Zondagavond om 21:30 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
Hihi rukkenquote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ene ziet er uit alsof ze uit bed is gerukt
Ik zou nog best geven hoor, zolang ze niet kreunt met die tyfus stemquote:
Ze kijken altijd of er iemand thuis is.quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Doen ze dat echt dan, van te voren bellen oid
?
twitter:ferrydoedens twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:30:34'T lijkt me zo leuk om lekker met die bel je rinkelen en dan gewoon 50.000 eurotjes winnen, zou ik geen moeite mee hebben #miljoenenjacht
reageer retweet
Ze speelt niet eens mee maar de vriendquote:
De lat ligt niet hoog he?quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou nog best geven hoor, zolang ze niet kreunt met die tyfus stem
Wel grappig dat alle fokkertjes boos op hem zijnquote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ferrydoedens twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:30:34'T lijkt me zo leuk om lekker met die bel je rinkelen en dan gewoon 50.000 eurotjes winnen, zou ik geen moeite mee hebben #miljoenenjacht
reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Pino112 het volgende:
reageer retweet
![]()
Daar kan hij een berg marktkleding van kopen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Pino112 het volgende:
reageer retweet
![]()
Ja, die van vorige week of die daarvoor was ook niet thuis maar was ingelicht dat hij maar huis moest. Zoiets zei die.quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Doen ze dat echt dan, van te voren bellen oid
?
Volgens Karina was ik best kieskeurig.quote:
Maar nu viel je door de mandquote:Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens Karina was ik best kieskeurig.
Niets mis mee hoor, alleen is mijn standaard volgens mij te dikquote:
I vs Cquote:
Thanksquote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Obese van 20 tot 22, en daarna Mijn leven in Puin.
Nee, dat seizoen is vorige week ofzo pas begonnenquote:Op zondag 14 april 2013 23:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
1 vs 100 was vandaagook, iwas dat laatste aflevering?
Je negeert mijn vraag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:10 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Er zitten best wat lelijkerds bij hoor.
Dus daarom durf je het nummer niet te zeggenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:10 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Er zitten best wat lelijkerds bij hoor.
Ze hebben ook electronica bijvoorbeeld, dus zoiets?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
een cheque van de bijenkorf voor 10k. Wat moet je ermee?
Ah oke, dacht dat de bijenkorf uitsluitend kleding hadquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben ook electronica bijvoorbeeld, dus zoiets?
Tijdens de dolle dwaze dagen hadden ze zelfs een mini Hummerquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah oke, dacht dat de bijenkorf uitsluitend kleding had
Ja maar jij woont in de randstad, daar is de BK veel populairder.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijdens de dolle dwaze dagen hadden ze zelfs een mini Hummer
Ze hebben ook meubels, lampen enzo. Dat zou ik denken ik kopen samen met elektronica.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah oke, dacht dat de bijenkorf uitsluitend kleding had
Niets mis mee.quote:
In Eindje zit er ook eentje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in de randstad, daar is de BK veel populairder.
Ik kom er zelden hoor. In Eindhoven is er toch ook eentje?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in de randstad, daar is de BK veel populairder.
quote:
Ja ik weet het. Maar de V&D is hier een stuk drukker over het algemeen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom er zelden hoor. In Eindhoven is er toch ook eentje?
Luxemburgquote:
Crisisquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef Revanches het volgende:
Hmm paar seizoenen geleden hadden ze nog een BMW x6
Mensen zijn denk ik hadstikke nerveus.quote:
Had begrafenis van haar vader.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef remcoP het volgende:
Waarom doet Linda dit eigenlijk niet meer?
Beter dan Ringo Starr.quote:
Ik snap dat niet he. Als je in de studio zit of iemand kent die er zat, dan moet je in theorie alles goed hebben?quote:
Maar je krijgt een random kaart met 12 koffers.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he. Als je in de studio zit of iemand kent die er zat, dan moet je in theorie alles goed hebben?
Wat echt? Dan ben je sowieso lekker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oo, ik dacht dat je zelf mocht kiezen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
Maar je krijgt een random kaart met 12 koffers.
Ja was een dom moment.quote:
Ik zou zelf even afwachten totdat er wat kleintjes uit zijn, maar dit is ook prima natuurlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja was een dom moment.
ging slechts toevallig goed.
Kans is even groot als ze het later deed?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja was een dom moment.
ging slechts toevallig goed.
Nee, als er meer kleintjes uit gaan is de kans relatief hoger.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Kans is even groot als ze het later deed?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, als er meer kleintjes uit gaan is de kans relatief hoger.
Maar ja, je weet niet of er meer kleintjes uit gaan of juist niet. Tis giswerk uiteindelijk.
Achja het hele spel is giswerk. Tactieken hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, als er meer kleintjes uit gaan is de kans relatief hoger.
Maar ja, je weet niet of er meer kleintjes uit gaan of juist niet. Tis giswerk uiteindelijk.
okquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Onnoman het volgende:
ik zou echt vuile ruftjes laten als ik daar zou staan..
Ik dacht dat iemand in het publiek dat deedquote:
haha idd, dat dacht ik ook evenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand in het publiek dat deed![]()
Zouden ze er wel uitgeknipt hebben danquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand in het publiek dat deed![]()
Ja daarom vond ik het vreemdquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zouden ze er wel uitgeknipt hebben dan
KOFFER 12!!quote:
Zap.quote:
Begint weer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand even zeggen wanneer de koffersjoww weer begint?
Zaten die douane maarzo als ik terugkom uit turkije met 3 koffers nep-kledingquote:
Het begintquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand even zeggen wanneer de koffersjoww weer begint?
Voorspelbaar was het wel.quote:
Dank. Jij bent tenminste lief.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank. Jij bent tenminste lief.
quote:
en toch.. 2 koffersquote:
die kans is heel kleinquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2.5mln of 1mln weg en je hebt een kutbod.
Allebei weg, dan kun je jezelf daarna ook weggooienquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2.5mln of 1mln weg en je hebt een kutbod.
250-260 kquote:
IK BEN KONINGquote:
leuk dat je bij het sjowtje bent geweest.quote:
hahahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
leuk dat je bij het sjowtje bent geweest.
grgr
dacht dat 2 koffers uit het rechterrijtje wel klaar was, of alleen 2.5 Mquote:
Ik zei het voor de deal van 168 alquote:
2.5 Miljoen verliezen was wel vrij veel in deze situatie, omdat je echt veel te kleine kutbedragen had.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:36 schreef Onnoman het volgende:
als ik 1 miljoen en 2,5 miljoen nog zou hebben zou ik door zijn gegaan
ik vind het een leuke deelnemer.. lekker droog en grappigquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:37 schreef Max23 het volgende:
Hij is toch wel één van de meest emotionele kandidaten die ik in dit programma gezien heb,
Diegene die vorig jaar een lijstje afwerkte was toch ook redelijk emotioneel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:37 schreef Max23 het volgende:
Hij is toch wel één van de meest emotionele kandidaten die ik in dit programma gezien heb,
quote:
je hebt niet eens een rijbewijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |