Bwehehehehe.quote:Op maandag 15 april 2013 17:47 schreef Incantrix het volgende:
Dat dacht ik ook toen ik erheen ging. "HOE erg kan het zijn?"
Rip aan de nabestaanden en zulks
Ik wil daar gewoon niet over nadenkenquote:Op maandag 15 april 2013 18:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nu te denken "ermagerd, ik heb nog nooit beestjes in de broccoli gevonden.."
Waarschijnlijk heb ik ze allemaal al opgegeten![]()
Ik denk dat je onbewust echt heul veul narigheid binnenkrijgtquote:Op maandag 15 april 2013 18:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil daar gewoon niet over nadenken![]()
FAALVEGAquote:Op maandag 15 april 2013 18:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nu te denken "ermagerd, ik heb nog nooit beestjes in de broccoli gevonden.."
Waarschijnlijk heb ik ze allemaal al opgegeten![]()
Le fuquote:
Bug-o-tariërquote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Le fu![]()
Is dat ook een vorm van vegetariër zijn? Dat je geen vlees, vis of kip eet maar wel insecten?
Jezus, das ook erg eigenlijk..quote:Op maandag 15 april 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je onbewust echt heul veul narigheid binnenkrijgt.
Doet me denken aan deze:
Ik hoorde gisteren van een collega dat een familie-lid van haar last had van lichte reuma en op aanraden van de dokter was gestopt met vlees eten. Daardoor waren de klachten bijna verdwenen. Schijnt te komen door alle troep die die beesten krijgen om zo snel en goedkoop mogelijk heul groot te worden. Die kan klachten aan de gewrichten blijkbaar verergeren.
Daar heb ik wel vaker van gehoord, ook iemand in de zeer nabije omgeving.quote:Op maandag 15 april 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je onbewust echt heul veul narigheid binnenkrijgt.
Doet me denken aan deze:
Ik hoorde gisteren van een collega dat een familie-lid van haar last had van lichte reuma en op aanraden van de dokter was gestopt met vlees eten. Daardoor waren de klachten bijna verdwenen. Schijnt te komen door alle troep die die beesten krijgen om zo snel en goedkoop mogelijk heul groot te worden. Die kan klachten aan de gewrichten blijkbaar verergeren.
Misschien wel. Maar dat is ook wat waardquote:Op maandag 15 april 2013 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is dat ook niet beetje een placebo effect?
Van vrijwel elk recept is een vegetarische variant te maken door het gehakt te vervangen door vegetarisch gehakt/tofu en de kip te vervangen voor wokstukjes of iets dergelijks.quote:Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker van gehoord, ook iemand in de zeer nabije omgeving.
Ik ben sterk geneigd het toch eens een half jaar te gaan proberen om te zien of het wat doet met me.
Maar eerst genoeg recepten verzamelen om minimaal 2 maanden mee te overbruggen anders durf ik niet
Ik heb geen idee, hoorde het van een derde. Het zal wel niet bewezen zijn, maar als het werkt, so be itquote:Op maandag 15 april 2013 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is dat ook niet beetje een placebo effect?
Ja als het helpt is het mooi, ik vraag me alleen af of het werkelijk aan vegetarisch eten ligt.quote:Op maandag 15 april 2013 18:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar dat is ook wat waard
Taart je kunt ook beginnen met minder vlees eten, vlees blijft lang in je lichaam achter en als je lichaam al zo actief bezig is met vechten tegen pijn scheelt dat natuurlijk als je lichtere gerechten eet.quote:Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker van gehoord, ook iemand in de zeer nabije omgeving.
Ik ben sterk geneigd het toch eens een half jaar te gaan proberen om te zien of het wat doet met me.
Maar eerst genoeg recepten verzamelen om minimaal 2 maanden mee te overbruggen anders durf ik niet
Als ik vegetarisch zou eten zou ik niet van die dingen gaan eten denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 18:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van vrijwel elk recept is een vegetarische variant te maken door het gehakt te vervangen door vegetarisch gehakt/tofu en de kip te vervangen voor wokstukjes of iets dergelijks.
Je hebt zelfs vegetarische rookworst, vegetarische spekjes () en vegetarische shoarma
.
Je kunt dus gewoon reguliere recepten blijven gebruiken, doe ik ook altijd
Het is dus niet bewezen..quote:Van (lacto-)vegetarisch of veganistisch eten is onvoldoende aangetoond dat het een duidelijk langdurig positief effect heeft op reumatische aandoeningen. Als mensen met een reumatische aandoening, die deelnamen aan een wetenschappelijk onderzoek, gunstig reageerden op (lacto-)vegetarisch eten of veganistisch eten, dan ging het vaak om mensen die een allergie of overgevoeligheid hadden voor bepaalde dierlijke voedingsmiddelen.
Nou, het wordt anders wel erg moeizaam met wat je moet maken, zeker als je een hardcore-vleeseter naast je hebt zittenquote:Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik vegetarisch zou eten zou ik niet van die dingen gaan eten denk ik.Je eet toch geen vlees omdat geen vlees, nu eet je gewoon nepvlees. Ik zou daar geen behoefte aan hebben.
Ik geloof dat ik juist liever geen vleesvervangers zou gebruiken, omdat ik dan teveel in het standaard aardappels/groente/vlees-verhaal zou blijven hangen.quote:Op maandag 15 april 2013 18:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van vrijwel elk recept is een vegetarische variant te maken door het gehakt te vervangen door vegetarisch gehakt/tofu en de kip te vervangen voor wokstukjes of iets dergelijks.
Je hebt zelfs vegetarische rookworst, vegetarische spekjes () en vegetarische shoarma
.
Je kunt dus gewoon reguliere recepten blijven gebruiken, doe ik ook altijd
Ja ik weet niet, voor mij zou het niet hoeven, maar dat ben ik. En wat taart zegt,quote:Op maandag 15 april 2013 18:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, het wordt anders wel erg moeizaam met wat je moet maken, zeker als je een hardcore-vleeseter naast je hebt zitten.
Ik heb altijd gewoon vleesvervangers gegeten, zie het probleem daarmee niet zo.
Laatst had Fred vleesvervangers voor me gehaald, maar die vond ik dus niet lekker omdat ze teveel op echte kip leken, dat voelde niet goed.
Daar zit ook wel wat in. Minder en lichter vlees eten.quote:Op maandag 15 april 2013 18:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Taart je kunt ook beginnen met minder vlees eten, vlees blijft lang in je lichaam achter en als je lichaam al zo actief bezig is met vechten tegen pijn scheelt dat natuurlijk als je lichtere gerechten eet.
Ik moet idd ook minder vlees etenEet nu vlees, dan 2 dagen geen vlees en dan weer 1 dag wel etc
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar ik weet niet, ik zou niet 7 dagen vlees door 7 dagen vleesvervangers vervangen, laat ik het zo zeggen.quote:Op maandag 15 april 2013 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
Niks mis met vleesvervangers, die vullen ook voedingsstoffen aan die je nodig hebt
Oh my, ik ben het met spees eensquote:Op maandag 15 april 2013 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar ik weet niet, ik zou niet 7 dagen vlees door 7 dagen vleesvervangers vervangen, laat ik het zo zeggen.
ligt er aan. Ik ken jouw neiging tot overdrijven, dus ik vrees dat je dan ipv dat een pond rauwkost gaat harken. En dat drijft vocht af, dus dan voel je je idd lichterquote:Op maandag 15 april 2013 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me minder 'vies' en opgeblazen als ik geen vlees eet. Does that make sense?
same herequote:Op maandag 15 april 2013 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me minder 'vies' en opgeblazen als ik geen vlees eet. Does that make sense?
oh zo, nee dat niet perse.quote:Op maandag 15 april 2013 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar ik weet niet, ik zou niet 7 dagen vlees door 7 dagen vleesvervangers vervangen, laat ik het zo zeggen.
Nee, niet echtquote:Op maandag 15 april 2013 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan. Ik ken jouw neiging tot overdrijven, dus ik vrees dat je dan ipv dat een pond rauwkost gaat harken. En dat drijft vocht af, dus dan voel je je idd lichter
Ja, dat is ook het andere uiterstequote:Op maandag 15 april 2013 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
*wijst naar meneer-2-karbonades-als-extra-gang hier*quote:Op maandag 15 april 2013 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Maar veel mensen eten ook te veel vlees
vier karbonades als lunchquote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*wijst naar meneer-2-karbonades-als-extra-gang hier*
Dat moet met een Volvo... Degelijkquote:Op maandag 15 april 2013 17:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, dus distributieriem met 160.000 vervangen conform het boekje klopt wel aardig. Degelijk
Ja elke dag iets met ei of <insert random iets> is ook niet leuk nee. Maar velen vleesvervangers vind ik ook gewoon echt smerig.quote:Op maandag 15 april 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het andere uiterste.
Maar als je vegetarisch gaat eten beperk je jezelf in je keuzes voor wat je kan eten. En die beperking hef je weer op door vleesvervangers.
Ik zou echt niet 7 dagen per week zonder vleesvervangers kunnen eten, de creativiteit houdt een keer op.
quote:
Wut? Die van jou ja?quote:Op
maandag 15 april 2013 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*wijst naar meneer-2-karbonades-als-extra-gang hier*
Veel melk is toch ook ongezond?quote:Op maandag 15 april 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij drinkt ook maar drie soorten vloeistof he? Melk, alcohol (meestal bier) en thee. Maar thee alleen als die andere twee niet beschikbaar zijn.
Die vent eet zo bizar ongezond
Ik vind ei niet lekker, dat zal ook wel niet helpenquote:Op maandag 15 april 2013 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja elke dag iets met ei of <insert random iets> is ook niet leuk nee. Maar velen vleesvervangers vind ik ook gewoon echt smerig.
Ik had vandaag die vegetarische kipstukjes van de vegetarische slager, die waren gratis, normaal dus 4.25 per 160gram en het was niet eens lekker. Niet vies maar ik zou het niet nog eens kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij de jumbo he? Ik vond het er zooo smerig uitzienquote:Op maandag 15 april 2013 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja elke dag iets met ei of <insert random iets> is ook niet leuk nee. Maar velen vleesvervangers vind ik ook gewoon echt smerig.
Ik had vandaag die vegetarische kipstukjes van de vegetarische slager, die waren gratis, normaal dus 4.25 per 160gram en het was niet eens lekker. Niet vies maar ik zou het niet nog eens kopen.
Distributieriem bijhouden is toch wel vrij cruciaal hoor je altijdquote:Op maandag 15 april 2013 18:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat moet met een Volvo... Degelijk.
Nee, ik heb vrees voor pech krijgen, dus ben een gemakkelijk garageslachtoffer.
Al vond ik het "roestplekjes op de remschijven achter, dus ze moeten vervangen worden" een bullshit verhaal.Dus die remschijven zitten er nog gewoon op.
Mja ei vind ik wel goed als vervanger voor vlees. bijvoorbeeld nasi met alleen ei, ermnerm. Dan vult het ook goed. Ik zou vlees nooit vervangen door sla want dat vult voor mij niet genoegquote:Op maandag 15 april 2013 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind ei niet lekker, dat zal ook wel niet helpen
ermahgerdquote:Op maandag 15 april 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij drinkt ook maar drie soorten vloeistof he? Melk, alcohol (meestal bier) en thee. Maar thee alleen als die andere twee niet beschikbaar zijn.
Die vent eet zo bizar ongezond
Zijn vader was melkboer, ik mag niks over melk zeggenquote:Op maandag 15 april 2013 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Veel melk is toch ook ongezond?
Ja, naja het was wel ok maar ik zou er geen 26.56 per kilo aan uitgevenquote:Op maandag 15 april 2013 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de jumbo he? Ik vond het er zooo smerig uitzien
Ik ookquote:Op maandag 15 april 2013 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de jumbo he? Ik vond het er zooo smerig uitzien
dat is duurder dan ossenhaasquote:Op maandag 15 april 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, naja het was wel ok maar ik zou er geen 26.56 per kilo aan uitgeven!!
pehequote:Op maandag 15 april 2013 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn vader was melkboer, ik mag niks over melk zeggen
Ja 1 bakje van 160 gram is duurder dan 500g plofkipquote:
Datumhuntenquote:
ik gok omdat ze het aan de straatstenen niet kwijtraken. Je kreeg bij aankoop van vlees een gratis bak vegakipquote:
Wij hadden niet eens vlees en we kregen het ookquote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gok omdat ze het aan de straatstenen niet kwijtraken. Je kreeg bij aankoop van vlees een gratis bak vegakip!!!
Ik kon niet meedoenquote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gok omdat ze het aan de straatstenen niet kwijtraken. Je kreeg bij aankoop van vlees een gratis bak vegakip!!!
Ermagerd goeden optie!quote:Op maandag 15 april 2013 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hoax, je kon vlees voor fred kopen.
Koop er een.quote:Op maandag 15 april 2013 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd goeden optie!
Maar ik heb geen Jumbo
Zijn mensen dat nu aan het doen?quote:Op maandag 15 april 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ja joh, laten we eens collectief gaan janken over het salaris van Willem Alexander!
Nederland!
quote:Op maandag 15 april 2013 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/WA(...)c7cb90#ht_1118wt_792![]()
Ermahgerdquote:Op maandag 15 april 2013 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/WA(...)c7cb90#ht_1118wt_792![]()
nou, die kenne hard bijte anders!quote:Op maandag 15 april 2013 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Ma(...)d85175#ht_4036wt_792
![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, die kenne hard bijte anders!
Godverdomme Priemquote:Op maandag 15 april 2013 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe eten van viezigheid.. Zo hebben we paar maanden geleden diepvries vis gehad (was te lui om te koken) en toen zag cif kleine wormpjes in zijn vis.... Hij ging bijna over zijn nek... Ik kijk naar mijn vis, schraap wat weg en nom gewoon verder
op dat moment besefte ik écht wat een vieslel ik eik ben
ah bahquote:Op maandag 15 april 2013 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe eten van viezigheid.. Zo hebben we paar maanden geleden diepvries vis gehad (was te lui om te koken) en toen zag cif kleine wormpjes in zijn vis.... Hij ging bijna over zijn nek... Ik kijk naar mijn vis, schraap wat weg en nom gewoon verder
quote:Op maandag 15 april 2013 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
Dat wordt gezegd. Maar een moord is toch veel spannender?quote:Op maandag 15 april 2013 20:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Da`s toch gewoon een herder die zich uit heeft geschud nadat hij z`n bal uit het water heeft gevist?
Dat stond ook al in de reacties op 9gagquote:Op maandag 15 april 2013 20:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hadden we nou maar csi-software waarmee we tot de laatste pixel in konden zoomen
quote:Why not zoom in the picture and identify the person by its fingerprints?
quote:that wouldn't work. you need to zoom in on the polished eyelet of his left shoe and the reflection will show the face of the killer
quote:Op maandag 15 april 2013 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat stond ook al in de reacties op 9gag
[..]
[..]
quote:
Dan moet ik helemaal een programma downloadenquote:Op maandag 15 april 2013 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
google earth pro gebruiken zie je t zo
Ja dat als iemand op je tenen gaat staan je bek opengaatquote:
Waar blijven de pics van de nieuwe kleding?quote:Op maandag 15 april 2013 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en heb lipstick gefaaldmorgen uittesten
Ermahgerd was er net mee bezigquote:Op maandag 15 april 2013 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar blijven de pics van de nieuwe kleding?
Alles houdenquote:Op maandag 15 april 2013 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Trui (zelfde als sjaan... Weet even niet of jij hem nu wel of toch niet had gekocht?)
[ afbeelding ]
Jurkjes! Blauwe is wel wat kort en helaas wat doorzichtig dus moet ik mijn corrigeerrok oid onder. Overigens is ie niet echt werk-appropriate, wel?kan er iig niet in bukken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2013 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind ze leuk Priem
Ook leuk hoe je bij iedere outfit andere schoenen aanhebt.
Dit kan trouwens echt gevaarlijk zijnquote:Op maandag 15 april 2013 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
ewewewewquote:Op maandag 15 april 2013 20:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit kan trouwens echt gevaarlijk zijnhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Haringworm Was ook eens een topic van hier op FOK! met "verse" vis waar dat in zat
Ik eet nooit meer visquote:Op maandag 15 april 2013 20:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit kan trouwens echt gevaarlijk zijnhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Haringworm Was ook eens een topic van hier op FOK! met "verse" vis waar dat in zat
Een distributieriem die 160.000 km meegaat is netjes indeedquote:Op maandag 15 april 2013 18:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat moet met een Volvo... Degelijk.
Nee, ik heb vrees voor pech krijgen, dus ben een gemakkelijk garageslachtoffer.
Al vond ik het "roestplekjes op de remschijven achter, dus ze moeten vervangen worden" een bullshit verhaal.Dus die remschijven zitten er nog gewoon op.
quote:Op maandag 15 april 2013 20:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vis was diepgevroren hčquote:Op maandag 15 april 2013 20:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pehehehehequote:Op maandag 15 april 2013 21:16 schreef megamandy het volgende:
Het was maar 1 wormpje
KLB / Worm in vis (met foto's!!)
Ja en zeker wel de vis eten zekerquote:Op maandag 15 april 2013 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehehe
En dan nog genoeg die zeggen dat ie em maar moet bakkenoverigens zou ik dit idd niet meer eten aangezien ie nog leefde (de worm dan hč
)
Uber derp! Verdorie wat is het lang lopen naar mijn autoquote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
zwarte aardbei heeft net irl kunnen zien dat mika een moron is
quote:Op maandag 15 april 2013 21:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Uber derp! Verdorie wat is het lang lopen naar mijn auto
Strak plan!quote:Op maandag 15 april 2013 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
volgende keer voor de deur parkeren!
Anticlimaxquote:Op maandag 15 april 2013 21:16 schreef megamandy het volgende:
Het was maar 1 wormpje
KLB / Worm in vis (met foto's!!)
Vooral na het lezen van alle reacties eikquote:
yoloquote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.newlook.com/sh(...)op-t-shirt_280943704
quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
priem ik weet trouwensn iet of ik die grijze ook besteld had, ik dacht van wel maar ewet niet meer
Die had ze toen al gevonden jaquote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
voor SQ:
http://www.newlook.com/sh(...)mingo-vest_275810610
NWS / Explosie bij marathon in Boston #2quote:Op maandag 15 april 2013 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
HALLOOOOOO
iemand een goeie link over dat Boston gebeuren?
* BBQ-kip met iets vrolijks binnen valt
Schijnbaar speelt Simon van Misfits ook een rolquote:
ja spoilers niet kijken als je er niet tegen kan mensen zonder benen etcquote:Op maandag 15 april 2013 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
waarom klik ik op die spoiler in dat topic als ik zit te eten
maar goed, heftig verhaal dus
same here, gewoon stuk been af whattafuck.quote:Op maandag 15 april 2013 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
waarom klik ik op die spoiler in dat topic als ik zit te eten
maar goed, heftig verhaal dus
ahh daar kan ik op zich wel tegen (is ook wel handig in mijn werkquote:Op maandag 15 april 2013 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja spoilers niet kijken als je er niet tegen kan mensen zonder benen etc
quote:
zekers!quote:
Vogelnest?quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
nu nog even fokken tot mijn haar goed droog is, anders word ik morgen wakker met zo'n soort kapsel wat niet meer goed te krijgen is
[ afbeelding ]
Dat vind ik zulke kwalletjes!quote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
zap ik langs Peter Jan Rens bij Jensen op veronica![]()
![]()
snel verder zappen, huuuuhhhh
Die fout maak ik soms nog met mijn ponyquote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
nu nog even fokken tot mijn haar goed droog is, anders word ik morgen wakker met zo'n soort kapsel wat niet meer goed te krijgen is
[ afbeelding ]
soort schuin platgeslagen vogelnest jaquote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vogelnest?
Ik ben voorlopig nog niet moe, maar ik moet wel om 6 uur weer beginnen helaas.
FTFY en eensquote:
Daar geven ze bij de AH niets omquote:Op maandag 15 april 2013 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
soort schuin platgeslagen vogelnest ja
6 uur weer beginnen als je net klaar bent?? Je moet toch ook beetje fatsoenlijk rusten tussendoor, of ligt dat aan mij??
Ik was eigenlijk om acht uur klaar, maar die winkeldief was dus om 19.58 dus ik was om 21 uur klaar. Normaal zit daar dus 10 uur 'rust' tussen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
soort schuin platgeslagen vogelnest ja
6 uur weer beginnen als je net klaar bent?? Je moet toch ook beetje fatsoenlijk rusten tussendoor, of ligt dat aan mij??
bij mij helpt dan ook alleen wassen nog, maar goed, heb het nu door het klussen 4 dagen achter elkaar elke dag gewassen, morgen weer wassen maakt het er niet echt beter op met mijn toch al droge krullen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die fout maak ik soms nog met mijn ponykan ik die in de ochtend alsnog gaan wassen
je hebt gewoon arbeidstijden wet en CAO en zulksquote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar geven ze bij de AH niets om
Oh nee mijn haar is heel vettig dus daar heb ik dan allemaal geen last van. Ben alleen altijd bang dat als ik het twee dagen achter elkaar was dat het dan ook weer sneller vettig wordt en ik steeds vaker zou moeten wassenquote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij mij helpt dan ook alleen wassen nog, maar goed, heb het nu door het klussen 4 dagen achter elkaar elke dag gewassen, morgen weer wassen maakt het er niet echt beter op met mijn toch al droge krullen.
ik wil wel een katoensatijnen sloopje kopen, schijnt te helpen bij haarbreuk, eens kijken waar die te krijgen zijn
Is in de zorg toch ook vaak genoeg?quote:Op maandag 15 april 2013 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt gewoon arbeidstijden wet en CAO en zulks
vrijwillig mee instemmen is een tweede natuurlijk
geen idee, dat soort diensten draai ik niet gelukkigquote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is in de zorg toch ook vaak genoeg?Middag draaien en de dag daarna een vroege.
Mja er is een verschil tussen vrijwillig en vrijwilligquote:Op maandag 15 april 2013 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt gewoon arbeidstijden wet en CAO en zulks
vrijwillig mee instemmen is een tweede natuurlijk
Ik ben met scriptie bezig. Voor de rest heb ik alle studiepunten al binnenquote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef Mss het volgende:
Ben jij eigenlijk al afgestudeerd Dwyn? Je was met je master bezig toch?
It isquote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee, dat soort diensten draai ik niet gelukkig
vroege dienst, lijkt me echt een hel
Oh mooi! Waarop ga je afstuderen?quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben met scriptie bezig. Voor de rest heb ik alle studiepunten al binnen
ik heb erg droog en dun krulhaar, als ik er geen vettige leave in in doe is het een soort plumeauquote:Op maandag 15 april 2013 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oh nee mijn haar is heel vettig dus daar heb ik dan allemaal geen last van. Ben alleen altijd bang dat als ik het twee dagen achter elkaar was dat het dan ook weer sneller vettig wordt en ik steeds vaker zou moeten wassen
ik heb ook bij de appie gewerkt, als het niet meer hoeft zou ik het ook niet meer doen. Was toen best leuk als bijbaantje als scholier, maar gare werkgever idd.quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja er is een verschil tussen vrijwillig en vrijwillig
Supermarkten
Oh dat is wel tof?quote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vreemdelingenrecht. De buitenschuld-vergunning!
voordeel is wel weer dat je aan het eind van een dienst naar huis kan omdat er overgenomen wordt door de volgende dienst, dat is in mijn werk dan weer niet zo, ook al is het werk nog lang niet afquote:
de wattus?quote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vreemdelingenrecht. De buitenschuld-vergunning!
Dat hoop je dan maar dat je aflossing komt anders mag je lekker zelf van 12 tot 24 werkenquote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voordeel is wel weer dat je aan het eind van een dienst naar huis kan omdat er overgenomen wordt door de volgende dienst, dat is in mijn werk dan weer niet zo, ook al is het werk nog lang niet af
yep, gebeurt bij mij ook regelmatig helaasch...quote:Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar dat je aflossing komt anders mag je lekker zelf van 12 tot 24 werken
Een buitenschuldvergunning is een verblijfsvergunning die wordt afgegeven aan vreemdelingen die buiten hun schuld niet uit Nederland kunnen vertrekken. Zo zijn er bepaalde landen die hun onderdanen simpelweg niet terug nemen en dan is zo'n vergunning een uitkomst. Er moet echter aan een ontzettend zware bewijslast worden voldaan voordat er zo'n vergunning wordt afgegeven en ik ben eigenlijk aan het onderzoeken of die bewijslast wel 'eerlijk' is.quote:Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de wattus?
kun je daar wat meer over vertellen/uitleggen?
Tof dat je kunt afstuderen trouwens
En niet zelf mogen nadenken enzoquote:Op maandag 15 april 2013 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, gebeurt bij mij ook regelmatig helaasch...
bij verpleegkundige diensten gebeurt dat dan weer vrij weinig. Alhoewel ik echt niet zou willen ruilen. Zwaar en ondankbaar werk en nog kuttere verdiensten
Bewijslast uit het land moeten krijgen terwijl dat land helemaal niet wil meewerken enzo?quote:Op maandag 15 april 2013 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een buitenschuldvergunning is een verblijfsvergunning die wordt afgegeven aan vreemdelingen die buiten hun schuld niet uit Nederland kunnen vertrekken. Zo zijn er bepaalde landen die hun onderdanen simpelweg niet terug nemen en dan is zo'n vergunning een uitkomst. Er moet echter aan een ontzettend zware bewijslast worden voldaan voordat er zo'n vergunning wordt afgegeven en ik ben eigenlijk aan het onderzoeken of die bewijslast wel 'eerlijk' is.
Bijvoorbeeld!quote:Op maandag 15 april 2013 22:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bewijslast uit het land moeten krijgen terwijl dat land helemaal niet wil meewerken enzo?
ah ok, duidelijk. Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een buitenschuldvergunning is een verblijfsvergunning die wordt afgegeven aan vreemdelingen die buiten hun schuld niet uit Nederland kunnen vertrekken. Zo zijn er bepaalde landen die hun onderdanen simpelweg niet terug nemen en dan is zo'n vergunning een uitkomst. Er moet echter aan een ontzettend zware bewijslast worden voldaan voordat er zo'n vergunning wordt afgegeven en ik ben eigenlijk aan het onderzoeken of die bewijslast wel 'eerlijk' is.
dat valt onder de HBO-V-ers nog wel mee tochquote:
Klopt, het is niet heel erg bekend!quote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah ok, duidelijk. Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.
Lekker gare landen dan trouwens, als je je eigen onderdanen niet terug neemt![]()
ik mis 'm altijd heel erg op whatsapp enzoquote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef Dwyn het volgende:
Ik vindecht een briljante smiley. Meestal somt ie aardig goed op hoe ik me voel!
Ja precies!quote:Op maandag 15 april 2013 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik mis 'm altijd heel erg op whatsapp enzo
en die mensen komen dan in Nederland en dan wordt maar gewoon wat informatie rondom bestaan/identiteit verzonnen, ook altijd zo mooi. Die geboortedata van 1-1 en 1-7 enzoquote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Klopt, het is niet heel erg bekend!
Ja, meestal zijn dat van die gare derde wereld landen die geen bevolkingsregistratie hebben en dan maar zeggen dat ze die persoon niet kennen en dus niet kunnen/willen terugnemen.
Mjah precies of het wordt geschat met een botscan. Dan krijgen ze ook 1-1 en 1-7 als geboortedatum.quote:Op maandag 15 april 2013 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en die mensen komen dan in Nederland en dan wordt maar gewoon wat informatie rondom bestaan/identiteit verzonnen, ook altijd zo mooi. Die geboortedata van 1-1 en 1-7 enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Neuh, je moet protocollen volgen, dat leer je jaquote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat valt onder de HBO-V-ers nog wel mee toch
je moet wel enorm je plekje veroveren tussen artsen en rest van de verzorging/verpleging.
Anyways, het lijkt me niks
quote:Op maandag 15 april 2013 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
godsamme, ik ben echt fucked up.... die foto van het aanslag topic zie ik en ik denk meteen "Hey, lijkt wel een Zoidberg been"
deze foto, let op, beheurlijk schokkend, halve been ligt erafIk zag het jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatst gebruikte iemand hem op facebook, toen dacht ik meteen ermahgerd zou hij ook een fokker zijn?quote:Op maandag 15 april 2013 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik mis 'm altijd heel erg op whatsapp enzo
tukse artis de partis!quote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef Diconnected het volgende:
ik ga m'n bed in, ben echt helemaal kapottrusten
Dat is toch vooral met Chinezers toch? En Somaliërs hadden dat ook, maar nu daar weer een regering is kan dat wel weer bijtrekken.quote:Op maandag 15 april 2013 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
oh dat is het grotendeels wel ja. Ik heb daar een gruwelijke hekel aan. Protocollen, richtlijnen en methodes als middel is uiteraard prima, als doel (wat te vaak zo is) is echt te kut voor woordenquote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neuh, je moet protocollen volgen, dat leer je jaOf ik ben niet ver genoeg gekomen om te leren "denken"
Ja, China doet inderdaad erg moeilijk.quote:Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is toch vooral met Chinezers toch? En Somaliërs hadden dat ook, maar nu daar weer een regering is kan dat wel weer bijtrekken.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
godsamme, ik ben echt fucked up.... die foto van het aanslag topic zie ik en ik denk meteen "Hey, lijkt wel een Zoidberg been"
deze foto, let op, beheurlijk schokkend, halve been ligt erafWow dat moet zo bizar zijn om dat te zien en te moeten beseffen dat het je eigen been isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
zo van "hey een berichtje" ------>quote:Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Laatst gebruikte iemand hem op facebook, toen dacht ik meteen ermahgerd zou hij ook een fokker zijn?
quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo van "hey een berichtje" ------>smiley zien ------>
![]()
![]()
![]()
KUT, STRAKS IS HET EEN FOKKER!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-----> oh vast niet
----> anyways, boeit ook niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-----. hey, nu doe ik het zelf ook
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je zo in shock bent heb je dat gelukkig helemaal niet door.quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wow dat moet zo bizar zijn om dat te zien en te moeten beseffen dat het je eigen been is
somalie en een regering, ben benieuwd hoe lang die figuren het daarmee uithouden en wat de "regering" echt kanquote:Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is toch vooral met Chinezers toch? En Somaliërs hadden dat ook, maar nu daar weer een regering is kan dat wel weer bijtrekken.
ja briljant is dat hequote:Op maandag 15 april 2013 23:04 schreef Mss het volgende:
Maar die 1-1 en 1-7 al geboortedatum is met 3/4e van de asielzoekers zo. Ook als ze wel een administratie hebben komt het niet zo nauw als hier. Vaak weten ze alleen een jaar, en kunnen ze nog enigszins inschatten of het zomer of winter was maar meer ook niet.
Mijn vorige bedrijfsleidster van de Blokker had ook 1-1 als geboortedatum omdat ze in een of ander Marokkaans bergdorp woonde en het drie dagen duurde voordat ze in een stad waren waar een burgerlijke stand was. Dan ga je daarvoor niet extra je kind aangeven.
Dat soberso. Overigens in dat AZC waar ik werkte waren Somaliërs vaak de vriendelijkste bevolkingsgroep!quote:Op maandag 15 april 2013 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
somalie en een regering, ben benieuwd hoe lang die figuren het daarmee uithouden en wat de "regering" echt kan
wat een kansloos land zeg
Ja, met al die stamnamenquote:Op maandag 15 april 2013 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja briljant is dat he
net als naamgeving, daar doen veel landen niet zo moeilijk over.
en dat kom je in "alles moet hier geregeld en vastgelegd worden voor als de nazi's komen" Nederland
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 15 april 2013 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je zo in shock bent heb je dat gelukkig helemaal niet door.
ik heb een keer een oude vrouw in behandeling gehad die zichzelf een open botbreuk viel en heel droog zei "hey, mijn botten steken uit"
was zo droog en garpig, hoe ze dat zei
en een kwartier later drong het echt door, incl. pijn en emoties.
oh dat kan, ik ken er niet zoveel. Maar ik krijg 1 grotequote:Op maandag 15 april 2013 23:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat soberso. Overigens in dat AZC waar ik werkte waren Somaliërs vaak de vriendelijkste bevolkingsgroep!
"Hallo, ik doe een onderzoek naar fantoompijn, ik weet dat het wat vroeg is na de amputatie, maar kun u me vertellen of u de sensatie heeft van een bestaande voet/teen?"quote:Op maandag 15 april 2013 23:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikJe ziet het maar je voelt/beseft het eerst nog helemaal niet.
fijn zijn die he, zeker als er aardig wat vloeistof in een klein ding als je duim gepompt moet wordenquote:
Ikl ig nog steeds iedere keer neer als ik die aflevering kijkquote:Op maandag 15 april 2013 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb lekker het hele ziekenhuis bij elkaar gekrijst.quote:Op maandag 15 april 2013 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fijn zijn die he, zeker als er aardig wat vloeistof in een klein ding als je duim gepompt moet worden
die klikgeluidenquote:Op maandag 15 april 2013 23:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ikl ig nog steeds iedere keer neer als ik die aflevering kijk
Dat klinkt echt fantastischquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je ketting er halverwege af vliegt
die geven ook af he! Niet zo veel als andere lipstick tho. Die 24h zijn geheel muilproof.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:58 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuhhh !
[..]
Dat klinkt echt fantastischWel terug gevonden?
Vandaag heb ik de stay with me Coral opIk ben benieuwd hoe lang ie het volhoudt. Mijn koffie kopje heeft al een mooie lipstickrand iig
Goffer ik dacht je ketting... rond je nek...quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en ketting er af vliegen is niet zoals jij het nu visualiseert priemkefietsn00b
ermahgerd LOLquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer ik dacht je ketting... rond je nek...Besef me idd nu pas dat het die van de fiets was... Zucht
Mijn bwain is nog steeds behoorlijk verward
![]()
dat zien ze niet johquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:09 schreef PriemGirl het volgende:
En arrrghh wat zijn die moodpolishes eik kut zegGisteren op gedaan.. Vanmorgen al 2 chips
![]()
![]()
En ik moet zo naar potentieel nieuwe klant; dus nu baal ik
Ja dat is kut, daar kan ik ook van balenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:09 schreef PriemGirl het volgende:
En arrrghh wat zijn die moodpolishes eik kut zegGisteren op gedaan.. Vanmorgen al 2 chips
![]()
![]()
En ik moet zo naar potentieel nieuwe klant; dus nu baal ik
ik dacht ook aan ketting om nek idd!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer ik dacht je ketting... rond je nek...Besef me idd nu pas dat het die van de fiets was... Zucht
Mijn bwain is nog steeds behoorlijk verward
![]()
Oh bah, das nie fijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je ketting er halverwege af vliegt
er op leggen kost velen meer tijd dan lopenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh bah, das nie fijn![]()
Zelf terug erop kunnen leggen of de rest moeten lopen?
Ja das waarquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er op leggen kost velen meer tijd dan lopen
is maar 3,7 kilometer!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja das waar
Maar nu mag je ook heel dat stuk terug lopen straks?
Dat is klotequote:Op dinsdag 16 april 2013 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Post zegt online dat pakketje van bubsel afgeleverd is, maar heb nixStaat dat het gister afgeleverd is
Ermahgerd een roddel! Gevonden met Sherlock!quote:
Ik zag hetquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
on a different note, ze voorspellen weer nachtvorst komend weekend!
Maar nachtvorst en 12 graden is weer terug naar de winterjasquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag hetmaar overdag wel 12 graden oid dacht ik
Oh, ik ben het wel gewend. Veel van dat soort bodybuildhelden roepen dat van vrouwen op Fok. Komt omdat ik in dieetclub postquote:
WAT EEN KUTNIEUWS SQquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
on a different note, ze voorspellen weer nachtvorst komend weekend!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heel vrolijk thuis komen van vergadering (omdat fietsen in de zon), alwaar Fred met een chagrijnig hoofd net een kwartier wakker een kast staat uit te ruimen. En dan zo heel vrolijk tegen hem aan gaan zitten roepen dat hij chagrijnig is en dat dat garpig is en hihi.
![]()
![]()
In eerste instantie kan hij er om lachen en als ik te lang door ga gaat hij scheldenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
Wordt die van jou meer chaggie of vrolijker als je dat doet?
Valt het nog mee.. Ik ga dan altijd heel erg zeuren tegen em "Je bent boos he. Vind je me al vervelend? En nu? En nu? En nu ? En nu?"quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In eerste instantie kan hij er om lachen en als ik te lang door ga gaat hij schelden
Vingers afkappen. Enige oplossingquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dit hoe nagelaids er uit ziet?
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Valt het nog mee.. Ik ga dan altijd heel erg zeuren tegen em "Je bent boos he. Vind je me al vervelend? En nu? En nu? En nu ? En nu?"
[..]
Vingers afkappen. Enige oplossing
Ik noem hem dan altijd zonnestraaltje. Helpt ook nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Valt het nog mee.. Ik ga dan altijd heel erg zeuren tegen em "Je bent boos he. Vind je me al vervelend? En nu? En nu? En nu ? En nu?"
[..]
Vingers afkappen. Enige oplossing
quote:
En daarna: 'Vind je me nog lieeeef? Hou je nog van mee? Schatjeeeee waarom zeg jou nou niks?quote:
Jaaaa... "Schatjeeee... Waarom doe je nou zooo....."quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En daarna: 'Vind je me nog lieeeef? Hou je nog van mee? Schatjeeeee waarom zeg jou nou niks?'
Kiek liefje, de zon schijnt!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa... "Schatjeeee... Waarom doe je nou zooo....."Ermahgerd wij zijn bitches
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa... "Schatjeeee... Waarom doe je nou zooo....."Ermahgerd wij zijn bitches
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |