Ja ik heb ook altijd medelijden met die mensen aan de lopende bandquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef NoCigar het volgende:
Wat een vreselijk werk. Ik heb wel eens een dagje kaas en spek op bladerdeeg gelegd, dat werd net zo opgerold als die sushi, maar dat was vreselijk.
Je zal er maar op 1e kerstdag moeten werken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef NoCigar het volgende:
Wat een vreselijk werk. Ik heb wel eens een dagje kaas en spek op bladerdeeg gelegd, dat werd net zo opgerold als die sushi, maar dat was vreselijk.
Als je geen voldoening uit je werk haalt, dan geniet je meer van de dingen die je daarbuiten doet. Misschien. Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik heb ook altijd medelijden met die mensen aan de lopende band
Nee, helaas.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je geen voldoening uit je werk haalt, dan geniet je meer van de dingen die je daarbuiten doet. Misschien. Ik weet het ook niet.
Precies. Je zou verwachten dat er een vreselijke belangrijke onthulling zou worden gedaan, maar het is gewoon allemaal dik in orde.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom werd er hier nou zo uitgekeken naar Sushi, Part II?
Het hele onderzoek sloeg nergens op, want het ging over sushi niet over te hoge waarden in sushiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:36 schreef Bravebart het volgende:
Ik vond z'n reactie toen hij gebeld werd met de uitslag wel zó raar dat ik de uitkomst dat er niks gevonden was bijna wantrouw
Ja, maar op t eind die rare toespeling, Marijn krijgt telefoontje uit Nederland, heel raar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het laat zien dat ze willen rellen, ook al is er niets om over te rellen.
Maak gewoon een leuk programma over sushi.
Daar hou ik ook helemaal niet vanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het laat zien dat ze willen rellen, ook al is er niets om over te rellen.
Maak gewoon een leuk programma over sushi.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou wel eens een tandpasta aflevering willen zien trouwens, die maken vaak van die rare claims
Mint vind ik dan weer niet zo boeiend... de andere meuk die ze er in stoppen.. op het werk loopt iedereen te miepen over SDS en het zit gewoon in een vrij hoge concentratie in bijna alle tandpastaquote:
Begon mij ook al op te vallen! Ik vond het juist zo leuk omdat ze zich als 'nieuwsgierige consument' opstelden en nu lijkt het meer of ze graag de misstanden willen vinden en als die er niet zijn dan is dat duidelijk jammer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb het wel gehad met dkvw... was een erg leuk programma totdat ze naar de avro gingen (of iig die andere omroep)
nu is het sensatie tv geworden veelal ongegrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |