Oh no u didn'tquote:Op maandag 15 april 2013 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja echt wel.. ik doe me box omlaag, boxer, trek dan me shirt uit en dan de rest en dan ga ik schijten.
2 dagen? Ik kan het er soms wel een week mee volhouden.quote:Op maandag 15 april 2013 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Draai jij ook je onderbroek binnenste buiten zodat je die ook 2 dagen aan kan?
Je zal maar een openbaar toilet binnenlopen, deur vergeten op slot te doen, zie je een naakte man zitten op zo'n potquote:
Je denkt zeker dat ik gek ben.quote:Op maandag 15 april 2013 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja echt wel.. ik doe me box omlaag, boxer, trek dan me shirt uit en dan de rest en dan ga ik schijten.
Seinfeld scenario.quote:Op maandag 15 april 2013 01:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zal maar een openbaar toilet binnenlopen, deur vergeten op slot te doen, zie je een naakte man zitten op zo'n pot
Ik ga nu serieus stukquote:Op maandag 15 april 2013 01:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zal maar een openbaar toilet binnenlopen, deur vergeten op slot te doen, zie je een naakte man zitten op zo'n pot
Zo herkenbaar!!quote:Op maandag 15 april 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 dagen? Ik kan het er soms wel een week mee volhouden.
voor spettersquote:Op maandag 15 april 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je al je kleren uittrekken als je gaat schijten?
Ik was jong. Dan kon ik beter persen ofzo.quote:Op maandag 15 april 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je al je kleren uittrekken als je gaat schijten?
Naja dan nietquote:
Ik mag hopen dat dit een slechte grap is?quote:Op maandag 15 april 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 dagen? Ik kan het er soms wel een week mee volhouden.
quote:Op maandag 15 april 2013 01:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen slechte.quote:Op maandag 15 april 2013 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een slechte grap is?
Geil idee wel.quote:Op maandag 15 april 2013 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit ook regelmatig naakt te computeren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |