Wat is ze mooi schoon! Wat een popje! Lekker genieten van jullie mooie meisje <3 LB van harte met jullie zoon, mooie naam zeg. Goed herstel gewenst!quote:Op maandag 15 april 2013 19:28 schreef LadyBlack het volgende: Ik kom even trots laten zien hoe goed mijn hardgekookt paaseitje is gelukt
[ link | afbeelding ] 50 cm en3440 gram schoon aan de haak, 10/10 apgarscore, en héél zoet
![]()
![]()
Oh en speciaal voor LE ook nog de foto van de taart
[ link | afbeelding ]
Later lees ik weer bij, hopelijk dan met goed nieuws van bellelena!!!
We wachten vannacht even af. Maar Manlief gaat morgenochtend een leidinggevende inlichten (die gaat ook mee), ze gaan nl met een man of 10 naar een grote bouwbeurs in Duitsland. Zodat als de nood aan de man is, hij met een vliegtuig snel weer huiswaarts kan. Zowiezo is hij woensdagnacht weer terug thuis.quote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef Limone het volgende:
Ik hoop voor jullie dat het dan niet erger wordt, mandy. Hebben jullie wel een plan B? Voor als je morgen bijvoorbeeld ontsluiting hebt?
Slaap lekker Tally! Hoop ik.. Spannend hoor, B-Day!
Dat regelen komt in orde, manlief gaat er voor zorgen dat hij snel terug kan indien nodig, en mijn ouders komen straks gelukkig vanuit België 2 dagen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:25 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ow dus toch tally! Dus alles gaat misschien toch nog vanzelf?
Mandy, spannend! Regel wel iets zou ik zeggen voor t geval het opeeens wel snel begint en hij nog in duitsland is.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:58 schreef Tally het volgende:
En daar gaan we weer. Mn vliezen zijn gebroken!
Dat meen je!quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:58 schreef Tally het volgende:
En daar gaan we weer. Mn vliezen zijn gebroken!
Heel veel succes Tally, nog 2 uurtjes volhouden! Hopelijk wordt het geen spoedks en kan alles gewoon volgens planning verlopenquote:Op dinsdag 16 april 2013 06:02 schreef Tally het volgende:
Ik lig aan de monitor en heb 1 cm ontsluiting. Omdat de weeen niet regelmatig komen en het een rot tijdstip is word het gerekt tot 8 uur. Wanneer de weeen erger worden en regelmatiger komt er een spoedkeizersnede.
Ondertussen puf ik er weer eentje weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |