Ik denk dat <50% van Nederland 4 of meer weet te noemenquote:Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij trollt. Deze zes personen moet haast iedereen wel kennen.
Ik had het na 5 minuten in de gatenquote:Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij trollt. Deze zes personen moet haast iedereen wel kennen.
Zijn mensen die zich hebben doodgelachen.quote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef Beach het volgende:
Ik wist niet dat Charlie Chaplin 12 miljoen doden op zijn geweten had.
Ik zag het ja. Haal die pic wel uit het vorige topic.quote:Op maandag 15 april 2013 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
Je hebt de 'Gym Mascotte'-header boven Arnie wegge-edit.
fafi bbygrlquote:
Nice.quote:Op maandag 15 april 2013 19:20 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Haal die pic wel uit het vorige topic.
zo achterop de snelbinders man. gratis vlees vriend t weekend lekker bbqenquote:Op maandag 15 april 2013 20:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice.
Zonet tijdens hardlopen een schaap van z'n rug gerold samen met een fietser. Zo rol ik.
maar was een zwart schaap dan kan dat toch niet? ;s gwn witte zou ik wel pakkequote:Op maandag 15 april 2013 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zo achterop de snelbinders man. gratis vlees vriend t weekend lekker bbqen
Hard geworden toen ik dit lasquote:
Nee da's een fabeltjequote:
ik zou wat meer gezonde en lekkere tussendoortjes aanraden sinds kort maak ik dit altijd voor de kids en snoep ik af en toe lekker meequote:Op maandag 15 april 2013 20:21 schreef Ethanolic het volgende:
Hoi jongens ik heb vandaag ene uur met de hond gelope en zo ga k nog ff op de crosstrainer.
O Cracker smeerkaas en een junamii appel (zonder schil)
L Yoghurt met slimpie
T Sultana (1 stuk, zit even veel kcal in als een boterham omg ;:s)
D Komkommersalade met mayodressing
wel milkshake toch? je moet wel blijve genieten mmersquote:Op maandag 15 april 2013 20:26 schreef 16meter het volgende:
O Knäckebrödje met Philadelphia light en een Yakult
L Schaaltje Optimel yoghurt appel/kaneel met een handje cruesli
T Halve Snelle Jelle
D Saladeshaker bij de McDonalds
kneem altijd pijnenburg dat is net ietsje gezonderquote:Op maandag 15 april 2013 20:26 schreef 16meter het volgende:
O Knäckebrödje met Philadelphia light en een Yakult
L Schaaltje Optimel yoghurt appel/kaneel met een handje cruesli
T Halve Snelle Jelle
D Saladeshaker bij de McDonalds
Dit, zo mooiquote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wel milkshake toch? je moet wel blijve genieten mmers
hihi heb slokje milkshake van de kids genome ja ;-)quote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wel milkshake toch? je moet wel blijve genieten mmers
DMquote:
Dit klinkt alsof jij flink aan de kut zit.quote:Op maandag 15 april 2013 20:29 schreef Jahr00n het volgende:
2PM 100gram havermout+400ml volle melk
4PM whey+banaan
6PM 300gram Kip+400gram brocolli+100gram rijst
9PM omelet 5 eieren ham/kaas
10PM kwark+100gram pindas
Jaman fucking kut om te cutten.quote:Op maandag 15 april 2013 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof jij flink aan de kut zit.
en chocomel?quote:Op maandag 15 april 2013 20:29 schreef Jahr00n het volgende:
2PM 100gram havermout+400ml volle melk
4PM whey+banaan
6PM 300gram Kip+400gram brocolli+100gram rijst
9PM omelet 5 eieren ham/kaas
10PM kwark+100gram pindas
Eerst ff kijken hoe droog ik kan worden zonder. Misschien over een paar weken clen erbij zetten.quote:
wel ff mariadistel nakurequote:Op maandag 15 april 2013 20:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Eerst ff kijken hoe droog ik kan worden zonder. Misschien over een paar weken clen erbij zetten.
Ja gewoon ernaast zetten. Orals broh.quote:Op maandag 15 april 2013 20:37 schreef 16meter het volgende:
clen zetten? :S
waarom iv?
pak gewoon tabs
Zit allemaal zooi in, je kan beter zelf slachten.quote:Op maandag 15 april 2013 20:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Albert Heijn werken ook flikkers, die kipfilet die ik er vorige week heb gekocht heeft is gewoon langer goed dan die ik vandaag heb gekocht, toch maar wat beter opletten
Gewoon altijd de achterste pakken (als ze goed hun werk doen) bij versproductenquote:Op maandag 15 april 2013 20:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Albert Heijn werken ook flikkers, die kipfilet die ik er vorige week heb gekocht heeft is gewoon langer goed dan die ik vandaag heb gekocht, toch maar wat beter opletten
Ja doe ik normaal ook maar er was er maar 1 waar de kip in 5 stukken was gesneden. Heb het maar ingevroren, zal voortaan beter op de datum lettenquote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon altijd de achterste pakken (als ze goed hun werk doen) bij versproducten
Bij m'n werk liep ook een ecto in t-shirt. Mijn biceps waren groterquote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom ben ik trouwens een van de weinige die met dit weer in een t-shirt loopt? Ik voel me dan net zo patser
Bij mij gaan alle vrouwen en zelfs mannen mirrenquote:Op maandag 15 april 2013 20:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bij m'n werk liep ook een ecto in t-shirt. Mijn biceps waren groter![]()
Echt daar kan ik me gewoon echt aan irriteren bij mannen, ga eten.
ergeren, niet irriterenquote:Op maandag 15 april 2013 20:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bij m'n werk liep ook een ecto in t-shirt. Mijn biceps waren groter![]()
Echt daar kan ik me gewoon echt aan irriteren bij mannen, ga eten.
Ditquote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom ben ik trouwens een van de weinige die met dit weer in een t-shirt loopt? Ik voel me dan net zo patser
armani jeans zoiezoquote:Op maandag 15 april 2013 21:06 schreef Jahr00n het volgende:
Waar halen jullie je dikke V musclefit t-shirtjes?
Niet. Ik heb geen lelijk hoofd wat ik moet compenseren.quote:Op maandag 15 april 2013 21:06 schreef Jahr00n het volgende:
Waar halen jullie je dikke V musclefit t-shirtjes?
Vind ik welquote:Op maandag 15 april 2013 21:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet. Ik heb geen lelijk hoofd wat ik moet compenseren.
Gelukkig dat jouw mening totaal overbodig is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:10 schreef fathank het volgende:
[..]
te diepe v-halzen zijn inderdaad mad gayquote:Op maandag 15 april 2013 21:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik liep ook in t-shirt, armen bijbruinen enzo.quote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
V-hals is lekker man..tot op zekere hoogte.quote:Op maandag 15 april 2013 21:11 schreef seto het volgende:
[..]
te diepe v-halzen zijn inderdaad mad gay
ik zeg toch ook te diep man :squote:Op maandag 15 april 2013 21:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
V-hals is lekker man..tot op zekere hoogte.
Er traint wel zon dude waarbij je bijna zijn abs ziet zo diep is zijn v-hals uitgesneden.
ok dushiquote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik ging dan ook niet tegen je in, ik vulde aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds harig hihiquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat vinden jullie van mijn abs en billen?Mensen die mastruberen op het fobo van andere fok usersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat vinden jullie van mijn abs en billen?hehhh wat een rare kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2/10 disregarded.quote:![]()
Sorry man ik moet ook aan mijn trekken komen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb nu trouwens gewoon een jaarvoorraad aan supps
[..]
Mensen die mastruberen op het fobo van andere fok users
Hangbuik gespot ook.quote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehhh wat een rare kont.
2/10 disregarded.
Jeh u know u want thatquote:
Gelukkig val ik niet op jonge jochies.quote:
Mannenkwark? Had je orgie?quote:Op maandag 15 april 2013 21:28 schreef Ethanolic het volgende:
500gr kwark down my throat.
no homo.
ok full homo.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:28 schreef Ethanolic het volgende:
500gr kwark down my throat.
no homo.
ok full homo.
500gr heb je geen orgie voor nodig. Met creatine produceer ik ook zoveel alleenquote:
Honing? Soja?! Daar gaan je gains.quote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb weer een goddelijk recept voor m'n cutbroeders in de struggles.
Per 2 stukken tilapia:
3 eetlepels honing
3 eetlepels sojasaus
3 eetlepels balsamico
1 eetlepel geperste knoflook
olie of boter om in te vetten
1 theelepel gemalen zwarte peper
1. Meng de honing, sojasaus, balsamico en knoflook in een kom. Leg de tilapiafilets in het mengsel en laat minstens 30 minuten marineren in de koelkast.
2. Verwarm de oven voor op 175 graden. Vet een ovenschaal in met wat olie of boter.
3. Haal de tilapia uit de marinade en gooi de marinade weg. Leg de filets in de ovenschaal en bestrooi met peper.
4. Bak in de voorverwarmde oven tot de vis makkelijk uit elkaar valt met een vork, 15 tot 20 minuten.
Tadaaa, ziek lekkere tilapia die ik nu aan het verorberen ben.
Ik ben altijd te lui voor zulke recepten. Enige wat in mijn schema moeite kost is de kipfilet op de gril gooien. De rest is allemaal kant en klaar uit de winkel of shakes. Ben zelfs zo lui dat ik Rijst uit mijn schema heb gegooid en vervangen heb met ultra fine oats voor in de shakequote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb weer een goddelijk recept voor m'n cutbroeders in de struggles.
Per 2 stukken tilapia:
3 eetlepels honing
3 eetlepels sojasaus
3 eetlepels balsamico
1 eetlepel geperste knoflook
olie of boter om in te vetten
1 theelepel gemalen zwarte peper
1. Meng de honing, sojasaus, balsamico en knoflook in een kom. Leg de tilapiafilets in het mengsel en laat minstens 30 minuten marineren in de koelkast.
2. Verwarm de oven voor op 175 graden. Vet een ovenschaal in met wat olie of boter.
3. Haal de tilapia uit de marinade en gooi de marinade weg. Leg de filets in de ovenschaal en bestrooi met peper.
4. Bak in de voorverwarmde oven tot de vis makkelijk uit elkaar valt met een vork, 15 tot 20 minuten.
Tadaaa, ziek lekkere tilapia die ik nu aan het verorberen ben.
quote:
Ahaaaaaquote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
500gr heb je geen orgie voor nodig. Met creatine produceer ik ook zoveel alleen
#yoloquote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Honing? Soja?! Daar gaan je gains.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lui voor zulke recepten. Enige wat in mijn schema moeite kost is de kipfilet op de gril gooien. De rest is allemaal kant en klaar uit de winkel of shakes. Ben zelfs zo lui dat ik Rijst uit mijn schema heb gegooid en vervangen heb met ultra fine oats voor in de shake
Best nasty man.quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dit doet me trouwens denken aan die tijd toen iemand een foto van een forumadmin uitprintte en er vervolgens overheen spoot om vervolgens van het resultaat een foto te maken, mooie tijden waren dat
Met dat groene ijsthee flesje?quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dit doet me trouwens denken aan die tijd toen iemand een foto van een forumadmin uitprintte en er vervolgens overheen spoot om vervolgens van het resultaat een foto te maken, mooie tijden waren dat
Jammer man, ik vond je leuk maar het is echt een afknapper als mannen niet goed voor zichzelf zorgen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lui voor zulke recepten. Enige wat in mijn schema moeite kost is de kipfilet op de gril gooien. De rest is allemaal kant en klaar uit de winkel of shakes. Ben zelfs zo lui dat ik Rijst uit mijn schema heb gegooid en vervangen heb met ultra fine oats voor in de shake
Die 2 jongens van 10 hebben jou al onrein gemaaktquote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jammer man, ik vond je leuk maar het is echt een afknapper als mannen niet goed voor zichzelf zorgen.
Er had laatst een user een UI/foto geplaatst met een vrouw met een zwart met witte streepjesrok..... met daar ook een kwak overheenquote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ja k moet eigenlijk naar de aldi het schijnt dat ze daar test e aan de koeien voerenquote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die is smerig vriend. Ik vind AH die ronde pot het chillste.
Wat ben jij voor een rare jongen. Wie neukt nou een grapefruit dan? :Squote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Net klaar met een massakuurtje.
Zeg het maar jongens.
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Gelukkig hadden ze niet door dat ik geen maagd meer was vanwege mijn ongesteldheid.quote:Op maandag 15 april 2013 21:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die 2 jongens van 10 hebben jou al onrein gemaakt
Wanneer ben je uitgerekend van je 5 ling?quote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Koop een rijstkoker. Rijst erin, water erbij en 20 minuutjes wachten en klaar. De meeste hebben ook een warmhoudt functie. Ideaal zon ding.quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking? Ik ben een man hoor?quote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wanneer ben je uitgerekend van je 5 ling?
Geen maagd meer en niet getrouwd? en dan vraag jij je af waarom je bespuugd wordtquote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gelukkig hadden ze niet door dat ik geen maagd meer was vanwege mijn ongesteldheid.
Er is dus zo'n gast die vroegah bij mij in de klas zat uit de kast gekomen en nu post hij heel de tijd plaatjes van mannen. Te vies gewoon bah al die lekkere lichamen.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking? Ik ben een man hoor?
Ja nou seg. Doe eens ff normaal.quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Geen maagd meer en niet getrouwd? en dan vraag jij je af waarom je bespuugd wordt
Die heb ik ook, twee zelfs maar bij allebei koekt die rijst steeds aan waardoor de rijst een soort geheel gaat vormen. Met die oats kan ik meer carbs voor minder kcal binnenkrijgen en rijst begon ook mijn strot uit te komenquote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Koop een rijstkoker. Rijst erin, water erbij en 20 minuutjes wachten en klaar. De meeste hebben ook een warmhoudt functie. Ideaal zon ding.
Is toch ook zo, een echte vrouw heeft de klasse om tot het huwelijk te wachtenquote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Ow sorry..
[..]
Ja nou seg. Doe eens ff normaal.
Ik oefen alvast met mannen voordat ik met mijn dinnetje ga trouwen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is toch ook zo, een echte vrouw heeft de klasse om tot het huwelijk te wachten
he joerie hoe gaat het met traine? kom op jonge je kan het keep the good work up je bent een inspiratie voor ons allemaalquote:
hoi eta gut gut thanks jullie ook vor my Xquote:Op maandag 15 april 2013 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
he joerie hoe gaat het met traine? kom op jonge je kan het keep the good work up je bent een inspiratie voor ons allemaal
Yep!quote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die heb ik ook, twee zelfs maar bij allebei koekt die rijst steeds aan waardoor de rijst een soort geheel gaat vormen. Met die oats kan ik meer carbs voor minder kcal binnenkrijgen en rijst begon ook mijn strot uit te komen
Yoooo ga nou maar eerst eens goed etuhquote:Op maandag 15 april 2013 22:02 schreef Boydie12 het volgende:
yoo ik wil keertje creatine uitproberen, welke moet ik nou hebben (degelijk maar toch kwaliteit) ? (srs)
coconut bounty whey met ultra fine oats na een trainingquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep!
Oats > rijst en nog lekker met melk en chocowhey ook.
Mensen nog goede deals voor een blender trouwens? (srs)
Praat niet zonder iets te weten, ik durf te wedden dat ik minimaal even goed/ beter eet dan jij.quote:Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yoooo ga nou maar eerst eens goed etuh
Niet luisteren naar Fanta. Koop deze: http://www.bodyenfitshop.(...)-creatine-worldwide/quote:Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
Praat niet zonder iets te weten, ik durf te wedden dat ik minimaal even goed/ beter eet dan jij.
ik zou wel goed alle side effects lezen en goed nadenken voordat je aan creatine begint. Het kan je leven veranderenquote:Op maandag 15 april 2013 22:02 schreef Boydie12 het volgende:
yoo ik wil keertje creatine uitproberen, welke moet ik nou hebben (degelijk maar toch kwaliteit) ? (srs)
quote:Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ik zou wel goed alle side effects lezen en goed nadenken voordat je aan creatine begint. Het kan je leven veranderen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet waar je aan begint
quote:
Dangerous thangquote:Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ik zou wel goed alle side effects lezen en goed nadenken voordat je aan creatine begint. Het kan je leven veranderen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet waar je aan begint
Ik zou je kcal inname toch iets verlagen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:08 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mn cut tot nu toe?
Ow lawd.quote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)-string-for-men.html
for the boyz
quote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
for the boyz
Ga lekker naar het viva forum. Hier alleen foto's van mooie en afgetrainde vrouwen svpquote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Beste model ondergoed voor mannen, merk maakt dan nog geeneens uit.
Iets langere pijpen heb ik want dan schuurt ie minder.quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
dat is een hipster boxerquote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij ook dat je quads tegen elkaar aan schuren?quote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Iets langere pijpen heb ik want dan schuurt ie minder.
Wel een streeffysiek die jongen.
Ligt aan je broekquote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je quads tegen elkaar aan schuren?
Ja echt klote is dat voornamelijk met hardlopen dikke rode plekken alles.quote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je quads tegen elkaar aan schuren?
Zes paar besteld, vrijdag in huis.quote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
for the boyz
Hihi nog geen last van!quote:Op maandag 15 april 2013 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja echt klote is dat voornamelijk met hardlopen dikke rode plekken alles.
x2quote:
Zat er net ook al naar te kijken..jeez.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
Fucking hell, net een post workout maaltijd van rijst met kipfilet en een bak sate naar binnen gewerkt van 800 kcal... nog gewoon trek. Endo powerrrr.....
Zo gewoon naar bed.
/dagboekpost
je mag niet mixen met een staafmixer, dan breken de eiwitten!quote:Op dinsdag 16 april 2013 05:04 schreef ZetaOS het volgende:
Beste leden,
Ik zoek een voordelige Whey, nu zei Jesse dat ik deze bij zijn deze shop moet kopen.
Nu wil ik meteen 2 potten bestellen natuurlijk, maar voor de zekerheid wil ik toch even van jullie weten of deze koop een goede is.
De prijs is super laag in ieder geval zegt Jesse
http://www.superfood.nl/o(...)i-eiwitten-chocolade
Goedemorgon. Linkje? Zit mobiel, ga ni zoeke ni.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:09 schreef Kerol het volgende:
Moet me echt inhouden in dat LIF topic over buikvet verminderen, Jezus Christus.
WATquote:O: 2 crackers met kaas
T: banaan, stukje boterkoek (had collega gebakken na een flauw lab-dingetje, tsja )
L: 3 volkoren hoummous, cherrytomaatjes, handje druiven.
T: sinasappel
D: wokgroenten, vegastukjes, cassavekroepoek.
T: yoghurt met muesli en lijnzaad.
En weer zo'n 45 minuten gefietst vandaag.
stukje boterkoek, tja is lekker en je moet het leuk houden voor jezelf. beetje genietenquote:
Haahhahquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:09 schreef Kerol het volgende:
Moet me echt inhouden in dat LIF topic over buikvet verminderen, Jezus Christus.
ja ik wil afvallen 'maar ik wil wel lekker blijven snoepen in het weekend hoor'quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
stukje boterkoek, tja is lekker en je moet het leuk houden voor jezelf. beetje genieten
allemaal lucht vriendquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bendoe squat meer als jouw hoowr
of ben jij dat soms op je plaatj??
Dat plaatje is echt te hilarischquote:Op dinsdag 16 april 2013 05:04 schreef ZetaOS het volgende:
Beste leden,
Ik zoek een voordelige Whey, nu zei Jesse dat ik deze bij zijn deze shop moet kopen.
Nu wil ik meteen 2 potten bestellen natuurlijk, maar voor de zekerheid wil ik toch even van jullie weten of deze koop een goede is.
De prijs is super laag in ieder geval zegt Jesse
http://www.superfood.nl/o(...)i-eiwitten-chocolade
Ik zag dat plaatje ook, ja. Echtquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:48 schreef seto het volgende:
[..]
Dat plaatje is echt te hilarisch
[ afbeelding ]
WE ARE ALL ONE
TRANSFORM THE WORLD
Echt dingen waar je aan denkt als je je shake maakt.
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:09 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag huurcontract tekenen bitches
Echt een goudmijntje, mijn voormalig werkgever, de huidige werkgever van die vriend van me heeft een broer die allemaal spullen in een loods heeft staan waar hij vanaf moet. Kasten, eettafel + stoelen, salontafel, stereoset (nu kunnen we 4 kamers vullen met geluidsinstallaties) en zelfs een superdeluxe messenset in een kofferDaar gaan we een hele hoop kip mee versnijden
spullen uit loods --> marktplaats --> geld --> marktplaats/powercage.nl --> gym equipment --> die loods.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:09 schreef no1uknow het volgende:
Echt een goudmijntje, mijn voormalig werkgever, de huidige werkgever van die vriend van me heeft een broer die allemaal spullen in een loods heeft staan waar hij vanaf moet. Kasten, eettafel + stoelen, salontafel, stereoset (nu kunnen we 4 kamers vullen met geluidsinstallaties) en zelfs een superdeluxe messenset in een kofferDaar gaan we een hele hoop kip mee versnijden
Shake is toch gewoon puur aanvulling van eiwitten bij je normale schema, of als je dit makkelijker vindt dan je eiwitten uit een stuk kip te halen kun je ipv daarvan best shakes nemen..quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Heeft het trouwens zin als ik, een cuttende vrouw, shakes ga drinken. Ik dronk ze eerst wel van die special dieet whey.
Shake na het trainen is wel goed voor de herstel, maar als je zo boven je kcal behoefte uitkomt moet je niet doen je kan ook banaantje eten ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Heeft het trouwens zin als ik, een cuttende vrouw, shakes ga drinken. Ik dronk ze eerst wel van die special dieet whey.
Op zich eet ik wel genoeg eiwitten maar het is wel een hoop moeite, vooral omdat ik binnenkort fulltime ga werken en minder tijd over hou om lekker uitgebreid te gaan staan koken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:15 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
Shake is toch gewoon puur aanvulling van eiwitten bij je normale schema, of als je dit makkelijker vindt dan je eiwitten uit een stuk kip te halen kun je ipv daarvan best shakes nemen..
Ja op zich valt er dan wel wat aan te passen in mijn schema. Ben je trouwens serieus over dat banaantjequote:Op dinsdag 16 april 2013 10:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Shake na het trainen is wel goed voor de herstel, maar als je zo boven je kcal behoefte uitkomt moet je niet doen je kan ook banaantje eten ofzo.
Ik neem aan dat je het niet over Herbalife / One World Whey hebt?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Gefeliciteerd! Pics van die stereo's?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:09 schreef no1uknow het volgende:
Zo'n bijzonder setje is het nou ook weer niet, maar toch leuk meegenomen. Ik heb zelf een leukere set staan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Pics van die stereo's?
Oke, ik eet meestal kwark mag ook tog??quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
Jahoor iets eten na workout is imo goed voor 't herstel, waarom mag dat geen banana zijn?
Nee gewoon dieet whey. Dankjewel voor de link!quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het niet over Herbalife / One World Whey hebt?
Mijn suggestie: Dymatize Elite Fusion 7 (link naar B&Fshop).
Scoort ook goed op bb.com: http://www.bodybuilding.com/store/dym/elite-fusion-7.html
Haal gewoon de cheapste B&F shop whey. Die dymatize is dik overpriced.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee gewoon dieet whey. Dankjewel voor de link!
Ja weet ook niet hoe ik bij die site moet bestellen, zat zelf ook al te denken aan B&F.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Haal gewoon de cheapste B&F shop whey. Die dymatize is dik overpriced.
Dit. Sowieso alleen whey, creatine monohydraat, multivitamine cap + vitamine D voor mij. Al die andere blends enzo heb ik helemaal niets mee. Dieet whey, wtf man. Alsof whey ineens de sleutel tot afvallen is?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wheypoeder is simpele manier om aan je eiwitten te komen, maar in de cut heb je wellicht aan je dagelijkse portie voeding al voldoende. Tenzij je podiumaspiraties hebt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke, ik eet meestal kwark mag ook tog??
Heb weleens verhalen gelezen van een paar Amerikanen waar hun whey werd gestolen door fatty huisgenoten/familie omdat ze dachten dat het ervoor zorgde dat ze zo lean warenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
Alsof whey ineens de sleutel tot afvallen is?
Die heb je toch? Ik gebruikte het van Gymline, chick die ik kende werd door hun gesponsord. Gratis whey en shit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. Sowieso alleen whey, creatine monohydraat, multivitamine cap + vitamine D voor mij. Al die andere blends enzo heb ik helemaal niets mee. Dieet whey, wtf man. Alsof whey ineens de sleutel tot afvallen is?Die hele branche verdient geld aan alles zo complex mogelijk te maken en dan te laten lijken alsof het eessentieel is en elk product het allerbeste #1 product is dat ze moeten hebben. Zouden ze ook niet om zichzelf moeten lachen?
Wat zou dat nu weer voor toegevoegde waarde boven gewone whey moeten hebben? Die lui willen gewoon zoveel mogelijk eenheden van zoveel mogelijk verschillende producten verkopen, elke maand verzinnen ze wel wat nieuws, wat weer een blend is van bestaande dingen. Semi-overthetop pseudo-wetenschappelijk babbeltje erbij met random percentages, open deuren etc, en weer iets.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die heb je toch? Ik gebruikte het van Gymline, chick die ik kende werd door hun gesponsord. Gratis whey en shit.
Het was gewoon wachten op de eerste tokkie-oprisping van: "Je mot de goeikoopste hebbuh".quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets te vermeldenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. Sowieso alleen whey, creatine monohydraat, multivitamine cap + vitamine D voor mij.
Ik ken dit merk niet, maar "dieet" op de verpakking betekent vaak extra duur zonder kwalitatief beter te zijn (vaak zelfs slechter).quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die heb je toch? Ik gebruikte het van Gymline, chick die ik kende werd door hun gesponsord. Gratis whey en shit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen aanraden fucking veel te betalen voor whey.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het was gewoon wachten op de eerste tokkie-oprisping van: "Je mot de goeikoopste hebbuh".
Verdiep je eens in de materie voordat je gaat roeptoeteren.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
Ja al die fietstochtjes van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergeet de ongekende pomp en 100% ongezonde muscle growth niet.quote:Je traint hard en veel en met Elite Whey krijg je dosering na dosering dat wat je wilt, snel spierherstel en droge spiermassa.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het was gewoon wachten op de eerste tokkie-oprisping van: "Je mot de goeikoopste hebbuh".
Verdiep je eens in de materie voordat je gaat roeptoeteren.
Zeg dymatize is voor de elite. Als je zijn plaatje bekijkt kun je al zien dat hij enkel het beste van het beste neemt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:50 schreef 16meter het volgende:
[..]__!!!!
Nee, serieus, je hebt me overtuigd.
het was gratis enfin ik wil lekker droog en gespierd worden en ik ga het druk krijgen dus whey is wel handig. Mijn baas is weer eens te laatquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik ken dit merk niet, maar "dieet" op de verpakking betekent vaak extra duur zonder kwalitatief beter te zijn (vaak zelfs slechter).
Honden hebben een baas.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
het was gratis enfin ik wil lekker droog en gespierd worden en ik ga het druk krijgen dus whey is wel handig. Mijn baas is weer eens te laat!!!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
![]()
:
Heb gewoon all natural een leuke staart van boven-bovengemiddelde lengte hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:45 schreef Jahr00n het volgende:
Oh ik zie het al. Ik zou idd dymatize whey nemen.
[..]
Vergeet de ongekende pomp en 100% ongezonde muscle growth niet.Mensen vergeten alleen al snel dat je die resultaten ook krijgt van een boterham met kaas en een beker melk.quote:met Elite Whey krijg je dosering na dosering dat wat je wilt, snel spierherstel en droge spiermassa.En spiermassa is altijd droog.
11 gram crabs!quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:54 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen waarom heet dat van Dymatize whey, terwijl je per serving 23gr eiwit, 11gr crabs en 6gr protein hebt? De andere macro's zijn bijna hoger dan het eiwit.Essentieel binnen het SEEFOOD dieet.
Maar is dat Dymatize Whey niet zo'n carbloader whey ofzo?
die eiwitten zijn graad A vriend niet te vergelyke met tokkie pauper troepquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:54 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen waarom heet dat van Dymatize whey, terwijl je per serving 23gr eiwit, 11gr crabs en 6gr protein hebt? De andere macro's zijn bijna hoger dan het eiwit.
gwn zelf baas worde togquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
het was gratis enfin ik wil lekker droog en gespierd worden en ik ga het druk krijgen dus whey is wel handig. Mijn baas is weer eens te laat!!!
midden/bovenrug zit helemaal vast. Ruggenwervel extreem gevoelig door de spanning. Maandag terugkomen om de boel los te maken + oefeningen.quote:
ok broerquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:03 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, ik vroeg een chick laatst waarom ze altijd zo spastisch doet wanneer ik haar optil.
"Ja, dan voel ik me zwaar"
wtf.Zwakkere ras handsdown. Beetje je onzeker voelen over je gewicht terwijl je perfect body hebt.
Je weegt verdomme net 55 kg.
Een mix van whey en casseine heeft als post work-out een beter effect en zeker voor iemand die wil cutten is een geleidelijke afgifte van eiwitten een pre. En ja: er zitten relatief veel koolhydraten in, maar van de 11 gram zijn 5 gram vezels. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede, betaalbare eiwitmix van o.a. whey en casseine. XXL heeft een huismerk maar dat is net zo duur als deze Dymatize bij B&F shop.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:50 schreef 16meter het volgende:
[..]__!!!!
Nee, serieus, je hebt me overtuigd.
Onzekere vrouwenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:03 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, ik vroeg een chick laatst waarom ze altijd zo spastisch doet wanneer ik haar optil.
wtf.Zwakkere ras handsdown. Beetje je onzeker voelen over je gewicht terwijl je perfect body hebt.
Is 55kg niet wat zwaar bij 1.40m?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:03 schreef Panzermaus het volgende:
Onmerkbaar wil niet zeggen of iets goed of slecht voor je is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:20 schreef 16meter het volgende:
Dymatize is vast beter, maar de winst die het je oplevert is te verwaarlozen. Wat zeg ik, onmerkbaar.
Dat moet je sowieso niet doen idd.quote:Laat je niet gek maken door mooie praatjes van de supplementenindustrie.
Ze is net 1.70 ofzo, perfect female height.quote:
Ja, en meer eiwit is altijd bet0r.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
die eiwitten zijn graad A vriend niet te vergelyke met tokkie pauper troep
23g eiwit van damyatise is gelyk aan 250g eiwit van body en fit
gwn neerslaan en meenemequote:Op dinsdag 16 april 2013 11:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen denken sowieso dat je ze nog niet kan tillen hoe sterk je ook bent in de gym
Nee. Maar ik zou gewoon die cheap ass whey halen. Hou je meer geld over voor echt eten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Onmerkbaar wil niet zeggen of iets goed of slecht voor je is.
Is een excuus, ze willen gewoon niet dat je ze optilt en voelt hoe 'zwaar' ze zijn. Zwaar zijn ze niet, maar omdat ze zelf vaak 0.0 fysieke kracht of besef daarvan hebben, vinden ze '55 kg' al heel zwaar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen denken sowieso dat je ze nog niet kan tillen hoe sterk je ook bent in de gym
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens wat moet ik hiermee?RechtsbijstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al?quote:
Jongens wat moet ik hiermee?Sowieso bellen met die opperbaas maar niet meteen gaan lopen dreigen ofzo. Gewoon vriendelijk blijven en duidelijk het probleem voorleggen en een klein beetje zielig doen, dan kun je er waarschijnlijk wel samen uit komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens wat moet ik hiermee?fysiek geweldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja net gebeld en gewoon beetje zo van ''Hoe zou u het vinden, ik voel me, ik vind het niet fijn''quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nu al?
[..]
Sowieso bellen met die opperbaas maar niet meteen gaan lopen dreigen ofzo. Gewoon vriendelijk blijven en duidelijk het probleem voorleggen en een klein beetje zielig doen, dan kun je er waarschijnlijk wel samen uit komen.
Dat is best veel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Al mijn uren uitgerekend ik krijg nog 600 euro.
Wel kut verder natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Al mijn uren uitgerekend ik krijg nog 600 euro.
Het is een zij. En het grappige is dat de stichting nu door een ex-medewerker wordt bedreigd omdat hij ook niet goed uitbetaald kreeg alleen is dit zon leipe tjappie die ook in jilla heeft gezeten enzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
Dat krijg je als je mensen "mijn baas" noemt. Hij is nu de baas over je, dus hij bepaalt wat er gebeurt.
Ja gelukkig was de opperbaas een stuk begripvoller.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel kut verder natuurlijk.
Idd gewoon eerst bellen en evt rechtsbijstand inschakelen wanneer je er niet uit komt.
Okay zij is de baas over je.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is een zij. En het grappige is dat de stichting nu door een ex-medewerker wordt bedreigd omdat hij ook niet goed uitbetaald kreeg alleen is dit zon leipe tjappie die ook in jilla heeft gezeten enzo.
Goed punt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:06 schreef seto het volgende:
Rechtsbijstand heeft weinig zin zonder contract lijkt me.
Rust een bewijslast.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar een mondelinge afspraak is ook rechtsgeldig. Vraag me alleen af of de rechtsbijstand daar iets mee kan, zelf geen ervaring mee.
Ja er werken ook vreemde mensen. Mijn baas zei nog dat ze blij met mij was omdat ze al die anderen zo onvoorspelbaar vond in de zin van dat ze haar snel in de steek konden laten. Nu weet ik al waaromquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay zij is de baas over je.
Maarja, vreemde stichting dus.. Sowieso zit er echt veel apart volk in de zorg en alles daar omheen.
Burokraatsie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Rust een bewijslast.
Zij vindt iets, dus zij moet aantonen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Zo werkt Nederland helaas.
Er is sowieso een wildgroei van allerlei stichtingen met incapabel management en personeel wat met hun niveau 2 SPW advies geeft aan iedereen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja er werken ook vreemde mensen. Mijn baas zei nog dat ze blij met mij was omdat ze al die anderen zo onvoorspelbaar vond in de zin van dat ze haar snel in de steek konden laten. Nu weet ik al waarom. Ik heb altijd voor grote bedrijven gewerkt dus ik ben het niet gewend dat ik niet goed uitbetaald krijg enzo. Kijk bij de Appie moest ik ook soms achter mijn uren aan maar dan werd dat meteen gefixt.
Wie huurt die club in? Je zou die opdrachtgever ook kunnen (dreigen te) informeren. Dan heeft je bazin helemaal geen werk meer. Het is een subjectief gevoel, maar het zou mij niets verbazen als je bazin veel zorggeld krijgt voor werk dat ze grotendeels zwart laat doen en deels niet uitbetaald.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja er werken ook vreemde mensen. Mijn baas zei nog dat ze blij met mij was omdat ze al die anderen zo onvoorspelbaar vond in de zin van dat ze haar snel in de steek konden laten. Nu weet ik al waarom. Ik heb altijd voor grote bedrijven gewerkt dus ik ben het niet gewend dat ik niet goed uitbetaald krijg enzo. Kijk bij de Appie moest ik ook soms achter mijn uren aan maar dan werd dat meteen gefixt.
Naja ze worden ingehuurd door particulieren en door bijvoorbeeld zorggroep Zonnehuis te vlaardingen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie huurt die club in? Je zou die opdrachtgever ook kunnen (dreigen te) informeren. Dan heeft je bazin helemaal geen werk meer. Het is een subjectief gevoel, maar het zou mij niets verbazen als je bazin veel zorggeld krijgt voor werk dat ze grotendeels zwart laat doen en deels niet uitbetaald.
Ik heb niet eens een opleiding, kijk ik ben niet achterlijk en ik weet wel hoe je dingetjes moet regelen enzo en heb de nodige levenservaring. Maar heb wel een paar keer met mijn mond vol tanden gestaan en dan word ik er op afgerekend dat ik iets niet goed doequote:Op dinsdag 16 april 2013 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er is sowieso een wildgroei van allerlei stichtingen met incapabel management en personeel wat met hun niveau 2 SPW advies geeft aan iedereen.
Bij grote bedrijven is het inderdaad heel anders.
Cool. Fijn dat er wat aan gedaan kan worden!quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:03 schreef fathank het volgende:
[..]
midden/bovenrug zit helemaal vast. Ruggenwervel extreem gevoelig door de spanning. Maandag terugkomen om de boel los te maken + oefeningen.
Jongens wat moet ik hiermee?Een topic in WGR openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If not now, then when.
Al gedaan alleen krijg hier toch beter advies dan daarquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cool. Fijn dat er wat aan gedaan kan worden!Wel vet dat olympisch park.
[..]
Een topic in WGR openen.![]()
Dan doe je iets fout.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Al gedaan alleen krijg hier toch beter advies dan daar.
Ik zie een mooie TT aankomen voor het volgende topicquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
ok, hier weer wat bro-science....
Goed, we weten allemaal dat de mannelijke sappen calorieën bevatten en we hebben er allemaal wel eens grappen over gemaakt dat sommige BB-ers die shit drinken voor hun gains.
Nou is mijn vraag het volgende:
Elke dag maakt je lichaam deze "man-juices" aan.... De juices die niet gebruikt worden, die worden weer door je lichaam afgebroken.
Nou is mijn vraag, door het afbreken van je man-juices, en de opname van die calorieën in je lichaam... telt dat ook mee als gains?
Nu is het idee erachter, je lichaam ontrekt iets aan jou lichaam om die man-juices te maken... dus in principe zou dat dan niets uit moeten maken. Maar wellicht kost het minder energie om ze te produceren dan de opname die je ervoor terugkrijgt bij het afbreken van dat spul.
Wie durft zich aan dit topic te branden?
Let the games begin!
Ga terug naar de basisschool met je 'man-juices' en andere rare indirecte woorden. Daarbij lift jij eens dus is het niet eens relevant voor jou.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
ok, hier weer wat bro-science....
Goed, we weten allemaal dat de mannelijke sappen calorieën bevatten en we hebben er allemaal wel eens grappen over gemaakt dat sommige BB-ers die shit drinken voor hun gains.
Nou is mijn vraag het volgende:
Elke dag maakt je lichaam deze "man-juices" aan.... De juices die niet gebruikt worden, die worden weer door je lichaam afgebroken.
Nou is mijn vraag, door het afbreken van je man-juices, en de opname van die calorieën in je lichaam... telt dat ook mee als gains?
Nu is het idee erachter, je lichaam ontrekt iets aan jou lichaam om die man-juices te maken... dus in principe zou dat dan niets uit moeten maken. Maar wellicht kost het minder energie om ze te produceren dan de opname die je ervoor terugkrijgt bij het afbreken van dat spul.
Wie durft zich aan dit topic te branden?
Let the games begin!
Ik ben op werk.... dus ik moest mijn woordkeuze beetje aanpassenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga terug naar de basisschool met je 'man-juices' en andere rare indirecte woorden. Daarbij lift jij eens dus is het niet eens relevant voor jou.
Denk aan je bloeddruk!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben op werk.... dus ik moest mijn woordkeuze beetje aanpassen
Daarbij lift ik wel vriend...
en ik ben je bitch niet ;-)
Waarom moet je mij altijd hebben....quote:
Het is allemaal heel erg snel gegaan zonet. Ik heb gebeld met de opperbaas die heeft gebeld met mijn baas, ik krijg mijn begeleidings-uren uitbetaald en heb net 160 euro gekregen van de laatste klus. Alles is dus mooi rond en ik heb mijn werkkleding aan mijn baas gegeven, ik hoef daar niet meer te komen. Kreeg nog een trap na omdat ik dit smsje stuurde ''Beste ...., Ik ben maar naar huis gegaan aangezien ik een half uur heb gewacht en niks meer van u heb gehoord. Laat maar weten hoe of wat. Groetjes.....''quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom moet je mij altijd hebben....
Mijn bloeddruk is trouwens 130/70
Afgelopen donderdag in het ziekenhuis gemeten.
Zijn momentopnames dat weet je hequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom moet je mij altijd hebben....
Mijn bloeddruk is trouwens 130/70
Afgelopen donderdag in het ziekenhuis gemeten.
Goed om te lezen dat je iig wat anders hebtquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is allemaal heel erg snel gegaan zonet. Ik heb gebeld met de opperbaas die heeft gebeld met mijn baas, ik krijg mijn begeleidings-uren uitbetaald en heb net 160 euro gekregen van de laatste klus. Alles is dus mooi rond en ik heb mijn werkkleding aan mijn baas gegeven, ik hoef daar niet meer te komen. Kreeg nog een trap na omdat ik dit smsje stuurde ''Beste ...., Ik ben maar naar huis gegaan aangezien ik een half uur heb gewacht en niks meer van u heb gehoord. Laat maar weten hoe of wat. Groetjes.....''
Ze vond het onbeleefd dat ik naar huis ben gegaan omdat ik vond dat ik te lang moest wachten, maar het is al de zoveelste keer dat ik zo lang moest wachten.
Mwoah maar klopt wel redelijk de laatste tijd...quote:
Ja ik vind het zeker lullig voor die dame, maar ik moet voor mezelf kiezen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat je iig wat anders hebtjammer voor die oudjes maar jij bent het belangrijkst he
Gewoon laten gaan, te laat komen is ook niet beleefd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is allemaal heel erg snel gegaan zonet. Ik heb gebeld met de opperbaas die heeft gebeld met mijn baas, ik krijg mijn begeleidings-uren uitbetaald en heb net 160 euro gekregen van de laatste klus. Alles is dus mooi rond en ik heb mijn werkkleding aan mijn baas gegeven, ik hoef daar niet meer te komen. Kreeg nog een trap na omdat ik dit smsje stuurde ''Beste ...., Ik ben maar naar huis gegaan aangezien ik een half uur heb gewacht en niks meer van u heb gehoord. Laat maar weten hoe of wat. Groetjes.....''
Ze vond het onbeleefd dat ik naar huis ben gegaan omdat ik vond dat ik te lang moest wachten, maar het is al de zoveelste keer dat ik zo lang moest wachten.
Je lift niet genoeg, trainen helpt ontstressen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mwoah maar klopt wel redelijk de laatste tijd...
Heb hem de afgelopen weken vaker opgemeten.
Ik had altijd een iets lagere bloeddruk... misschien vanwege stress nu enzo.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben op werk.... dus ik moest mijn woordkeuze beetje aanpassen
Daarbij lift ik wel vriend...
en ik ben je bitch niet ;-)
Kijk. Je lift niet eens. Do you even lift?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je lift niet, trainen helpt ontstressen.
Dafuq did I miss......quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Kijk. Je lift niet eens. Do you even lift?
Het is ook gelul om creatine in een pre-workout te supplementeren. Als je timing een factor vindt, is pre-workout zowat het slechtste moment om creatine in te nemen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lyle rage: https://www.facebook.com/bcdiamond/posts/536800309705802 So amusing.
Daarover gesproken, direct na het wakker worden moet je je creatine innemen op rustdagen. Nu heb ik vaak dat ik spontaan naar de gym ga of uiteindelijk er iets tussenkomt en ik niet ga. Maakt het veel uit als ik het gewoon routinematig in de ochtend neem?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is ook gelul om creatine in een pre-workout te supplementeren. Als je timing een factor vindt, is pre-workout zowat het slechtste moment om creatine in te nemen.
Daarnaast wat vitamientjes en caffeine, en wat beta-alanine voor de tintelingen. Voila, weer een hot product wat van de planken vliegt.
Wat, hoezo moet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarover gesproken, direct na het wakker worden moet je je creatine innemen op rustdagen.
Nee.quote:Nu heb ik vaak dat ik spontaan naar de gym ga of uiteindelijk er iets tussenkomt en ik niet ga. Maakt het veel uit als ik het gewoon routinematig in de ochtend neem?
Oke, moet niet maar ik las dat het het meest ideaal was om dit te doen:quote:
Idealiter wil je het doen wanneer je insulinesensitiviteit het hoogst is (dus in die situaties) maar het maakt voor je creatine saturatieniveau uiteindelijk niet uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, moet niet maar ik las dat het het meest ideaal was om dit te doen:
Rustdag --> direct bij opstaan
Trainingsdag --> na workout
Ofwel, het zal uiteindelijk niks tot zeer weinig uitmaken of ik nu dat aanhoudt of gewoon direct elke ochtend bij het opstaan doe?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Idealiter wil je het doen wanneer je insulinesensitiviteit het hoogst is (dus in die situaties) maar het maakt voor je creatine saturatieniveau uiteindelijk niet uit.
Op trainingsdagen neem ik het ook altijd met mijn post-workout shake mee, uit gewoonte.
Tot op de letter volgen:quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ofwel, het zal uiteindelijk niks tot zeer weinig uitmaken of ik nu dat aanhoudt of gewoon direct elke ochtend bij het opstaan doe?
Bro: excuses als ik te hard ben geweest.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
laat ook maar, jullie zijn het niet waard ;-)
Nee jij niet man,quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro: excuses als ik te hard ben geweest.![]()
Vergeet niet dat dit een ONZ topic is.
Haha prima, dus ook geen offtime? Ok, link de guide niet nog maar een keerquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tot op de letter volgen:
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/
Niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee jij niet man,
Ik heb het over die twee andere die zich als kleuters gedragen.
maar toch bedankt
no offence maar jij bent wel een van de weinige die zowat geen enkele bash, niet eens een sarcastische opmerking kan weerstaan. Gebruik je soms creatine?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee jij niet man,
Ik heb het over die twee andere die zich als kleuters gedragen.
maar toch bedankt
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:54 schreef Seam het volgende:
[..]
no offence maar jij bent wel een van de weinige die zowat geen enkele bash, niet eens een sarcastische opmerking kan weerstaan. Gebruik je soms creatine?
Die beta-aline tintelingen zijn wel erg lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is ook gelul om creatine in een pre-workout te supplementeren. Als je timing een factor vindt, is pre-workout zowat het slechtste moment om creatine in te nemen.
Daarnaast wat vitamientjes en caffeine, en wat beta-alanine voor de tintelingen. Voila, weer een hot product wat van de planken vliegt.
Overigens het aantal stakkers die mét onzin-supplementen aardig buff wordt toont maar eens aan dat als je drie dingen goed doet, de rest eigenlijk ook niet uit maakt: fatsoenlijk eten, trainen en slapen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:09 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
gymtsjik suggestie voor volgende topic
Jammer van die nepborstenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:09 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
gymtsjik suggestie voor volgende topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |