Ze hebben ook electronica bijvoorbeeld, dus zoiets?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
een cheque van de bijenkorf voor 10k. Wat moet je ermee?
Ah oke, dacht dat de bijenkorf uitsluitend kleding hadquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben ook electronica bijvoorbeeld, dus zoiets?
Tijdens de dolle dwaze dagen hadden ze zelfs een mini Hummerquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah oke, dacht dat de bijenkorf uitsluitend kleding had
Ja maar jij woont in de randstad, daar is de BK veel populairder.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijdens de dolle dwaze dagen hadden ze zelfs een mini Hummer
Ze hebben ook meubels, lampen enzo. Dat zou ik denken ik kopen samen met elektronica.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah oke, dacht dat de bijenkorf uitsluitend kleding had
Niets mis mee.quote:
In Eindje zit er ook eentje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in de randstad, daar is de BK veel populairder.
Ik kom er zelden hoor. In Eindhoven is er toch ook eentje?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in de randstad, daar is de BK veel populairder.
quote:
Ja ik weet het. Maar de V&D is hier een stuk drukker over het algemeen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom er zelden hoor. In Eindhoven is er toch ook eentje?
Luxemburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |