Weet niet hoe je knieën nu voelen maar aan je reactie van zwemmen en lopen te zien vanmorgen niet best. Of het dan slim is om dan voor 2km het wellicht te verergeren...? Maarja vorige week liep je er ook 5 dus misschien wil het wel. Maar dan loop je dus op de nieuwe schoenen toch?quote:Op maandag 15 april 2013 17:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heb 2 weken rustig aan gedaan. Maar liep vorige week nog wel een 5k wedstrijd.
Ik liep 3x in de week (al anderhalf jaar, waarvan 1x p/w loopgroep), deed 10k wedstrijden.
SPOILER: bronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en:
Rotterdam Marathon in 10 tweets
[ Bericht 18% gewijzigd door streamnl op 15-04-2013 18:23:19 ]
DIt inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 15:03 schreef GotC het volgende:
Finishen in het Olympisch Stadion daarentegen...![]()
Klopt, misschien ben ik te optimistisch. Misschien beter om idd 3x5 te doen. Maar als het - wat ik hoop & toch wel verwacht - geen overbelastingblessure is, dan moet het vanzelf wel weer mogelijk worden om km's te maken na 2 weekjes rustig aan doen.quote:Op maandag 15 april 2013 18:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet niet hoe je knieën nu voelen maar aan je reactie van zwemmen en lopen te zien vanmorgen niet best. Of het dan slim is om dan voor 2km het wellicht te verergeren...? Maarja vorige week liep je er ook 5 dus misschien wil het wel. Maar dan loop je dus op de nieuwe schoenen toch?
Ja nou je voelt het zelf het beste natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Klopt, misschien ben ik te optimistisch. Misschien beter om idd 3x5 te doen. Maar als het - wat ik hoop & toch wel verwacht - geen overbelastingblessure is, dan moet het vanzelf wel weer mogelijk worden om km's te maken na 2 weekjes rustig aan doen.
Maar er zijn zat mensen die hier meer ervaring mee hebben dan ik
En nu stop ik met ego-posts mensen...
Lange mouwen?quote:Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef Beau87 het volgende:
Zou ik zo in tshiry gaan lopen of mijn jasje er nog overdoen? Ik twijfel.
kort - kort! zonder twijfel!quote:Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef Beau87 het volgende:
Zou ik zo in tshiry gaan lopen of mijn jasje er nog overdoen? Ik twijfel.
Ja maar als je twijfelt over jas dan kun je misschien beter shirt met lange mouwen doen zodat je ze evt kan opstropen.quote:Op maandag 15 april 2013 18:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lange mouwenHet is nergens in Nederland onder de 12 graden!
Ook goedenavondquote:Op maandag 15 april 2013 18:53 schreef slacker_nl het volgende:
@quoi zwemmen, fietsen, roeien, crosstrainer. Go.
En de rest, trek wat aan en ga lopen. Is het te warm, dan weet je het voor een volgende keer. Is het koud, idem dito.
quote:Op maandag 15 april 2013 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Zou een Evy beginlesje geen optie zijn Quoi? Dat is waarschijnlijk ook wel 2km in totaal, maar niet helemaal aan één stuk. Dan is het net allemaal wat rustiger. Niet leuk, wel minder belastend?
Oeh, Leeds, daar ben ik het eerste weekend van juni.quote:Op maandag 15 april 2013 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
Verder wel de Leeds HM van 12 mei definitief nu afgezegd. Wil goed trainen, goed finishen en dat mag de laatste weken gewoon niet, dus dan maar een HM in juni of later
En...?quote:Op maandag 15 april 2013 17:06 schreef Twinky het volgende:
Woei ik ga straks naar een hardloopmeneer: http://www.hersteldebalans.nl/
volgens mij echt perfect voor een kreupele zoals ik: hij is fysio, gaat over het hele lijf en geeft ook nog eens hardloopclinics en runningtherapie.
Maar ik vind het best spannendik moet al met hardloopspullen aan komen voor een loopanalyse!
Hier zou ik wat aan kunnen hebben, maar wat zou voor mij het beste kunnen werken? M'n voeten worden altijd best warm, dus blarenpleisters blijven vaak niet zitten (met alle gevolgen van dien)quote:1. Besteed aandacht aan je voeten, want zij hebben de ondankbare taak je 42 kilometer lang te moeten torsen. Knip je nagels en bescherm tere plekken met blarenpleisters, goede tape, talkpoeder, vaseline of voetencrème.
Gajedoentijdomtemeeten?quote:Op maandag 15 april 2013 19:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oeh, Leeds, daar ben ik het eerste weekend van juni.
Waar zit het?quote:Op maandag 15 april 2013 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Iets anders he. Ik heb dus (weer) flinke blaren na de 10km van zondag. Verschillende sokken al geprobeerd, maar het haalt niks uit. Gedoe! Ik denk dat de stiksels van m'n schoenen toch niet helemaal lief zijn voor m'n voetjes. Het is altijd op dezelfde plek, die blaar, en op beide voeten.
Ik zie het niet zitten om hiervoor andere schoenen aan te gaan schaffen, ik heb de schoenen nog maar net, en verder zijn ze prima.
Maar nu komt de nieuwsbrief van RunnersWorld net binnen, en daarin staat het volgende:
[..]
Hier zou ik wat aan kunnen hebben, maar wat zou voor mij het beste kunnen werken? M'n voeten worden altijd best warm, dus blarenpleisters blijven vaak niet zitten (met alle gevolgen van dien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |