Als ik kijk naar haar gezicht ook.. *van t meisje*quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Aan de hulpverleenster te zien, wel
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 00:00:13Politie in Boston herhaalt: "there is no one in custody." reageer retweet
Dan is het om aan dat land aan te tonen; andersom gebeurt ook prima.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel als ze zelf verantwoordelijk zijn
quote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
NSFW:Wie staat er in godsnaam van zo dichtbij zulke foto's te maken ipv te helpen.SPOILER: NSFW!11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kwakt ze vervolgens in de openbaarheid. Zie je daar straks je dode familielid liggen, hoera...IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Je punt is na 5 vergelijkbare posts wel duidelijk.quote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef RetRy32 het volgende:
Ik word zo misselijk van Obama, misschien kan hij eens voor de camera stappen om te verontschuldigen dat hij moslimextremisten de macht heeft gegeven in Noord-Afrika door bommen te gooien daar.
Nu gaat hij zielig doen om 10 doden, Amerikanen vinden zichzelf meer waard dan de rest
Alle grote nieuwszenders op de kabel ook natuurlijk. CNN, BBC, Aljazeera, euronewsquote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
is er een livestream van die obama toespraak?
Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 00:00:13Politie in Boston herhaalt: "there is no one in custody." reageer retweet
Neen, ik vind dat die tijden enkel en alleen voorbij zijn omdat de toenmalige Europese leiders (Tatcher in Engeland, Martens in Belgie, Schmidt en Kohl in Duitsland, ... ) een uitstraling hadden van "gelijk wat je doet, we doen gewoon verder" en vooral géén schrik tov de terroristen uitstraalden.quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
En je vind het jammer dat die tijden voorbij zijn?
Gewoon bij zijn kloten pakkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barack moet autoriteit uitstralen en gewoon iemand een koek geven.
Stop je domme gespam man. Natuurlijk zijn Amerikaanse doden belangrijker voor Amerika dan doden uit een ander land. Omdat de doelgroep van Amerikaanse media Amerikanen zijn.....quote:Op maandag 15 april 2013 23:59 schreef RetRy32 het volgende:
Ik word zo misselijk van Obama, misschien kan hij eens voor de camera stappen om te verontschuldigen dat hij moslimextremisten de macht heeft gegeven in Noord-Afrika door bommen te gooien daar.
Nu gaat hij zielig doen om 10 doden, Amerikanen vinden zichzelf meer waard dan de rest
De FBI arresteerde hem mogelijk haha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Gramulanion het volgende:
10 voor 9 / 10 voor 3 lokale tijd ongeveer.quote:
Tja, snap je post. Zo gaat het blijkbaar anno 2013 met de media.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie staat er in godsnaam van zo dichtbij zulke foto's te maken ipv te helpen.
En kwakt ze vervolgens in de openbaarheid. Zie je daar straks je dode familielid liggen, hoera...
Lijkt me sterk als er foto's zijn van iemand die op zijn knieën zit met een zak om zijn kop waar 4-5 politiemannen omheen staan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Gramulanion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |