het is mij met mijn nieuwe iphone 4s nog nooit gelukt om er muziek op te zetten. Er wordt wel gesynct, maar mijn muziek komt gewoon nooit mee. Alles al geprobeerd, vinkjes aan en uit etc.quote:Op zondag 28 april 2013 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb ook altijd moeite met nummers via iTunes naar mijn iPhone te krijgen (incl. timeouts e.d.), hoef je je telefoon niet eens voor te jailbreakenHet is gewoon bout software.
Wel een playlist gemaakt en die naar je iPhone gesleept?quote:Op zondag 28 april 2013 11:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
het is mij met mijn nieuwe iphone 4s nog nooit gelukt om er muziek op te zetten. Er wordt wel gesynct, maar mijn muziek komt gewoon nooit mee. Alles al geprobeerd, vinkjes aan en uit etc.
Ik haat het als ik gelijk heb over iTunesquote:Op zondag 28 april 2013 11:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wel een playlist gemaakt en die naar je iPhone gesleept?
- Ik ga zo ook een playlist uploaden voor de vakantie, zie nu al tegen het uploaden op
Tja...maar wel goedkoop om te makenquote:Op zondag 28 april 2013 10:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Als het plastic wordt, vind ik het behoorlijk lelijk imo.
Dashboard.quote:Op zondag 28 april 2013 11:07 schreef stoereboii het volgende:
Wat voor nieuwigheden zal iOS 7 met zich meebrengen? Ondersteuning voor filmpjes in de browser of het downloaden van bestanden buiten de app store?
OOOOOOOOOOOOOOOOOH ZE STELEN WIDGETS VAN ANDROID GOOGLE GAAT ZE AANKLAGENquote:Op zondag 28 april 2013 12:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dashboard.
[ afbeelding ]
Open apps zichtbaar.
[ afbeelding ]
En een heel nieuw interface zonder Skuoformisch design.
Maar dat zijn maar speculaties en concepten.
Trieste bedoeling dit. Rot dan gewoon op uit dit topic als je alleen voor dit hier komt.quote:Op zondag 28 april 2013 12:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOH ZE STELEN WIDGETS VAN ANDROID GOOGLE GAAT ZE AANKLAGEN
Dat is toch ook wat Crapple altijd doet?quote:Op zondag 28 april 2013 12:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Trieste bedoeling dit. Rot dan gewoon op uit dit topic als je alleen voor dit hier komt.
Nee, dat zijn trieste users zoals jij met een hekel aan een bepaald merk om vervolgens in het centrale topic te komen flamen. Gebeurt regelmatig hier maar andersom vrijwel nooit.quote:Op zondag 28 april 2013 12:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat Apple altijd doet?
Achja, geniet van je iPhone die met elke update trager wordt en waar je niet eens flash kan gebruiken!quote:Op zondag 28 april 2013 12:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, dat zijn trieste users zoals jij met een hekel aan een bepaald merk om vervolgens in het centrale topic te komen flamen. Gebeurt regelmatig hier maar andersom vrijwel nooit.
Ga eens buiten spelen.quote:Op zondag 28 april 2013 12:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Achja, geniet van je iPhone die met elke update trager wordt en waar je niet eens flash kan gebruiken!
Wow ja je hebt gelijk. Ik ga direct een Nexus 4 kopen zodat ik flash kan draaien. Ik kom echt elke dag websites tegen met flash en wat baal ik dat flash alleen in Pidgin Browser geopend kunnen worden op de iPhone. Man man wat vervelend. Gelukkig wordt flash wel standaard ondersteund in Google Chrome voor Android.quote:Op zondag 28 april 2013 12:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Achja, geniet van je iPhone die met elke update trager wordt en waar je niet eens flash kan gebruiken!
Balen dat ik die advertenties nu mis.quote:Op zondag 28 april 2013 12:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bah walgelijk ja. Ik heb direct een Galaxy Nexus gekocht. Kan ik er meteen Windows Phone op draaien als ik Android zat ben.quote:Op zondag 28 april 2013 12:52 schreef stoereboii het volgende:
En ook zitten jullie altijd vast aan iOS, dat is toch ook niet leuk meer?
Filmpjes in de browser afspelen kan al sinds iOS 1.0 hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 11:07 schreef stoereboii het volgende:
Wat voor nieuwigheden zal iOS 7 met zich meebrengen? Ondersteuning voor filmpjes in de browser of het downloaden van bestanden buiten de app store?
Gaat allemaal niet gebeuren denk ik.quote:Op zondag 28 april 2013 12:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dashboard.
[ afbeelding ]
Open apps zichtbaar.
[ afbeelding ]
Ik lach me de ballen uit de broek als Apple nu echt met Widgets gaat komen. Geloof er ook niets van.quote:Op zondag 28 april 2013 12:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dashboard.
[ afbeelding ]
Open apps zichtbaar.
[ afbeelding ]
Dat is niet waar, iOS 6 is sneller dan iOS 5 (duidelijk merkbaar op iPhone 4 en 3GS). Je vertelt veel dingen die simpelweg niet kloppen, ouwe reus.quote:Op zondag 28 april 2013 12:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dashboard. Hetzelfde als OSX.quote:Op zondag 28 april 2013 12:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik lach me de ballen uit de broek als Apple nu echt met Widgets gaat komen. Geloof er ook niets van.
Ik zit helemaal nergens aan vastquote:Op zondag 28 april 2013 12:52 schreef stoereboii het volgende:
En ook zitten jullie altijd vast aan iOS, dat is toch ook niet leuk meer?
Zo zullen ze het noemen ja, de pers en de rest van de wereld zullen het gewoon als Widgets zien.quote:
Apple gaat het toch niet doen.quote:Op zondag 28 april 2013 13:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zo zullen ze het noemen ja, de pers en de rest van de wereld zullen het gewoon als Widgets zien.
Dan is dat weerding in het notificatiecentrum ook een widget.quote:Op zondag 28 april 2013 13:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zo zullen ze het noemen ja, de pers en de rest van de wereld zullen het gewoon als Widgets zien.
Hoezo denk je van niet?quote:
Omdat het geen extra informatie geeft t.o.v. pushberichfen. Daarnaast is zoiets gewoon onoverzichtelijk en lelijk.quote:
Ik zou ook niet de widgets die daar staan willen zien maar andere widgets. Zoals muziek (waar je nu omslachtig voor moet doen) en brightness maar datausage is ook interessant. Het is dan ook maar een concept.quote:Op zondag 28 april 2013 13:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat het geen extra informatie geeft t.o.v. pushberichfen. Daarnaast is zoiets gewoon onoverzichtelijk en lelijk.
Ik denk dat over een tijdje 128GB de standaard zal zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
Telefoon is gewoon te vol. Mijn volgende is een 32GB
Ik had f.Lux draaien, een lockscreen en wat andere tweaks gast, en die tweaks brachten me meer stabiliteitsproblemen dan me lief was dus na 3 weken de boel terug willen draaien. En daar begint dus de ergste ellende.quote:Op zondag 28 april 2013 10:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet, want vShare is een gekraakt en illegaal programma. Om dat te installeren heb je AppSync (en dus jailbreak) nodig.
Gebruik gewoon de AppStore en betaal voor je applicaties, dan heb je ook nergens gezeik mee.
Ik reageerde anders gewoon op dit:quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik had f.Lux draaien, een lockscreen en wat andere tweaks gast, en die tweaks brachten me meer stabiliteitsproblemen dan me lief was dus na 3 weken de boel terug willen draaien. En daar begint dus de ergste ellende.
(Leer eens begrijpend lezen joh)
En dat mislukt omdat je AppSync, en dus jailbreak, nodig hebt daarvoor.quote:Op zondag 28 april 2013 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
In iTunes geen melding, wel dat de installatie van vShare mislukt is. Ik snap het niet maar vind het wel reteirritant. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Ik sleep altijd een selectie aan albums erin, maar de huidige iTunes doet moeilijker dan ooit. Najah, vroeger moest je per album zelf maar een mapje aanmakenquote:Op zondag 28 april 2013 11:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
het is mij met mijn nieuwe iphone 4s nog nooit gelukt om er muziek op te zetten. Er wordt wel gesynct, maar mijn muziek komt gewoon nooit mee. Alles al geprobeerd, vinkjes aan en uit etc.
Jamaarkutje, kutje, luister nou...quote:Op zondag 28 april 2013 17:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik reageerde anders gewoon op dit:
[..]
En dat mislukt omdat je AppSync, en dus jailbreak, nodig hebt daarvoor.
Nee, wat ik aangeef is dat je vShare niet geinstalleerd gaat krijgen zonder te jailbreaken. Maar je zegt nu dat warez je niets interesseren, dus waarom zou je dan nog vShare erop willen hebben?quote:Op zondag 28 april 2013 17:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jamaarkutje, kutje, luister nou...
Vervolgens begin je een hele preek over warez die me niet boeien. Doe normaal joh.
Wat je nu aangeeft is dat ik moet jailbreaken om componenten van de jailbreak te verwijderen?
iExplorer dus. K,Thnx.quote:Op zondag 28 april 2013 17:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, wat ik aangeef is dat je vShare niet geinstalleerd gaat krijgen zonder te jailbreaken. Maar je zegt nu dat warez je niets interesseren, dus waarom zou je dan nog vShare erop willen hebben?
En componenten verwijderen kun je met iExplorer ook doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Voor muziek omslachtig moeten doen? Dubbelklik op je homebutton en naar links swipen. Weinig omslachtig toch?quote:Op zondag 28 april 2013 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou ook niet de widgets die daar staan willen zien maar andere widgets. Zoals muziek (waar je nu omslachtig voor moet doen) en brightness maar datausage is ook interessant. Het is dan ook maar een concept.
Ik vind het redelijk omslachtig als het ook met een swipe naar links kan zodat ik bij het gedeelte uitkom dat ik eigenlijk bijna nooit gebruik. Scheelt tevens gebruik van een fysieke toets dat langzaam kapot gaat en uiteindelijk niet meer werkt. (Begin ik nu te merken bij mijn iPhone, die reageert niet altijd even goed meer).quote:Op zondag 28 april 2013 18:51 schreef very het volgende:
[..]
Voor muziek omslachtig moeten doen? Dubbelklik op je homebutton en naar links swipen. Weinig omslachtig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |