Goed idee, hendig, maar potentieel ook wel gevaar voor je privacy zie ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef OverRated het volgende:
Voor de jailbreakers:
Een lockscreen tweak genaamd Atom. Ik vind het geweldig. Soort van lockscreen app launcher zoals Android dat ook heeft. Werkt erg goed op m'n iPhone 5, wat minder soepel op een 4.
[ afbeelding ]
http://www.cultofmac.com/(...)-launcher-jailbreak/
$2 in Cydia.![]()
Stof in je aansluiting waarschijnlijk, paar keer goed blazen, stekkertje nakijken en opnieuw proberen. Hier 1x gehad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Hallo en dag
Elke keer als ik mijn Apple DEVice aan de lader zet krijg ik het bericht: OPLADEN NIET ONDERSTEUND MET DIT ACCESSOIRE.
Als ik mijn gadget in een bepaalde houding heb of neerleg laadt hij nog wel op, maar vaak na een tijdje geeft hij dit bericht weer. Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen zodat ik gewoon in een stuk kan opladen?
Gr. Gr.
Met een tandenstoker de aansluiting onderaan je iPhone schoonmaken, zitten waarschijnlijk veel stofjes van je broek oid, had ik ook last van.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Hallo en dag
Elke keer als ik mijn Apple DEVice aan de lader zet krijg ik het bericht: OPLADEN NIET ONDERSTEUND MET DIT ACCESSOIRE.
Als ik mijn gadget in een bepaalde houding heb of neerleg laadt hij nog wel op, maar vaak na een tijdje geeft hij dit bericht weer. Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen zodat ik gewoon in een stuk kan opladen?
Gr. Gr.
Heb ik ooit al eens gedaan, ik zal het weer eens proberen. Dank.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:16 schreef Slickk het volgende:
[..]
Met een tandenstoker de aansluiting onderaan je iPhone schoonmaken, zitten waarschijnlijk veel stofjes van je broek oid, had ik ook last van.
ik heb ooit een kabel van 1 cm voor 5 euro gekocht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:52 schreef kikoooooo het volgende:
Koop gewoon voor een euro een nieuwe kabel op ebay
Als het plastic wordt, vind ik het behoorlijk lelijk imo.quote:Op zondag 28 april 2013 02:09 schreef very het volgende:
Is dit de nieuwe budget iPhone?
http://9to5mac.com/2013/0(...)t-look-like-gallery/
Niet, want vShare is een gekraakt en illegaal programma. Om dat te installeren heb je AppSync (en dus jailbreak) nodig.quote:Op zondag 28 april 2013 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Toch nog eens uitgebreider vragen:
Ik heb recent voor het eerst op een iphone een jail break losgelaten. Installatie verliep vlot, daarna voor mij relevante tweaks geprobeerd maar qua stabiliteit was het me allemaal niet waard. Ik heb tussentijds gesynchroniseerd, wat tevens voor een haast non-productieve agenda zorgde (items die niet te exporteren waren vanuit outlook) en wat meer geemmer...
Dus na een paar weken maar verbinding gemaakt met iTunes, fabrieksinstellingen terug gezet: gebrikt. Kut. Daarna met veel pijn en moeite de telefoon wel weer aan de gang gekregen, daarna kopie teruggezet. Sindsdien lukt het syncen wel, maar kan ik nauwelijks muziek op de telefoon krijgen. Tergend traag, vaak foutmeldingen als het helemaal niet lukt... Kabels zijn in orde dus dat is het niet.
In iTunes geen melding, wel dat de installatie van vShare mislukt is. Ik snap het niet maar vind het wel reteirritant. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
het is mij met mijn nieuwe iphone 4s nog nooit gelukt om er muziek op te zetten. Er wordt wel gesynct, maar mijn muziek komt gewoon nooit mee. Alles al geprobeerd, vinkjes aan en uit etc.quote:Op zondag 28 april 2013 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb ook altijd moeite met nummers via iTunes naar mijn iPhone te krijgen (incl. timeouts e.d.), hoef je je telefoon niet eens voor te jailbreakenHet is gewoon bout software.
Wel een playlist gemaakt en die naar je iPhone gesleept?quote:Op zondag 28 april 2013 11:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
het is mij met mijn nieuwe iphone 4s nog nooit gelukt om er muziek op te zetten. Er wordt wel gesynct, maar mijn muziek komt gewoon nooit mee. Alles al geprobeerd, vinkjes aan en uit etc.
Ik haat het als ik gelijk heb over iTunesquote:Op zondag 28 april 2013 11:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wel een playlist gemaakt en die naar je iPhone gesleept?
- Ik ga zo ook een playlist uploaden voor de vakantie, zie nu al tegen het uploaden op
Tja...maar wel goedkoop om te makenquote:Op zondag 28 april 2013 10:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Als het plastic wordt, vind ik het behoorlijk lelijk imo.
Dashboard.quote:Op zondag 28 april 2013 11:07 schreef stoereboii het volgende:
Wat voor nieuwigheden zal iOS 7 met zich meebrengen? Ondersteuning voor filmpjes in de browser of het downloaden van bestanden buiten de app store?
OOOOOOOOOOOOOOOOOH ZE STELEN WIDGETS VAN ANDROID GOOGLE GAAT ZE AANKLAGENquote:Op zondag 28 april 2013 12:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dashboard.
[ afbeelding ]
Open apps zichtbaar.
[ afbeelding ]
En een heel nieuw interface zonder Skuoformisch design.
Maar dat zijn maar speculaties en concepten.
Trieste bedoeling dit. Rot dan gewoon op uit dit topic als je alleen voor dit hier komt.quote:Op zondag 28 april 2013 12:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOH ZE STELEN WIDGETS VAN ANDROID GOOGLE GAAT ZE AANKLAGEN
Dat is toch ook wat Crapple altijd doet?quote:Op zondag 28 april 2013 12:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Trieste bedoeling dit. Rot dan gewoon op uit dit topic als je alleen voor dit hier komt.
Nee, dat zijn trieste users zoals jij met een hekel aan een bepaald merk om vervolgens in het centrale topic te komen flamen. Gebeurt regelmatig hier maar andersom vrijwel nooit.quote:Op zondag 28 april 2013 12:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat Apple altijd doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |