abonnement Unibet Coolblue
pi_125346424
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:02 schreef Luigi het volgende:
Hier wat meer specs en pics: http://rcdb.com/1494.htm

Wat een kutding :') .
Vind je dat serieus? Mij lijkt ie echt übervet.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  dinsdag 16 april 2013 @ 11:13:44 #27
230788 n8n
Pragmatisch
pi_125346497
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Echt serieus, dood gaan, omdat je een achtbaan eng vind? :')
darwin
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:36:19 #28
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_125349121
Vond dit stukje een beetje raar:
quote:
De verantwoordelijken in het pretpark verboden de oom hartmassage uit te voeren op Wu Ya-wen
Wat doe je dan als familielid? Ga je dan toekijken hoe je nichtje sterft door "slechte" of geen behandeling?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_125351194
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:23 schreef DroogDok het volgende:
Er gaan wel vaker jonge mensen dood aan een spontane hartstilstand, bij haar gebeurde dat toevallig in een achtbaan. Kut voor de nabestaanden.
Kan toeval zijn, maar hoeft niet. Een val van 52m :{ Je hart kan het begeven door heftige emoties, dus ook letterlijk doodschrikken. Een keer gelezen, was een harvard studie ofzo. Even gegoogled: Het heet "tako-tsubocardiomyopathie". Heel opvallend feitje: In de meeste gevallen betreft het een vrouw. Volgens mij is nog niet uitgezocht waarom dit zo is. Meestal op oudere leeftijd, dat dan weer wel.

Redelijk achterlijk dat er dan maar als preventiemiddel wordt gekozen voor waarschuwingsborden voor "stressgevoelige mensen". Alsof gezonde mensen zelf kunnen inschatten of hun hart zo'n extreme achtbaan aankan :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 april 2013 @ 14:54:21 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_125354052
Het heet "tako-tsubocardiomyopathie".

Dacht ik ook gelijk aan.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:29:52 #31
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_125355462
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:58 schreef Apuleius het volgende:
Wat een schijtmanier om dood te gaan. Ze moet toch wel het één en ander aan mankementen hebben gehad, anders kon dit niet gebeuren. Zwak hart denk ik.
Beetje vroeg, maar verder een stuk beter dan langzaam wegrotten op je sterfbed.
pi_125355763
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:54 schreef tong80 het volgende:
Het heet "tako-tsubocardiomyopathie".

Dacht ik ook gelijk aan.

:P
Ik ook. Wist gelijk dat het daarover ging. :P
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_125355848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:36 schreef Nochtans het volgende:

[..]

Kan toeval zijn, maar hoeft niet. Een val van 52m :{ Je hart kan het begeven door heftige emoties, dus ook letterlijk doodschrikken. Een keer gelezen, was een harvard studie ofzo. Even gegoogled: Het heet "tako-tsubocardiomyopathie". Heel opvallend feitje: In de meeste gevallen betreft het een vrouw. Volgens mij is nog niet uitgezocht waarom dit zo is. Meestal op oudere leeftijd, dat dan weer wel.

Redelijk achterlijk dat er dan maar als preventiemiddel wordt gekozen voor waarschuwingsborden voor "stressgevoelige mensen". Alsof gezonde mensen zelf kunnen inschatten of hun hart zo'n extreme achtbaan aankan :')
ohh come on alsof er een bord is die dit kan voorkomen? het is niet dat het dagelijks gebeurd damn ik ben 40 jaar en heb het nog nooit maar dan ook nooit gehoord en er gaan vele miljoenen mensen in heel veel extreme achtbanen.

eens gaat het fout, begrijp me niet verkeerd vind het vreselijk voor dat meisje en haar vrienden en familie maar het is een uitzondering en gaan klagen over bordjes gaat daar niks aan veranderen.

ik zou zonder problemen in die achtbaan stappen, tuurlijk zal het spannend zijn en ik denk zelfs dat ik wel iets van angst/spanning zal voelen maar damn daarom stap je in z`n achtbaan
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:46:17 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125356160
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:23 schreef DroogDok het volgende:
Er gaan wel vaker jonge mensen dood aan een spontane hartstilstand, bij haar gebeurde dat toevallig in een achtbaan. Kut voor de nabestaanden.
..mja... daadwerkelijk dood schrikken?
:{

btw er zijn wel gevallen van doodlachen ... en nu bedoel ik niet de wezels uit who framed roger rabbit ..
:P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125356279
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:42 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nee, dat is omhoog naar 100-120, dat is dus veranderd.
Zo leer je verdomme nog eens iets als arts :@
pi_125356738
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Echt serieus, dood gaan, omdat je een achtbaan eng vind? :')
:')
pi_125365554
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Nobu het volgende:

[..]

Beetje vroeg, maar verder een stuk beter dan langzaam wegrotten op je sterfbed.
Laten we er dan 'minder slecht' van maken.
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:48:47 #38
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_125366016
Een extreme achtbaan. We hebben het over 52 meter naar beneden gaan met een snelheid van 112 km p/u. Dat is niet mals. Misschien een minimum- en maximumleeftijd gaan stellen aan dit soort attracties. Als er namelijk iets gebeurt, dan wordt de pretpark aansprakelijk gesteld.
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:50:49 #39
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_125366120
Hoewel ik lees net dat het meisje 21 jaar is. Dat is dikke pech. Hoe triest het ook is.
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:24:37 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_125368242
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:55 schreef tong80 het volgende:
Voor de 17-jarige Wu Ya-wen is een ritje in een achtbaan in een Taiwanees pretpark tragisch afgelopen. Het tienermeisje was tijdens de duizelingwekkende rit in de beruchte roller coaster 'Screaming Condor' in het pretpark Foo Village zo bang dat ze een hartaanval kreeg. De extreme schrik werd haar fataal. Haar familie houdt het pretpark verantwoordelijk voor haar dood omdat er volgens hen niet snel genoeg werd ingegrepen na het zware incident.

Met een snellheid van 112 km/u raasden de pretparkbezoekers op de beruchte achtbaan 56 meter naar beneden. De angst werd Wu Ya-wen te veel. Het tienermeisje, een studente verpleegster, zakte nog tijdens de fatale rit in elkaar. Toen haar 11-jarig nichtje merkte dat ze niet meer bewoog, sloeg ze meteen alarm. Het personeel van de pretparkattractie waarschuwde de medische dienst en er werd een ambulance opgeroepen. Het jonge slachtoffer werd naar het ziekenhuis afgevoerd en daar stierf ze een halfuur later aan de gevolgen van een hartaanval.

Hartmassage fout
Volgens haar familie had Wu Ya-wen nooit eerder gezondheidsproblemen gehad. Wu Lin, de oom van het slachtoffer, was ook getuige van het drama en hij stelt dat de hartmassage niet juist werd uitgevoerd omdat er braaksel in haar mond werd aangetroffen toen ze naar het ziekenhuis werd gevoerd. De verantwoordelijken in het pretpark verboden de oom hartmassage uit te voeren op Wu Ya-wen, hoewel hij daar naar eigen zeggen wel bevoegd voor is. 'In plaats van haar op de grond te leggen, hadden ze haar rechtop moeten laten staan, want ze had duidelijk braakneigingen toen ze uit de achtbaan werd gehaald.'

Waarschuwingsborden
Het officiële onderzoek en de lijkschouwing zullen meer duidelijkheid moeten brengen. Volgens het pretpark zijn de standaard noodprocedures gevolgd. Het pretpark heeft al laten weten dat het waarschuwingsborden voor stressgevoelige mensen aan de achtbaan zichtbaarder zal plaatsen.

Het is het tweede incident met de Sreaming Condor, een rollercoaster van Zwitserse makelij. In augustus 2011 kreeg een 21-jarige studente een hartaanval tijdens een rit in de achtbaan. Het slachtoffer ligt 20 maanden na het ongeval nog altijd in coma.

De U-vormige Screaming Condor is de enige achtbaan van die soort in Azië. Het parcours is maar 190 meter lang, maar haalt wel snelheden tot 112 km/u. De diepste 'val' is 56 meter. Daar gebeurde het fatale ongeval.

[ afbeelding ]


http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)od-in-achtbaan.dhtml

:{
Waarom moeten vrouwen altijd gillen in een Achtbaan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_125368947
Tis wel een vette baan....
pi_125372643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef Jellereppe het volgende:
Hoewel ik lees net dat het meisje 21 jaar is. Dat is dikke pech. Hoe triest het ook is.
Dat was een ander geval. Dit meisje is niet ouder dan 17 jaar geworden.
signatuurloos
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:47:37 #43
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_125372785
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Dat was een ander geval. Dit meisje is niet ouder dan 17 jaar geworden.
Je hebt gelijk. Ik had het artikel globaal doorgelezen. Triest.
pi_125385248
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:49 schreef Feyenoordsupporter het volgende:

[..]

Zo leer je verdomme nog eens iets als arts :@
:D Je bent nooit te oud, of te geschoold om nog bij te leren. Maar dan nog, die persoon gaat je echt niet corrigeren hoor :D

*Pardon meneer de hulpverlener/dokter/arts, ik voel maar 100 compressies, kan het aub ietsje meer? *

_O- Ik weet het ook alleen omdat we ieder jaar weer opfris les krijgen :+
  woensdag 17 april 2013 @ 12:02:32 #45
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_125391222
Vreselijk voor dat meisje en de nabestaanden, maar dat er ooit zoiets kan gebeuren kun je natuurlijk nooit helemaal uitsluiten.
Mij krijg je trouwens sowieso niet in dit soort 'attracties' :{w
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd gillen in een Achtbaan?
Waarom moeten vrouwen altijd gillen in een griezelfilm? Misschien hebben ze het daarvan 'geleerd'... ? ;)

Ik snap helemaal niks van dat gedrag, en ja ik ben een vrouw.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_125393725
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

..mja... daadwerkelijk dood schrikken?
:{

btw er zijn wel gevallen van doodlachen ... en nu bedoel ik niet de wezels uit who framed roger rabbit ..
:P
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')