Kvind je uiterlijk wel leukquote:Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua uiterlijk denk ik. Kledingwijze en zo.
quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind je uiterlijk wel leuk
Kledingwijze? Wat trek je aan dan? Tuinbroeken?
Dat vind ik ook zoiets.quote:Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, heb iets met een fokster gehad een tijdje geleden. Ik vond haar echt heel erg leuk, maar ze ontwikkelde geen verliefdheid voor mij en ik wel voor haar, dus daar liep het stuk.
Nee, zo erg is het niet.quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind je uiterlijk wel leuk
Kledingwijze? Wat trek je aan dan? Tuinbroeken?
Huh? Ik klaag toch nooit hier over m'n liefdesleven?quote:
Hij heeft een hele grote duim.quote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
90%?
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Oh fuck dat...quote:
In een café in Roffa.quote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh fuck dat...
Ik wil je wel zien maar ik blijf dan van een afstandje autistisch kijken, waar en wanneer is het?
Geen idee, moet nog kijken hoelang het met de trein is. 14 mei, eerste halve finale.quote:Op maandag 15 april 2013 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is te doen
Hmm...
-.-
Kom je langs Leiden? Wanneer is het?
mja 6 pack met meegetrainde borst is toch goed knuffelbaar of niet? Voelt toch lekkerder aan om met je handjes over te wrijven dan een hoopje vet lijkt me.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik hoef geen sixpackboy hoor. Maar ook niet te chubby. Gewoon knuffelbaar
Maar het hoeft van beide uitersten niet te overdreven zijn. Afgetraind lichaam prima maar daar mag het dan ook bij blijven. Toch is er precies tussenin, gespierd maar in mindere mate, knuffelbaarder vind ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:08 schreef pimsieb het volgende:
[..]
mja 6 pack met meegetrainde borst is toch goed knuffelbaar of niet? Voelt toch lekkerder aan om met je handjes over te wrijven dan een hoopje vet lijkt me.
hoe gaat het met je hosselpraktijken, kimmie?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar het hoeft van beide uitersten niet te overdreven zijn. Afgetraind lichaam prima maar daar mag het dan ook bij blijven. Toch is er precies tussenin, gespierd maar in mindere mate, knuffelbaarder vind ik.
En zoals ik al zei, niet chubby, gewoon acceptabel.
Nee klopt, dat is ook precies wat ik bedoel en ervaarquote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar het hoeft van beide uitersten niet te overdreven zijn. Afgetraind lichaam prima maar daar mag het dan ook bij blijven. Toch is er precies tussenin, gespierd maar in mindere mate, knuffelbaarder vind ik.
En zoals ik al zei, niet chubby, gewoon acceptabel.
Ja diep triest beroerd he. Op school geen jongens, laatste weken niet opstap geweest. Zou zondag eigenlijk voetbal gaan kijken bij de Aftrap maar ging niet door helaas.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe gaat het met je hosselpraktijken, kimmie?
Welke vrouw zit er nou op een man te wachten die liever elke dag in ee sportschool zit dan bij haar.. Ik niet hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 17:16 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Nee klopt, dat is ook precies wat ik bedoel en ervaar, ik ken vrienden die hartstikke gespierd zijn en dr is geen omkijken naar, dan heb ik het toch beter met mn bouw.
Ja en dan nog denken aan dieet enzo haha, Nee ik ga liever 2x in de week naar de sportschool, en dan nog een beetje voetballen, en bv in de zomer lekker genietenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Welke vrouw zit er nou op een man te wachten die liever elke dag in ee sportschool zit dan bij haar.. Ik niet hoor
en je woont nog wel in zo'n hippe plaats met tof uitgaansgebied. tsk tsk.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja diep triest beroerd he. Op school geen jongens, laatste weken niet opstap geweest. Zou zondag eigenlijk voetbal gaan kijken bij de Aftrap maar ging niet door helaas.
True true. In de meivakantie weer voldoende activiteiten op de planning waarbij ik zomaar eens iemand zou kunnen treffenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
en je woont nog wel in zo'n hippe plaats met tof uitgaansgebied. tsk tsk.
gelukkig wordt het nu mooier weer, kun je meer kwaliteiten laten zien toch?
en anders bel je maar.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:26 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
True true. In de meivakantie weer voldoende activiteiten op de planning waarbij ik zomaar eens iemand zou kunnen treffen
goed bezig.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:31 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik hossel je nummer wel even als ik je versier met m'n sexy moves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |