SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mijn piemelquote:
Zou je dat willen met haar?quote:
Nah.quote:
Ik dacht laat me deze keer maar zelf grappen over mijn piemel maken.quote:
Als een tierelier.quote:
Mmm okay, stats of ze geefbaar is?quote:
7 op de schaal van raakbaarheid. Blond haar, aardig koppie, redelijk slank.quote:
Acne had ik bij mijn eerste pil veel last van. Die van nu werkt heel prima (yasmin) maar ik vergeet hem om de haverklap, en dan is het al vrij snel erg nutteloosquote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Fera het volgende:
@Loka: Ik merk er tot nu toe weinig van. Het grootste probleem met de pil was een laag libido, daar heb ik in ieder geval geen last van. Laten we hopen dat het zo blijft. Verder wel een acnéuitbraak gehad afgelopen week, maar hopelijk is dat tijdelijk en/of ongerelateerd.
Ik weet het niet zeker maar zo niet, dan vallen mijn fantasieen in duigenquote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is heloef zijn piemel zo goed?
Ik dacht ik vraag een keer niet om foto's voor de veranderingquote:
Je kan overal een spel van maken.quote:
en muhahaha versieren is toch echt een spelquote:
Mijn stats zijn anders dik in orde!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal de ene dame eens achterhalen die zijn piemel van dichtbij heeft gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar zo niet, dan vallen mijn fantasieen in duigen
Wel een spel waar ik niet aan meedoe.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en muhahaha versieren is toch echt een spel
Same here.quote:
Dat vind ik een goed ideequote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet mijn haar weer laten verven. Wat denken jullie van paars?
Zou ook een beetje vreemd zijn he. jezelf versieren.quote:
Paars is geweldig!!!quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet mijn haar weer laten verven. Wat denken jullie van paars?
Wel het resultaat postenquote:
Niks mis mee om naar je spiegelbeeld te knipogen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou ook een beetje vreemd zijn he. jezelf versieren.
Mooiquote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Duurt nog even hoor, ik heb pas volgende week tijd
Maar ik zal proberen aan jullie te denken
Hier valt het nog tegen.. Maar de vrieskou is wel uit de luchtquote:
Zon schijnt, paar wolkjes, 13 graden nu. Dat belooft veel goedsquote:Op maandag 15 april 2013 07:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier valt het nog tegen.. Maar de vrieskou is wel uit de lucht
Binnenkort weer zonder trui aan werken, al moet ik dan wel weer gaan strijken
Precies jaquote:Op maandag 15 april 2013 07:22 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemorgen Tam
[..]
Zon schijnt, paar wolkjes, 13 graden nu. Dat belooft veel goeds
Haha, ja nu zie je niet dat er niet gestreken is
Heb je ook je helemaal suf gezopen?quote:Op maandag 15 april 2013 09:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben echt niet normaal moe, brak, belabberd.
quote:"En ik loop hier alleen op een stil Stadhuisplein,
ik had eigenlijk ook kampioen willen zijn.
Maar we spelen slecht voetbal, het is abnormaal!
En dan denk ik aan Mokum, want daar is de schaal!"
quote:Op maandag 15 april 2013 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je ook je helemaal suf gezopen?
Ik heb het niet gezienquote:Op maandag 15 april 2013 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wel![]()
btw, Lola, mooie F1 race gister he?
Ik heb andere dingen gedaan.quote:Op maandag 15 april 2013 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wel![]()
btw, Lola, mooie F1 race gister he?
my lips are sealedquote:Op maandag 15 april 2013 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het niet geziendus sst
De download was te laat binnen
gewerkt zeker?quote:
Zaterdag gewerkt ja.quote:Op maandag 15 april 2013 09:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
my lips are sealed
[..]
gewerkt zeker?
Is s3 tot nu toe goed?quote:Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb na 2 jaar ontdekt dat mijn bank ook een videostand heeft![]()
vanavond dus lekker halfliggend een Game of THrones marathon
Ja en ik wilde nog wel zo fanatiek mijn was buiten ophangenquote:Op maandag 15 april 2013 09:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Moggeh!
het begon net te regenen
quote:Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb na 2 jaar ontdekt dat mijn bank ook een videostand heeft![]()
vanavond dus lekker halfliggend een Game of THrones marathon
Ik ben pas bij seizoen 2quote:Op maandag 15 april 2013 09:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is s3 tot nu toe goed?
Ik wacht wel totdat het hele ding te downloaden is
Ik ben pas bij seizoen 2quote:Op maandag 15 april 2013 09:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is s3 tot nu toe goed?
ik vind van welquote:Op maandag 15 april 2013 09:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is s3 tot nu toe goed?
jij bent al wel bij seizoen 3?quote:Op maandag 15 april 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet spoileren aub. Ik wacht tot het seizoen klaar is en dan ga ik kijken
Dat herken ik wel ja, de hoofdpersonen vallen bij bosjes!quote:Op maandag 15 april 2013 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben pas bij seizoen 2wel in 2 dagen heel seizoen 1 gepropt, maar nu dus langzaam bij aan het raken
![]()
Alleen al mijn favoriete karakters gaan dood
Natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2013 09:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent al wel bij seizoen 3?
Jaquote:Op maandag 15 april 2013 09:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja, de hoofdpersonen vallen bij bosjes!
lekker bezig!quote:
Wij?quote:Op maandag 15 april 2013 10:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij houden gewoon van alles wat ranzig is
Je had toch wel een hoop kunnen zien zaterdagquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Je had toch wel een hoop kunnen zien zaterdag
die van de NL driftseries waren ook aan het oefenen. van 9 tot 4 werd er gedrift door zo'n 10 wagens...
Goedemorgen Koffiequote:Op maandag 15 april 2013 10:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeie morgen LoLa
ik ben nog niet helemaal wakker
Echt welquote:Op maandag 15 april 2013 10:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je bent toch helemaal niet lomp?
Vooral on-airquote:
En bedanktquote:
Ja of je veter die los is en rond je trapper van je fiets gaat zittenquote:Op maandag 15 april 2013 10:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijf je ook wel eens met je mouw achter de deurklink hangen?
Dat maakt het juist leuk.quote:Op maandag 15 april 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En bedankt
[..]
Ja of je veter die los is en rond je trapper van je fiets gaat zitten
Levensgevaarlijk
Dat laatste is dus niet meer voorgekomen daarna...quote:Op maandag 15 april 2013 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk.
"Ik drukte weer op een verkeerd knopje en dus hebben jullie mijn hele verhaal gemist. Aww well door met het volgende nummer"
quote:Op maandag 15 april 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of je veter die los is en rond je trapper van je fiets gaat zitten
Levensgevaarlijk
Hoe laat?quote:Op maandag 15 april 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste is dus niet meer voorgekomen daarna...
Morgen mag ik weer falen
Hoiquote:
Okiedokiequote:
Hupselquote:
Mookjequote:
Jaquote:
Oh goed bezig dusquote:Op maandag 15 april 2013 10:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja. Vrijdag weer beginnen
. En voor het eerst in tijden heb ik voor de helft ervan nog niets gepland
.
Nachtbrakerquote:
Nachtbraaksterquote:Op maandag 15 april 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh goed bezig dus
[..]
Nachtbraker
Of nietquote:
Ik ga lekker aan een bak met muesliquote:Op maandag 15 april 2013 10:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet ook nog ontbijten, maar bijna niks meer in huis
Das dus letterlijk zo'n beetje het enige dat ik in huis heb, goeie gok!quote:
Wel lief dat je een filmpje voor me hebt gemaaktquote:
Ga je mij voortaan helpen om hem stil te krijgen?quote:
quote:Het bezoek van Justin Bieber aan ons land is niet onopgemerkt voorbij gegaan. Zijn optreden begon veel te laat, hij zong weing live maar hij choqueerde vooral met een opmerking over Anne Frank.
Hoe kan een kindersterretje zich zo verliezen in zijn eigen bekendheid en zo verknipt raken dat hij zijn oog voor de werkelijkheid totaal is verloren?
Die vraag werpt zich op nadat Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis een choquerende opmerking over Anne Frank heeft geschreven:
"Anne was een geweldig meid. Hopelijk zou ze ook een Belieber zijn geweest."
Arrogante kwal
Met deze opmerking heeft Justin Bieber een echte footprint in Nederland achtergelaten. De arrogantie van het tieneridool kent geen grenzen.
Zo kwam hij een uur te laat voor zijn optreden, zong maar een paar nummers live en zou zijn stem vrij beroerd hebben geklonken.
Ja speciaal voor jouquote:Op maandag 15 april 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel lief dat je een filmpje voor me hebt gemaakt
Awesome ik wil dat ookquote:Op maandag 15 april 2013 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou
http://www.facebook.com/#(...)09956&type=2&theater
Hij vond wel de opmerking over zweepslagen leuk.quote:Op maandag 15 april 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je mij voortaan helpen om hem stil te krijgen?
Welterustenquote:
Ik heb nu angst voor het latexpakjequote:Op maandag 15 april 2013 10:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij vond wel de opmerking over zweepslagen leuk.
Gaafquote:Op maandag 15 april 2013 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou
http://www.facebook.com/#(...)09956&type=2&theater
Fijne dagquote:
Misschien is het meer een type voor zo'n leren harnas.quote:Op maandag 15 april 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welterusten
[..]
Ik heb nu angst voor het latexpakje
doet dat 2e filmpje het ook? topquote:Op maandag 15 april 2013 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome ik wil dat ook
Lastig in te schatten maar hoe hard rijdt deze persoon ongeveer?
Komt goedquote:
Dit is je wraak voor al die verschrikkelijke MI's he?quote:Op maandag 15 april 2013 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien is het meer een type voor zo'n leren harnas.
Nee hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
Dit is je wraak voor al die verschrikkelijke MI's he?
Gaat gezellig worden zaterdagquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
doet dat 2e filmpje het ook? top
ik denk ongeveer tussen de minimum 30 en max 80 ofzo...... (teller heb je niks aan die geeft aan wat de achterwielen doen, en die draaien altijd veel meer)
Ben jij ook van plan om je driftlicentie te gaan halen?quote:
op et moment niet....quote:Op maandag 15 april 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben jij ook van plan om je driftlicentie te gaan halen?
Oh. Okquote:
Ja ik wil heel veel hoor.. maar kan tegenwoordig nou eenmaal wat minderquote:
Snap ikquote:Op maandag 15 april 2013 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik wil heel veel hoor.. maar kan tegenwoordig nou eenmaal wat minder
heb andere prioriteiten
Dat geloof ik graag jaquote:
quote:
Ik ben echt kapot. Vanochtend was een hel. Vandaag is een hel. Ik verheug me alvast op mijn drie dagen weekend want anders is dit ondraaglijk.quote:
Mocht ik ooit de loterij winnen is dat het eerste wat ik ga doenquote:
Nu maar hopen dat je die gaat winnen danquote:Op maandag 15 april 2013 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mocht ik ooit de loterij winnen is dat het eerste wat ik ga doen
Na m'n auto afbetalen dan..
Hahaha awwwww babe!!quote:Op maandag 15 april 2013 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben echt kapot. Vanochtend was een hel. Vandaag is een hel. Ik verheug me alvast op mijn drie dagen weekend want anders is dit ondraaglijk.
Eerste wat ik die is een verre vakantie boeken en het er eens flink van nemen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mocht ik ooit de loterij winnen is dat het eerste wat ik ga doen
Na m'n auto afbetalen dan..
Wild weekend gehad saampjes?quote:Op maandag 15 april 2013 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha awwwww babe!!Ik voel je pijn (en pijn van iets wat er bij komt deze week
).. Ik wil echt gewoon slapen tot woensdag, echt x_x
Altijd wild, je kent me.. Wilde yololike lifestylequote:
Jaaaaa onmogelijk deze. Magoed aangezien ik toch geen vervoer heb kan je mss komen vant weekend?quote:Op maandag 15 april 2013 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha awwwww babe!!Ik voel je pijn (en pijn van iets wat er bij komt deze week
).. Ik wil echt gewoon slapen tot woensdag, echt x_x
Ik was gistermiddag echt nog tering blij maar savonds kreeg ik echt een kortdurende depressie.quote:Op maandag 15 april 2013 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd wild, je kent me.. Wilde yololike lifestyleMaar nu kan ik niet meer, I'm gett'n too old for this shit :$
Oud zijn is stom.quote:Op maandag 15 april 2013 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd wild, je kent me.. Wilde yololike lifestyleMaar nu kan ik niet meer, I'm gett'n too old for this shit :$
Ik ben nog jong.quote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oud zijn is stom.
Ik wil weer jong zijn.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaaaa onmogelijk deze. Magoed aangezien ik toch geen vervoer heb kan je mss komen vant weekend?
ja en dit ging dus over een driftlicentie (jep dat is weer een andere)quote:
Viel wel mee hier eigenlijk, behalve dan toen ik echt pijntjes kreeg door jeweetwel, toen moest ik bijna huilen ffquote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik was gistermiddag echt nog tering blij maar savonds kreeg ik echt een kortdurende depressie.
Ik wil een herenhuis hier langs de kade.quote:Op maandag 15 april 2013 11:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga eerst ook op vakantie. En dan koop ik een bigass huis.
Eensch, hoewel ik me doorgaans nog wel enigszins jong voel.. Nu even niet thoquote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oud zijn is stom.
Ik wil weer jong zijn.
elke dag is een hel als we jou moeten gelovenquote:Op maandag 15 april 2013 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben echt kapot. Vanochtend was een hel. Vandaag is een hel. Ik verheug me alvast op mijn drie dagen weekend want anders is dit ondraaglijk.
Ja dat is mooi. Of een oud grachtenpand in 020.quote:Op maandag 15 april 2013 11:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil een herenhuis hier langs de kade.
Dan koop ik ook meteen een schoonmaakster.
Ja anders was er wsl niet zoveel aan de hand. Maar echt janken want ditdat en jaquote:Op maandag 15 april 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Viel wel mee hier eigenlijk, behalve dan toen ik echt pijntjes kreeg door jeweetwel, toen moest ik bijna huilen ff
Maar de reden van jouw depressie was ook vrij logisch toch
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 15 april 2013 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
elke dag is een hel als we jou moeten geloven
Beide, omdat het kan. Ik wil wel in 's-Hertogenbosch blijven.quote:Op maandag 15 april 2013 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is mooi. Of een oud grachtenpand in 020.
Oneensch, wordt verworpenquote:Op maandag 15 april 2013 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
elke dag is een hel als we jou moeten geloven
Haha awwwww, kusje op?quote:Op maandag 15 april 2013 11:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja anders was er wsl niet zoveel aan de hand. Maar echt janken want ditdat en jaarme BobbyB.
En Feyenoord wordt kampioen.quote:
Awww, arm meisje.quote:Op maandag 15 april 2013 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eensch, hoewel ik me doorgaans nog wel enigszins jong voel.. Nu even niet tho
Dat zijn geen grappen Kaneelquote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Feyenoord wordt kampioen.
[..]
Awww, arm meisje.
Ik zit onder een deken op mijn stoel en wil niet naar buiten om eten te halen.
Ik heb gewoon een hekel aan vroeg opstaan maar over het algemeen ben ik heel vrolijk hoorquote:
Ben je ook een beetje ziekjes?quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Awww, arm meisje.
Ja.quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oneensch, wordt verworpen
[..]
Haha awwwww, kusje op?![]()
ik heb ook niet het idee dat jij gefustreert rondloopt nee, maar klagen kan je welquote:Op maandag 15 april 2013 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan vroeg opstaan maar over het algemeen ben ik heel vrolijk hoor
Is een vrouw hequote:Op maandag 15 april 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook niet het idee dat jij gefustreert rondloopt nee, maar klagen kan je wel
QFT.quote:Op maandag 15 april 2013 11:58 schreef Dqod het volgende:
Vroeg opstaan IS ook gewoon hatelijk.. Kan het heel goed tho, maar gewoon hatelijk
Dat komt omdat mensen op mijn werk de hele dag tegen mij klagen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook niet het idee dat jij gefustreert rondloopt nee, maar klagen kan je wel
Vandaag lekker uitgeslapen, was ook wel nodig, alleen alsnog koorts.. Maar toch ga ik werken straks, want yolo (quote:
Niet echt ziek, maar constant zo moe.quote:Op maandag 15 april 2013 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben je ook een beetje ziekjes?*robot bouwt*
Brah, je energy levels gaan omhoog van squatten hequote:Op maandag 15 april 2013 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt ziek, maar constant zo moe.
Een robot om mijn eten te halen?
Alleen dat is al 3 tot 5000 euro idd..quote:Op maandag 15 april 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
ja en dit ging dus over een driftlicentie (jep dat is weer een andere)
op de dag zelf zijn er 10 banden doorheen gegaan..... dan heb ik het niet eens over de kosten van de licentie, de wagen, de bezine of wat dan ook... maar alleen de banden.....
10 stuks.
Jaquote:Op maandag 15 april 2013 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt ziek, maar constant zo moe.
Een robot om mijn eten te halen?
Wij klagen niet meer dan mannen hoor.quote:
er gaan geen dure a-merk banden onder hoor! gewoon de goedkoopste.. wanli!quote:Op maandag 15 april 2013 12:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen dat is al 3 tot 5000 euro idd..
Dat gebeurt vast!quote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je die gaat winnen dan
Ongetwijfeld. Alleen is mijn bed uitkomen al een hels karwei.quote:Op maandag 15 april 2013 12:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Brah, je energy levels gaan omhoog van squatten he
Zou wel chill zijn. Lekker in mijn bedje liggen terwijl alles toch gedaan wordt.quote:Op maandag 15 april 2013 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Zou ik soms ook wel willen, of gewoon een exacte kloon van me voor m'n werk, op dagen dat ik eigenlijk niet kan/wil, maar zodat ik me dan niet ziek hoef te melden en gewoon alsnog verdien
je moet toch wat hequote:Op maandag 15 april 2013 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vandaag lekker uitgeslapen, was ook wel nodig, alleen alsnog koorts.. Maar toch ga ik werken straks, want yolo ()
Nogal ja, uiteindelijkquote:Op maandag 15 april 2013 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
er gaan geen dure a-merk banden onder hoor! gewoon de goedkoopste.. wanli!
Maarja, ook die tellen door met 10 stuks
niet?quote:Op maandag 15 april 2013 12:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wij klagen niet meer dan mannen hoor.
Uhhuh, maar niet altijd tho, want dan ga ik me vervelenquote:Op maandag 15 april 2013 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Alleen is mijn bed uitkomen al een hels karwei.
[..]
Zou wel chill zijn. Lekker in mijn bedje liggen terwijl alles toch gedaan wordt.
Daarom.. Anders zit ik ook maar een beetje te fokken en naar m'n beeldschermpje te staren, krijg je zulks een nutteloos gevoel van danquote:
Je boy Drommel is er voor je, blast deze muziek en uit je bed komen is peanuts.quote:Op maandag 15 april 2013 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Alleen is mijn bed uitkomen al een hels karwei.
[..]
Zou wel chill zijn. Lekker in mijn bedje liggen terwijl alles toch gedaan wordt.
Maar wij klagen alleen over noemenswaardige zaken.quote:Op maandag 15 april 2013 12:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wij klagen niet meer dan mannen hoor.
tsja en voor de leukere dingen heb je centen nodig dus is werken een goed beginquote:Op maandag 15 april 2013 12:05 schreef Dqod het volgende:
Daarom.. Anders zit ik ook maar een beetje te fokken en naar m'n beeldschermpje te staren, krijg je zulks een nutteloos gevoel van dan
Maar dan kun je ook leuke dingen doen, zoals...... euhm.....quote:Op maandag 15 april 2013 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uhhuh, maar niet altijd tho, want dan ga ik me vervelen
Dat is best veel jaquote:Op maandag 15 april 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
ja en dit ging dus over een driftlicentie (jep dat is weer een andere)
op de dag zelf zijn er 10 banden doorheen gegaan..... dan heb ik het niet eens over de kosten van de licentie, de wagen, de bezine of wat dan ook... maar alleen de banden.....
10 stuks.
En dat ja.. Nee, ik blijf pas thuis als alles uit me komt wat in me hoort if you catch my driftquote:Op maandag 15 april 2013 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
tsja en voor de leukere dingen heb je centen nodig dus is werken een goed begin
quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Awww, arm meisje.
Ja en wij over onzin.quote:Op maandag 15 april 2013 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wij klagen alleen over noemenswaardige zaken.
Daar zijn veel vrouwen wel heel goed in ja.quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en wij over onzin.Fuck off plz.
Nja vandaag sowieso niet in staat om leuke dingen te doenquote:Op maandag 15 april 2013 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook leuke dingen doen, zoals...... euhm.....
Ik weet niks leuks.
Klopt, maar generalisatie hoeft ook weer niet.. Anders zal ik even gaan klagen over bonkjes en sliertjesquote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zijn veel vrouwen wel heel goed in ja.
Drommel, wat een rukmuziek man.quote:Op maandag 15 april 2013 12:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je boy Drommel is er voor je, blast deze muziek en uit je bed komen is peanuts.
Ik ga moed verzamelen om straks een sollicitatie te doen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja vandaag sowieso niet in staat om leuke dingen te doen![]()
Dat mag hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, maar generalisatie hoeft ook weer niet.. Anders zal ik even gaan klagen over bonkjes en sliertjes![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, maar generalisatie hoeft ook weer niet.. Anders zal ik even gaan klagen over bonkjes en sliertjes![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet de lol er wel gauw af te halen zegquote:
Oeh nice, succesquote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drommel, wat een rukmuziek man.
[..]
Ik ga moed verzamelen om straks een sollicitatie te doen.
Y. is vrij vandaag. Studiedag ofzo dus wij net boodschappen gedaan.quote:
Neequote:
Mag je weer naar de winkelquote:Op maandag 15 april 2013 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Y. is vrij vandaag. Studiedag ofzo dus wij net boodschappen gedaan.
Meneer wilde kip piripiri dus ik heb dat braaf gekocht.
Zit ik net gewoon op de bank komt hij naar me toe:
Mama, wat gaan we vanavond eigenlijk eten?
- Uhm die kip die ik van jou moest kopen misschien?!
Wat? Staat die nog niet in de oven dan? Dat is mijn lunch hoor!! Hup hup ga eens maken!
-![]()
Kortom de kip staat nu in de oven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Partypooper? Ik zorg juist altijd voor de feestvreugde.quote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet de lol er wel gauw af te halen zegPartypooper
[..]
Oeh nice, succes![]()
Dank je. Is een volledige baan in de buurt van Haarlem.quote:
Mooi ditquote:Op maandag 15 april 2013 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Staat die nog niet in de oven dan? Dat is mijn lunch hoor!! Hup hup ga eens maken!
-![]()
Als ie dat dan ook meteen zegtquote:Op maandag 15 april 2013 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
-![]()
K ga hard voor je duimen danquote:Op maandag 15 april 2013 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. Is een volledige baan in de buurt van Haarlem.
Dan heb ik ineens centjes voor een nieuw huisje.
Hij krijgt dan vanavond gewoon brood hoorquote:Op maandag 15 april 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag je weer naar de winkel![]()
Ik eet lasagne vanavond
Picsquote:Op maandag 15 april 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
Oke eten en fok gaat niet samen
tomaat in mijn decolleté gatver
quote:Op maandag 15 april 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 15 april 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
Er valt bij mij ook altijd van alles tussen. Serieus, te smerig altijd.quote:Op maandag 15 april 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
ik zie het zo voor mequote:Op maandag 15 april 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
Dank je.quote:
Komt omdat jullie teveel decolleté hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er valt bij mij ook altijd van alles tussen. Serieus, te smerig altijd.
Nou, niet ineens natuurlijk, je moet er eerst voor werken en opsparen...quote:Op maandag 15 april 2013 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. Is een volledige baan in de buurt van Haarlem.
Dan heb ik ineens centjes voor een nieuw huisje.
Hij stond naast me en gaf aanwijzingen want de vorige keer waren de kruiden niet eerlijk verdeeld. Toen ik vroeg of hij het misschien zelf wilde doen gaf hij als antwoord dat koken een vrouwentaak is en dat hij er alleen bij stond om aanwijzingen te geven want een vrouw heeft aanwijzingen nodig.quote:
Natuurlijk niet!! Pubers en meteen iets duidelijk zeggenquote:
quote:
Ik draag bijna altijd hoge truitjes, ik houd helemaal niet van decolleté.quote:Op maandag 15 april 2013 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komt omdat jullie teveel decolleté hebben.
Niks arme BobbyB hoorquote:Op maandag 15 april 2013 11:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja anders was er wsl niet zoveel aan de hand. Maar echt janken want ditdat en jaarme BobbyB.
Ga jij zaterdag mijn kookkunsten uitproberen of bestel je zelf iets bij thuisbezorgd.nl?quote:
Teveel kan nietquote:Op maandag 15 april 2013 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Komt omdat jullie teveel decolleté hebben.
Bobbyception, dit..quote:
Twi kan ze wel waarderen die midnight snacksquote:Op maandag 15 april 2013 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er valt bij mij ook altijd van alles tussen. Serieus, te smerig altijd.
Ik was een slechte puberquote:Op maandag 15 april 2013 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stond naast me en gaf aanwijzingen want de vorige keer waren de kruiden niet eerlijk verdeeld. Toen ik vroeg of hij het misschien zelf wilde doen gaf hij als antwoord dat koken een vrouwentaak is en dat hij er alleen bij stond om aanwijzingen te geven want een vrouw heeft aanwijzingen nodig.
Ik heb medelijden met zijn toekomstige vrouw/vriendin
[..]
Natuurlijk niet!! Pubers en meteen iets duidelijk zeggen![]()
Grapjas jij
Ik durf het wel aan. En anders loop ik wel naar die snackbar waar je nog net geen geld toe krijgt.quote:Op maandag 15 april 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag mijn kookkunsten uitproberen of bestel je zelf iets bij thuisbezorgd.nl?
Zoveel klaagt ze helemaal niet hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Twi kan ze wel waarderen die midnight snacks
quote:'Schat er is niets meer te eten in huis'
'Ow kijk maar ff tussen me tieten daar ligt vast nog wel wat'
Ik ben zo blij met Ludevaquote:Op maandag 15 april 2013 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan. En anders loop ik wel naar die snackbar waar je nog net geen geld toe krijgt.
Huurhuisje, he?quote:Op maandag 15 april 2013 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, niet ineens natuurlijk, je moet er eerst voor werken en opsparen...
quote:Op maandag 15 april 2013 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik draag bijna altijd hoge truitjes, ik houd helemaal niet van decolleté.Maar het floept gewoon onder m'n topjes door.
Dank je.quote:
Jawel man. Van die enorme boobs die zo half uit je shirt vallen.quote:
Oh ja, succes hequote:Op maandag 15 april 2013 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huurhuisje, he?
[..]
Misschien moet je grotere dingen eten.
[..]
Dank je.
[..]
Jawel man. Van die enorme boobs die zo half uit je shirt vallen.
Dat klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 15 april 2013 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet je grotere dingen eten.
En dat andere uur?quote:
Wat een baasquote:Op maandag 15 april 2013 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stond naast me en gaf aanwijzingen want de vorige keer waren de kruiden niet eerlijk verdeeld. Toen ik vroeg of hij het misschien zelf wilde doen gaf hij als antwoord dat koken een vrouwentaak is en dat hij er alleen bij stond om aanwijzingen te geven want een vrouw heeft aanwijzingen nodig.
Ik heb medelijden met zijn toekomstige vrouw/vriendin
[..]
Natuurlijk niet!! Pubers en meteen iets duidelijk zeggen![]()
Grapjas jij
Wat denk je zelf gezien afgelopen weekend.quote:
Daar zijn de meningen op het moment nog over verdeeldquote:
Zuipen natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2013 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat denk je zelf gezien afgelopen weekend.
Geen idee waar jij het over hebt hoor, kun je het even duidelijk beschrijven?quote:Op maandag 15 april 2013 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat denk je zelf gezien afgelopen weekend.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee waar jij het over hebt hoor, kun je het even duidelijk beschrijven?
quote:
Hey lieverdquote:
Dat snap ik dan ook wel weerquote:Op maandag 15 april 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen op het moment nog over verdeeld
Welke dan? :$ Ik ben 12, snap het niet :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Pfffquote:
Ja.quote:Op maandag 15 april 2013 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pfff![]()
En daarbij, klagen is gewoon lekker zolang het met mate gebeurt.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welke dan? :$ Ik ben 12, snap het niet :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JE snapt me heel wel.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:
Ja wanneer gaan wequote:
quote:Op maandag 15 april 2013 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wanneer gaan we? Ik kan eventueel 6 mei wel.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wanneer gaan we? Ik kan eventueel 6 mei wel.
Niet zo he. Mijn antwoord zou maar 2 letters hebben.quote:
"uh"quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet zo he. Mijn antwoord zou maar 2 letters hebben.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In dezelfde trant kan je ook 'no' zeggen.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die ring heb je al.quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]Aaaanzoek zonder ringen. LALALALA.
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 12:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In dezelfde trant kan je ook 'no' zeggen.
Jeetje, ik verwacht eigenlijk wel 130 karaats gouden zirkonia diamanten ring hoor.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeetje, ik verwacht eigenlijk wel 130 karaats gouden zirkonia diamanten ring hoor.
Dat zou ze nooit doen. <3quote:
Zeg nooit nooit!!quote:
Die van mij haal ik in een uurtje, op het toilet.quote:Op maandag 15 april 2013 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
Gelijk reclame.. haal je racelicentie in 3 dagen
jaja
Nee hoor, voor jou zou ik het over hebben.quote:
Ja 3 dagen feestquote:Op maandag 15 april 2013 12:47 schreef muhahaha het volgende:
Gaan jullie trouwen ja?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik mijn pak weer aan.
Ik heb nog wel Forlax liggen, gaat het nog snellerquote:Op maandag 15 april 2013 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij haal ik in een uurtje, op het toilet.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, voor jou zou ik het over hebben.
[..]
Ja 3 dagen feest
3 dagen lang.quote:
Nah, dank je.quote:Op maandag 15 april 2013 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog wel Forlax liggen, gaat het nog sneller
whihihi, race-kakquote:Op maandag 15 april 2013 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij haal ik in een uurtje, op het toilet.![]()
![]()
0,2 graadjes meer dan gisterquote:
Yes plzquote:
Precies, kip deel je niet.quote:Op maandag 15 april 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
10 drumsticks!!
TIEN!!
Mama, je snapt wel dat ik ze allemaal op ga eten he. Ik heb geen behoefte om kip te delen!!
Ik heb er 1 kunnen pikkenquote:
Eet ze dan ook nietquote:Op maandag 15 april 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja, ik vind drumsticks helemaal niet lekker. Dat is waar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |