Dat zegt meer over die twee dan over Freekquote:Op maandag 15 april 2013 20:11 schreef Deckard het volgende:
Freek heeft meer talent dan die twee bij elkaar.
Tsjah. Kan je verwachten en dwdd dat ze precies dit kiezen.quote:
Freek de Jonge komt praten over zijn nieuwe album 'Zonde' wat in twee weken tijd opgenomen is in zijn eigen huiskamer. Hiervoor heeft hij deze keer niet alleen de teksten maar ook de muziek geschreven. Hij zal ook iets zingen van het album.quote:
kudtquote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Freek de Jonge komt praten over zijn nieuwe album 'Zonde' wat in twee weken tijd opgenomen is in zijn eigen huiskamer. Hiervoor heeft hij deze keer niet alleen de teksten maar ook de muziek geschreven. Hij zal ook iets zingen van het album.
Hij is ook heel goed.quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij vindt zichzelf wel heel goed he...
Ik ben niet eens aan de draad begonnen.quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik ben de draad van het verhaal van Freek even kwijt.
Ellen ten Damme op de plee.quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef tong80 het volgende:
Kom binnen en val binnen met twee helden. Freek en van Dyke Parks
Mooi verhaal.
Heb ik verder veel gemist ?
Ja, de tieten van Ten Damme.quote:
Ik vind het ook maar moeilijk te volgen. Veel te saai dit.quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik ben de draad van het verhaal van Freek even kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |