Ik mag jou wel.quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
False. Ken genoeg gelovigen die niet voldaan aan jouw voorbeelden.
En alsof het erg is als je even moet wachten omdat je vriend(in) wil bidden voor het eten
Mja, dat is haar probleem, zo reageert niet iedereen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Kijk, en daar wringt het 'm in! Dat zei mijn date ook een paar keer en desondanks dat ik er rekening mee probeerde te houden, ontglipte soms toch iets en was ze meteen in een mineur stemming.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef Yuki het volgende:
Op verzoek van blessed19... En de TT kon ik niet laten
Nee. Want instant facepalm als ik aan die site denkquote:Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef Sannne het volgende:
Niet eens iets over visjes en zeemeerminnen?
Heb je het nu over mij?quote:Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo fijn, van die mensen die gaan reageren alsof ze ergens vanaf weten terwijl ze werkelijk geen idee hebben.
[..]
Ik mag jou wel.
[..]
Mja, dat is haar probleem, zo reageert niet iedereen.
Vooruit, ik hap nog 1 keerquote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij?Ik heb 2 jaar met een revo rondgelopen, dus ik weet onderhand wel het een en ander over het christendom.
Oh ja, want dat is binnen elke stroming precies hetzelfde.quote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij?Ik heb 2 jaar met een revo rondgelopen, dus ik weet onderhand wel het een en ander over het christendom.
Er zijn ergere godsdiensten, je hoeft iig niet je plassertje te laten mutileren om aan de vrouw te komen...quote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een dikke huisvrouw dat oprah kijkt, tupperware feestjes, zondag niet uitslapen, bij de kerkgemeenschap op de koffie gaan, 1000 kinderen krijgen.
Mijn laatste date was geen revo, maar toonde wel bepaalde trekjes die ik nog herinnerde uit een andere relatie... Tuurlijk zijn niet alle vrouwen zo, anders was ik wel homo geworden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vooruit, ik hap nog 1 keer
1. Het was 1 vrouw. Zo zijn ze niet allemaal.
2. Het was een revo. Zo zijn ze niet allemaal.
Need I say more?
quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens een vriendinnetje gehad wiens vader zwaar in de Here was. Hij moet mij hebben gezien als de antichrist destijds, maar desondanks deed de beste man altijd verdomd aardig tegen me.
Het enige probleem was als we daar zaten op een zaterdagnacht (hij lag dan al op bed) en ik de lokale Turk wilde bellen voor een gigantisch vette versnapering na alcoholmisbruik. Dat was dan na twaalven, dus op zondag en dan nam hij boven de telefoon op als er van beneden werd gebeld.
''Het is zondag. Dan wordt er niet gewerkt.''
Dus dan kuste ik dat vriendinnetje welterusten en liep maar terug naar huis om rammelend van de honger shoarma te bestellen. Want ja, de innerlijke mens moet ook wat. Buiten Jezus.
Het schijnt dat een besneden knoert beter is voor de seks!quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Doum het volgende:
[..]
Er zijn ergere godsdiensten, je hoeft iig niet je plassertje te laten mutileren om aan de vrouw te komen...
*_Doum zit al te gluren op marokko.nl*quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het schijnt dat een besneden knoert beter is voor de seks!
Ja, dat was like 10 jaar geleden, oid... Maar zo streng zijn ze helemaal niet als ik de verhalen van mijn ex mag geloven. Ze was zelf ook niet echt streng voor haarzelf, noch voor de medemens. Ze was bijna mijn ideale vrouw, maar helaas emigreerde ze naar zwitserland en is daar met een vetklep getrouwd.quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, want dat is binnen elke stroming precies hetzelfde.
Refo's (na twee jaar type je het nog met een v?) zijn een paar van de strengste, en echt geen vergelijkingsmateriaal met een heleboel andere christenen. Maar toch lijken heel veel mensen dat wel altijd te doen. En dat was mijn punt.
Het was niet voorbestemdquote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, dat was like 10 jaar geleden, oid... Maar zo streng zijn ze helemaal niet als ik de verhalen van mijn ex mag geloven. Ze was zelf ook niet echt streng voor haarzelf, noch voor de medemens. Ze was bijna mijn ideale vrouw, maar helaas emigreerde ze naar zwitserland en is daar met een vetklep getrouwd.
Binnen de gereformeerde kerk zijn er nog weer een heleboel stromingen, de ene weer veel strenger dan de andere. Dus alleen 'refo' zegt op zich nog niks.quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, dat was like 10 jaar geleden, oid... Maar zo streng zijn ze helemaal niet als ik de verhalen van mijn ex mag geloven. Ze was zelf ook niet echt streng voor haarzelf, noch voor de medemens. Ze was bijna mijn ideale vrouw, maar helaas emigreerde ze naar zwitserland en is daar met een vetklep getrouwd.
Men noemt het de zwarte kousen kerk. Hel en verdoemenis tijdens de preken, 2x op de zondag naar de kerk en bij elkaar op de koffie gaan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Binnen de gereformeerde kerk zijn er nog weer een heleboel stromingen, de ene weer veel strenger dan de andere. Dus alleen 'refo' zegt op zich nog niks.
Een end touw en een krukje doet wonderen.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een end touw en een krukje doet wonderen.
Daar zou ik ook niet veel mee kunnenquote:Op zondag 14 april 2013 23:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Men noemt het de zwarte kousen kerk. Hel en verdoemenis tijdens de preken, 2x op de zondag naar de kerk en bij elkaar op de koffie gaan.
Euh, moet er niet aan denken. Maar dochters des huizes was gelukkig niet zo fanatiek?quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens een vriendinnetje gehad wiens vader zwaar in de Here was. Hij moet mij hebben gezien als de antichrist destijds, maar desondanks deed de beste man altijd verdomd aardig tegen me.
Het enige probleem was als we daar zaten op een zaterdagnacht (hij lag dan al op bed) en ik de lokale Turk wilde bellen voor een gigantisch vette versnapering na alcoholmisbruik. Dat was dan na twaalven, dus op zondag en dan nam hij boven de telefoon op als er van beneden werd gebeld.
''Het is zondag. Dan wordt er niet gewerkt.''
Dus dan kuste ik dat vriendinnetje welterusten en liep maar terug naar huis om rammelend van de honger shoarma te bestellen. Want ja, de innerlijke mens moet ook wat. Buiten Jezus.
Creationisme, daar moet je echt op YouTube voor zoeken.quote:Op zondag 14 april 2013 23:51 schreef Yuki het volgende:
Ze geloofde daarnaast ook heilig in het creationisme... Best lastig verenigbaar met een wetenschappelijke opleiding waarin binnen ieder vak de evolutie wel voorbij kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |