IRON GAINS met period bloodquote:
Ei word gebouwd in de ovaries (links of rechts) en zoeft dan bij ovulation via de fallopian tubes naar beneden, blijft daar 24-48 uur in leven. Innesteling gebeurt alleen na bevruchting.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kan.
[..]
Ja ik weet dat er een opgelost eitje inzit en als het goed is je baarmoederwand die zich tijdens de cyclus opbouwt en dan afbreekt tijdens je menstruatie.
damn, zoveel dubbelzinnigheidquote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo? dbol slikken en test spuiten.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo? dbol slikken en test spuiten.
Sterker worden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand tips om meer uit je push-ups te halen. Ben er echt fucking slecht in gewoon.
Dat zei ik niet..hij nestelt daar in als het goed is en tijdens de cyclus wordt die wand wel dikker om een lekker comfi plekje te creeeren voor een klompje cellen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
IRON GAINS met period blood
[..]
Ei word gebouwd in de ovaries (links of rechts) en zoeft dan bij ovulation via de fallopian tubes naar beneden, blijft daar 24-48 uur in leven. Innesteling gebeurt alleen na bevruchting.
Ei wordt niet gebouwd in baarmoederwand.![]()
Mensen die topics bijlezen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Verbosity het volgende:
The fuck, ben net klaar met het bij lezen van de afgelopen dag. Gaat weer eens nergens over
[ afbeelding ]
Vaker doen? Ik deed het altijd met chest day en je gaat best vooruit ook al doe je het maar 1x per week. Dus gewoon 2-3 keer doen ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand tips om meer uit je push-ups te halen. Ben er echt fucking slecht in gewoon.
Oke ik doe het dus te weinigquote:Op zondag 14 april 2013 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vaker doen? Ik deed het altijd met chest day en je gaat best vooruit ook al doe je het maar 1x per week. Dus gewoon 2-3 keer doen ofzo.
Ben er daarom maar snel doorgescrolled...quote:
Geleverd brah, maar volgende keer wordt het jouw sgamhar met een hoedje op.quote:Op zondag 14 april 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
Mogen we Postbodeperry als gym mascotte?
Het ging vooral over katten en menstruatie.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ben er daarom maar snel doorgescrolled...
Yeah klopt, en die rommel slobber ik zo naar binnen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat zei ik niet..hij nestelt daar in als het goed is en tijdens de cyclus wordt die wand wel dikker om een lekker comfi plekje te creeeren voor een klompje cellen.
Je kreeg wel bijna gyno daardoor man, mij niet gezien pak liever niet-aromatiserende kuurquote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah klopt, en die rommel slobber ik zo naar binnen.Al 2 jaar lang.
Mensen die denken dat Panda verantwoordelijk was.
Ik zal je mijn gebruikte tampons opsturen in het vervolg!quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah klopt, en die rommel slobber ik zo naar binnen.Al 2 jaar lang.
Mensen die denken dat Panda verantwoordelijk was.
Ik zou je benen ook wat rust geven tussendoor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef VMSDKR het volgende:
weekje collegevrij dus vanaf morgen ff 5 dage renne beetje conditie met evy
quote:Op zondag 14 april 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
Mogen we Postbodeperry als gym mascotte?
[..]
Haha dit.Lees alleen BB in SPT bij.
Sowieso, ga ook geen marathons rennen, maar moet nog het een en ander inhalen van dat programma. Elke ochtend ff hardlopen is best lekker hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou je benen ook wat rust geven tussendoor.
Haha die shit was fullblown en unaesthetic as fuck. Gelukkig toen foreverbulking.quote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kreeg wel bijna gyno daardoor man, mij niet gezien pak liever niet-aromatiserende kuur
EXTREME SPIERPOMPSquote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zal je mijn gebruikte tampons opsturen in het vervolg!. Kun je gebruiken als supplement.
Haha ja ik snap het wel..Dat feel dat ik vorig jaar na 8 minuten joggen al kapot was. En nu gewoon 30 minuten kan rennen en dat nog meer gaat worden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sowieso, ga ook geen marathons rennen, maar moet nog het een en ander inhalen van dat programma. Elke ochtend ff hardlopen is best lekker hoor.
hoeveel push ups doe je danquote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha ja ik snap het wel..Dat feel dat ik vorig jaar na 8 minuten joggen al kapot was. En nu gewoon 30 minuten kan rennen en dat nog meer gaat worden.
New in stores!!!!quote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
EXTREME SPIERPOMPS
DROGE MASSA
DIT IS HIGH TECH
DE 12 BESTE EIWITTEN
340% MEER SPIEROPBOUW
Rennen is wel goed enzo, maar zo fucking saai. Ga ik liever op een racefiets zitten ofzo in de lente.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha ja ik snap het wel..Dat feel dat ik vorig jaar na 8 minuten joggen al kapot was. En nu gewoon 30 minuten kan rennen en dat nog meer gaat worden.
Ik deed er eerst 12 man, zit nu op 5. En ja die eckte al ga ik na die 5 over op die vrouwenpush-ups om toch meer kracht eruit te halen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
hoeveel push ups doe je dan
wel mannen push ups niet die vrouwelijke variant op je knieen
Lol, ik zag eens een man in de gym die niet eens 1x een vrouwen pushup op z'n knieën kon, hoe ernstig is dat?quote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik deed er eerst 12 man, zit nu op 5. En ja die eckte al ga ik na die 5 over op die vrouwenpush-ups om toch meer kracht eruit te halen.
Echt?quote:Op zondag 14 april 2013 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol, ik zag eens een man in de gym die niet eens 1x een vrouwen pushup op z'n knieën kon, hoe ernstig is dat?
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik deed er eerst 12 man, zit nu op 5. En ja die eckte al ga ik na die 5 over op die vrouwenpush-ups om toch meer kracht eruit te halen.
Rennen is heerlijkquote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Rennen is wel goed enzo, maar zo fucking saai. Ga ik liever op een racefiets zitten ofzo in de lente.
doe wel mee baart het niet dan schaart het ook nietquote:Op zondag 14 april 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
zat te denken dat we hier miss eens allemaal samen een kuur moeten doen
en dan een centraal logje bijhouden oid
wie lijkt dit een goed idee? hoor het graag
True, hier heb je niet veel meer dan wat weilanden. Maar in de stad ofzo (?) is het vast beter omdat er meer te zien is.quote:Op zondag 14 april 2013 23:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Rennen is heerlijk. Ligt er ook aan waar je rent.
Lol ben serieus, zijn maat trainde hem ofzo en die gast werd ook gewoon boos van "kom op, eentje moet toch wel lukken" enzo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt?
Ik deed altijd dumbbell flys > pushup tot failure supersets. Zieke verstijving in je chest daardoor.
k man; misschien kunnen we dan ook samen inkopen. dat scheelt altijd veel geldquote:Op zondag 14 april 2013 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
doe wel mee baart het niet dan schaart het ook niet
Mis wel soms kracht in mijn armen/borst jaquote:Op zondag 14 april 2013 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol, ik zag eens een man in de gym die niet eens 1x een vrouwen pushup op z'n knieën kon, hoe ernstig is dat?
Maar vrouwen kunnen heel vaak niet veel push ups.
You are my sister from another mister.quote:
Sterkte brah, hoe sneller je realiseert dat je vriendin morgen op een loser zit des te sneller jij een andere bezwangert.quote:Op zondag 14 april 2013 23:53 schreef no1uknow het volgende:
liefdesverdriet = zuipen = dag gainsMorgen weer liften en aan het voedingsschema houden
Ik vind rennen in een bos of op een dijk het fijnste. In Dordrecht rende ik wel eens op zon dijk echt te mooi gewoon. Na afloop kon je ook gewoon in het water springen als je wilde.quote:Op zondag 14 april 2013 23:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, hier heb je niet veel meer dan wat weilanden. Maar in de stad ofzo (?) is het vast beter omdat er meer te zien is.
Alleen zal ze dat voorlopig echt niet doenquote:Op zondag 14 april 2013 23:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sterkte brah, hoe sneller je realiseert dat je vriendin morgen op een loser zit des te sneller jij een andere bezwangert.
Je leert je ex pas echt goed kennen na een breakupquote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Alleen zal ze dat voorlopig echt niet doen![]()
lol als ik over 1 ding zeker kan zijn is het daar wel over, geloof mequote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef seto het volgende:
[..]
Je leert je ex pas echt goed kennen na een breakup
Niks forceren wacht het gewoon af. Ik raad je aan niet te gaan drinken uit liefdesverdriet, erg zwak imo en ga je alleen maar rare dingen van doen. Ik hoop het beste voor je of dat nu met dat meisje is of alleen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Alleen zal ze dat voorlopig echt niet doenMaar soms is het for the better, niet meer uit onredelijkheid hoeven verantwoorden, opboksen tegen onrealistische verwachtingen enz enz
Maar wel enorm kut want het was wel een superlief meisje, enorm moeilijk om d'r te laten gaan. /emo
Dit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef seto het volgende:
[..]
Je leert je ex pas echt goed kennen na een breakup
Toen mijn chick het 2 maand geleden uitmaakte na 4,5 jaar dacht ik ook dat ik er niet overheen ging komen. Maar langzaam gaat 't altijd beter. Headz up y0.quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Alleen zal ze dat voorlopig echt niet doenMaar soms is het for the better, niet meer uit onredelijkheid hoeven verantwoorden, opboksen tegen onrealistische verwachtingen enz enz
Maar wel enorm kut want het was wel een superlief meisje, enorm moeilijk om d'r te laten gaan. /emo
Eigen muziek enzo er ook bij? Dan is het wel te doen. Toch liever op een fiets in de zomer. Voel ik m'n testiclez niet meer na 2 uur maar dan heb ik tenminste het gevoel dat ik vooruit kom.quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind rennen in een bos of op een dijk het fijnste. In Dordrecht rende ik wel eens op zon dijk echt te mooi gewoon. Na afloop kon je ook gewoon in het water springen als je wilde.
Ideaal toch zo'n meisje, niet zo'n Facebook-sloerie die eerst een foto van haar pasta moet schieten voordat je je post-workout meal kan verorberen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol als ik over 1 ding zeker kan zijn is het daar wel over, geloof me1 van de lastige dingen in onze relatie uberhaupt, het feit dat ze totaal geen sociale contacten had en onderhield, terwijl ik tegen alles wat los en vast zit aanlul.
Was maar een geintjequote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niks forceren wacht het gewoon af. Ik raad je aan niet te gaan drinken uit liefdesverdriet, erg zwak imo en ga je alleen maar rare dingen van doen. Ik hoop het beste voor je of dat nu met dat meisje is of alleen.
Daarom juist, de eerstvolgende die haar nu aandacht geeft mag binnen 2.5 dagen neuken. Gewoon omdat goodfeeling en onzekerheid.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol als ik over 1 ding zeker kan zijn is het daar wel over, geloof me1 van de lastige dingen in onze relatie uberhaupt, het feit dat ze totaal geen sociale contacten had en onderhield, terwijl ik tegen alles wat los en vast zit aanlul.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Was maar een geintjeHeb met vrienden lekker uitgebreid op een terrasje gezeten en daarna meat op de bbq met lekkere biertjes erbij thuis
Herkenbaar dan gaan ze gewoon teren op jouw aandacht.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb het ook gehad, ben daardoor eigenlijk begonnen met liften.quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ze is sowieso heel erg op zichzelf en had alleen mij wat dat betreft, maar ook met mijn vrienden omgaan was eigenlijk geen sprake van, om maar een voorbeeldje te noemen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Herkenbaar dan gaan ze gewoon teren op jouw aandacht.
Lekker veel protein, kipsate stokjes FTWquote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarom juist, de eerstvolgende die haar nu aandacht geeft mag binnen 2.5 dagen neuken. Gewoon omdat goodfeeling en onzekerheid.
[..]
Oh dus zo regel je altijd die chickies van jequote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarom juist, de eerstvolgende die haar nu aandacht geeft mag binnen 2.5 dagen neuken. Gewoon omdat goodfeeling en onzekerheid.
Laat hem, gaat niet om de hoe maar om de count.quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dus zo regel je altijd die chickies van je
Ja lekkere rustige deephouse. Echt weird maar van drukke muziek ga ik slecht ademhalen ofzo. Fietsen is ook lekker. Ik zou heel graag een keertje weer willen mountainbiken in de Ardennen zoals vroeger. Of kanoeen of tijgeren. Ik ben echt een meisje maar die dingen vind ik heerlijk, lekker vies worden in de modder.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toen mijn chick het 2 maand geleden uitmaakte na 4,5 jaar dacht ik ook dat ik er niet overheen ging komen. Maar langzaam gaat 't altijd beter. Headz up y0.
[..]
Eigen muziek enzo er ook bij? Dan is het wel te doen. Toch liever op een fiets in de zomer. Voel ik m'n testiclez niet meer na 2 uur maar dan heb ik tenminste het gevoel dat ik vooruit kom.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dus zo regel je altijd die chickies van je
no man, ze zag het niet aankomen zelfs, dat zei ze althans. Wat ik wel weer typerend vond omdat er in de relatie van 3 jaar nooit echt ruimte was voor wat ik vond en voelde.quote:Op maandag 15 april 2013 00:04 schreef seto het volgende:
[..]
hoe je het allemaal vertelt dacht ik dat jij was gedumpt
Op een zeker moment gaat je verstand het toch overnemen van je hart. Ik liep zelf al een paar weken met zon raar gevoel rond en ik schrok serieus een nacht wakker zo van ''Ik wil en kan dit niet meer''.quote:Op maandag 15 april 2013 00:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ze is sowieso heel erg op zichzelf en had alleen mij wat dat betreft, maar ook met mijn vrienden omgaan was eigenlijk geen sprake van, om maar een voorbeeldje te noemen.
Al met al, opposites attract maar dit werkte gewoon echt niet meer, was onwerkbaar en ik ging echt mezelf voorbij. Je moet toch ook een grens trekken ergens.
Oh, ze zit ook op FOK!?quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dus als je nagel breekt is het ook niet echt erg?quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja lekkere rustige deephouse. Echt weird maar van drukke muziek ga ik slecht ademhalen ofzo. Fietsen is ook lekker. Ik zou heel graag een keertje weer willen mountainbiken in de Ardennen zoals vroeger. Of kanoeen of tijgeren. Ik ben echt een meisje maar die dingen vind ik heerlijk, lekker vies worden in de modder.
Je wilde gewoon mij en Levolution doen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op een zeker moment gaat je verstand het toch overnemen van je hart. Ik liep zelf al een paar weken met zon raar gevoel rond en ik schrok serieus een nacht wakker zo van ''Ik wil en kan dit niet meer''.
heey seto wanneer kom jij bij ons in badquote:
Dat was het bij mij ook, na de zoveelste ruzie over zoiets fundamenteels als onze karakters en de verschillen daartussen donderdag dacht ik, gast, je kan jezelf wel voor de gek houden, maar het gaat nooit beter worden. Maar wel fucked up omdat je van d'r houd en om d'r geeft onwijs.quote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op een zeker moment gaat je verstand het toch overnemen van je hart. Ik liep zelf al een paar weken met zon raar gevoel rond en ik schrok serieus een nacht wakker zo van ''Ik wil en kan dit niet meer''.
aanstellerquote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Agentperry het volgende:
Meer emo shit please, ik voel me nog niet kut genoeg dat morgen de colleges weer beginnen.
Klein beetje. Ik heb mijn nagels nooit heel erg lang.quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus als je nagel breekt is het ook niet echt erg?
ons?quote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
heey seto wanneer kom jij bij ons in bad
hij zit te wachten tot jij weer fapbare foto's plaatst.quote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wilde gewoon mij en Levolution doen.
[..]
Snap dat ook niet echt bij meisjes. Volgens mij totaal niet praktisch.quote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klein beetje. Ik heb mijn nagels nooit heel erg lang.
Eerlijk is eerlijk he Panzer. Maar op dit moment zou ik Jahr00n het liefste willen doen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wilde gewoon mij en Levolution doen.
[..]
Volgens mij heb je wel de goede keuze gemaakt, jongen! Je komt alleen geboren en gaat alleen dood. Iedereen die niet goed voor je is of slecht van invloed is op je leven moet je gewoon aan de kant zetten.quote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat was het bij mij ook, na de zoveelste ruzie over zoiets fundamenteels als onze karakters en de verschillen daartussen donderdag dacht ik, gast, je kan jezelf wel voor de gek houden, maar het gaat nooit beter worden. Maar wel fucked up omdat je van d'r houd en om d'r geeft onwijs.
Als ze gewoon vreemd was gegaan had je tenminste kunnen zeggen tiefeshoer hooooi, dat was makkelijker geweest.
Oh phuck het is al 00:12, moet morgen vroeg op dit dat. Slaap lekker iedereen!quote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Snap dat ook niet echt bij meisjes. Volgens mij totaal niet praktisch.
Anyway, bedtijd.
[ afbeelding ]
Of zoals Aesop rock zegt:quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef no1uknow het volgende:
Maar he bois, Nas verkondigd het ook he, life's a bitch and then you die, that's why we get high, cause you never know when your gonna go
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |