SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 4% gewijzigd door MineraalWater op 15-04-2013 16:03:05 ]![]()
Ja doei jubileumtopic verpestIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Oooho, wat een held!quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef vogelkooi het volgende:
ALDIE, collega heeft door op mijn advies af te gaan een hele krat malheur 10 gehaald in belgie, goedgelovig he. Maar wel bazen actie van hem.
Was een poos geleden naar België met mijn vader, moeders en zusje gedropt bij vliegveld Eindhoven en wilde nog even checken of ik daar Malheur kon vinden.
In die mega-supermarkten in Turnhout in ieder geval niet, weet jij waar hij het haalde?![]()
Jullie zijn altijd zo gefixeerd op de OP dat alle kwaliteit buiten beschouwing gelaten wordt. Ik jat OP's, maar zorg wel voor goede TT's. Maar jullie.![]()
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 12:13 schreef TJV het volgende:
Jullie zijn altijd zo gefixeerd op de OP dat alle kwaliteit buiten beschouwing gelaten wordt. Ik jat OP's, maar zorg wel voor goede TT's. Maar jullie.![]()
![]()
![]()
![]()
Booh, zowel het één alsook het ander. Mag graag een biertje op een terrasje pakken, meer dan 8-10 op een avond is dan gewoon dom omdat het dan wel om het converseren en de gezelligheid gaat. Feestje/uitgaan/lanparty is dan wel wat anders, dan maakt het niet zoveel uit en drink je gewoon een poos door. Dan raak ik uiteindelijk vaak wel dronken.quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
word jij nou eigenlijk wel eens dronken of doe jij gewoon casual drinken?
♥![]()
Bier paradijsquote:Op maandag 15 april 2013 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oooho, wat een held!
Was een poos geleden naar België met mijn vader, moeders en zusje gedropt bij vliegveld Eindhoven en wilde nog even checken of ik daar Malheur kon vinden.
In die mega-supermarkten in Turnhout in ieder geval niet, weet jij waar hij het haalde?
http://www.bier-paradijs.be/homeFear is the grease of society.![]()
Je traint ervoor, als je het bijhoud kun je 24 biertjes prima binnenhouden (pils)quote:Op maandag 15 april 2013 12:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Booh, zowel het één alsook het ander. Mag graag een biertje op een terrasje pakken, meer dan 8-10 op een avond is dan gewoon dom omdat het dan wel om het converseren en de gezelligheid gaat. Feestje/uitgaan/lanparty is dan wel wat anders, dan maakt het niet zoveel uit en drink je gewoon een poos door. Dan raak ik uiteindelijk vaak wel dronken.
♥Fear is the grease of society.![]()
Incidenteel suipen zoals plexkont is zonde, dan kun je niet volledig exeleren in het coma zuipen.Fear is the grease of society.![]()
Ik drink nietquote:Op maandag 15 april 2013 12:17 schreef vogelkooi het volgende:
Incidenteel suipen zoals plexkont is zonde, dan kun je niet volledig exeleren in het coma zuipen.
Maar zoals zaterdag was die kerel al binnen 1 uur van de wereld. Hele hand in de strot geduwd. En dan zijn er ook nog vrienden die hem vast houden waardoor hun ook onder worden gekotst, Ik had hem lekker laten liggen.![]()
Ja precies, ik heb een heel strikt trainingsschema.quote:Op maandag 15 april 2013 12:16 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je traint ervoor, als je het bijhoud kun je 24 biertjes prima binnenhouden (pils)
Tijdens het drinken alleen maar pinda's, tosti's, kapsalon en chinees on the go eten.
Voor het bieren nog even een rauw ei doorslikken. Elke dag trouw 2x jenever lauw achteroverslaan voor het ontbijt. Des middags lekkere vieux bij de soep.![]()
Maar da's ook niet leuk meer. Ik drink dan liever op een feestje dat om elf uur begint niet overdreven snel zodat je iig om drie uur nog staat.quote:Op maandag 15 april 2013 12:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik drink niet
Maar zoals zaterdag was die kerel al binnen 1 uur van de wereld. Hele hand in de strot geduwd. En dan zijn er ook nog vrienden die hem vast houden waardoor hun ook onder worden gekotst, Ik had hem lekker laten liggen.![]()
Dat heeft met mijn lange en zware geslachtsdeel te makenquote:Op maandag 15 april 2013 12:27 schreef vogelkooi het volgende:
Jij hebt een laag zwaartepunt dus jij valt niet snel om.![]()
Zegt hij terwijl het eerste biertje in Utrecht een Malheur wasquote:Op maandag 15 april 2013 12:27 schreef vogelkooi het volgende:
En ook niet meteen duvels gaandrinken oid, opbouwen noem je dat.
Of was dat de tweede en de Hertog-Jan de eerste? Weet het al niet meer.![]()
Eerst Avonds een zelfgemaakte tiramisu met stroh 80 en daarna irish coffee en voor het slapen gaan een jagermaister mondwaterFear is the grease of society.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat heeft met mijn lange en zware geslachtsdeel te maken![]()
eerst een hertog en toen een palm ofzo en toe malheur.quote:Op maandag 15 april 2013 12:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zegt hij terwijl het eerste biertje in Utrecht een Malheur was
Of was dat de tweede en de Hertog-Jan de eerste? Weet het al niet meer.Fear is the grease of society.![]()
Wat een staart voor een kat is, is jou purperen marsupilami voor jouquote:Op maandag 15 april 2013 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat heeft met mijn lange en zware geslachtsdeel te makenFear is the grease of society.![]()
Ik moet meestal bij vogelkooi aldie of tom even nadenken wat hun zeggen want snap er soms geen bal van![]()
We want you for this topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Is dat wat, tiramisu met Stroh? Al eens gedaan?quote:Op maandag 15 april 2013 12:29 schreef vogelkooi het volgende:
Eerst Avonds een zelfgemaakte tiramisu met stroh 80 en daarna irish coffee en voor het slapen gaan een jagermaister mondwater
Sprak gister een vriend, die had ik van je winegums met vodka verteld. Ik zei dat het een kutidee was, maar hij wilde het wel op een lanparty proberen. Hij concludeerde dat het inderdaad een kutidee was.![]()
Winegums met wodka is moeilijk, gummy beertjes werken beter hoorde ik.quote:Op maandag 15 april 2013 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat wat, tiramisu met Stroh? Al eens gedaan?
Sprak gister een vriend, die had ik van je winegums met vodka verteld. Ik zei dat het een kutidee was, maar hij wilde het wel op een lanparty proberen. Hij concludeerde dat het inderdaad een kutidee was.Fear is the grease of society.![]()
BIJ DE POLITIEquote:Op maandag 15 april 2013 12:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rechts toch? Mooi lijstje trouwens![]()
Ik heb nog een medaille van vroeger toen ik Triatlon wedstrijden liep. 10e van 20 no fucks given.
Meespeelmedailles![]()
![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Vind ik ookquote:Op maandag 15 april 2013 12:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rechts toch? Mooi lijstje trouwens![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 12:34 schreef Ame_thyst het volgende:
We want you for this topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Staat er inquote:Op maandag 15 april 2013 13:18 schreef Flodder450 het volgende:
voeg mij maar even toe voor TF2 en hl2:dm!
![]()
Ik zie niets.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zijn jullie een dating site aan het maken voor spelletjes spelers, om spelers/nerds bij elkaar te brengen? dat je al die info verzameld?Fear is the grease of society.![]()
serieus ga gw2 spelen, have playerbase is vrouw. nu nog een player wordenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Weet jij hoe die cruise control werkt? Als ik op dat knopje druk gaat die alsnog steeds harder..quote:![]()
![]()
Neuh, maar ik gebruik het toch niet. Gewoon overal max rijden, flitspalen worden aangegeven met borden dus daar even remmen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weet jij hoe die cruise control werkt? Als ik op dat knopje druk gaat die alsnog steeds harder..
Succes met datquote:Op maandag 15 april 2013 13:37 schreef vogelkooi het volgende:
Kerbal space program spelen zonder time warps te gebruiken![]()
Zag net wat staan over een nieuwe techniek zodat je lenzen niet gestolen werdenquote:Op maandag 15 april 2013 13:42 schreef vogelkooi het volgende:
Ik accepteer nog wel de term Geek. Als fotografie geek.![]()
Heb het al. Gas geven tot de juiste snelheid, dan c indrukken en geen gas meer geven. Geef je gas of rem je moet je je cruise control opnieuw instellen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weet jij hoe die cruise control werkt? Als ik op dat knopje druk gaat die alsnog steeds harder..It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Net als in het echt dus.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Klap voor je kanus hebben?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kunnen nog wel worden gejat, maar niet meer gebruikt worden op een andere camera.quote:Op maandag 15 april 2013 13:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zag net wat staan over een nieuwe techniek zodat je lenzen niet gestolen werdenFear is the grease of society.![]()
Een bij heeft geen handen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bijdehandjes gegeten?Sorry tomquote:![]()
![]()
nee, Towns, ik noem het ook wel sim-minecraftquote:Op maandag 15 april 2013 13:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echte mannen spelen minecraft![]()
Ja ok iets met iris scanquote:Op maandag 15 april 2013 13:46 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Kunnen nog wel worden gejat, maar niet meer gebruikt worden op een andere camera.![]()
Mwoah, eigenlijk CK2 maar da's een beetje een thema geweest.quote:Op maandag 15 april 2013 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, Towns, ik noem het ook wel sim-minecraft![]()
Ik had ooit een meisje in de klas die iris heten, lekker ding was dat.Fear is the grease of society.![]()
Huh wow, ziet er geinig uit maar om te drinken moet je dan wel tyfushard zuigenquote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef MineraalWater het volgende:
Perfect glas voor aldie
[ afbeelding ]
Zou meer iets voor Loon zijn denk ik![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh wow, ziet er geinig uit maar om te drinken moet je dan wel tyfushard zuigen
Zou meer iets voor Loon zijn denk ik
Maarja kun je hier kopen
http://www.amazon.com/gp/(...)e=as2&tag=elian23-20![]()
http://www.amazon.com/gp/(...)ode=as2&tag=23501-20quote:Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef vogelkooi het volgende:
fakking pijn aan je ogen krijg je dan.
lekker sterke koffie![]()
Ja geen idee. Volgensmij valt amazon meestal wel meequote:Op maandag 15 april 2013 14:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ziet er goed uit maar shipping zal wel monsterlijk zijn![]()
Over miscomunicatie gesproken.quote:The 52-Hertz Whale is a unique whale that calls at a characteristic frequency of 52 Hz, a much higher frequency than the vocalizations of most whales. It appears to be the only individual with this call, and has been described as the world's loneliest whale.
http://en.wikipedia.org/wiki/52-Hertz_whale![]()
Bedankt!quote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja dit is ook wel een goeie subreddit
http://www.reddit.com/r/FoodHacks![]()
Over stilte gesproken''
http://en.wikipedia.org/wiki/4%E2%80%B233%E2%80%B3Fear is the grease of society.![]()
fotografen is wel leuk ja vogel, welke camera heb jij?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Instagram me dunktquote:Op maandag 15 april 2013 14:31 schreef MineraalWater het volgende:
Ja jong0ns david fotografiarizeerd ook he![]()
SWAGOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Zieke drop in dit stuk zeg http://tinyurl.com/c4r8pdmAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Engelse+drop+2.jpgquote:Op maandag 15 april 2013 15:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Zieke drop in dit stuk zeg http://tinyurl.com/c4r8pdm![]()
werkt goed die tinyurl, kut danny
aldie is meer van de https://www.google.nl/sea(...)X_xrUdSYF8aHOKzagegJ ?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Die zijn lekker jongequote:Op maandag 15 april 2013 15:11 schreef Ame_thyst het volgende:
werkt goed die tinyurl, kut danny
aldie is meer van de https://www.google.nl/sea(...)X_xrUdSYF8aHOKzagegJ ?
[ afbeelding ]![]()
Middag
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
D300 met vertical grip, en een 105mm 2.8 macro. ook een fisheye en een 35 mm.quote:Op maandag 15 april 2013 14:27 schreef Ame_thyst het volgende:
fotografen is wel leuk ja vogel, welke camera heb jij?Fear is the grease of society.![]()
1 tentamen niet gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mooi programma datquote:Op maandag 15 april 2013 15:20 schreef Ame_thyst het volgende:
zin om een mix te maken, *duikt in ableton*![]()
ja dacht dat 2 nummer wel aardig paste maar valt tegenquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 15:35 schreef TJV het volgende:
1 tentamen niet gehaald
[ afbeelding ]Principes, dat moet je gewoon 5.5 halen, of je nou leert of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik de Big Ben nabouwen op het stadsplein @ FOK!Craft? Heb even geen zin om aan m'n huis verder te gaan, zit er aan te denken daar een supermarkt van te maken. Lelijk ding
Hallonquote:
Nou, maak maar een compleet lijstje met alle games uit dat rijtje die je speelt en Plex kan je er in tiefenquote:Op maandag 15 april 2013 15:46 schreef shaderon het volgende:
hee waarom sta ik niet in die lijstjes bij l4d2 payday tf2 gmod rome total war en zulks![]()
Dat zijn die ik net heb gezegdquote:Op maandag 15 april 2013 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou, maak maar een compleet lijstje met alle games uit dat rijtje die je speelt en Plex kan je er in tiefen![]()
Nu moet je eens ophouden met doen alsof Plex ons gehandicapte 5e wiel is, AlDie. Jij vindt het ook niet leuk als ik het over jouw afkomst heb, vissenkut.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
downvotequote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Touche!quote:Op maandag 15 april 2013 16:06 schreef TJV het volgende:
Nu moet je eens ophouden met doen alsof Plex ons gehandicapte 5e wiel is, AlDie. Jij vindt het ook niet leuk als ik het over jouw afkomst heb, vissenkut.Fear is the grease of society.![]()
Hey, gehandicapt heb ik niet gezegd. Limburgs is de term die je zoekt, al is de verwarring begrijpelijk.quote:Op maandag 15 april 2013 16:06 schreef TJV het volgende:
Nu moet je eens ophouden met doen alsof Plex ons gehandicapte 5e wiel is, AlDie. Jij vindt het ook niet leuk als ik het over jouw afkomst heb, vissenkut.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh wow, ziet er geinig uit maar om te drinken moet je dan wel tyfushard zuigen
Zou meer iets voor Loon zijn denk ik![]()
![]()
Loon, Plex en ik willen een trio, doe je mee?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
bwehe hehe hihi haha hoho 9.3 voor vermogensrechtIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nee, voor mij alleen polderjongens.quote:Op maandag 15 april 2013 16:44 schreef TJV het volgende:
Loon, Plex en ik willen een trio, doe je mee?![]()
Jammer. Ik wist niet eens dat je van lolly's hield.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Alleen zulke lolliesquote:Op maandag 15 april 2013 16:47 schreef TJV het volgende:
Jammer. Ik wist niet eens dat je van lolly's hield.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhm. ... h-h-hoi?quote:Op maandag 15 april 2013 16:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, voor mij alleen polderjongens.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 16:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Doet Plex een keertje iets goeds, is het weer niet goed.![]()
![]()
.
[ Bericht 97% gewijzigd door SosuaCafe op 15-04-2013 21:23:56 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ja maar team dat de draak dan molt (meeste effort) kan dan makkelijk worden doodgemaakt zodra ze weer uit de end komen. Ook zonde. En volgens mij lag hun spawn ook buiten het speel gebied dus dan kon je sowieso the end nooit uit.![]()
WEL GODVERDOMMEIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 18:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WTF
WTF
HAD 32 DIAMOND IN MIJN INV IS FUCKING WEG
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al uitgevonden.. Alleen ik ben echt ongelooflijk slecht.. Ik reed op een gegeven moment een rotonde op zonder te sturen, dus ik crashte behoorlijk.. En als ik dat al niet op tijd zie, dan zie ik dat bord al helemaal nietquote:Op maandag 15 april 2013 13:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Neuh, maar ik gebruik het toch niet. Gewoon overal max rijden, flitspalen worden aangegeven met borden dus daar even remmen.![]()
![]()
Ik kan dus niet multitasken, stel ik wil even op dat scherm kijken hoelang ik nog moet rijden en wanneer ik moet rusten. Dan kijk ik weer niet in mijn spiegels en dan houd ik de vrachtwagen niet recht en komt er een auto langs rijden.. Auto kapot.![]()
![]()
quote:Het water Almere was een meer of binnenzee grofweg waar heden het IJsselmeer in Nederland ligt. Het wordt genoemd in een heiligenleven over de Angelsaksische bisschop Bonifatius.[1] Deze voer in 753 over het Aelmere (waarbij ael mogelijk een ander woord is voor paling[2]). Vermoedelijk was het water in het Almere in deze periode zoet tot zwak brak. De Utrechtse kerk bezat visrechten in het Almere.[3] De naam van de stad Almere is van de naam van dit meer afgeleid.![]()
Ga jij je huisje nou maar bouwen he, Tom zn grachtenpand is allang klaarquote:Op maandag 15 april 2013 18:21 schreef d4v1d het volgende:
Ik kan dus niet multitasken, stel ik wil even op dat scherm kijken hoelang ik nog moet rijden en wanneer ik moet rusten. Dan kijk ik weer niet in mijn spiegels en dan houd ik de vrachtwagen niet recht en komt er een auto langs rijden.. Auto kapot.![]()
Was je weg?quote:
Ohja. XDquote:Op maandag 15 april 2013 19:20 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ga jij je huisje nou maar bouwen he, Tom zn grachtenpand is allang klaar![]()
Ga eens weg, grapjurk.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is het verschil tussen een vrachtwagen lading bowlingballen en een vrachtwagenlading dode babys?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 20:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een vrachtwagen lading bowlingballen en een vrachtwagenlading dode babys?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
quote:Op maandag 15 april 2013 20:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een vrachtwagen lading bowlingballen en een vrachtwagenlading dode babys?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Waarom moeten die baby's perse al dood zijn?
)
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 21:19:22 ]![]()
Doorgaans zijn babies nogal fragiel. Ze stapelen en vervoeren in een vrachtwagen zal de overlevingskans nou niet echt vergrotenquote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef d4v1d het volgende:
[..](Waarom moeten die baby's perse al dood zijn?
)
![]()
![]()
te vergelijken met krabvissers, hun lading gaat ook soms dood onderwegquote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Doorgaans zijn babies nogal fragiel. Ze stapelen en vervoeren in een vrachtwagen zal de overlevingskans nou niet echt vergroten![]()
Nou nee, een krab heeft een schild, die zijn een stuk taaier dan baby'squote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
te vergelijken met krabvissers, hun lading gaat ook soms dood onderwegMaar vooruit, een beetje vergelijkbaar.
![]()
quote:
![]()
Begin van de 4e Hungergames map, alles custom aangelegd.
Koepel op jungle biome en je perfecte HG map is klaar. Al die custom shit is niets. Moet lekker de grotten in kunnen en je kans afwachten/grijpen![]()
![]()
Mja dat is ook een variant er van, 5 minuten grace period en snel alle recourses etc verzamelen (food, iron, wood etc). Dit is gewoon gear looten etc en gaan met die banaanquote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef Timwonnacott het volgende:
Koepel op jungle biome en je perfecte HG map is klaar. Al die custom shit is niets. Moet lekker de grotten in kunnen en je kans afwachten/grijpenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb een soort van 2de poging tot custom terrain gedaan, die eerste vond remy niks (met die bergen..) Kan ik die naar je sturen? Kan je altijd nog zien of je die gebruikt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:13 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Begin van de 4e Hungergames map, alles custom aangelegd.![]()
Surequote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een soort van 2de poging tot custom terrain gedaan, die eerste vond remy niks (met die bergen..) Kan ik die naar je sturen? Kan je altijd nog zien of je die gebruikt.
Of post een paar pics hier dan
Team Americaquote:
We weten nog niet of het een amerikaan is he, mss wel een terroristquote:Maar zal wel niet. beetje slappe poging dan na 9/11.
![]()
Beetje amateuristisch dan ja, 2 bommen niet afgegaan.quote:Op maandag 15 april 2013 22:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
We weten nog niet of het een amerikaan is he, mss wel een terroristMaar zal wel niet. beetje slappe poging dan na 9/11.
Oh en toen zette ik het nieuws aan
Ziet er an sich niet slecht uit, alleen met die bergen gaan mensen campen, en zodra ze een bow en veel arrows hebben is het gedaan
Even overleggen met remy thoOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik dacht dat je dit bedoelde:quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Zal ik die wat lager maken?quote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef plopkweker het volgende:
Ziet er an sich niet slecht uit, alleen met die bergen gaan mensen campen, en zodra ze een bow en veel arrows hebben is het gedaan
(Kan je ook achteraf met WE op de server doen..)
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 22:47:09 ]![]()
ja ;Pquote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Naja, bij 9/11 is ook 1/4 vliegtuigen neergestort tochquote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Beetje amateuristisch dan ja, 2 bommen niet afgegaan.![]()
![]()
Kan je niet gewoon bows uitzetten per arena, want het is wel een vette map, geef toe.. bergen lager maken wordt die niet beter op..quote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef plopkweker het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 22:49:21 ]![]()
Kan volgens mij niet nee, maar ik overleg het even met remyquote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon bows uitzetten per arena, want het is wel een vette map, geef toe.. bergen lager maken wordt die niet beter op..
ja die fotos van gewonde mensen ook manquote:
opgezet door de vs ditChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
wel raar bij perfconf. zeggen ze dat er een 3e incindent was, ergens anders lees ik dat dit gewoon een brand was in een bibliotheekAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
kan me voorstellen dat het allemaal nog een beetje vaag is gezien het als het ware nog "gaande" is, vandaar de persconferentie atm neem ik aanChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
ben benieuwd of dit haatbaarden zijn of weer zo'n gekkieChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Huidige bericht (onzeker nog) is dat een saudi is, die zou ook gewond zijn en ligt onder bewaking in ziekenhuis.quote:Op maandag 15 april 2013 22:59 schreef Curlbrah het volgende:
ben benieuwd of dit haatbaarden zijn of weer zo'n gekkie![]()
kijk dat inzokmen dan, dat is overduidelijk in scene gezet, zoiets zie je alleen in een WAARGEBEURDE filmquote:Op maandag 15 april 2013 22:54 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ja die fotos van gewonde mensen ook man
opgezet door de vs dit![]()
moet zeggen dat 't allemaal maar vaag is.. waarom zouden ze nu nog de VS aanvallen terwijl ze net uit het midden-oosten willen gaan?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ehm server down?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
ziet dr mooi uit remyquote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hoeft toch ook geen aanval te zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Curlbrah het volgende:
moet zeggen dat 't allemaal maar vaag is.. waarom zouden ze nu nog de VS aanvallen terwijl ze net uit het midden-oosten willen gaan?Beetje laffe aanval dan ook wel. Gok dat het gewoon een maffe amerikaan is hoor.
![]()
Je zegt net zelf dat het waarschijnlijk een saudi is.quote:Op maandag 15 april 2013 23:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoeft toch ook geen aanval te zijn.Beetje laffe aanval dan ook wel. Gok dat het gewoon een maffe amerikaan is hoor.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja, maar de een zegt ook 2 doden de andere al 12. Allemaal maar afwachten. Kan ook gewoon een saudi zijn die er al jaren woont tochquote:Op maandag 15 april 2013 23:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat het waarschijnlijk een saudi is.![]()
![]()
Flink cashen op die beelden johquote:Op maandag 15 april 2013 23:14 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.boston.com/vid(...)&bctid=2303076923001
wat een cameraman zeg, er gelijk op af gaan.![]()
Morgen ochtend maar even checken wat er allemaal gebeurd is, nu maar pitten.![]()
das toch anderssquote:Op maandag 15 april 2013 23:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Dan gaan ze campen met een bow op die berg"![]()
![]()
tering, zie net een foto van een gewonde van boston
alles wat onder zn knie zit, is enkel nog maar een stuk bot met hier en daar vlees :l![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
zei er iemand mega vette hungergames map?
Hallon![]()
.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
![]()
_!!
Een klasgenoot van een vriend van mij heeft z'n arm gekneusd nadat hij was geragequit op LoL en op z'n bureau had geslagen![]()
![]()
inb4 mense om boston janken doordat ze er een emotionele band mee hebben gekregen na assassins creed 3.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Half jaar geleden speelde ik LoL met een IRL vriend die heel slecht ging. Na zijn zevende death hoorde ik "BOEM".quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:24 schreef MineraalWater het volgende:
_!!
Een klasgenoot van een vriend van mij heeft z'n arm gekneusd nadat hij was geragequit op LoL en op z'n bureau had geslagen
"Sloeg je net met volle kracht op het toetsenbord?"
"Nee, met mijn hoofd."Had een paar dagen lang de afdruk van toetsen in zijn voorhoofd zitten
![]()
Shaderon Shaderon Shaderon Shaderon
Bescherm jij redelijke claims? Heb een middelgroot gebied nodig, niet overdreven maar een paar honderd blocks. Zal het zo even painten, is dat dan veilig? Geen zin om een dorpje te bouwen en te ontdekken dat Flodder er ineens een kerk in plempt op veertig blocks afstand.![]()
Ja wtf man, Ik kan ook wel soms ragen als er iets gebeurd wat nooit kan maar dan sla ik niet op het toetsenbord (althans niet meer op deze ghegiheih)quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Half jaar geleden speelde ik LoL met een IRL vriend die heel slecht ging. Na zijn zevende death hoorde ik "BOEM".
"Sloeg je net met volle kracht op het toetsenbord?"
"Nee, met mijn hoofd."Had een paar dagen lang de afdruk van toetsen in zijn voorhoofd zitten
![]()
![]()
Rood is minimum, oranje heb ik het liefst en geel is optioneel om het eiland qua sfeer te houden.
Deze is puur voor schaal.![]()
Voor wat? HG?quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is minimum, oranje heb ik het liefst en geel is optioneel om het eiland qua sfeer te houden.
[ afbeelding ]
Deze is puur voor schaal.![]()
ajajajjaquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Neuhj, gewoon survival. Wie doet er nou HG______!
![]()
Snap ook niet dat je gamed als je je er zo druk om kunt maken. Bij veel multiplayergames heb je gewoon 40%-60% kans om te winnen, dan is het vrij normaal als je verliest en zul je statistisch gezien ook een paar keer dik ingemaakt worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja wtf man, Ik kan ook wel soms ragen als er iets gebeurd wat nooit kan maar dan sla ik niet op het toetsenbord (althans niet meer op deze ghegiheih)
Hoort er gewoon bij, maak het potje af en doe even iets anders ofzo.![]()
Lijkt wel de omlijning van een vulvaquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is puur voor schaal.Fear is the grease of society.![]()
Nou je het zegt, wel een klein beetje jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:26 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Lijkt wel de omlijning van een vulva![]()
Ja ok maar stel jij zit 20 minuten iets te doen en je denkt dat je gaat winnen en dan op het laatste heeft iemand anders net 1 punt meer dan rage je wel effequote:Op dinsdag 16 april 2013 09:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je gamed als je je er zo druk om kunt maken. Bij veel multiplayergames heb je gewoon 40%-60% kans om te winnen, dan is het vrij normaal als je verliest en zul je statistisch gezien ook een paar keer dik ingemaakt worden.
Hoort er gewoon bij, maak het potje af en doe even iets anders ofzo.![]()
![]()
STERF psoriasis reclame!!http://www.syfy.com/tinman/oz/
nou vogel nog ff en deze neemt je werk overhttp://nos.nl/artikel/496093-robot-maakt-geneesmiddelen.html
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Te programeren om ook sandwiches te maken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:41 schreef Ame_thyst het volgende:
nou vogel nog ff en deze neemt je werk overhttp://nos.nl/artikel/496093-robot-maakt-geneesmiddelen.html
Fear is the grease of society.![]()
Een heugelijke dagquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, dan bestaat de SC precies een jaar.Fear is the grease of society.![]()
Zou wel leuk zijn als we die dag allemaal een post uit ons bestaan zullen highlighten. Om terug te kijken op enerverende en roerige tijden.Fear is the grease of society.![]()
Tijd geleden dat jij hem had relmof, ga je gang.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: