SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mijn piemelquote:
Zou je dat willen met haar?quote:
Nah.quote:
Ik dacht laat me deze keer maar zelf grappen over mijn piemel maken.quote:
Als een tierelier.quote:
Mmm okay, stats of ze geefbaar is?quote:
7 op de schaal van raakbaarheid. Blond haar, aardig koppie, redelijk slank.quote:
Acne had ik bij mijn eerste pil veel last van. Die van nu werkt heel prima (yasmin) maar ik vergeet hem om de haverklap, en dan is het al vrij snel erg nutteloosquote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Fera het volgende:
@Loka: Ik merk er tot nu toe weinig van. Het grootste probleem met de pil was een laag libido, daar heb ik in ieder geval geen last van. Laten we hopen dat het zo blijft. Verder wel een acnéuitbraak gehad afgelopen week, maar hopelijk is dat tijdelijk en/of ongerelateerd.
Ik weet het niet zeker maar zo niet, dan vallen mijn fantasieen in duigenquote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is heloef zijn piemel zo goed?
Ik dacht ik vraag een keer niet om foto's voor de veranderingquote:
Je kan overal een spel van maken.quote:
en muhahaha versieren is toch echt een spelquote:
Mijn stats zijn anders dik in orde!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal de ene dame eens achterhalen die zijn piemel van dichtbij heeft gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar zo niet, dan vallen mijn fantasieen in duigen
Wel een spel waar ik niet aan meedoe.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en muhahaha versieren is toch echt een spel
Same here.quote:
Dat vind ik een goed ideequote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet mijn haar weer laten verven. Wat denken jullie van paars?
Zou ook een beetje vreemd zijn he. jezelf versieren.quote:
Paars is geweldig!!!quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet mijn haar weer laten verven. Wat denken jullie van paars?
Wel het resultaat postenquote:
Niks mis mee om naar je spiegelbeeld te knipogen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou ook een beetje vreemd zijn he. jezelf versieren.
Mooiquote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Duurt nog even hoor, ik heb pas volgende week tijd
Maar ik zal proberen aan jullie te denken
Hier valt het nog tegen.. Maar de vrieskou is wel uit de luchtquote:
Zon schijnt, paar wolkjes, 13 graden nu. Dat belooft veel goedsquote:Op maandag 15 april 2013 07:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier valt het nog tegen.. Maar de vrieskou is wel uit de lucht
Binnenkort weer zonder trui aan werken, al moet ik dan wel weer gaan strijken
Precies jaquote:Op maandag 15 april 2013 07:22 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemorgen Tam
[..]
Zon schijnt, paar wolkjes, 13 graden nu. Dat belooft veel goeds
Haha, ja nu zie je niet dat er niet gestreken is
Heb je ook je helemaal suf gezopen?quote:Op maandag 15 april 2013 09:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben echt niet normaal moe, brak, belabberd.
quote:"En ik loop hier alleen op een stil Stadhuisplein,
ik had eigenlijk ook kampioen willen zijn.
Maar we spelen slecht voetbal, het is abnormaal!
En dan denk ik aan Mokum, want daar is de schaal!"
quote:Op maandag 15 april 2013 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je ook je helemaal suf gezopen?
Ik heb het niet gezienquote:Op maandag 15 april 2013 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wel![]()
btw, Lola, mooie F1 race gister he?
Ik heb andere dingen gedaan.quote:Op maandag 15 april 2013 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wel![]()
btw, Lola, mooie F1 race gister he?
my lips are sealedquote:Op maandag 15 april 2013 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het niet geziendus sst
De download was te laat binnen
gewerkt zeker?quote:
Zaterdag gewerkt ja.quote:Op maandag 15 april 2013 09:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
my lips are sealed
[..]
gewerkt zeker?
Is s3 tot nu toe goed?quote:Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb na 2 jaar ontdekt dat mijn bank ook een videostand heeft![]()
vanavond dus lekker halfliggend een Game of THrones marathon
Ja en ik wilde nog wel zo fanatiek mijn was buiten ophangenquote:Op maandag 15 april 2013 09:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Moggeh!
het begon net te regenen
quote:Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb na 2 jaar ontdekt dat mijn bank ook een videostand heeft![]()
vanavond dus lekker halfliggend een Game of THrones marathon
Ik ben pas bij seizoen 2quote:Op maandag 15 april 2013 09:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is s3 tot nu toe goed?
Ik wacht wel totdat het hele ding te downloaden is
Ik ben pas bij seizoen 2quote:Op maandag 15 april 2013 09:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is s3 tot nu toe goed?
ik vind van welquote:Op maandag 15 april 2013 09:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is s3 tot nu toe goed?
jij bent al wel bij seizoen 3?quote:Op maandag 15 april 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet spoileren aub. Ik wacht tot het seizoen klaar is en dan ga ik kijken
Dat herken ik wel ja, de hoofdpersonen vallen bij bosjes!quote:Op maandag 15 april 2013 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben pas bij seizoen 2wel in 2 dagen heel seizoen 1 gepropt, maar nu dus langzaam bij aan het raken
![]()
Alleen al mijn favoriete karakters gaan dood
Natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2013 09:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent al wel bij seizoen 3?
Jaquote:Op maandag 15 april 2013 09:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja, de hoofdpersonen vallen bij bosjes!
lekker bezig!quote:
Wij?quote:Op maandag 15 april 2013 10:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij houden gewoon van alles wat ranzig is
Je had toch wel een hoop kunnen zien zaterdagquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Je had toch wel een hoop kunnen zien zaterdag
die van de NL driftseries waren ook aan het oefenen. van 9 tot 4 werd er gedrift door zo'n 10 wagens...
Goedemorgen Koffiequote:Op maandag 15 april 2013 10:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeie morgen LoLa
ik ben nog niet helemaal wakker
Echt welquote:Op maandag 15 april 2013 10:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je bent toch helemaal niet lomp?
Vooral on-airquote:
En bedanktquote:
Ja of je veter die los is en rond je trapper van je fiets gaat zittenquote:Op maandag 15 april 2013 10:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijf je ook wel eens met je mouw achter de deurklink hangen?
Dat maakt het juist leuk.quote:Op maandag 15 april 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En bedankt
[..]
Ja of je veter die los is en rond je trapper van je fiets gaat zitten
Levensgevaarlijk
Dat laatste is dus niet meer voorgekomen daarna...quote:Op maandag 15 april 2013 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk.
"Ik drukte weer op een verkeerd knopje en dus hebben jullie mijn hele verhaal gemist. Aww well door met het volgende nummer"
quote:Op maandag 15 april 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of je veter die los is en rond je trapper van je fiets gaat zitten
Levensgevaarlijk
Hoe laat?quote:Op maandag 15 april 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste is dus niet meer voorgekomen daarna...
Morgen mag ik weer falen
Hoiquote:
Okiedokiequote:
Hupselquote:
Mookjequote:
Jaquote:
Oh goed bezig dusquote:Op maandag 15 april 2013 10:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja. Vrijdag weer beginnen
. En voor het eerst in tijden heb ik voor de helft ervan nog niets gepland
.
Nachtbrakerquote:
Nachtbraaksterquote:Op maandag 15 april 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh goed bezig dus
[..]
Nachtbraker
Of nietquote:
Ik ga lekker aan een bak met muesliquote:Op maandag 15 april 2013 10:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet ook nog ontbijten, maar bijna niks meer in huis
Das dus letterlijk zo'n beetje het enige dat ik in huis heb, goeie gok!quote:
Wel lief dat je een filmpje voor me hebt gemaaktquote:
Ga je mij voortaan helpen om hem stil te krijgen?quote:
quote:Het bezoek van Justin Bieber aan ons land is niet onopgemerkt voorbij gegaan. Zijn optreden begon veel te laat, hij zong weing live maar hij choqueerde vooral met een opmerking over Anne Frank.
Hoe kan een kindersterretje zich zo verliezen in zijn eigen bekendheid en zo verknipt raken dat hij zijn oog voor de werkelijkheid totaal is verloren?
Die vraag werpt zich op nadat Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis een choquerende opmerking over Anne Frank heeft geschreven:
"Anne was een geweldig meid. Hopelijk zou ze ook een Belieber zijn geweest."
Arrogante kwal
Met deze opmerking heeft Justin Bieber een echte footprint in Nederland achtergelaten. De arrogantie van het tieneridool kent geen grenzen.
Zo kwam hij een uur te laat voor zijn optreden, zong maar een paar nummers live en zou zijn stem vrij beroerd hebben geklonken.
Ja speciaal voor jouquote:Op maandag 15 april 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel lief dat je een filmpje voor me hebt gemaakt
Awesome ik wil dat ookquote:Op maandag 15 april 2013 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou
http://www.facebook.com/#(...)09956&type=2&theater
Hij vond wel de opmerking over zweepslagen leuk.quote:Op maandag 15 april 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je mij voortaan helpen om hem stil te krijgen?
Welterustenquote:
Ik heb nu angst voor het latexpakjequote:Op maandag 15 april 2013 10:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij vond wel de opmerking over zweepslagen leuk.
Gaafquote:Op maandag 15 april 2013 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou
http://www.facebook.com/#(...)09956&type=2&theater
Fijne dagquote:
Misschien is het meer een type voor zo'n leren harnas.quote:Op maandag 15 april 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welterusten
[..]
Ik heb nu angst voor het latexpakje
doet dat 2e filmpje het ook? topquote:Op maandag 15 april 2013 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome ik wil dat ook
Lastig in te schatten maar hoe hard rijdt deze persoon ongeveer?
Komt goedquote:
Dit is je wraak voor al die verschrikkelijke MI's he?quote:Op maandag 15 april 2013 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien is het meer een type voor zo'n leren harnas.
Nee hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
Dit is je wraak voor al die verschrikkelijke MI's he?
Gaat gezellig worden zaterdagquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
doet dat 2e filmpje het ook? top
ik denk ongeveer tussen de minimum 30 en max 80 ofzo...... (teller heb je niks aan die geeft aan wat de achterwielen doen, en die draaien altijd veel meer)
Ben jij ook van plan om je driftlicentie te gaan halen?quote:
op et moment niet....quote:Op maandag 15 april 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben jij ook van plan om je driftlicentie te gaan halen?
Oh. Okquote:
Ja ik wil heel veel hoor.. maar kan tegenwoordig nou eenmaal wat minderquote:
Snap ikquote:Op maandag 15 april 2013 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik wil heel veel hoor.. maar kan tegenwoordig nou eenmaal wat minder
heb andere prioriteiten
Dat geloof ik graag jaquote:
quote:
Ik ben echt kapot. Vanochtend was een hel. Vandaag is een hel. Ik verheug me alvast op mijn drie dagen weekend want anders is dit ondraaglijk.quote:
Mocht ik ooit de loterij winnen is dat het eerste wat ik ga doenquote:
Nu maar hopen dat je die gaat winnen danquote:Op maandag 15 april 2013 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mocht ik ooit de loterij winnen is dat het eerste wat ik ga doen
Na m'n auto afbetalen dan..
Hahaha awwwww babe!!quote:Op maandag 15 april 2013 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben echt kapot. Vanochtend was een hel. Vandaag is een hel. Ik verheug me alvast op mijn drie dagen weekend want anders is dit ondraaglijk.
Eerste wat ik die is een verre vakantie boeken en het er eens flink van nemen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mocht ik ooit de loterij winnen is dat het eerste wat ik ga doen
Na m'n auto afbetalen dan..
Wild weekend gehad saampjes?quote:Op maandag 15 april 2013 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha awwwww babe!!Ik voel je pijn (en pijn van iets wat er bij komt deze week
).. Ik wil echt gewoon slapen tot woensdag, echt x_x
Altijd wild, je kent me.. Wilde yololike lifestylequote:
Jaaaaa onmogelijk deze. Magoed aangezien ik toch geen vervoer heb kan je mss komen vant weekend?quote:Op maandag 15 april 2013 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha awwwww babe!!Ik voel je pijn (en pijn van iets wat er bij komt deze week
).. Ik wil echt gewoon slapen tot woensdag, echt x_x
Ik was gistermiddag echt nog tering blij maar savonds kreeg ik echt een kortdurende depressie.quote:Op maandag 15 april 2013 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd wild, je kent me.. Wilde yololike lifestyleMaar nu kan ik niet meer, I'm gett'n too old for this shit :$
Oud zijn is stom.quote:Op maandag 15 april 2013 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd wild, je kent me.. Wilde yololike lifestyleMaar nu kan ik niet meer, I'm gett'n too old for this shit :$
Ik ben nog jong.quote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oud zijn is stom.
Ik wil weer jong zijn.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaaaa onmogelijk deze. Magoed aangezien ik toch geen vervoer heb kan je mss komen vant weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |