Maakt geen verschil, publiek heeft ook gewoon een baan en eventuele kinderen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
heftig.. volgens mij is er vooral onder het publiek slachtoffers wat sowieso al verschrikkelijk is maar stel je voor dat je als topsporter door zoiets je benen verliest
Inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je zou je ledematen maar verliezen door zo'n imbeciel.
de "echte" topsporters waren al een tijdje over de finish... dit waren de amateursquote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
heftig.. volgens mij is er vooral onder het publiek slachtoffers wat sowieso al verschrikkelijk is maar stel je voor dat je als topsporter door zoiets je benen verliest
En als we zo door redeneren komen we via Noord-Korea en de Mickey Mouse competitie tot de conclusie dat Nederland achter deze aanslagen zitquote:Op maandag 15 april 2013 22:13 schreef artm het volgende:
[..]
Boston->Vlakbij Newtown (schietpartij basisschool)->Debat wapenbezit in Amerika gestart door Obama->Second Amendment right to own a gun->Grondwet, Patriots Day..
quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
BBC1 en 2 zenden er niks over uit en ik heb geen andere BBC's (of Al-Jazeera), dus CNN is het beste dat ik kan ontvangenquote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als er iets is dat je niet wil met zo'n gebeurtenis dan is het wel CNN kijken. Ga naar BBC of Al Jazeera, veel minder hysterische speculatie.
Ja, al een tijdje is daar beeld van hoor. Kijk die livefeeds anders.quote:Op maandag 15 april 2013 22:13 schreef matthijst het volgende:
Wel wat roostertjes in de grond daar...
Ondergrondse gas/stroombende kan ook gewoon?
Al beelden van die 2e explosie?
https://maps.google.com/m(...)p=12,342.08,,0,-4.65
Bij een gasexplosie zou het blijven branden, vanwege het gaslek wat niet direct af te sluiten valt.quote:
Biden deed zijn uitspraak tijdens een persconferentie. Ik denk niet dat hij echt informatie had.quote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef b2py het volgende:
Biden spreekt nu officieel van een aanslag ipv een explosie.
Dat is echt sick. Halve bot steekt er nog uit.quote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef Disorder het volgende:
Niet klikken als je niet tegen gruwelijke verwondingen kunt: http://i.imgur.com/Wer90tC.jpg
wat het trouwens niet minder gruwelijk maakt hoor, begrijp me niet verkeerdquote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de "echte" topsporters waren al een tijdje over de finish... dit waren de amateurs
volgens mij stond die jongen gewoon in het publiek hoor, maar het is net zo erg natuurlijk, helemaal lijkbleekquote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
wtf boeit het onderscheid normaal persoon vs. topsporter nou in zo'n geval?quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vond de voorgaande foto van die meneer al shockerend, maar dit...quote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef Disorder het volgende:
Niet klikken als je niet tegen gruwelijke verwondingen kunt: http://i.imgur.com/Wer90tC.jpg
Ja en de shock.quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bizar hoe wit hij is. Die heeft een hoop bloed verloren.
Die kans is gelukkig heel kleinquote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
Stel je voor dat dat hier gebeurd met de kroning...
jezus..... dan baal je dat je dacht even leuk naar een wedstrijd te gaan kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef Disorder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |