SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele afgeronde projecten van het vorige topic ..
Bertha's Bina:
LekkerApart Ezeltje:
DonnaRush's babyvestje:
Trovey's Kol:
Geen kotszakje, maar CotS-slakje!
Hook on![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope niets gehad...quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:23 schreef dapmar het volgende:
[..]
Hihi heb je die. Volgende dag bericht ja, NIET ONTVAGEN dus ho mijn caps lock. Zal vanavond of morgen even opnieuw reageren. Hihihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zielepoot.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:14 schreef Briggy het volgende:
Ik was net bij de Boekenvoordeel maar daar geldt de 3=2 aktie niet meer
Nou moest ik wel wat anders kopen
[ afbeelding ]
Heb ik(ik ben tenslotte een oud mensquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me vereerd met mijn slakje in OP
@Trovey: Is zo'n oudemensenloep dan niet wat?Misschien stom, maar je kan ze zo voor je neer zetten
O... pardon, ik heb de naïeve aanname dat iedereen op het internet mijn leeftijd heeft, beetje naïefquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik(ik ben tenslotte een oud mens), werkt in dit geval ook niet
Mijn gebrek aan leesbril zit me daar dwars, beste werkt gewoon het hele spul vlak voor mijn neus houden (ben bijziend) en met een flinke hoeveelheid licht er op( ik zit nu onder mijn fel licht ledlampje). Gelukkig is het ding maar klein en heb ik het moeilijkste deel gehad.
Jammer genoeg moet ik hierna er weer eentje maken want deze hou ik niet.
Maakt niet uit johquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O... pardon, ik heb de naïeve aanname dat iedereen op het internet mijn leeftijd heeft, beetje naïef
Leesbrillen zijn er bij de Kruitvat
Succes ermee
ah, die tip onthoud ik voor een volgende dinsdag (als ik in Den Haag ben). wat vroegen ze daar voor een bolletje softfun?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef Briggy het volgende:
De Softfun was niet bij de Boekenvoordeel maar op de markt op de Leyweg in Den Haag.
Een kraam vol met alleen maar bolletjes, o.a. Softfun, Phildar Coton 3, een paar merken acryl en nog wat aparte garens![]()
bij 't trendje.nl kosten ze 2,95 tegenwoordig, dus dat scheelt niet eens zo heel veel. (maar wel ook de verzendkosten uiteraard).quote:
Ik kan vrijdag wel even kijken hier, eerder lukt me niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:15 schreef saaw het volgende:
Willen alle dames die vaak bij een Wibra komen nog even voor me checken of er nog bolletjes Nova [gemerceriseerde katoen] in donkerpaars [150936] te krijgen zijn? Heb er nog 4 nodig voor een sjaal voor mn beste vriendinnetjeThanks alvast, mijn dank is enorm!
wat moet ik nou doen?quote:Starting chain: 3ch, 1 slip stitch to close the chain
1 rnd: 8 sc in starting chain.
Gemeleerd garen gebruiken in blauw/wit misschien?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:37 schreef Lijnloos het volgende:
Gaaf Miss! Goed gelukt hoor!
Even een vraagje hoe jullie dit zouden oplossen: Ik wil nog een uiltje maken voor een collega. Zijn vrouw wilde dat graag want ze hadden een uil op het geboortekaartje. Maar... die heeft een geruitte buik zeg maar.... hoe zou ik dat een beetje kunnen namaken met enkel blauw en wit?
(zal effe fotootje linken van het beest... )
[ afbeelding ]
Dit is hem...
Een ring maken van 3 losse en dan in het midden ervan de 8 vasten maken... Of een kleine magische ring maken en daarin de 8 vasten...quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef Mirjam het volgende:
Help!
Ik ga een nieuw project beginnen, en nu staat er het volgende.
[..]
wat moet ik nou doen?
3 startlossen haken, en met een slip stitch in de eerste losse tot een cirkel maken, en dan dus over die drie steekjes 8 vasten verdelen?
ooooooh, ik moet ze ín de ring maken? Dus niet in die drie steekjes maar eromheen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Een ring maken van 3 losse en dan in het midden ervan de 8 vasten maken... Of een kleine magische ring maken en daarin de 8 vasten...
Ja! Wat ben je aan het maken? Zo'n magische ring is vaak mooier.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ooooooh, ik moet ze ín de ring maken? Dus niet in die drie steekjes maar eromheen?
That makes more sense.
Je kunt toch onmogelijk 8 steken mooi verdelen over 3 chains? Dus ik zou het er gewoon in doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef Lijnloos het volgende:
uhm... ik twijfel nu... maar dat lijkt mme wel logischer...
met n stofje misschien? Bij de hema verkopen ze n pakketje met stofjes voor n paar euries. Daar zit blauw/wit geruit in!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Gemeleerd garen gebruiken in blauw/wit misschien?
Misschien kun je er later overheen borduren? Ik roep maar iets. Ik heb met twee draden gewerkt voor een tas en dat zie je wel ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:21 schreef Lijnloos het volgende:
Beiden leuke optie, maar ik gemeleerd heb ik niet en stofje gaat met mijn skillz echt dramatisch lelijk worden... Zat misschien te denken om dubbele draad te gebruiken, maar dan wordt het zeker wel heel veel dikker? Misschien es een stukje proberen.
Misschien een lapje haken met bijv witte stokjes en er dan met een blauwe ketting lossen doorheen weven en dat dan weer op het uiltje naaien?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:37 schreef Lijnloos het volgende:
Gaaf Miss! Goed gelukt hoor!
Even een vraagje hoe jullie dit zouden oplossen: Ik wil nog een uiltje maken voor een collega. Zijn vrouw wilde dat graag want ze hadden een uil op het geboortekaartje. Maar... die heeft een geruitte buik zeg maar.... hoe zou ik dat een beetje kunnen namaken met enkel blauw en wit?
(zal effe fotootje linken van het beest... )
[ afbeelding ]
Dit is hem...
Dat is geen magische ring denk ik danquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:41 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb nu een magische ring van 4 gemaakt, en in die 4 steeds 2 vasten.
Ik ben voor het eerst met textielgaren aan het haken, de cirkel is in het begin niet mooi plat, komt dat doordat het nogal lastig is om hier goed mee te werken?
Liefst moet het helemaal plat zijn, maar in het midden steekt het dus iets uit, maar dat neem ik maar voor lief gezien ik het bgein bijna 10 x overnieuw moest doen eer ik zag waar het precies moest
Jawel, maar het is textielgaren he?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is geen magische ring denk ik dan
Je doet toch geen magische ring met 4 chains, je maakt 0 chains voor een magische ring, dus je hebt een gewone cirkel gemaaktquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jawel, maar het is textielgaren he?
Met naald 8 i.p.v. 10
Moeilijk om mee te werken
ik weet niet hoe jij een magische ring maakt, gewoonlijk maak je zes vasten en nu deed ik er 4quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je doet toch geen magische ring met 4 chains, je maakt 0 chains voor een magische ring, dus je hebt een gewone cirkel gemaakt
Zoals het filmpje wat ik net postte, waar heb jij het over danquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij een magische ring maakt, gewoonlijk maak je zes vasten en nu deed ik er 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |