ik had een wat dikker wolachtig spulquote:Op maandag 22 april 2013 13:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Merk ik hier niets van, ligt misschien ook wel aan het garen wat je gebruikt maar dit is Bianca en Saskia van de Wibra en ik merk niets.
wauw mooi hoor! leuk met die kleurtjes.quote:Op maandag 22 april 2013 13:40 schreef MissN het volgende:
Jeejj mn uiltje is af, deze keer eindelijk 1 voor mezelf
[ afbeelding ]
Nu verder met mn vlaggetjeslijn...
Misschien lag het daar aan...of je hebt gewoon heel gevoelige voetjes.quote:
Heel erg mooi.quote:Op maandag 22 april 2013 13:40 schreef MissN het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat niet... die draadjes aan de achterkant zijn wel behoorlijk weggewerkt. Maar ik vind de "joining" niet mooi genoeg geworden. Vandaar.quote:Op maandag 22 april 2013 12:59 schreef trui het volgende:
[..]
dus je laat de draadjes aan de achterkant gewoon los hangen, als je er iets tegenaan zet? ik zou dan denk ik toch bang zijn dat ze er tussendoor piepen, of is de structuur daar dicht genoeg voor.
Super!!! Ik vind hem heel mooi geworden, leuke kleuren ook!quote:Op maandag 22 april 2013 13:40 schreef MissN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb inderdaad iets tuinslang achtigs. M'n vriend heeft het opgescharreld in huis haha!quote:Op maandag 22 april 2013 12:39 schreef CREADO het volgende:
[..]
waarom doe je niet een stuk tuinslang :-). Dat is veilig en best stevig.
Zegt me niets maar ziet er wel leuk uit.quote:Op maandag 22 april 2013 14:42 schreef NijntjesUk het volgende:
Wow, wat een mooie dingen weer. Zag een mooi uiltje, mini aapje en allerlei andere diertjes voorbijkomen.
Ben nu zelf bezig met Eugene, maar dan om m meer op Moffel te laten lijken..
Wie?
Nou, Moffel van Koekeloere.
Zie hier: Eugene.
[ afbeelding ]
En Moffel>
[ afbeelding ]
Ga daarna ook Piertje proberen te fabriceren.
quote:Op maandag 22 april 2013 14:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Zegt me niets maar ziet er wel leuk uit.![]()
Ik ben nog even in de onzinnige dingenmode gebleven.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook nog een schortje voor de handgel.![]()
Kleur is overigens veel feller dan op de foto.....ben nu bezig met zijn moeder en zijn vader, die bivakkeren straks in de keuken, babyduck in de wc.
Schortje:quote:Op maandag 22 april 2013 15:12 schreef wild-r0se het volgende:
[..]![]()
![]()
ze zijn geweldig!wat was 't patroon ook alweer?
Mooi, al die kleurtjes.quote:Op maandag 22 april 2013 15:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben bang dat ik wel spammerig overkom, omdat ik de volgende foto's vanmorgen al in een ander topic heb gepost op Fok, op verzoek van de ontvangster, maar tóch wil ik m'n gehaakte babydekentje hier ook even showen. Omdat ik 'm zo mooi vind.Hij is 75x75 cm geworden. Voor in de kinderwagen en in het babybedje:
[ afbeelding ]
Met aan de achterkant m'n (heel zorgvuldig vastgemaakte) labeltje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |