SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax'
1 AJAX 66
2 VITESSE 61
3 PSV 60
4 FEYENOORD 60quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
EredivisieLive.nl
Eriksen: 'We hebben een goede zet gedaan'
Gullit: 'Ajax is gewend om met de druk om te gaan'
Boerrigter: 'Ik weet niet wat Pieters aan het doen was'
Advocaat: 'Nu maar voor de tweede plek gaan'
De Boer: 'PSV was rijp voor de slacht'
Lens: 'Leek net alsof zij thuis speelden'
Advocaat: 'Als we geen kampioen worden, ben ik weg'
NOS.nl
Van Bommel: 'Als je verliest, valt het nooit mee'
Jermaine Lens: 'Lens telt zijn twee doelpunten niet'
Een mooie week voor Kuipers
De Boer: 'Dik en dik verdiend'
Advocaat: 'Lag vandaag niet alleen aan defensie'
Christian Eriksen: 'Hadden het eerder moeten afmaken'
Cillessen genoot van de druk
Oh.
Maar daar typ ik ook helemaal niets over. Ik houd er alleen niet zo van als mensen afgeven op iemand die zijn seizoenkaart opzegt - wat de reden dan ook mag zijn - en de persoon zelf helemaal geen scc heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Triptamine2 het volgende:
Daarbij zegt het hebben van een seizoenskaart niks over hoeveel je van je club houdt. Ik heb er inderdaad geen, maar dat maakt mij niet minder supporter en dat is niet omdat ik er niet wil zijn.
Wat is daar dan de precieze redenatie achter? Oftewel, waarom mag ik niet lachen om iemand die zijn SCC opzegt als ik er zelf geen heb?quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Maar daar typ ik ook helemaal niets over. Ik houd er alleen niet zo van als mensen afgeven op iemand die zijn seizoenkaart opzegt - wat de reden dan ook mag zijn - en de persoon zelf helemaal geen scc heeft.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sulejmani op kampioensfeestRotte tomaten gooien
Dat ik er niet van houd, zegt niet dat het niet mag. Natuurlijk mag het, maar ik vind het nogal vreemd. Je bent zelf namelijk niet in dezelfde positie als de persoon die je uitlacht.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wat is daar dan de precieze redenatie achter? Oftewel, waarom mag ik niet lachen om iemand die zijn SCC opzegt als ik er zelf geen heb?
Leg uit, alsjeblieft.
Nee diagonaaltje laten pakken bij de Febo. De tering wat haat ik die vent.quote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sulejmani op kampioensfeestRotte tomaten gooien
- In alle lagen van de organisatie ex Ajax spelers.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef tammepiet het volgende:
Zwarte cijfers.
Een selectie die geheel door de Boer is samengesteld.
16 miljoen CL inkomsten.
32 keer kampioen, psv 22, fey 14.
Ideale onderhandelingspositie nieuwe sponsor.
Sulejmani de deur uit.
Ajax, godverdomme wat ga je lekker.
We kunnen ook allemaal frituurtroep naar hem gooien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nee diagonaaltje laten pakken bij de Febo. De tering wat haat ik die vent.
Dus er kan pas, volgens jouw definitie van humor, over iets gelachen worden als je in dezelfde positie zit?quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat ik er niet van houd, zegt niet dat het niet mag. Natuurlijk mag het, maar ik vind het nogal vreemd. Je bent zelf namelijk niet in dezelfde positie als de persoon die je uitlacht.
Hij heeft een ietwat zure kijk op het leven.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dus er kan pas, volgens jouw definitie van humor, over iets gelachen worden als je in dezelfde positie zit?
Voor 20 miljoen krijgt City niet eens Ronald, laat staan Frank.quote:
Nogal.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft een ietwat zure kijk op het leven.
Mijn punt is duidelijk. Je mag doen wat je wilt doen, ik snap het niet zo. Jij snapt mij niet. Prima.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dus er kan pas, volgens jouw definitie van humor, over iets gelachen worden als je in dezelfde positie zit?
Daarom moet hij mee. Mag hij de muziek draaien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Laat Sulejmani gewoon meedoen met dat feest
Hij heeft toch ook een paar wedstrijden gespeeld dit jaar? en hij zeurt ook niet
Die vieze El Hamdaoui deed men ook toejuichen op de huldiging
Dat was pas een vieze galbak.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Die vieze El Hamdaoui deed men ook toejuichen op de huldiging
Ja niet dus, want ik snap niks van je redenatie, en had graag een uitleg gehoord over waarom je die mening hebt. Als dat al teveel gevraagd is, vind ik dat best jammer.quote:
Zo bijzonder speelde de Jong toch niet?quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Eriksen twee weken op rij een acht
Gaan we weer.quote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo bijzonder speelde de Jong toch niet?
Strootman een 7quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Eriksen twee weken op rij een acht
Dat blijkt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Triptamine2 het volgende:
Ja niet dus, want ik snap niks van je redenatie
Ja, maar ik kan het gerust nog tien keer herhalen, maar dat schiet niet op. Laat het leven voor wat het is.quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Triptamine2 het volgende:
en had graag een uitleg gehoord over waarom je die mening hebt
Het gaat meer om die laatste vraag maar afijn, dit is makkelijker, ik snap het.quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het gerust nog tien keer herhalen,
Sterkte.quote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik kan het ook gewoon niet meer aan door mijn Asperger
quote:
quote:Dutch master Edwin Van der Sar gets to grips with ‘a proper job'
EDWIN VAN DER SAR has swapped his goalkeeping gloves to be part of the amazing brains trust at Dutch giants Ajax.
The former Manchester United keeper, who quit playing two years ago, took a Masters degree in sports management, enabling him to become Ajax’s director of marketing.
It means he is part of a star-studded emporium which will help ensure the famous Amsterdam club continues to play a big part in the European game.
Van der Sar explained: “Frank de Boer is the manager. Alongside him are Dennis Bergkamp and Wim Jong. Marc Overmars is director of football. Jaap Stam is joining next season as an assistant coach. I’m director of marketing. It’s enjoyable, completely different from what I’ve been used to. It’s a case of working from 9am until 6pm or later. You thought as a player you had it tough but it’s nothing compared to working in an office doing a proper job.”
Although he doesn’t coach, the former Holland international can still utilise his experience when he is around the training ground.
“I try to bring some extra things to Ajax. I think everybody knows the way we try to bring young players through to the first team.
“You can’t really compare Ajax and the Dutch League to the clubs in Spain and England but we try to adjust. In the Champions League, we were third in the group behind Real Madrid and Borussia Dortmund, who are both in the semis. We were ahead of Manchester City, with all the money they spent, so it’s a good performance.
“We’re top of the league and are playing PSV Eindhoven this weekend. Hopefully we will be better next season.”
Van der Sar was back in Manchester last week at the Soccerex European Forum.
Despite defeat to neighbours Manchester City on Monday, Sir Alex Ferguson’s United travel to Stoke City today still 12 points clear at the top and well placed to land the club’s 20th league championship.
According to Van der Sar, it’s confirmation for his fellow Dutchman Robin van Persie that he made the right decision leaving Arsenal for Old Trafford.
“At the beginning of the season, United conceded a lot of goals and always ended up scoring in the last minute, Van Persie popping up with a header or a free-kick,” he said.
“They have shown consistency and determination, and that is what all Ferguson’s teams have shown. It’s a never-give-up mentality. Other teams started dropping points and they kept going.
“Yes, they lost on Monday but the damage has already been done to the other teams.”
Early in the season, when United were leaking goals, Van der Sar’s successor David de Gea came under fire from some quarters. But Van der Sar said: “I think he is progressing. He has had a fairly hard first year or so but he is getting used to the pace and showing the ability that made Ferguson sign him.
“I think the environment helps new players. The stability of the club, the qualities of the players and the strength of the dressing room help players slot in.”
tompsv. Maar heeft een nieuw account..quote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef OverRated het volgende:
Was er niet iemand in VBL die een jaar lang een PSV UI zou nemen bij winst voor Ajax?
quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is er ergens een samenvatting online?
Is dat zo? Tekenend danquote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tompsv. Maar heeft een nieuw account..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |