SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Oeh leuk kleurtje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Ook wel bekend als 'compound henna'... hoeft niet altijd slecht spul te bevatten maar die pakjes zijn niet altijd even duidelijk wat betreft de ingredienten. Zijn voornamelijk metaalzouten idd die de nare reacties veroorzaken.
http://thecrunchywife.com(...)part-one-of-two.html hier staat het ook nog wel mooi uitgelegd voor wie daar nog iets over wil lezenEn natuurlijk hennaforhair.com, altijd handig.
Wel zonde dat zoveel mensen denken dat henna altijd problemen veroorzaakt, maar goed dat komt natuurlijk ook omdat ze op pakjes 'gewone' haarverf altijd zo nadrukkelijk waarschuwen. En mensen verspreiden dat natuurlijk om elkaar voor nare foutjes te behoeden.. Kappers willen er vaak ook niet aan, ben zelf een keer 'geweigerd' omdat ik iets met verf wilde en er zaten nog stukken in die met henna gekleurd waren
Zelf nog steeds een combi van henna en special effects
[ afbeelding ]
Wel irritant dat de uitgroei steeds veel sneller licht wordt..
(de lichtere stukken onderin waren bewust)
Zonlicht plaatje van een paar maand terug
[ afbeelding ]
Zonder zon of flitslicht ziet het er gewoon roodbruinig uit.
Dan ga ik dat ook meer eens proberen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja, helaas wel redelijk snel... laatst maakte iemand een opmerking over bij de post werken en oranje haar en toen wist ik dat het echt weer tijd werd voor een laagje
Al heb ik wel het idee dat SE beter is dan directions, wat betreft de houdbaarheid vd kleuren.
Groot nadeel van zulke kleuren, dat vervagen.. maar de combi met henna is dan wel te doen omdat dat wel blijft zitten. Ben niet meer zo'n fan van dat roest achtige, dus vandaar de rode verf ook.
Ik denk dat je aan die kleine haartjes niet ontkomt. Zat mijn zusje ook altijd mee. Misschien als je een gewone vlecht maakt dat je dan wat haarlak erop spuit (op die 3 strengen) dat die kleine haartjes er al niet uitspringen?quote:Op woensdag 17 april 2013 04:04 schreef Dzjonka het volgende:
ik heb veel haar wat best zwaar is. Daarom heb ik het ook in lagen geknipt, inmiddels een cm of 15 langer dan link in openingspost. En in werkelijkheid ook wat steiler dan daar. Maar standaard vlechten kan niet: te dik en ivm laagjes steekt er heel veel uit. Ik zie zoveel toffe vlechtkapsels, vooral vissenstaart vlechten, maar dat lukt eigenlijk niet goed. Tips voor leuke vlechtkapsels met veel haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat ze zegt, dat ze zwaar haar heeft, is dan wel vervelend.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog nooit te dik haar voor een vlecht gezien. Van die lekkere volle vlechten zijn juist veel mooier.
Nou dat idd, als ik ga vlechten heb ik zo'n sneu dun vlechtje dat ik het van ellende maar weer eruit haal.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog nooit te dik haar voor een vlecht gezien. Van die lekkere volle vlechten zijn juist veel mooier.
Oh zeker weten, daar heb ik ook last vanquote:Op woensdag 17 april 2013 12:55 schreef RenRen- het volgende:
Te dun haar voor vlechten heb je geloof ik wel. Ik denk dat ik daar nogal last van heb
Slechtquote:Op woensdag 17 april 2013 10:02 schreef GimmeGore het volgende:
Bij mij wordt sfx rood al na 1x wassen roze.
Hiervoor was het ook al heel ongelijk. 2 jaar geleden was mijn haar paars, toen oranje, toen knalrood, toen bruin. En die kleur verschillen zie je heel erg in de zon. Bijvoorbeeld de rode gloed zit ongeveer 10 cm vanaf boven maar die zie je echt heel erg goed zitten. En dat bruine wat helemaal boven aan zit vind ik soms een beetje een groene (ja klinkt heel raar) gloed hebben..quote:Op woensdag 17 april 2013 14:41 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
@Mokkels: Wilde je die kleurverwijderaar proberen vanwege de henna? Het is namelijk wel erg lastig om te verwijderen.. maar wie weet heb je nog geluk omdat het maar 1 laagje is. Na een paar behandelingen krijg je het er iig echt haast niet meer uit, ook niet met bleken. Zelf geen ervaring met dat soort spul, maar er is wel het eea over te vinden op haarforajammer dat het zo ongelijk geworden is...
Dat jij nog bestaat! Op Fok! that is.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb wel goede ervaringen met Brainwash, maar iemand uit een andere plaats had een slechte ervaring. Ligt er maar net aan.
Brainwash.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb wel goede ervaringen met Brainwash, maar iemand uit een andere plaats had een slechte ervaring. Ligt er maar net aan.
Ja precies dat had ik ook gelezen. Als je eenmaal een goede, betaalbare kapper hebt moet je hem koesteren geloof ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben laatst ook bij knip en go geweest. dat was ook een drama. Jij woont in dezelfde plaats als ik toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:32 schreef GimmeGore het volgende:
Goedkope kappers verschillen zo erg in kwaliteit.
Ik heb ooit voor 9 eu mijn haar laten knippen, was allemaal prima, maar de laatste keer knip en go was bijv een drama. Net als de laatste keer Ami kappers btw. En die is niet eens goedkoop.
Dan betaal ik liever wat meer als het dan wel goed geknipt wordt.
Gewoon heel duidelijk maken wat je wil, de kapper zegt ook wel wat ze met dat model wel of niet kan en dan moet je daarna gewoon duidelijk aangeven dat je het zo wil, en echt niet anders.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:55 schreef LUFC het volgende:
Brainwash overweeg ik toch wel maar ben bang dat ze het te kort knippen en ik weer moet sparen
Je haar zal niet gortdroog worden van een keer je haar kammen, dan zat dat er al.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef Ziewoarut het volgende:
Paar dagen geleden naar de kapper geweest... Ik heb lang krullend haar dat van zichzelf erg droog is. Ik wil er eigenlijk nog een paar cm bij maar wilde gewoon wat droge punten eruit laten halen.
Ik vertelde mijn kapper dat het niet gewassen hoefde te worden... Begint ze mijn haar met een kam te bewerken terwijl het bijna droog was! Ik dacht bij mezelf van is dit niet heel slecht voor mijn haar maar dacht erna ach ze zal wel weten wat ze doet.... Nu kwam ik thuis en merk ik dat het op sommige plekken nu nog kapotter en droger is dan voor de knipbeurt! En dat terwijl het nu iets korter is.
Is er iets wat ik kan doen om het haar te laten herstellen of is de enige optie om er nog een stuk vanaf te halen?
Halloquote:Op donderdag 18 april 2013 13:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat jij nog bestaat! Op Fok! that is.
Deed ik al. Het is niet echt de droogheid. Ik merk dat als het nat is ik mijn vingers er minder goed doorheen krijg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je haar zal niet gortdroog worden van een keer je haar kammen, dan zat dat er al.
Gebruik je shampoo? Stap eens over op conditioner only.
Altijd een beetje blijven hangen, natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HalloNatuurlijk wel, way of life man jwt
Net ging het toch wel om het droge? Gooi er eens een masker in, uurtje laten zitten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Deed ik al. Het is niet echt de droogheid. Ik merk dat als het nat is ik mijn vingers er minder goed doorheen krijg.
Haha ja, in een topic of driequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Altijd een beetje blijven hangen, natuurlijk!
Ja of je gooit er een donkerbruin verfje overheen toch?quote:Op zondag 28 april 2013 01:15 schreef Harajuku. het volgende:
Heb ik ook gedaan, is leuk. En als je het zat bent knip je het eraf.
Dit heb ik.Ik doe elke week een hele nacht een haarmasker in en mijn haar is gewoon gezond.quote:Op zondag 28 april 2013 01:13 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel over dat ombre
Ben zo bang dat de onderkant van mijn haar dan gortdroog wordt door dat bleken.
Ik wil het graag zo ongeveer:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |