http://www.keloland.com/custompages/cbslive/quote:Explosions rock Boston Marathon
Blasts near the finish line of the Boston Marathon killed two people and injured 22 others Monday, Boston police said. The marathon itself, on its Facebook page, referred to the blasts as bombs. Authorities did not say immediately what caused the explosions.
Massachusetts General Hospital said it was treating 19 injured people; Tufts Medical Center reported that some injured were to be treated there as well.
The explosions sent smoke billowing into the air at Copley Square, turning a site of celebration into a mess of destruction.Crowds had gathered in the area to watch the runners.
Out of an abundance of caution, the Lenox Hotel was evacuated, the Boston Globe reported, as authorities looked into possible security concerns.
Officials in other cities, including New York, tightened security as as result.
bron: http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 22:28:40 ]
Vind ik niet zo raar.quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef TLC het volgende:
Toch gek, als er in Irak een autobom afgaat op een marktplaats en er pakweg 70 doden vallen kraait er hier geen kip naar
Lijkt me standaardprotocol bij mogelijke aanslagen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef MaxMark het volgende:
En nu is er een No Fly-zone ingesteld boven Boston, F15's gaan de lucht in. Geen idee waarom, though..
Is het 'normale' draaiboek, lijkt mequote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef MaxMark het volgende:
En nu is er een No Fly-zone ingesteld boven Boston, F15's gaan de lucht in. Geen idee waarom, though..
die kunnen kwartetten met trauma's straksquote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef Disorder het volgende:
[..]
Er was een tijdje terug een schietpartij in Newtown. Vele kinderen doodgeschoten op een school. Enkele families waren uitgenodigd om in de VIP vakken de finish te kijken.
Idd niet abnormaal.quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt me standaardprotocol bij mogelijke aanslagen.
Deze gozer is al doorgedraaid.quote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
OPEN JULLIE OGEN MENSEN, DE ISRAELISCHE VLAG IS ALS ENIGE PROMINENT IN BEELD OP DEZE FOTO!!!!!!!!!!
gecontroleerd binnen af laten gaanquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Deze gozer is al doorgedraaid.
Dat is wel logisch, inderdaad. Misschien ook om de nieuwsheli's uit de buurt te houden? Alhoewel het plafond 'slechts' op 3000 voet is ingesteld.quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is niet gek.quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef TLC het volgende:
Toch gek, als er in Irak een autobom afgaat op een marktplaats en er pakweg 70 doden vallen kraait er hier geen kip naar
Bedankt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:27 schreef Fides het volgende:
[..]
Er is al bevestigd dat dit er niets meer te maken heeft.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Zal wel standaard zijn bij dit soort dingen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef MaxMark het volgende:
Vreemd volk, vreemde cultuur. Hoe verder weg de mensen aan je gerelateerd zijn, hoe minder het je raakt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef TLC het volgende:
Misschien omdat we in Europa toch net wat meer met het westen hebbenquote:Op maandag 15 april 2013 22:27 schreef GekkePoes het volgende:
Het wordt wel weer een heel mediacircus, moet je nagaan als er in een land als Iraq een bom afgaat met 100 doden, dan hoor je een nieuwsbericht van 20 seconden.
Niet dat het niet erg is ofzo. Ik hoop dat die terrorist zelf ook wat lichaamsdelen kwijt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |