Dus dan waarschijnlijk toch een soort van pipe-bombquote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Disorder het volgende:
Er zouden kleine metalen balletjes gevonden zijn, bedoeld om zoveel mogelijk slachtoffers te maken. Denk dat we er wel zeker van kunnen zijn dat het om aanslagen gaat
Zou kunnen. Lees nu ook geruchten over brand bij een museum?quote:Op maandag 15 april 2013 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus dan waarschijnlijk toch een soort van pipe-bomb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door STING op 15-04-2013 22:13:14 ](╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
Goeie tip tnxquote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als er iets is dat je niet wil met zo'n gebeurtenis dan is het wel CNN kijken. Ga naar BBC of Al Jazeera, veel minder hysterische speculatie.
Heb erger gezien... Deze zal het vast overleven.quote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef beantherio het volgende:
[..]![]()
Die gozer ziet er niet uit alsof ie nog lang gaat leven. Mijn hemel zeg.
Het lijkt erop dat die cowboy z'n ader dichtknijpt om bloedverlies te voorkomenquote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef beantherio het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk die grijpen een dergelijke gebeurtenis direct aan om er weer wat antiterreur lees privacy schendende maatregelen doorheen te drukken.quote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Biden roept trouwens wel gelijk 'bomaanslag' in zijn reactie
De kopgroep komt binnen in 2 uur, maar de meeste amateur lopers komen binnen vanaf 3,5 tot 5 uur.quote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo domAls je als Amerikaan niet weet dat 42 kilometer niet hetzelfde is als 42 mijl dan maak je een andere tijdsberekening en finishen mensen dus op andere tijden. Maar het was maar een zijgedachte
Boston->Vlakbij Newtown (schietpartij basisschool)->Debat wapenbezit in Amerika gestart door Obama->Second Amendment right to own a gun->Grondwet, Patriots Day..quote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tea Party komt hier vandaan hé. Ik denk eerder dat het een binnenlandse terroristische aanslag was. Rechts-extremistische groeperingen of wat.
Als het moslims waren dan mogen ze vrezen voor een vergelding in het midden-oosten.
Ervaring vanuit werk? Of foto's?quote:Op maandag 15 april 2013 22:12 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Heb erger gezien... Deze zal het vast overleven.
Ik zeg nog steeds een gasexplosie.quote:Op maandag 15 april 2013 22:13 schreef matthijst het volgende:
Wel wat roostertjes in de grond daar...
Ondergrondse gas/stroombende kan ook gewoon?
Al beelden van die 2e explosie?
https://maps.google.com/m(...)p=12,342.08,,0,-4.65
heftig.. volgens mij is er vooral onder het publiek slachtoffers wat sowieso al verschrikkelijk is maar stel je voor dat je als topsporter door zoiets je benen verliestquote:Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef Disorder het volgende:
NMS NSW: http://i.imgur.com/TkzSjqf.jpg
Bizar hoe wit hij is. Die heeft een hoop bloed verloren.quote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef beantherio het volgende:
[..]![]()
Ik loop al wat aanslagen, revoluties, ontploffende space shuttles en verkiezingen mee.quote:
In shock, maar met een goed tourniquet kom je een heel end.quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bizar hoe wit hij is. Die heeft een hoop bloed verloren.
Ja god, Dat maakt natuurlijk lekker veel uit.quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
heftig.. volgens mij is er vooral onder het publiek slachtoffers wat sowieso al verschrikkelijk is maar stel je voor dat je als topsporter door zoiets je benen verliest
Boston ligt 3x zo ver van Newtown als New York dat ligt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:13 schreef artm het volgende:
[..]
Boston->Vlakbij Newtown (schietpartij basisschool)->Debat wapenbezit in Amerika gestart door Obama->Second Amendment right to own a gun->Grondwet, Patriots Day..
En dan te realiseren dat ouders van die kinderen wss tegenover de bomplek zaten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |