Ik begin een beetje door te krijgen waarom je ouders jou op zolder hebben weggestopt.quote:Op maandag 15 april 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was jong. Dan kon ik beter persen ofzo.
Oorlog?quote:Op maandag 15 april 2013 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin een beetje door te krijgen waarom je ouders jou op zolder hebben weggestopt.
Nakend door je huis lopen is wel lekker ja. Dat doe ik ook wel eens, maar het is niet zo dat ik me er beter bij voel dan wanneer ik kleren aanheb ofzo. Het hangt heel erg van de setting en m'n humeur af.quote:Op maandag 15 april 2013 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja dan nietkomt omadt die andere mensen nou schijtlollig doen daardoor denk jij dat ik een grap maak. Maar dat is echt relaxt. Ik zit ook regelmatig naakt te computeren hoor en als mijn ouders weg zijn loop ik gewoon naakt door het huis.
Dat krijg je pas vrij laat door dan.quote:Op maandag 15 april 2013 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin een beetje door te krijgen waarom je ouders jou op zolder hebben weggestopt.
Nee, blote voetenquote:Op maandag 15 april 2013 01:31 schreef Caland het volgende:
Maar het is toch ook gewoon lekker om na het douchen schone sokken aan te trekken.
Paar jaar terug mijn hand gebroken, moest ik alles met links doenquote:Op maandag 15 april 2013 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
Lastige is die nieuwe muis, die GGMM ook heeft, is echt voor rechter handen gemaakt.. dus als je dan wil fappen kan ik maar slecht computeren met links. Ik kan met beide handen muizen namelijk maar ik fap rechts.first world problems.
Moh, als ze maar warm zijn, en als ze schoon zijn zijn ze niet altijd meteen warm.quote:Op maandag 15 april 2013 01:31 schreef Caland het volgende:
Maar het is toch ook gewoon lekker om na het douchen schone sokken aan te trekken.
Ik vind het dan lekker om de nagels van mijn tenen er af te scheurenquote:Op maandag 15 april 2013 01:31 schreef Caland het volgende:
Een beetje internetfapper heeft zichzelf wel wat linkshandige vaardigheden aangeleerd hoor. Amateur.quote:Op maandag 15 april 2013 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
Lastige is die nieuwe muis, die GGMM ook heeft, is echt voor rechter handen gemaakt.. dus als je dan wil fappen kan ik maar slecht computeren met links. Ik kan met beide handen muizen namelijk maar ik fap rechts.first world problems.
Ik ook. Ik kon toen niet eens mijn lenzen in doenquote:Op maandag 15 april 2013 01:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Paar jaar terug mijn hand gebroken, moest ik alles met links doenwat een hel
Ja als je nooit buiten komt.quote:Op maandag 15 april 2013 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, blote voeten.. heerlijk om op te lopen.
Alleen als ik naar bed gaquote:Op maandag 15 april 2013 01:32 schreef mrstylo het volgende:
Doen jullie sokken aan wanneer jullie thuis zijn?
Nooit.quote:Op maandag 15 april 2013 01:32 schreef mrstylo het volgende:
Witte met badslippersquote:Op maandag 15 april 2013 01:32 schreef mrstylo het volgende:
Wij hadden vroeger zo'n straalkachel boven de spiegel. Dat was echt lekker man na 't douchen. Of nog beter, zo'n warmteventilator in de badkamer en dan ervoor staan in de winter.quote:Op maandag 15 april 2013 01:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb standaard sokken aan. Alleen nu nietquote:Op maandag 15 april 2013 01:32 schreef mrstylo het volgende:
Maf ventje ben je ook he.quote:Op maandag 15 april 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het dan lekker om de nagels van mijn tenen er af te scheuren
Nee man. Ik word dan nooit goed wakker. Ik douche de laatste 10 seconden ook altijd ijskoud zodat ik weer voel dat ik leef.quote:Op maandag 15 april 2013 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger zo'n straalkachel boven de spiegel. Dat was echt lekker man na 't douchen. Of nog beter, zo'n warmteventilator in de badkamer en dan ervoor staan in de winter.Damn...genieten man.
Jawel, ik loop ook gewoon (in de zomer) op me blote poten naar buiten hoor, niet naar de winkels maar wel in de tuin en als er iets in de straat is waar ik heen moet.quote:
Haha jaaaaaaa!!quote:Op maandag 15 april 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het dan lekker om de nagels van mijn tenen er af te scheuren
sowieso niets mis mee.quote:Op maandag 15 april 2013 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, ik loop ook gewoon (in de zomer) op me blote poten naar buiten hoor, niet naar de winkels maar wel in de tuin en als er iets in de straat is waar ik heen moet.
Als je naar buiten gaat, dan doe je weer je sokken aan. Niet zo moeilijk.quote:
Dat durf ik niet aan. Maar ik doe soms ook een kwartier om mijn sokken aan te doen omdat ik dan al weer half aan het slapen benquote:Op maandag 15 april 2013 01:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man. Ik word dan nooit goed wakker. Ik douche de laatste 10 seconden ook altijd ijskoud zodat ik weer voel dat ik leef.
Ja, zit lekker man. Behalve als het warm is, dan draag ik geen sokken.quote:Op maandag 15 april 2013 01:32 schreef mrstylo het volgende:
Ditquote:Op maandag 15 april 2013 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso niets mis mee.
Op blote voeten hardlopen
Nee man. Doet zeer.quote:Op maandag 15 april 2013 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso niets mis mee.
Op blote voeten hardlopen
Je hebt ook van dat soort hardloopschoenen he. Een hele filosofie zit daarachter en mensen die overtuigd zijn dat dat beter is voor je lichaam.quote:Op maandag 15 april 2013 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie zullen het vast gay vinden maar deze zou ik wel willen, zijn alleen veel te duur
Dat zijn deze tochquote:Op maandag 15 april 2013 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt ook van dat soort hardloopschoenen he. Een hele filosofie zit daarachter en mensen die overtuigd zijn dat dat beter is voor je lichaam.
Zwart natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 01:36 schreef Doublepain het volgende:
Wat voor sokken hebben jullie liever, wit of zwart?
Ik heb ze allebei in de kast liggen. Ik ga toch voor wit.quote:Op maandag 15 april 2013 01:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind dat echt heerlijk. Hete kraan helemaal dichtdraaien en dan een paar seconden helemaal kapot gaan.quote:Op maandag 15 april 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet aan. Maar ik doe soms ook een kwartier om mijn sokken aan te doen omdat ik dan al weer half aan het slapen ben
zwartquote:Op maandag 15 april 2013 01:36 schreef Doublepain het volgende:
Zwart.quote:Op maandag 15 april 2013 01:36 schreef Doublepain het volgende:
Zwart.quote:Op maandag 15 april 2013 01:36 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon wat vaker doen krijg je eelt onder je voeten heb je er minder last van. Ik ren gewoon over ja weet ik het van die blokken als weg dekt die half ruwequote:Op maandag 15 april 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel met van die kutsteentjesOf dat je op een wesp stapt ofzo
Je moet het dan ook doen voordat je gaat slapen he.quote:Op maandag 15 april 2013 01:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man. Ik word dan nooit goed wakker. Ik douche de laatste 10 seconden ook altijd ijskoud zodat ik weer voel dat ik leef.
Ik kan echt niet tegen kouquote:Op maandag 15 april 2013 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk. Hete kraan helemaal dichtdraaien en dan een paar seconden helemaal kapot gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |