Hoe 90s!quote:Op maandag 15 april 2013 16:30 schreef Quoi het volgende:
Nee niet helemaal roze & niet te vroeg juichen, dit zijn ze:
[ afbeelding ]
Die jij post Jero_nimo zijn móóóí!
Oh ik hou wel van de combi grijs met welke kleur dan ookquote:Op maandag 15 april 2013 16:30 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, daar zit bijna geen roze in nee, zijn weer meer een beetje van die neutrale kleuren erbij, wat moblo zegt. Op zich best nette schoenen vind ik.quote:Op maandag 15 april 2013 16:30 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klinkt flauw, maar is 2 k niet weer net te veel?quote:Op maandag 15 april 2013 16:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
That's for sure. Morgen nog geen loopgroep voor mij. Wél eventjes weer 2k proberen...
Hiermee zien ze jou tenmiste als eerste en niet een paar knal roze schoenen met later de gedachte, wat liep daar boven op die schoenen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:30 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien heb je gelijkquote:Op maandag 15 april 2013 16:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
klinkt flauw, maar is 2 k niet weer net te veel?
ik heb niet genoeg van je klachten mee gekregen om een oordeel te vellen, maar wellicht is het een optie om deze week nog 2 dagen 3 x 5 minuten te doen zonder dat het pijn doet. doet het in dat stuk toch pijn, dan is er echt wel iets mis.
begin gewoon rustig aan, je loopt kans wat kapot te lopen als je nu bewust de grenzen opzoekt.quote:Op maandag 15 april 2013 16:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijkIk ga kijken hoe het voelt morgen
Nee, de vrouwen zijn een half uurtje ofzo eerder begonnen. De mannen lopen een stuk erachter nog.quote:Op maandag 15 april 2013 17:02 schreef streamnl het volgende:
Oke, ik ben net thuis en kan nu pas de marathon volgen.
(thanks fot the link)
Maar is dit een marathon voor alleen vrouwen?
Ik zie ze nuquote:Op maandag 15 april 2013 17:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee, de vrouwen zijn een half uurtje ofzo eerder begonnen. De mannen lopen een stuk erachter nog.
quote:Op maandag 15 april 2013 16:59 schreef YUR het volgende:
Toch wel cool, een marathon die niet vooraf is bepaald dmv pacers
Hoelang lig je er nou uit, en wat liep je er voor?quote:Op maandag 15 april 2013 16:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
That's for sure. Morgen nog geen loopgroep voor mij. Wél eventjes weer 2k proberen...
Deze HM ga ik eind mei lopen:quote:Op maandag 15 april 2013 17:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En flink heuvel af gaat!
Schakel net op tijd in, was het weer bijna vergeten.
Felix aan de leiding bij de vrouwen, die is wel goed op een hoop afstanden.
Probeer daar maar eens een negatieve split te lopenquote:Op maandag 15 april 2013 17:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Deze HM ga ik eind mei lopen:
[ afbeelding ]
Heb 2 weken rustig aan gedaan. Maar liep vorige week nog wel een 5k wedstrijd.quote:Op maandag 15 april 2013 17:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoelang lig je er nou uit, en wat liep je er voor?
Dat model heeft m'n moeder ook, maar dan GEEL met een beetje roze. Deze: http://www.triathlonacces(...)nk-black-t291q-1234/quote:Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Asics gel nimbus 14, itt mooie felle roze dat je tegenwoordig ziet zijn ze......zachtroze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |