abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 april 2013 @ 23:08:29 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125292320

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 14 april 2013 @ 23:08:49 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125292336
Op verzoek van blessed19... En de TT kon ik niet laten :D
pi_125292362
Niet eens iets over visjes en zeemeerminnen? :D
pi_125292423
Zo fijn, van die mensen die gaan reageren alsof ze ergens vanaf weten terwijl ze werkelijk geen idee hebben. O+

quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Yuki het volgende:

[..]

False. Ken genoeg gelovigen die niet voldaan aan jouw voorbeelden.

En alsof het erg is als je even moet wachten omdat je vriend(in) wil bidden voor het eten :')
Ik mag jou wel. :D

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:07 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Kijk, en daar wringt het 'm in! Dat zei mijn date ook een paar keer en desondanks dat ik er rekening mee probeerde te houden, ontglipte soms toch iets en was ze meteen in een mineur stemming. ;(
Mja, dat is haar probleem, zo reageert niet iedereen.
pi_125292458
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef Yuki het volgende:
Op verzoek van blessed19... En de TT kon ik niet laten :D
*O*
  zondag 14 april 2013 @ 23:10:54 #6
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125292504
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef Sannne het volgende:
Niet eens iets over visjes en zeemeerminnen? :D
Nee. Want instant facepalm als ik aan die site denk :|W
pi_125292536
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo fijn, van die mensen die gaan reageren alsof ze ergens vanaf weten terwijl ze werkelijk geen idee hebben. O+

[..]

Ik mag jou wel. :D

[..]

Mja, dat is haar probleem, zo reageert niet iedereen.
Heb je het nu over mij? :P Ik heb 2 jaar met een revo rondgelopen, dus ik weet onderhand wel het een en ander over het christendom.
pi_125292608
Ik heb weleens een vriendinnetje gehad wiens vader zwaar in de Here was. Hij moet mij hebben gezien als de antichrist destijds, maar desondanks deed de beste man altijd verdomd aardig tegen me.

Het enige probleem was als we daar zaten op een zaterdagnacht (hij lag dan al op bed) en ik de lokale Turk wilde bellen voor een gigantisch vette versnapering na alcoholmisbruik. Dat was dan na twaalven, dus op zondag en dan nam hij boven de telefoon op als er van beneden werd gebeld.

''Het is zondag. Dan wordt er niet gewerkt.''

Dus dan kuste ik dat vriendinnetje welterusten en liep maar terug naar huis om rammelend van de honger shoarma te bestellen. Want ja, de innerlijke mens moet ook wat. Buiten Jezus.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 14 april 2013 @ 23:12:31 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125292622
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Heb je het nu over mij? :P Ik heb 2 jaar met een revo rondgelopen, dus ik weet onderhand wel het een en ander over het christendom.
Vooruit, ik hap nog 1 keer :D

1. Het was 1 vrouw. Zo zijn ze niet allemaal.
2. Het was een refo. Zo zijn ze niet allemaal.

Need I say more? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 14-04-2013 23:13:13 (Dank je bambi :@) ]
pi_125292642
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Oh ja, want dat is binnen elke stroming precies hetzelfde.
Refo's (na twee jaar type je het nog met een v? :D) zijn een paar van de strengste, en echt geen vergelijkingsmateriaal met een heleboel andere christenen. Maar toch lijken heel veel mensen dat wel altijd te doen. En dat was mijn punt.
pi_125292707
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Een dikke huisvrouw dat oprah kijkt, tupperware feestjes, zondag niet uitslapen, bij de kerkgemeenschap op de koffie gaan, 1000 kinderen krijgen.

;(
Er zijn ergere godsdiensten, je hoeft iig niet je plassertje te laten mutileren om aan de vrouw te komen...
pi_125292736
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Vooruit, ik hap nog 1 keer :D

1. Het was 1 vrouw. Zo zijn ze niet allemaal.
2. Het was een revo. Zo zijn ze niet allemaal.

Need I say more? :D
Mijn laatste date was geen revo, maar toonde wel bepaalde trekjes die ik nog herinnerde uit een andere relatie... Tuurlijk zijn niet alle vrouwen zo, anders was ik wel homo geworden. :P
  zondag 14 april 2013 @ 23:15:20 #13
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125292795
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens een vriendinnetje gehad wiens vader zwaar in de Here was. Hij moet mij hebben gezien als de antichrist destijds, maar desondanks deed de beste man altijd verdomd aardig tegen me.

Het enige probleem was als we daar zaten op een zaterdagnacht (hij lag dan al op bed) en ik de lokale Turk wilde bellen voor een gigantisch vette versnapering na alcoholmisbruik. Dat was dan na twaalven, dus op zondag en dan nam hij boven de telefoon op als er van beneden werd gebeld.

Dus dan kuste ik dat vriendinnetje welterusten en liep maar terug naar huis om rammelend van de honger shoarma te bestellen. Want ja, de innerlijke mens moet ook wat. Buiten Jezus.
:D

Tsja, zo streng heb je ze. Mijn oma is net zo; ik mag van m'n moeder niet tegen oma zeggen dat ik op zondag boodschappen doe bij de Appie, want zondag is een rustdag.

Gelukkig heb ik ook christelijke vrienden (incl samenwonen en seks NA het huwelijk) die daar absoluut niet mee kunnen zitten :)
pi_125292837
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Doum het volgende:

[..]

Er zijn ergere godsdiensten, je hoeft iig niet je plassertje te laten mutileren om aan de vrouw te komen...
Het schijnt dat een besneden knoert beter is voor de seks!
pi_125292947
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Het schijnt dat een besneden knoert beter is voor de seks!
*_Doum zit al te gluren op marokko.nl*
pi_125293249
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Oh ja, want dat is binnen elke stroming precies hetzelfde.
Refo's (na twee jaar type je het nog met een v? :D) zijn een paar van de strengste, en echt geen vergelijkingsmateriaal met een heleboel andere christenen. Maar toch lijken heel veel mensen dat wel altijd te doen. En dat was mijn punt.
Ja, dat was like 10 jaar geleden, oid... Maar zo streng zijn ze helemaal niet als ik de verhalen van mijn ex mag geloven. Ze was zelf ook niet echt streng voor haarzelf, noch voor de medemens. Ze was bijna mijn ideale vrouw, maar helaas emigreerde ze naar zwitserland en is daar met een vetklep getrouwd. ;(
  zondag 14 april 2013 @ 23:25:13 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125293381
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ja, dat was like 10 jaar geleden, oid... Maar zo streng zijn ze helemaal niet als ik de verhalen van mijn ex mag geloven. Ze was zelf ook niet echt streng voor haarzelf, noch voor de medemens. Ze was bijna mijn ideale vrouw, maar helaas emigreerde ze naar zwitserland en is daar met een vetklep getrouwd. ;(
Het was niet voorbestemd ;(
pi_125293670
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Binnen de gereformeerde kerk zijn er nog weer een heleboel stromingen, de ene weer veel strenger dan de andere. Dus alleen 'refo' zegt op zich nog niks. :)
pi_125293756
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Binnen de gereformeerde kerk zijn er nog weer een heleboel stromingen, de ene weer veel strenger dan de andere. Dus alleen 'refo' zegt op zich nog niks. :)
Men noemt het de zwarte kousen kerk. Hel en verdoemenis tijdens de preken, 2x op de zondag naar de kerk en bij elkaar op de koffie gaan.
pi_125293922
quote:
12s.gif Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef Yuki het volgende:

[..]

Het was niet voorbestemd ;(
nu ben ik in een mineurstemming. ;(
pi_125294543
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef blessed19 het volgende:

[..]

nu ben ik in een mineurstemming. ;(
Een end touw en een krukje doet wonderen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_125294620
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een end touw en een krukje doet wonderen.

:D
  zondag 14 april 2013 @ 23:51:54 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125294883
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Men noemt het de zwarte kousen kerk. Hel en verdoemenis tijdens de preken, 2x op de zondag naar de kerk en bij elkaar op de koffie gaan.
Daar zou ik ook niet veel mee kunnen :N had een studiegenootje die zwarte kousen grefo is en die deed dus echt niets anders op zondag dan naar de kerk gaan en met familie tijd doorbrengen. Prima, maar als je op maandag een deadline had, moest alles uiterlijk zaterdagmiddag af zijn, anders kon zij er niet meer naar kijken. Dat legt dus ook een druk op anderen, die (zoals ik) vaak op zondag pas tijd hadden ivm werk op zaterdag.

Ze geloofde daarnaast ook heilig in het creationisme... Best lastig verenigbaar met een wetenschappelijke opleiding waarin binnen ieder vak de evolutie wel voorbij kwam :')
  zondag 14 april 2013 @ 23:57:46 #24
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_125295128
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

Euh, moet er niet aan denken. Maar dochters des huizes was gelukkig niet zo fanatiek?

Ik zet altijd bij zoekopdrachten op datingwebsites de geloof op "geen" en/of "atheist".
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_125295568
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 23:51 schreef Yuki het volgende:
Ze geloofde daarnaast ook heilig in het creationisme... Best lastig verenigbaar met een wetenschappelijke opleiding waarin binnen ieder vak de evolutie wel voorbij kwam :')
Creationisme, daar moet je echt op YouTube voor zoeken.
Alles waar dat volk in geloofd word er zo heerlijk onder uit gehaald :D
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')