Het zijn beide staten die een uitgebreid spionage en geweldsapparaat hebben opgezet om het regime zelf te beschermen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat er echt plaatsvindt, zal de geschiedenis misschien uitwijzen. Maar we weten vrij zeker van wat er in de DDR is gebeurd, en niets wijst er op dat er iets soortgelijks plaatsvindt in de VS.
Metro, vliegtuig, taxi, bus, trein, auto alles rijdt of vliegt gewoon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat ben jij voor een idioot?
Nee geen huis geraakt maar het transportsysteem ligt wel even plat, en dagjesmensen van buiten de stad e.d. hebben toch onderdak nodig.
Maargoed, dat je dat zelf niet snapt geeft wel je verstandelijke vermogen aan, zoals jouw post ook al liet zien.
Dit is Amerika: renners en toeschouwers die verkoopstalletjes plunderen omdat de verkopers in doodsangst gevlucht zijn en omdat de politie en officials te druk bezig zijn om half opgeblazen slachtoffers te helpen zodat ze toch niet gepakt worden.quote:
Alle hotels werden ontruimd, daarom was er dus onderdak nodig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het is gewoon ontzettend dom. Onderdak beiden terwijl die mensen gewoon hun eigen huis binnen kunnen. Overdreven Oprah Winfrey gedrag, zum kotsen. Dat ze hun oproep maar doen aan de Syriers, schijnheilig volk.
Dat is niet hypocriet, dat is gewoon menselijk. Boston en de VS staan nu eenmaal dichter bij ons dan Syrië en het MO. Als een goede collega van jou kanker krijgt zal het je waarschijnlijk ook meer doen dan wanneer James Wood uit Croydon kanker krijgt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:43 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat je wanneer het in het M.O gebeurt niemand het ene fuck boeit en dat is op zijn zachts gezegd hypocriet maar je slaat nu wel door.
Gebeurt toch overal...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is Amerika: renners en toeschouwers die verkoopstalletjes plunderen omdat de verkopers in doodsangst gevlucht zijn en omdat de politie en officials te druk bezig zijn om half opgeblazen slachtoffers te helpen zodat ze toch niet gepakt worden.
Dat boeit ook. Maar minder omdat aanslagen in het Midden Oosten dagelijks gebeuren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:43 schreef HighVolume het volgende:
ik ben het met je eens dat je wanneer het in het M.O gebeurt niemand het ene fuck boeit en dat is op zijn zachts gezegd hypocriet maar je slaat nu wel door.
'die Yanks', nee hoor helemaal niet generaliserend of racistisch.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:41 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Leg dan uit wat mensen aan onderdak hebben? Dat kun je niet. Logisch want niemand heeft onderdak nodig.
Ps ik ben geen racist, ik vind die Yanks gewoon schijnheilige aandachtstrekkers.
Dit. Ik heb zelf ook verdomd weinig respect voor de VS als land en al helemaal de schurft aan hun schijnheilige overheid. Maar de inwoners zijn over de hele linie vrij tof (ben zo'n beetje in elke staat wel een paar keer geweest).quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:41 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Het is helemaal niet dom, het is medelevend. Die mensen die bij de marathon aanwezig waren voelen zich nu zwaar kut. Het is dan fijn als andere mensen compassie tonen en achter je gaan staan. Of het nu nodig is of niet.
Maar dat gebaar snap jij waarschijnlijk niet met je kortzichtigheid. Idioot.
Nee...ik kan me niet herinneren dat Alphen geplunderd is na de shooting bijvoorbeeldquote:
Heeft niets met Amerikaan zijn te maken (het helpen van slachtoffers of het openstellen van je huis evenmin). Heeft vooral met menselijkheid te maken; er zijn sociale mensen en asociale mensen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is Amerika: renners en toeschouwers die verkoopstalletjes plunderen omdat de verkopers in doodsangst gevlucht zijn en omdat de politie en officials te druk bezig zijn om half opgeblazen slachtoffers te helpen zodat ze toch niet gepakt worden.
Ja, dat zou in een ander continent ècht niet gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Prima. Maar betekent dat dan datquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zijn beide staten die een uitgebreid spionage en geweldsapparaat hebben opgezet om het regime zelf te beschermen.
quote:Inmiddels worden miljoenen vrij burgers scherper in de gaten gehouden dan de DDR-bevolking, en staan ze nog vaker in de rij ook.
dat is zeker wel hypocriet en die vergelijking slaat nergens opquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is niet hypocriet, dat is gewoon menselijk. Boston en de VS staan nu eenmaal dichter bij ons dan Syrië en het MO. Als een goede collega van jou kanker krijgt zal het je waarschijnlijk ook meer doen dan wanneer James Wood uit Croydon kanker krijgt.
Niet gehoord maar zal vast wel gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee...ik kan me niet herinneren dat Alphen geplunderd is na de shooting bijvoorbeeld
Goed dat het gefilmd is. Kunnen een paar van die mafketels nog een douw krijgen. Lijkt me heerlijk als je hier je collega of buurman hier die dingen ziet jatten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een tijd geleden reed iemand zich hier dood op een scooter, de mobiele telefoon was binnen een minuut weggegrist. Of je nu in Syrië, Amerika of Nederland woont: mensen zijn overal hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:47 schreef peleetje het volgende:
[..]
Niet gehoord maar zal vast wel gebeurd zijn.
Yup. Inderdaad niet ''schokkende'' gebeurtenis.quote:
Mensen gaan niet vrijwillig een winkelcentrum in als er misschien nog een dwaas met een machinegeweer rondloopt:') Toen de situatie weer veilig was liep er natuurlijk genoeg politie rond en was een een lockdown.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:47 schreef peleetje het volgende:
[..]
Niet gehoord maar zal vast wel gebeurd zijn.
nee slaat het niet en wat heeft Syrie te maken met deze bom aanslag?Waarom moet ik in het Syrie topic gepost hebben voordat ik hier gepost heb ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:48 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Natuurlijk slaat het wel ergens op. Sterker nog, jij bent ook hypocriet volgens je eigen definitie. Ik heb jou niet gezien in het Syrie topic, maar hier wel. Waarom? Vieze hypocriet.
Hoe dom ben je dan om met al die camera's in de buurt zoiets te doen terwijl iets verderop allemaal mensen voor hun leven aan het vechten zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat daar dit soort aanslagen dagelijks gebeuren. Maar dat vind jij zeker minder belangrijk. Jij vind Amerikaanse levens zeker belangrijker dan Syrische levens. Dit is jouw eigen logica, niet de mijne.quote:[b]Op dinsdag 16 april 2013 12:50 schreef HighVolume het volgende:[/b
nee slaat het niet en wat heeft Syrie te maken met deze bom aanslag?Waarom moet ik in het Syrie topic gepost hebben voordat ik hier gepost heb ?
nope is internet held die vanaf zijn zolderkamer pc het allemaal veel beter weet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:41 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Het is helemaal niet dom, het is medelevend. Die mensen die bij de marathon aanwezig waren voelen zich nu zwaar kut. Het is dan fijn als andere mensen compassie tonen en achter je gaan staan. Of het nu nodig is of niet.
Maar dat gebaar snap jij waarschijnlijk niet met je kortzichtigheid. Idioot.
Die opmerking snap ik niet. Die legale vereniging heeft juist alles met mensenrechten te maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:51 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Respecteer elkaars cultuur zou ik dan zeggen.
Of zoals Poetin al heel wijs tegen Rutte zei: "Mensenrechten in Rusland? Jullie hebben toch ook een legale pedopartij? "
Poetin vond die pedopartij niet kunnen, en gaf aan dat dat nooit in Rusland kon gebeuren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die opmerking snap ik niet. Die legale vereniging heeft juist alles met mensenrechten te maken.
Poetin vind wel meer vrijheden niet kunnen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Poetin vond die pedopartij niet kunnen, en gaf aan dat dat nooit in Rusland kon gebeuren.
Juist, en dat toont dus niet het gelijk van Poetin aan, maar toont juist aan dat het met de mensenrechten in Rusland kudt gesteld is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Poetin vond die pedopartij niet kunnen, en gaf aan dat dat nooit in Rusland kon gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een toverbal.
Poetin is wel de laatste die iets niet vindt mogen kunnen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Kan allemaal. Waarschijnlijker is dat er door de meerdere explosies en gevonden 'devices' (in totaal 4?) er meer mensen achter zitten dan 1.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:46 schreef GekkePoes het volgende:
De optie dat er gewoon een krankzinnige is die te veel LSD heeft gehad en een hekel aan marathons is er niet?
Of de media hebben een voorkeur voor het beeld van die brave Amerikanen die voor elkaar klaarstaan, en die worden geterroriseerd door gemene buitenlanders die hun way of life willen beeindigen. Op CNN stond er in ieder geval nog niks over.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Yup. Inderdaad niet ''schokkende'' gebeurtenis.
Wel mooi dat al die mensen zo prominent in de camera kijken.
Die zullen de eerst komende weken zichzelf nog wel terugzien in de krant en op TV.
Dat van de rijen is bij gebrek aan deugdelijke DDR-statistieken bij wijze van spreken, maar qua controleren van de bevolking niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Prima. Maar betekent dat dan dat
[..]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het FB ergenissen topic. Walgelijk om de gebeurtenis op deze manier te misbruiken.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het FB ergenissen topic. Walgelijk om de gebeurtenis op deze manier te misbruiken.
Hoe dom ben je om uberhaupt zoiets te doen. Wat een triest volk..quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dom ben je dan om met al die camera's in de buurt zoiets te doen terwijl iets verderop allemaal mensen voor hun leven aan het vechten zijn.
Jij hebt moeite om toe te geven dat je de plank finaal hebt misgeslagen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat van de rijen is bij gebrek aan deugdelijke DDR-statistieken bij wijze van spreken, maar qua controleren van de bevolking niet.
Niet normaal meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:15 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Jij hebt moeite om toe te geven dat je de plank finaal hebt misgeslagen.
Wtf..quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:15 schreef CodeRood het volgende:
Terwijl 200 meter verderop het bloed vloeit, stelen deze mensen even de hele marktkraam met de Boston marathon-jasjes leeg. Gelukkig staan ze vrij goed op beeld. Schandalig!
Dit is echt ziek zegquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:15 schreef CodeRood het volgende:
Terwijl 200 meter verderop het bloed vloeit, stelen deze mensen even de hele marktkraam met de Boston marathon-jasjes leeg. Gelukkig staan ze vrij goed op beeld. Schandalig!
Uit het BNW topic:quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die jasjes en andere gestolen spullen staan zelfs al te koop op Ebay zo te zienquote:
Ja man..quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef Syntix het volgende:
Amerikadeze aanslag bewijst maar weer wat een kutland het is
(Ja, Amerika heeft ook zijn mooie dingen).
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Uit het BNW topic:Allemachtig, dat is wel een dieptepunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lol Tyler Dixon heeft gelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |