omg, ik dacht dit is een grap, kijk ik op CNN, schrok ik me 1e instantie wildquote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Panzermaus het volgende:
Noord-Korea heeft Boston gebombardeerd! CNN.com #breaking
quote:[url=http://edition.cnn.com/2013/04/15/world/asia/north-korea-ultimatum/index.html[North Korea threatens to strike without warning[/url]
North Korea turned up the temperature yet another degree on its neighbors Monday, warning that it would not give any advance notice before attacking South Korea.
"Our retaliatory action will start without any notice from now," the North said in a statement carried by its official news agency, KCNA.
North Korea said it was responding to insults from the"puppet authorities" in the South, claiming that there had been a rally against North Korea in Seoul, the South Korean capital. It called the rally a "monstrous criminal act."
North Korea said last month it was withdrawing from the armistice that put the Korean War on hold in 1953.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
Kan NK niet een keer hun bek houden of gewoon actie ondernemen. Lijken net kakkerlakken, grote mond maar uiteindelijk stellen ze niks voor!
quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
Kan NK niet een keer hun bek houden of gewoon actie ondernemen. Lijken net kakkerlakken, grote mond maar uiteindelijk stellen ze niks voor!
Zou kim ze opeisen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:53 schreef DaggerOne het volgende:
Sowieso, dat nieuws over Boston verdringt deze kwestie, waardoor alles weer naar de achtergrond verdwijnt.
nou laat ie dan nu maar eens wat laten zien danquote:Op dinsdag 16 april 2013 07:28 schreef Infection het volgende:
Noord-Korea dreigt opnieuw met geweld
http://www.nu.nl/buitenla(...)ieuw-met-geweld.html
Ja dat is een ongelukje waarschijnlijk, en dus geen aanleiding , lag er hier pas ook een in het weilandquote:Op dinsdag 16 april 2013 07:55 schreef sonnyspek het volgende:
Amerikaanse helicopter gecrasht op grens Noord en Zuid.
Tja, het merendeel van de bewegende onderdelen kan je niet zoals bij een normaal vliegtuig dubbel of zelfs drie dubbel uitvoeren. En de krachten die een helicopter te verduren krijgt zijn ook niet mis.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het verbaast me telkens weer hoevaak er helicopters crashen. Gewoon, in het algemeen. Zijn die dingen relatief zo onveilig?
Interessante bijdrage.quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:59 schreef sp3c het volgende:
kim is te trots op zijn raketjes
als hij al iets van plan is dan schiet hij daarmee
"Pyongyang heeft een ultimatum gesteld voor excuses van Zuid-Korea voor ''alle vijandelijke acties'' en zegt dat anders ''vergeldingsacties zonder waarschuwing'' zullen volgen."quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:28 schreef Infection het volgende:
Noord-Korea dreigt opnieuw met geweld
http://www.nu.nl/buitenla(...)ieuw-met-geweld.html
zo werkt de wereld nu eenmaalquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |