SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, krijg het niet voor elkaar om de foto hier te laten zien, voor wie wil; linkje plakken en knippen werkt wel.
[ Bericht 18% gewijzigd door Saffier op 22-04-2013 22:16:20 ]Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Dat hoort bij zelfmaak, maakt het een origineel stuk.quote:Op maandag 22 april 2013 17:06 schreef MissN het volgende:
Gaaf spuuglokje!!
Ik zie nu op de foto dat de linkervleugel wat meer naar achter zit..naja jammer dan, niet alle uilen zijn gelijk
Die sloffen kunnen niet misgaan, gewoon tussendoor even aantrekken om te kijken of ze passen of dat er nog een stukje bij moet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef saaw het volgende:
Oh die deken is prachtigwat een fijn kleurgebruik ook!
En ik ga zulke simpele sloffen ook eens proberen denk ik. Heb eens die krokodillen sloffen gemaakt maar die zijn net te klein uitgevallen en het was zo'n rotklus dat ik me er niet nog eens aan waag
Thanks! Ben aan het overwegen ze dan helemaal met ribbels te maken, vind het wel fancyquote:Op maandag 22 april 2013 22:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Die sloffen kunnen niet misgaan, gewoon tussendoor even aantrekken om te kijken of ze passen of dat er nog een stukje bij moet.
Ik merk geen verschil tussen het ribbeldeel en het gladde deel dus qua "gevoel"maakt het niets uit. De orginele gebreide was met tricosteek (voorste deel) en ribbelsteek.:Pquote:Op maandag 22 april 2013 23:23 schreef saaw het volgende:
[..]
Thanks! Ben aan het overwegen ze dan helemaal met ribbels te maken, vind het wel fancyof denk je dat dat niet fijn aanvoelt?
Ben met een alpine sjaal bezig voor mn beste vriendinnetje in dat mooie donekrpaarse Nova garen van de Wibra [waar annelotje mij zo fijn voor aan nieuwe bolletjes heeft geholpen] en ondertussen ook met nog een voor mijzelf begonnen in de turkooisige versie van hetzelfde garen, ze worden prachtig!
de middelste dus, maar het is feller dan op deze foto
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Saffier het volgende:
Mijn wip is een omslagdoek. Alleen nog een mooie sierrand eromheen en dan is hij af.wow Saffier, wat mooi!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Saffier het volgende:
Die ezel met de draagmandjes uit het vorige topic vind ik echt geweldig!!!! Zo leuk!!
Spuuglokje wat een mooie deken weer
lijnloos, je hebt al meerdere grote projecten gemaakt, wat doe je ermee als ze af zijn vroeg ik me af?
Mijn wip is een omslagdoek. Alleen nog een mooie sierrand eromheen en dan is hij af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, krijg het niet voor elkaar om de foto hier te laten zien, voor wie wil; linkje plakken en knippen werkt wel.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Daar heb ik ook nog 3 bolletjes van liggen waar ik niets mee doe, haha!quote:Op maandag 22 april 2013 23:23 schreef saaw het volgende:
[..]
Thanks! Ben aan het overwegen ze dan helemaal met ribbels te maken, vind het wel fancyof denk je dat dat niet fijn aanvoelt?
Ben met een alpine sjaal bezig voor mn beste vriendinnetje in dat mooie donekrpaarse Nova garen van de Wibra [waar annelotje mij zo fijn voor aan nieuwe bolletjes heeft geholpen] en ondertussen ook met nog een voor mijzelf begonnen in de turkooisige versie van hetzelfde garen, ze worden prachtig!
de middelste dus, maar het is feller dan op deze foto
[ afbeelding ]
Heel prachtig Saffier! Ik zou de bobble shell ook niet doen nee. Het moet een wat luchtiger rand zijn lijkt me. Picotsteekrandje misschien?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:10 schreef Saffier het volgende:
Dank dames. Het is een verrassing voor een collega. Ik hoop zo dat ze het wat vindt!
Iemand nog tips voor een rand? Ik dacht eerst aan de bobble Shell van Spuuglokje (toch?) naar die vind ik hierbij toch niet mooi...
Ik zag gisteren nog een pinterest-plaatje met allerlei soorten randjes... zal es kijken of ik hem terug kan vinden voor je. EDIT: Jammer, de blog waar het orgineel stond is verwijderd, maar heb wel het plaatje nog:quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:10 schreef Saffier het volgende:
Dank dames. Het is een verrassing voor een collega. Ik hoop zo dat ze het wat vindt!
Iemand nog tips voor een rand? Ik dacht eerst aan de bobble Shell van Spuuglokje (toch?) naar die vind ik hierbij toch niet mooi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |