SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele afgeronde projecten van het vorige topic ..
Bertha's Bina:
LekkerApart Ezeltje:
DonnaRush's babyvestje:
Trovey's Kol:
Geen kotszakje, maar CotS-slakje!
Hook on![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope niets gehad...quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:23 schreef dapmar het volgende:
[..]
Hihi heb je die. Volgende dag bericht ja, NIET ONTVAGEN dus ho mijn caps lock. Zal vanavond of morgen even opnieuw reageren. Hihihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zielepoot.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:14 schreef Briggy het volgende:
Ik was net bij de Boekenvoordeel maar daar geldt de 3=2 aktie niet meer
Nou moest ik wel wat anders kopen
[ afbeelding ]
Heb ik(ik ben tenslotte een oud mensquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me vereerd met mijn slakje in OP
@Trovey: Is zo'n oudemensenloep dan niet wat?Misschien stom, maar je kan ze zo voor je neer zetten
O... pardon, ik heb de naïeve aanname dat iedereen op het internet mijn leeftijd heeft, beetje naïefquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik(ik ben tenslotte een oud mens), werkt in dit geval ook niet
Mijn gebrek aan leesbril zit me daar dwars, beste werkt gewoon het hele spul vlak voor mijn neus houden (ben bijziend) en met een flinke hoeveelheid licht er op( ik zit nu onder mijn fel licht ledlampje). Gelukkig is het ding maar klein en heb ik het moeilijkste deel gehad.
Jammer genoeg moet ik hierna er weer eentje maken want deze hou ik niet.
Maakt niet uit johquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O... pardon, ik heb de naïeve aanname dat iedereen op het internet mijn leeftijd heeft, beetje naïef
Leesbrillen zijn er bij de Kruitvat
Succes ermee
ah, die tip onthoud ik voor een volgende dinsdag (als ik in Den Haag ben). wat vroegen ze daar voor een bolletje softfun?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef Briggy het volgende:
De Softfun was niet bij de Boekenvoordeel maar op de markt op de Leyweg in Den Haag.
Een kraam vol met alleen maar bolletjes, o.a. Softfun, Phildar Coton 3, een paar merken acryl en nog wat aparte garens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |