quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef outcast_within het volgende:
I didn't know how fucked up people were until i saw their shares
quote:Op zondag 7 april 2013 18:09 schreef ChatGirl het volgende:
Om vervolgens het vertrouwen in de mensheid weer tot een absoluut dieptepunt te laten zakkenDe reacties onder dit bericht zijn echt van een dieptriest niveau.
http://www.facebook.com/nlvaderland/posts/637586652923339
Erger je los.quote:Op zondag 7 april 2013 19:28 schreef CAT988h het volgende:
https://www.facebook.com/(...)land/360481554060373
Deze dus:quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:31 schreef OverRated het volgende:
De eerste neppe zielige verhalen over Boston zijn ook alweer verschenen
Al die likes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
In die reacties staat gewoon dat het nep is, maar natuurlijk wordt het weer fanatiek gedeeld
Like = Respect
Share = Prayer![]()
Tering.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
In die reacties staat gewoon dat het nep is, maar natuurlijk wordt het weer fanatiek gedeeld
Like = Respect
Share = Prayer![]()
en dezequote:Op dinsdag 16 april 2013 12:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Like = Respect
Share = Prayer![]()
Die laatste comment?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Like = Respect
Share = Prayer![]()
Er zijn 'maar' 3 mensen dood waarvan een 8 jarig jongetje. Als dit verhaal van trouwen waar zou zijn was de media er al lang opgedoken...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Reacties spreken elkaar wel tegen trouwens. De een spreekt van comforting van een unknown victim, de ander over zijn vriendin.
Dat kind heeft wel lange oren. Ik zou ermee naar de huisarts gaan....quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef A.Jensen het volgende:
Tering, ik ben begin de mensheid steeds meer te haten als ik die shit hierboven zie..
En dan nu in het huisvrouwenjournaal..
[ afbeelding ]
http://www.hoax-slayer.com/boston-child-victim-image.shtmlquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:45 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
en deze
[ afbeelding ]
Volgens de omschrijving zou er een 8-jarig meisje zijn omgekomen door de explosies, terwijl dat niet klopt
30.000 shares!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef A.Jensen het volgende:
Tering, ik ben begin de mensheid steeds meer te haten als ik die shit hierboven zie..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Dat kind heeft wel lange oren. Ik zou ermee naar de huisarts gaan....
Viel mij ook al op ja wat een verademing om dat een keer niet te lezen, maar haar "mannetje" zal dat zo wel weer intypen zoals altijdquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]valt mee dat er het woord TROTS! niet bijstond
Als het mag van 'de directrice' natuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:01 schreef A.Jensen het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja wat een verademing om dat een keer niet te lezen, maar haar "mannetje" zal dat zo wel weer intypen zoals altijd
Lol veel huisvrouwvrienden heb je. Eén die dit soort zooi post en al iig twee die het liken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
TOPPIE!!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bezielt deze mensen tochquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit idd, ik snap heus wel dat je als ouder supertrots bent als je kind iets leert, het eerste woordje, eerste tekening, leren schrijven, lezen etc.. Maar hoe kun je nu 'trots' zijn op je kindje dat nog niets kan, behalve groeien en poepen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:49 schreef Chai het volgende:
Snap ook niet waarom ze zo snel trots zijn op zulke dingen. In dit geval dus nog net niet, maar vaak zijn ze wel gewoon trots als het kind groeit. Nou knap hoor, van dat kind, dat het zichzelf niet uithongert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |