Het punt is duidelijk, verder geeft niemand een neuk!!!!quote:
Dat belooft nog heel wat ellende voor de rest van de weekquote:Op maandag 15 april 2013 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
al die grappen en het is pas maandag
meer vrolijkheid dan vorige week graag!quote:Op maandag 15 april 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat belooft nog heel wat ellende voor de rest van de week
Ik ga m'n best doen...quote:Op maandag 15 april 2013 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
meer vrolijkheid dan vorige week graag!
OMG!!!11!!!1twitter:iiSuzannex twitterde op maandag 15-04-2013 om 17:35:24Omg ze praten over Justin Bieber #3fm reageer retweet
dat jaquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
zou ik toch bijna vergeten eten te maken
Prima.quote:
en toen ging mijn maag rammelen, dus ben ik nu wat aan het maken. Het is absoluut geen culinair hoogstandje of gezond.quote:
oKEEquote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en toen ging mijn maag rammelen, dus ben ik nu wat aan het maken. Het is absoluut geen culinair hoogstandje of gezond.
Das goed toch? Minder ontbossing!quote:Op maandag 15 april 2013 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je chick eet geen boomstam meer![]()
![]()
nu is t gewoon weer een pijpmondje?quote:Op maandag 15 april 2013 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je chick eet geen boomstam meer![]()
![]()
Het "schot voor open doel" hahahaquote:Op maandag 15 april 2013 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nu is t gewoon weer een pijpmondje?
huhuhuhuhihahoquote:
Mijn UI!quote:
Mag ik de deleted ziens?quote:
quote:
Hoi duckquote:Op maandag 15 april 2013 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin om een snokske te placeren?
Omdat QotSAquote:Op maandag 15 april 2013 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi duck
waarom staat er een 0 in jouw UI en niet DAVID GROOOOOOOOHHLLL
Jij bent ziek.quote:
Dat is de "Ø" van Bløfquote:Op maandag 15 april 2013 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi duck
waarom staat er een 0 in jouw UI en niet DAVID GROOOOOOOOHHLLL
quote:Op maandag 15 april 2013 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
na 2 weken eindelijk level gehaald in Candy Crush![]()
Gefeliciteerd met het gebrek aan een leven!quote:Op maandag 15 april 2013 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
na 2 weken eindelijk level gehaald in Candy Crush![]()
Laatst z'n Keynote gezienquote:
bedanktquote:Op maandag 15 april 2013 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het gebrek aan een leven!
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
toch maar eens minder country luisteren, ik ga met een southern tongval meezingen
Is dit dan het begin van de 3e wereldoorlog? Gebeurt er dan eindelijk eens wat?quote:
quote:
Sorry, bij rampen/toestandjes schiet ik gelijk keihard in de ongepaste grappen-modus...quote:
Sick shit... Vooral die foto op de ad.nl site. Benieuwd of ze die op cnn tonen...quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef Lamabal het volgende:
Maar serieus, er wonen echt te veel zieke mensen op deze wereld.
Je kan deze dagen niks meer doen zonder bedreigt te voelen.
Ziek dit:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)arathon-Boston.dhtml
https://twitter.com/BestE(...)899166687233/photo/1
Het is nog te vroeg. Eigenlijk mag je niet lachenquote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op, m'n mondhoeken krulden omhoog...
Even heel lullig gezegd (want ja, ik vind het heus erg enzulks); er zijn complete oorlogen aan de gang met tientallen doden per dag. Hoor je niemand over...quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg. Eigenlijk mag je niet lachen
True that. Maar aan de oorlog zijn gewend. Dat is het zielige eraan. En als het voorbij is komen ze weer in de spotlight en gaan mensen na denken.quote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Even heel lullig gezegd (want ja, ik vind het heus erg enzulks); er zijn complete oorlogen aan de gang met tientallen doden per dag. Hoor je niemand over...
Er wordt een aantal Amerikanen gemold; de halve wereld ligt jankend op de bank. Hard? ja. Sorry...
Iets met Munchen '72 en aanslagen tijdens sportwedstrijden.quote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Even heel lullig gezegd (want ja, ik vind het heus erg enzulks); er zijn complete oorlogen aan de gang met tientallen doden per dag. Hoor je niemand over...
Er wordt een aantal Amerikanen gemold; de halve wereld ligt jankend op de bank. Hard? ja. Sorry...
Gaan we nu weer zeggen dat `t alleen maar er op is omdat `t Amerikanen zijn?quote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's het gekke eigenlijk, vind ik... Misschien zit het verschil hem in dat dit een incident is?quote:Op maandag 15 april 2013 22:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
True that. Maar aan de oorlog zijn gewend. Dat is het zielige eraan. En als het voorbij is komen ze weer in de spotlight en gaan mensen na denken.
OOH WAT ERG. WOOOOOW. En dan is het al te laat.
Ik moest Google gebruiken, want voor mijn tijd. Gebeurt ook nooit!quote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets met Munchen '72 en aanslagen tijdens sportwedstrijden.
Bom in een prullenbak lijkt me een aanslag.quote:Op maandag 15 april 2013 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's het gekke eigenlijk, vind ik... Misschien zit het verschil hem in dat dit een incident is?
[..]
Ik moest Google gebruiken, want voor mijn tijd. Gebeurt ook nooit!![]()
Is er überhaupt al sprake van een aanslag? Er wordt na zoiets zoveel geroepen/gesuggereerd...
"We" gaan helemaal niks roepen, maar ik krijg jeuk van de massahysterie als het om Amerikanen gaat.quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gaan we nu weer zeggen dat `t alleen maar er op is omdat `t Amerikanen zijn?
Is dat al vastgesteld dan?quote:Op maandag 15 april 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bom in een prullenbak lijkt me een aanslag.
Ciaoquote:
Dan nog vind ik het waanzinnig tenenkrommend dat met name Twitter compleet overloopt met "oeh aah wat erruuug!!"-reacties, terwijl een soortgelijke actie in bijvoorbeeld Turkije amper reactie geeft.quote:
'avond.quote:
Wat was er niet normaal aan je posts?quote:Op maandag 15 april 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, en nu ga ik weer normaal posten
Dat heeft niks met Amerika te maken maar met de hele westerse wereldquote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Vul dan voor "Amerikanen" een ander westers volk in.quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Amerika te maken maar met de hele westerse wereld
Aanslagen in Nederland, Denemarken, Duitsland, Zweden, Frankrijk of whatever komen in de westerse wereld in elk land uitgebreid aan bod (ja ook in de VS).
Dat andere wordt meer gezien als een "ver van je bed show" en bovendien weet geloof ik iedereen wel waar er oorlogen heersen, even afgezien van al die burgeroorlogen in Afrika enzo...
Precies... Noorwegen een paar jaar terug was precies hetzelfde verhaal...quote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Vul dan voor "Amerikanen" een ander westers volk in.
Omdat in Turkije geen aanslagen bij marathons worden gepleegd...quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het waanzinnig tenenkrommend dat met name Twitter compleet overloopt met "oeh aah wat erruuug!!"-reacties, terwijl een soortgelijke actie in bijvoorbeeld Turkije amper reactie geeft.
Maar goed, dat is mijn ergernis
Je zag t niet?quote:Op maandag 15 april 2013 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat was er niet normaal aan je posts?
Ik ga net slapenquote:
Weinig zin in een "wellus-nietus-ik heb een langere piem0l dan jij"-discussiequote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat in Turkije geen aanslagen bij marathons worden gepleegd...
En waarom erger je je daarover? er is niets anders op het journaal dan Syrie...
Slaap lekker, jong!quote:Op maandag 15 april 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga net slapen
Weltrusten allen
Tip: Bekijk de PI's.quote:
Daar let ik nooit zo op...quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar let ik nooit zo op...![]()
Het grote nadeel van het hebben van een burn out is blijkbaar dat je geen oog meer hebt voor detail
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef alors het volgende:
Waar is Rock? Ik heb slecht nieuws voor hem!Nu is mijn dag helemaal naar de klote... Ik ga apathisch op de bank hangen en de zoveelste herhaling van Seinfeld kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Seinfeld!quote:Op maandag 15 april 2013 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu is mijn dag helemaal naar de klote... Ik ga apathisch op de bank hangen en de zoveelste herhaling van Seinfeld kijken![]()
Dit wel ja op zich.quote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom zou dit 'een harde uitspraak' zijn, dat vind ik altijd zo jammer dat mensen zo snel gekwetst zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens, maar niet als je de meeste afleveringen al voor de zoveelste keer ziet. Dat gaat mij vervelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik zeg altijd en overal sorry, mijn excuses liggen voorop m'n tong.quote:Op maandag 15 april 2013 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom zou dit 'een harde uitspraak' zijn, dat vind ik altijd zo jammer dat mensen zo snel gekwetst zijn.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef borisz het volgende:
Poes heeft beet. Foto's van het slachtoffer in spoilerNoes!! MiniPino!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Poes heeft beet. Foto's van het slachtoffer in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef alors het volgende:
Waar is Rock? Ik heb slecht nieuws voor hem!sapperdefap! (ja, die l mist bewust ja!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Poes heeft beet. Foto's van het slachtoffer in spoilerwtf is datsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Altijd:quote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit een uur voor janlul te wachten
Ik post altijd 'Mogguh'quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd:.
En Evertjan is altijd de eerste die de "." erachter vergeet te zetten
Kloptquote:
quote:
Open schoenenquote:
schoenen? het liefst helemaal geen schoenenquote:
Gelieve wel je teenhaar te scheren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
schoenen? het liefst helemaal geen schoenen
Bahquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
schoenen? het liefst helemaal geen schoenen
Als dat zou kunnenquote:
ik houd niet van schoenen dragen.quote:
Ja heerlijk is dat. Schoenen zijn zo beklemmend.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik houd niet van schoenen dragen.
ik loop mijn leven lang op blote voeten of op sokken, doe alleen schoenen aan als het echt moet.
ik ben een blote voeten hippie
Afgelopen vrijdag belde, ze willen hun filmpje terug.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:17 schreef Pino112 het volgende:
Belgen
http://www.dumpert.nl/med(...)k_you_can_dance.html
Ik ga stuk hier![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag belde, ze willen hun filmpje terug.
ik lig helemaal dubbel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:17 schreef Pino112 het volgende:
Belgen
http://www.dumpert.nl/med(...)k_you_can_dance.html
Ik ga stuk hier![]()
?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:38 schreef Pino112 het volgende:
1999 belde, ze willen hun Mexicanobakker terug.
Bijnaquote:
Ik ben net jarig geweest he?quote:
moet jij dan niet op school zitten?quote:
Sterkte.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:53 schreef FZN05 het volgende:
Haha, heb twee kaartjes gewonnen voor de 3FM Awards
Nee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
moet jij dan niet op school zitten?
Neem Roel meequote:Op dinsdag 16 april 2013 10:53 schreef FZN05 het volgende:
Ik krijg nog liever de vinkentering.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:53 schreef FZN05 het volgende:
doe je wel ff zwaaien?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:53 schreef FZN05 het volgende:
Ik ben dan liever in dit topic aanwezigquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg nog liever de vinkentering.
owja de jeugd heeft tegenwoordig meer vrij dan lesquote:
Zo'n beller, die had gekozen voor een nummer van Moke, kon ook niet anders want je kon kiezen uit twee Moke nummers. En toen zei die jongen een paar keer dat hij niet wist of hij wel op Moke zou stemmen, en Domien steeds maar beginnen over dat hij zo'n fan was en dat hij Moke moest stemmenquote:
Lolwut, dat is wel triestquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
Zo'n beller, die had gekozen voor een nummer van Moke, kon ook niet anders want je kon kiezen uit twee Moke nummers. En toen zei die jongen een paar keer dat hij niet wist of hij wel op Moke zou stemmen, en Domien steeds maar beginnen over dat hij zo'n fan was en dat hij Moke moest stemmen
13 contacturen in de week. Het HBOquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
owja de jeugd heeft tegenwoordig meer vrij dan les
Is het komende donderdag?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben dan liever in dit topic aanwezig
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
13 contacturen in de week. Het HBO
Ik had makkelijk uni kunnen doen denk ikquote:
ook geen feest.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had makkelijk uni kunnen doen denk ik
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ook geen feest.
Gewoon werken ofzo. Zwerver worden, huispapa.
Studeren
lach maar. Je leert echt geen fuck op de uni, gewoon geld afzetterij.quote:
Waz met jouquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ook geen feest.
Gewoon werken ofzo. Zwerver worden, huispapa.
Studeren
Altijd nog meer contacturen dan de gemiddelde man met z'n vrouw heeftquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
13 contacturen in de week. Het HBO
toch nog zo'n 6 - 8 uur per nacht toch? tenzij jij liever de voorkeur geeft aan apart slapen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd nog meer contacturen dan de gemiddelde man met z'n vrouw heeft![]()
6-8u contact per nacht?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
toch nog zo'n 6 - 8 uur per nacht toch? tenzij jij liever de voorkeur geeft aan apart slapen.
1 uur voor avondeten enzo per dag. Samen gezellig tv kijken. Of bedoel jij ander soort contact? (met jou weet je het immers maar nooit)
Onder contacturen versta ik keiharde geile neuqsex natuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
toch nog zo'n 6 - 8 uur per nacht toch? tenzij jij liever de voorkeur geeft aan apart slapen.
1 uur voor avondeten enzo per dag. Samen gezellig tv kijken. Of bedoel jij ander soort contact? (met jou weet je het immers maar nooit)
Kleine kans op werk in de toekomst, studie is eigenlijk niet meer zo boeiend en het wil ook niet lukken in de studie. Dus...quote:
Met mijn ex kwam ik zned op 13 uur per dagquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd nog meer contacturen dan de gemiddelde man met z'n vrouw heeft![]()
als je getrouwd bent en kinderen hebt, mag je hopen op 2 uurtjes in de week als je mazzel hebt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Onder contacturen versta ik keiharde geile neuqsex natuurlijk
was je dan niet moe aan het einde van de dag?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met mijn ex kwam ik zned op 13 uur per dag
Ja. Zij was degene die níet moe was aan het eind van de dagquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
was je dan niet moe aan het einde van de dag?
Waarom is het nu je ex dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Zij was degene die níet moe was aan het eind van de dag
idd elke dag 13 uur sex wie wil dat nu niet?quote:
Ah de welbekende "rugligger"quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Zij was degene die níet moe was aan het eind van de dag
Dát... is een heel ander verhaal, en was niet míjn keuze.quote:
Kusje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dát... is een heel ander verhaal, en was niet míjn keuze.
sex met een xquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
idd elke dag 13 uur sex wie wil dat nu niet?
sex met je ex schijnt geweldig zijn vraag SC maarquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sex met een x
Tevens vond ik er niet zoveel mis mee hoor.De manier waarop en het bijkomstige uiterlijk maakten wel eea goed sowieso.
Nicequote:Op dinsdag 16 april 2013 11:26 schreef Lamabal het volgende:
http://totallycoolpix.com/2013/04/boston-marathon-bombings/
Je voelt je wel stoer zo:
[ afbeelding ]
Heb ik dat ooit beweerdquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
sex met je ex schijnt geweldig zijn vraag SC maar
Daarna is het vleesch zwak. Ik hoop niet dat hij zwak is tijdens de daad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit beweerd
Ja de seks is fijn ja... maar ik voel me erna er alles behalve een beter mens op
Maar ja, het vleesch is zwak
Grote fan van de zogenoemde 'motorboat'.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah de welbekende "rugligger"
Op de rug liggen, benen uit elkaar en verder niks doen
Dat bedoelde ik niet, het ging over sex/seks.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
sex met je ex schijnt geweldig zijn vraag SC maar
Ik probeer me hier even een voorstelling van te makenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grote fan van de zogenoemde 'motorboat'.
Ik kan hier geen pics posten ter illustratie, maar ik heb vernomen dat jij niet zo geinteresseerd was in grote tetten, dus dan valt die mogelijkheid af.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik probeer me hier even een voorstelling van te maken
Leg eens uit?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, spuitelf.Ik ben dat zelf wel veel meer.
Maar zij was 't vooral die dat erg fijn vond op de een of andere manier
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja nou ja goed onthouden dat het niks voor mij is
Sorryquote:
het is pas dinsdagquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry
Daarentegen lik ik als Lassie
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry
Daarentegen lik ik als Lassie
Lassie:quote:
Oh, op dinsdag wordt er niet gelikt?quote:
neequote:Op dinsdag 16 april 2013 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh, op dinsdag wordt er niet gelikt?
OMG, ik kan hier geen reactie op verzinnen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lassie:
[ afbeelding ]
Met masker dus, jij squirter!
Eindelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
OMG, ik kan hier geen reactie op verzinnen...![]()
Jij wint
alleen seks in t weekend?quote:
is niets mis mee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lassie:
[ afbeelding ]
Met masker dus, jij squirter!
waarom al die beperkingen?quote:
gewoon elke dag is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dan weet je waar je aan toe bent.
dat moet jij weten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon elke dag is toch niets mis mee?
Dat weet ik heel goed.quote:
Zout nodig?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga eens wat doen met mijn leven. Ik begin flauw te worden.
Vandaag heb ik geen angst, goede dag.Kom maar op, ik lust je rauw zonder uitjes.quote:
Dus we gaan eindelijk meetenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Vandaag heb ik geen angst, goede dag.Kom maar op, ik lust je rauw zonder uitjes.
Nee jong!! Om 4u nog wakkerquote:
Ja maar ja maar ja maar *pruttel*quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dus we gaan eindelijk meeten
Als jij er gelukkig van wordt, wil ik best motorboaten
Is eerder duikbotenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dus we gaan eindelijk meeten
Als jij er gelukkig van wordt, wil ik best motorboaten
Heb je meer geslapen dan ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee jong!! Om 4u nog wakker![]()
Van 5 tot 11 had ik een kwalitatief goed dutje
Als ik nou een deel van mijn slaap aan jou geef, krijg ik dan een beetje van jouw wakkerheid?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee jong!! Om 4u nog wakker![]()
Van 5 tot 11 had ik een kwalitatief goed dutje
Als dat toch eens zo zou werken...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik nou een deel van mijn slaap aan jou geef, krijg ik dan een beetje van jouw wakkerheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |