Ik loop alleen de tuin in dan op mijn blote voetenquote:Op maandag 15 april 2013 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker doen krijg je eelt onder je voeten heb je er minder last van. Ik ren gewoon over ja weet ik het van die blokken als weg dekt die half ruwe
Ik douche bijna nooit voordat ik ga slapen.quote:Op maandag 15 april 2013 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet het dan ook doen voordat je gaat slapen he.Of ff lekker je bed opwarmen met een föhn in de winter.
Ik standaard in de ochtend ja. Ik ga ook nooit in bad trouwensquote:Op maandag 15 april 2013 01:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik douche bijna nooit voordat ik ga slapen.
Je moet op blote voeten ook heel anders lopen. Dan rol je je voet niet, maar loop je op je voorvoeten. Is niet te vergelijken met hardlopen op schoenen en een totaal andere techniek.quote:
Als je gaat fappen met die sokken kun je beter voor wit gaan maar alleen als je ze direct in de wasmand gooit.. als je ze een paar dagen laat liggen wordt het geel.. Dan valt het weer meer op dan het grijze van de zwarte fapsok.quote:
haha watquote:Op maandag 15 april 2013 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet het dan ook doen voordat je gaat slapen he.Of ff lekker je bed opwarmen met een föhn in de winter.
Ik draag al jaren geen witte sokken meer.quote:Op maandag 15 april 2013 01:36 schreef Doublepain het volgende:
Wat voor sokken hebben jullie liever, wit of zwart?
Huh?quote:Op maandag 15 april 2013 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je gaat fappen met die sokken kun je beter voor wit gaan maar alleen als je ze direct in de wasmand gooit.. als je ze een paar dagen laat liggen wordt het geel.. Dan valt het weer meer op dan het grijze van de zwarte fapsok.
ervaring?quote:Op maandag 15 april 2013 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je gaat fappen met die sokken kun je beter voor wit gaan maar alleen als je ze direct in de wasmand gooit.. als je ze een paar dagen laat liggen wordt het geel.. Dan valt het weer meer op dan het grijze van de zwarte fapsok.
Kouquote:Op maandag 15 april 2013 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha wat
In de winter moet je 30/60 minuten voor je gaat slapen je raam openlaten. Dan je ijskoude bed induiken
Heerlijk gevoel
Ik sport 's avonds vaak dus dan douche ik nog een keer.quote:Op maandag 15 april 2013 01:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik douche bijna nooit voordat ik ga slapen.
Ik raak dan in paniek,quote:Op maandag 15 april 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan verstijf ik helemaal.
Ik ook nooit. Alleen toen ik blowde wel regelmatig. Stoned in bad, eigenlijk het enige waarvoor ik ooit nog wel weer een joint wil opstekenquote:Op maandag 15 april 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik standaard in de ochtend ja. Ik ga ook nooit in bad trouwens
Serieus, wie fapt er in z'n sok? Dat vind ik zo kk ranzig man.quote:Op maandag 15 april 2013 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, die warmte in je bed is heerlijk man. In dure hotels kun je zelfs een Chinees inhuren om je bed op te warmen voordat je er zelf inkruipt.quote:Op maandag 15 april 2013 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha wat
In de winter moet je 30/60 minuten voor je gaat slapen je raam openlaten. Dan je ijskoude bed induiken
Heerlijk gevoel
Terwijl we best een aardig bad hebben. Maar ik hou dat niet zo lang vol alleen maar daar zitten. Vroeger nam ik nog wel eens Donald Duckies mee, maar die waren aan het eind altijd kletsnat en doorweektquote:Op maandag 15 april 2013 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook nooit. Alleen toen ik blowde wel regelmatig. Stoned in bad, eigenlijk het enige waarvoor ik ooit nog wel weer een joint wil opsteken
Oh en dit geloof je wel meteenquote:Op maandag 15 april 2013 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, wie fapt er in z'n sok? Dat vind ik zo kk ranzig man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |