Kom eraan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Vandaag heb ik geen angst, goede dag.Kom maar op, ik lust je rauw zonder uitjes.
Komt niet door jou, heb zelf de wekker uitgeduwd en ging zelf te laat heenquote:
Zat me inderdaad al lichtjes schuldig te voelen... Je kent mequote:Op dinsdag 16 april 2013 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt niet door jou, heb zelf de wekker uitgeduwd en ging zelf te laat heen.
Was maar 20min, maar we hebben toch project.
Dat hoort gelukkig niet tot m'n vakkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dan help ik je! Gaan we rekenen maken
Schrijven dan? Al die letters na schrijven enzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoort gelukkig niet tot m'n vakken
Om 7.30 wakker worden terwijl je dan onderweg zou moeten zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat me inderdaad al lichtjes schuldig te voelen... Je kent me![]()
Valt mee dus, al is het niet tof om je te moeten haasten
Ook niet! Ik ga me storten op een opdracht voor aansturing en beleidszakenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Schrijven dan? Al die letters na schrijven enzo.
Als je denkt dat het niet nog gekker kan in de wereld..quote:
quote:
Ik heb het, na de CD van de Pistol Annies gedownload te hebben, Ashley Monroe wel vergeven dat ze ooit een nummer met Train heeft gedaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
dat stomme nieuwe plaatje van train ben het nu al zat.
dat was gewoon om wat naamsbekendheid te krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb het, na de CD van de Pistol Annies gedownload te hebben, Ashley Monroe wel vergeven dat ze ooit een nummer met Train heeft gedaan
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
Er landt hier net een ooievaar in de voortuin, er zit een nest om de hoek![]()
![]()
M'n wereldje is klein op het moment, maar wel mooi
Ooievaarsquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
![]()
Kleine Minth op komstquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
![]()
Ik schiet ook altijd misquote:
Dat zou tof zijn!quote:
Zou ook knap zijn, over een 200kmquote:
Ik ben dan ook een baas 1e klasquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn!
[..]
Zou ook knap zijn, over een 200km
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Fleetwood Mac![]()
tell me lies, sweet little lies
Volgens Britse wetenschappers verlaagt bietensap en ander nitraatrijke groenten de bloeddruk. Zie artikel nu.nlquote:
Voortuin? Die 2x3 meter?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
![]()
hehe, van mijn moeder mag het niet draaien want het is de muziek van mijn vader (mijn ouders zijn gescheiden)quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef Lamabal het volgende:
Als ik fleetwood mac opzet worden me ouders altijd heel vrolijk. Geniaal om te zien.
Als ik wat random muziek luister, ZET DIE TERING HERRIE UIT.
Fleetwood mac keihard. DOE EVEN HARDER DAN.
op de dijk tussen Zwolle en Deventer zitten er ook een boel, machtig mooi om te zien als we in de auto zitten naar oma.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voortuin? Die 2x3 meter?
Zagen er gister naar de muziek ook 3, mooie beesten
Bietensap mogen ze houden, maar groentenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens Britse wetenschappers verlaagt bietensap en ander nitraatrijke groenten de bloeddruk. Zie artikel nu.nl
Dus als je weer is ruzie hebt zet je fleetwood mac aan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hehe, van mijn moeder mag het niet draaien want het is de muziek van mijn vader (mijn ouders zijn gescheiden)
ik heb nooit ruzie met mijn mams. Wij zijn zowat tweelingszusjes, het is dat ze 20 jaar ouder is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dus als je weer is ruzie hebt zet je fleetwood mac aan.
GO YOUR OWN WAAAAAY.
Ik zit even eldersquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voortuin? Die 2x3 meter?
Zagen er gister naar de muziek ook 3, mooie beesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |