar maak je die cirkel niet van, die haak je erin, daarom was ik confusedquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd je ziet haar toch vasten haken in die cirkel of nie dan
de cirkel bestaat uit die vasten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar daar maak je die cirkel niet van, die haak je erin, daarom was ik confused
Hij past net. Ik wist niet zeker of ik voldoende wol had, anders zou ik het ietsje groter hebben gemaakt. Ik kwam nu ook maar net uit, dus ik weet niet of ik het gered had om het iets groter te maken.quote:
Toen ik in het rond moest voor mijn mand heb ik het geloof ik anders gedaan, even opzoeken. Dat is wel plat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de cirkel bestaat uit die vasten.
maargoed da's de discussie niet.
als ik overnieuw begin wordt de onderkant mooi plat of blijft dat problematisch met textielgaren?
Leuk mutsje! Maar ik denk dat hij te kort is. Misschien als je er nog een paar rijen aanvast haakt (misschien met ander kleurtje?) dat hij dan wel past? Die fout heb ik zelf een paar keer gemaaktquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij past net. Ik wist niet zeker of ik voldoende wol had, anders zou ik het ietsje groter hebben gemaakt. Ik kwam nu ook maar net uit, dus ik weet niet of ik het gered had om het iets groter te maken.
Hij is voor mijn dochter van 3,5 en daar past ie dus welquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef bietel het volgende:
Spaceinvaders: Mirjam zegt niet dat ze chains heeft gehaakt. Ik denk dat daar het misverstand zit
[..]
Leuk mutsje! Maar ik denk dat hij te kort is. Misschien als je er nog een paar rijen aanvast haakt (misschien met ander kleurtje?) dat hij dan wel past? Die fout heb ik zelf een paar keer gemaakt
als je wil, graag.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen ik in het rond moest voor mijn mand heb ik het geloof ik anders gedaan, even opzoeken. Dat is wel plat.
Ch 2quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je wil, graag.
die 3 chains en dan 8 vasten erin lukt me echt niet, wat een drama is dat zeg
ik heb al 4 toeren gedaan inmiddels maar haal 'm wel uit denk ik, ga ik jouw manier proberenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ch 2
Rnd 1: 8 sc in 2nd ch from hook
Mijn mand is plat ja, Ik zal eens proberen om een foto te maken zonder dat ik m leeg hoef te gooienquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb al 4 toeren gedaan inmiddels maar haal 'm wel uit denk ik, ga ik jouw manier proberen
blijdt dat mooi plat?
jaaquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn mand is plat ja, Ik zal eens proberen om een foto te maken zonder dat ik m leeg hoef te gooien
Leuk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook aan het haken geslagen, en ik vind het leuk!
Mijn eerste projectje is af:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |