http://www.keloland.com/custompages/cbslive/quote:Explosions rock Boston Marathon
Blasts near the finish line of the Boston Marathon killed two people and injured 22 others Monday, Boston police said. The marathon itself, on its Facebook page, referred to the blasts as bombs. Authorities did not say immediately what caused the explosions.
Massachusetts General Hospital said it was treating 19 injured people; Tufts Medical Center reported that some injured were to be treated there as well.
The explosions sent smoke billowing into the air at Copley Square, turning a site of celebration into a mess of destruction.Crowds had gathered in the area to watch the runners.
Out of an abundance of caution, the Lenox Hotel was evacuated, the Boston Globe reported, as authorities looked into possible security concerns.
Officials in other cities, including New York, tightened security as as result.
bron: http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 22:28:40 ]
Vind ik niet zo raar.quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef TLC het volgende:
Toch gek, als er in Irak een autobom afgaat op een marktplaats en er pakweg 70 doden vallen kraait er hier geen kip naar
Lijkt me standaardprotocol bij mogelijke aanslagen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef MaxMark het volgende:
En nu is er een No Fly-zone ingesteld boven Boston, F15's gaan de lucht in. Geen idee waarom, though..
Is het 'normale' draaiboek, lijkt mequote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef MaxMark het volgende:
En nu is er een No Fly-zone ingesteld boven Boston, F15's gaan de lucht in. Geen idee waarom, though..
die kunnen kwartetten met trauma's straksquote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef Disorder het volgende:
[..]
Er was een tijdje terug een schietpartij in Newtown. Vele kinderen doodgeschoten op een school. Enkele families waren uitgenodigd om in de VIP vakken de finish te kijken.
Idd niet abnormaal.quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt me standaardprotocol bij mogelijke aanslagen.
Deze gozer is al doorgedraaid.quote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
OPEN JULLIE OGEN MENSEN, DE ISRAELISCHE VLAG IS ALS ENIGE PROMINENT IN BEELD OP DEZE FOTO!!!!!!!!!!
gecontroleerd binnen af laten gaanquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Deze gozer is al doorgedraaid.
Dat is wel logisch, inderdaad. Misschien ook om de nieuwsheli's uit de buurt te houden? Alhoewel het plafond 'slechts' op 3000 voet is ingesteld.quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is niet gek.quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef TLC het volgende:
Toch gek, als er in Irak een autobom afgaat op een marktplaats en er pakweg 70 doden vallen kraait er hier geen kip naar
Bedankt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:27 schreef Fides het volgende:
[..]
Er is al bevestigd dat dit er niets meer te maken heeft.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Zal wel standaard zijn bij dit soort dingen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef MaxMark het volgende:
Vreemd volk, vreemde cultuur. Hoe verder weg de mensen aan je gerelateerd zijn, hoe minder het je raakt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef TLC het volgende:
Misschien omdat we in Europa toch net wat meer met het westen hebbenquote:Op maandag 15 april 2013 22:27 schreef GekkePoes het volgende:
Het wordt wel weer een heel mediacircus, moet je nagaan als er in een land als Iraq een bom afgaat met 100 doden, dan hoor je een nieuwsbericht van 20 seconden.
Niet dat het niet erg is ofzo. Ik hoop dat die terrorist zelf ook wat lichaamsdelen kwijt is.
Als ie het al overleeft dan is ie voor de rest van zijn leven gehandicapt. Het is bijna niet te bevatten.quote:
Als er elke dag een bom in Amerika ontploft dan zou de interesse ook wegzakken.quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef TLC het volgende:
is dat die man op dat ene filmpje die neervalt vlak na de explosie? Zal wel een hartaanval hebben gehad ofzoquote:
twitter:BloombergNews twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:26:58Third blast heard after area around finish line of Boston Marathon was secured | http://t.co/tKm4WYKFjI reageer retweet
ja met animaties en allesquote:Op maandag 15 april 2013 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Gaan wen ou hier ook 10 jaar over door en docu's en dit dat?
Bedankt voor de uitleg!quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Door de explosievendienst uit voorzorg bvbeeld.
Nee dat klopt, maar ik bedoelde een groepering.quote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef Justinn het volgende:
[..]
Want er moet altijd een terroristische groepering achter een aanslag zitten? Eenling of niet, ik vind het een terroristische aanslag.
Breakingquote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef Kirov het volgende:
twitter:BloombergNews twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:26:58Third blast heard after area around finish line of Boston Marathon was secured | http://t.co/tKm4WYKFjI reageer retweet
Hebben altijd een team gereed staan mocht er zoiets gebeurenquote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Amerikanen doen dit altijd wel goed. Maps erbij en alles
Dit.quote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als er elke dag een bom in Amerika ontploft dan zou de interesse ook wegzakken.
Volgend jaar al: 1 year after the Boston tragedy.quote:Op maandag 15 april 2013 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Vind je 't heel gek dat er over 9/11 zo lang gepraat wordt?quote:Op maandag 15 april 2013 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Wat moet je dan, stil gaan staan?quote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Sommige lopers lopen ook gewoon door na die explosie... bizar
Ik zag ook een vrouw rustig op haar horloge kijken toen ze over de finish kwamquote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Loopt nog wel op.quote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Het dodenaantal 'valt nog mee', gezien zo'n enorm event, gelukkig.
hey ewoutquote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
CBS meldt nog niks over evacuaties in andere steden ofzo? Dat las ik net ergens hier geloof ik?
Zou ook zonde zijn als je na al die km's gerend te hebben, nog niet gefinischt bent.quote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef TheVulture het volgende:
ja die renden wel erg hard ineens ( of is dat te vroeg)quote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Is dat niet een controlled explosion? Ze hadden toch nog een bom gevonden die niet af was gegaan?quote:
Iddquote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zag ook een vrouw rustig op haar horloge kijken toen ze over de finish kwam
Toch effe je tijd pakken hequote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ook een beetje hun wereld onze wereld. Gebeurt het in het westerse deel, dan komt het erg dichtbij allemaal. Gebeurt het in de Oosterse landen(mn Irak enz) dan is het toch meer een 'far from my bed show' , waar het trouwens ook meerdere malen per week gebeurt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef TLC het volgende:
Dat is 'mquote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef Justinn het volgende:
[..]
Apart hoe links in het midden iemand op het dak staat.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
CBS meldt dat er waarschijnlijk ook een explosief lag onder de hoofdtribune.
Zo gek is dat toch niet? Je hebt het echt niet helemaal door als je zo bezig bent met lopen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zag ook een vrouw rustig op haar horloge kijken toen ze over de finish kwam
Automatische reactie als je loopt en aankomt. Na 42km met je pijnlijke benen nog lopen voor je leven.quote:
dat ja. Misschien soort van shock en niet willen beseffen wat er gebeurd is en daardoor door blijven lopen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:32 schreef n00b13 het volgende:
Dat doorlopen is wel gek, maar die mensen zijn natuurlijk ook compleet gefocust en kapot.
Dat duidt er wel op dat de controles op voorhand totaal niet goed georganiseerd waren...quote:Op maandag 15 april 2013 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
CBS meldt dat er waarschijnlijk ook een explosief lag onder de hoofdtribune.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
Toch belangrijk om hem binnen de vier uur uit te lopen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Des te meer reden om aan te nemen dat het om een amateur gaat en niet een groepering.quote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
als er zoveel onontplofte bommen worden gevonden dan is het wel een beetje een prutser
goeie theorie a mattiequote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
- Tea Party komt uit Boston.
- Patriotday
Kan er beide mee te maken hebben. Dat het een aanslag het is lijkt wel duidelijk, maar de kans is natuurlijk groot dat binnenlandse groeperingen zijn.
Ja of bewust een spelletje om te laten zien dat ze het nog veel erger kunnen maken als ze willen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
als er zoveel onontplofte bommen worden gevonden dan is het wel een beetje een prutser
Muziek hard op je in ears etc.quote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Je hebt het echt niet helemaal door als je zo bezig bent met lopen.
NRA.quote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
- Tea Party komt uit Boston.
- Patriotday
Kan er beide mee te maken hebben. Dat het een aanslag het is lijkt wel duidelijk, maar de kans is natuurlijk groot dat binnenlandse groeperingen zijn.
scherp!quote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef Justinn het volgende:
[..]
Apart hoe links in het midden iemand op het dak staat.
Zijn gewoon dingen die ze uit voorzorg opblazen. Hoeft niks concreets te zijn, zoiets als een bom.quote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Wel knap dat ze die andere zooi ineens zo snel vinden joh
dus dat...quote:Op maandag 15 april 2013 22:32 schreef n00b13 het volgende:
Dat doorlopen is wel gek, maar die mensen zijn natuurlijk ook compleet gefocust en kapot.
Gecontroleerd waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef Misty_eyes het volgende:
Is er ondertussen al meer nieuws over die explosie in de bibliotheek in Boston?
Ach, het kost ook niet veel tijd. Ik zou ook wel even op mijn horloge kijken om te zien of ik mijn doel heb bereikt. Al met al is het echter wel een vreemd beeld natuurlijk, iedereen in paniek maar die vrouw is nog bezig met de marathon.quote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Je hebt het echt niet helemaal door als je zo bezig bent met lopen.
Mwah, hier in Rotterdam is afgelopen zondag ook niet elke rugzak doorzocht... Ik snap dat Amerikanen meer op de hoede zijn, maar hoe had je dit nu weer kunnen voorkomen?quote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef Evertjan het volgende:
met zoveel bommen heeft de beveiliging ook wel gefaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |