mja 6 pack met meegetrainde borst is toch goed knuffelbaar of niet? Voelt toch lekkerder aan om met je handjes over te wrijven dan een hoopje vet lijkt me.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik hoef geen sixpackboy hoor. Maar ook niet te chubby. Gewoon knuffelbaar
Maar het hoeft van beide uitersten niet te overdreven zijn. Afgetraind lichaam prima maar daar mag het dan ook bij blijven. Toch is er precies tussenin, gespierd maar in mindere mate, knuffelbaarder vind ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:08 schreef pimsieb het volgende:
[..]
mja 6 pack met meegetrainde borst is toch goed knuffelbaar of niet? Voelt toch lekkerder aan om met je handjes over te wrijven dan een hoopje vet lijkt me.
hoe gaat het met je hosselpraktijken, kimmie?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar het hoeft van beide uitersten niet te overdreven zijn. Afgetraind lichaam prima maar daar mag het dan ook bij blijven. Toch is er precies tussenin, gespierd maar in mindere mate, knuffelbaarder vind ik.
En zoals ik al zei, niet chubby, gewoon acceptabel.
Nee klopt, dat is ook precies wat ik bedoel en ervaarquote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar het hoeft van beide uitersten niet te overdreven zijn. Afgetraind lichaam prima maar daar mag het dan ook bij blijven. Toch is er precies tussenin, gespierd maar in mindere mate, knuffelbaarder vind ik.
En zoals ik al zei, niet chubby, gewoon acceptabel.
Ja diep triest beroerd he. Op school geen jongens, laatste weken niet opstap geweest. Zou zondag eigenlijk voetbal gaan kijken bij de Aftrap maar ging niet door helaas.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe gaat het met je hosselpraktijken, kimmie?
Welke vrouw zit er nou op een man te wachten die liever elke dag in ee sportschool zit dan bij haar.. Ik niet hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 17:16 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Nee klopt, dat is ook precies wat ik bedoel en ervaar, ik ken vrienden die hartstikke gespierd zijn en dr is geen omkijken naar, dan heb ik het toch beter met mn bouw.
Ja en dan nog denken aan dieet enzo haha, Nee ik ga liever 2x in de week naar de sportschool, en dan nog een beetje voetballen, en bv in de zomer lekker genietenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Welke vrouw zit er nou op een man te wachten die liever elke dag in ee sportschool zit dan bij haar.. Ik niet hoor
en je woont nog wel in zo'n hippe plaats met tof uitgaansgebied. tsk tsk.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja diep triest beroerd he. Op school geen jongens, laatste weken niet opstap geweest. Zou zondag eigenlijk voetbal gaan kijken bij de Aftrap maar ging niet door helaas.
True true. In de meivakantie weer voldoende activiteiten op de planning waarbij ik zomaar eens iemand zou kunnen treffenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
en je woont nog wel in zo'n hippe plaats met tof uitgaansgebied. tsk tsk.
gelukkig wordt het nu mooier weer, kun je meer kwaliteiten laten zien toch?
en anders bel je maar.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:26 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
True true. In de meivakantie weer voldoende activiteiten op de planning waarbij ik zomaar eens iemand zou kunnen treffen
goed bezig.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:31 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik hossel je nummer wel even als ik je versier met m'n sexy moves
Ik ga 3x in de week nuquote:Op woensdag 17 april 2013 17:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Welke vrouw zit er nou op een man te wachten die liever elke dag in ee sportschool zit dan bij haar.. Ik niet hoor
Keb niet echt voor pics...quote:
Die pannenkoeken blijven niet plakkenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja maar jij stouwt jezelf vol met pannenkoeken, die moeten er ook weer vanaf ja.
Euhm, dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ik stuur wel een keer dirty pics als ik weer lekker bezig ben.
Ga je zaterdag niet naar Loudness? Kun je daar hosselenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Altijd. Kom je nog ooit eens in Valkie?
nee, is alweer even geleden. maar ik zal er ongetwijfeld nog wel een keer komen.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Altijd. Kom je nog ooit eens in Valkie?
Nope, gezondheid is me belangrijkerquote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga je zaterdag niet naar Loudness? Kun je daar hosselen
wat is dat? en hoe is het met jouw hosselacties? of doe je daar niet aan?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga je zaterdag niet naar Loudness? Kun je daar hosselen
nice feestje in klokgebouw.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
wat is dat? en hoe is het met jouw hosselacties? of doe je daar niet aan?
Eerder met gehosseld worden?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef Joysa het volgende:
oh en hosselen ben ik niet zo mee bezig eigenlijk
nee? waarom niet? zonde hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef Joysa het volgende:
oh en hosselen ben ik niet zo mee bezig eigenlijk
ik vroeger ook. nu niet meer zo.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan er wel van genieten.
Hoe is het met jouw hosselings?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |