SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs
[ Bericht 0% gewijzigd door Arquero op 15-04-2013 20:13:10 ]![]()
Thanks YUR, in m'n over-enthousiasme destijds helemaal niet meer op gelet. PM verstuurd.![]()
Hebben jullie trouwens ook dat je ongeacht het weer gewoon zin hebt om te lopen of is dat alleen in de beginnersfase?![]()
Kan het me van het voetballen en wielrennen niet meer heugen dat ik dacht "Hé regen en tegenwind, laat ik lekker naar de training gaan" in ieder geval.![]()
Over het fok endomondo team gesproken; ik zie zojuist dat ik nummer 4 op het leaderbord ben (zolang het duurt)![]()
Weliswaar zegt dat natuurlijk helemaal niks, maar als je me 4 maanden geleden had verteld dat ik in een week tijd 34km zou hardlopen dan had ik je keihard uitgelachen.
Trainen voor een halve marathon begint toch wel langzaam te kriebelen...The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Op naar Runnersworld Den Haag..... hoppa, ik houd van probleemoplossend bezig zijn![]()
Mocht het nu echt niet gaan werken, dan ga ik wel om de dag zwemmen ofzo, maar eerst één en ander uitsluiten. Beide knieen pijnlijk kan zomaar aan de schoentjes liggen.
Ik realiseerde me gisteren ook dat ik niet zomaar hardloop, maar dat ik een hardloper ben. Ik ga dit dus serieus nemen en weer hartstikke goed terugkomen![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Quoi het volgende:
Ik realiseerde me gisteren ook dat ik niet hardloop, maar dat ik een hardloper ben. Ik ga dit dus serieus nemen en weer hartstikke goed terugkomen![]()
![]()
Zit zo m'n runs te bekijken, en ik tijdens hardlopen loop ik met 80 spm (per voet, dus 160 bpm in totaal).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leuk om te zien dat iedereen zo meeleeft met de marathon mannen van gisterZeker ook leuk om een groot aantal 'nieuwe' gezichten hier te zien. Mocht het ook bij jou zijn gaan kriebelen, wil je ook een keer een marathon lopen, dan is er begin juli een leuk evenement in Rotterdam.
Dat is de ekiden, waarin je in een team van 6 personen een marathon in estafette loopt, dus loop je zelf net 5 km of 10 km, dan kan je meedoen met het Fok! team op de ekiden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
Leuk om te zien dat iedereen zo meeleeft met de marathon mannen van gisterZeker ook leuk om een groot aantal 'nieuwe' gezichten hier te zien. Mocht het ook bij jou zijn gaan kriebelen, wil je ook een keer een marathon lopen, dan is er begin juli een leuk evenement in Rotterdam.
Dat is de ekiden, waarin je in een team van 6 personen een marathon in estafette loopt, dus loop je zelf net 5 km of 10 km, dan kan je meedoen met het Fok! team op de ekidenJe bent wel goed in promoten hoor
![]()
![]()
Tja, als er veel nieuwe mensen hier rondhangen en ze kennen de ekiden niet, hoe moeten ze dan weten dat het bestaatquote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Je bent wel goed in promoten hoor
Dus ik kan jou ook op de lijst zetten?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Haha, als er eventueel nog 1 iemand nodig zou zijn om een team op te vullen zou ik het willen overwegen, maar Rotterdam is zo'n pleuriseind vanaf hierquote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, als er veel nieuwe mensen hier rondhangen en ze kennen de ekiden niet, hoe moeten ze dan weten dat het bestaatDus ik kan jou ook op de lijst zetten?
Je was laatst ook al bezig met iets promoten
Dat als je nu zou beginnen met trainen je dat wel zou kunnen lopen, maar ik weet niet meer precies wat.
![]()
Dat klinkt best leuk, en ik kende het inderdaad niet. Nog mensen nodig dan?quote:Op maandag 15 april 2013 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
Dat is de ekiden, waarin je in een team van 6 personen een marathon in estafette loopt, dus loop je zelf net 5 km of 10 km, dan kan je meedoen met het Fok! team op de ekiden
Get stoned![]()
Ohja, de ekiden! Als het goed is haf ik mee reeds opgegeven
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Goed om te weten, zet je op de ovb lijstquote:Op maandag 15 april 2013 11:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, als er eventueel nog 1 iemand nodig zou zijn om een team op te vullen zou ik het willen overwegen, maar Rotterdam is zo'n pleuriseind vanaf hierJe was laatst ook al bezig met iets promoten
Dat als je nu zou beginnen met trainen je dat wel zou kunnen lopen, maar ik weet niet meer precies wat.
Maar in tegenstelling tot de meeste wedstrijden is dit een langer evenement, omdat je dus met elkaar 3-4 uur over de wedstrijd doet en er is ook de mogelijkheid om te BBQ-en na afloop. Dus het zou het reizen waard kunnen zijn hoor
Ja, klopt dus als je nu nog in de eerste paar weken van Evy bezig bent, dan kan je het mooi zien als eerste wedstrijdJa, hoe meer fok! teams hoe beter, vorig jaar hebben we met 1 team mee gedaan en dat was een groot succes wat mij betreftquote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef Hinder het volgende:
[..]
Dat klinkt best leuk, en ik kende het inderdaad niet. Nog mensen nodig dan?Dus op naar de 2 of 3 teams dit jaar, dat moet wel lukken als je ziet hoeveel mensen hier mee posten
Het staat ook trouwens in de OP, bij wie loopt er waar en wanneer.
Zo net even alles gelezen. Ongelooflijk dat mensen zoveel doorzettingsvermogen hebben om door te gaan ook al gaat het eigenlijk niet meer. Echt petje af!!!
Hier extra rustdag, voel me niet helemaal top en heb een rare pijn aan mijn linker grote teen, of onderkant voet bij die teen (weet eigenlijk niet eens precies waar het zit) en lopen is pijnlijk. Niet eens opgelopen bij het hardlopen maar gewoon toen ik opstond van de bank. Belachelijk!!! Baal wel omdat het zaterdag zo lekker ging en zou het liefst gewoon doorgaan, maar dit is geen spierpijn dus dan zou ik verder van huis zijn. Hopelijk morgen beter. Moet vanaf vrijdag weer werken, vakantie voorbij en had voor die tijd nog wel een aantal keer een poging willen doen om weer dat half uur aan één stuk te rennen. Maar goed, volgende week is er ook nog een week mocht het deze week niet gaan. Stapje terug en weer een stapje vooruit zeggen ze toch altijd?:-)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Waar gaan we naar toe?quote:Op maandag 15 april 2013 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nog niemand die met me meegaat in september 2014?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wie kan ik opschrijven voor September 2014?Ik denk steeds meer dat ik dit 'gewoon' wil gaan doen. Niet voor een toptijd, maar uitlopen, en genieten.
Ja doei.![]()
Ik ..... ga kijken wat ik voor je kan doen
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Er staat hier nog niets op de agenda op 6 juli, dus ik doe graag mee!quote:Op maandag 15 april 2013 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, hoe meer fok! teams hoe beter, vorig jaar hebben we met 1 team mee gedaan en dat was een groot succes wat mij betreftDus op naar de 2 of 3 teams dit jaar, dat moet wel lukken als je ziet hoeveel mensen hier mee posten
Het staat ook trouwens in de OP, bij wie loopt er waar en wanneer.
Dus Arquero, mag ik erbij in de OP?
06 Juli 2013 - Ekiden Rotterdam
de volgende enthousiastelingen melden zich:
HinderGet stoned![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 12:13 schreef Hinder het volgende:
[..]
Er staat hier nog niets op de agenda op 6 juli, dus ik doe graag mee!
Dus Arquero, mag ik erbij in de OP?
06 Juli 2013 - Ekiden Rotterdam
de volgende enthousiastelingen melden zich:
HinderGoed bezig!
En als we YUR en hatsaflats weten over te halen, dan zitten we al op 2 teams![]()
Dan moet 3 teams toch ook wel haalbaar zijn! En als je het gevoel hebt dat je te langzaam bent? Dat ben je niet, want we hebben geen streeftijd en de enige doelen die we hebben zijn: Geniet van het lopen en loop hem uit
Vandaag een rustdagje, morgen weer een loopje volgens mijn schema.
Woensdag start de loopgroep voor de DtD. Het kriebelt al weer flink bij me![]()
![]()
Ja, uiteraard! Denk dat 't flink wat gezelligheid met zich meebrengt, het lopen met zo'n team. Heb nog niet eerder in een team gelopen, dus ben erg benieuwd.quote:Op maandag 15 april 2013 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Goed bezig!
En als we YUR en hatsaflats weten over te halen, dan zitten we al op 2 teams![]()
Dan moet 3 teams toch ook wel haalbaar zijn! En als je het gevoel hebt dat je te langzaam bent? Dat ben je niet, want we hebben geen streeftijd en de enige doelen die we hebben zijn: Geniet van het lopen en loop hem uit
Get stoned![]()
Ik heb m met potlood in mn agenda getypt...quote:Op maandag 15 april 2013 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nog niemand die met me meegaat in september 2014?
F means you're fucked![]()
Het lijkt mij ook wel erg leuk om aan mee te doen! Ik zal het er hier even over hebben, of het kanquote:Op maandag 15 april 2013 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Goed bezig!
Dan moet 3 teams toch ook wel haalbaar zijn! En als je het gevoel hebt dat je te langzaam bent? Dat ben je niet, want we hebben geen streeftijd en de enige doelen die we hebben zijn: Geniet van het lopen en loop hem uit. Meteen een goede mogelijkheid om wat mensen van hier te leren kennen! Is erg gezellig!
Zet mij maar even ovb dan!
Ik heb trouwens een eigen chip, dus scheelt weer ¤2,- voor het team![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: