Lavenderr | zondag 14 april 2013 @ 21:11 |
Let's go Vandaag veel trails hier! Zal ze later opladen en plaatsen. | |
Beathoven | zondag 14 april 2013 @ 21:18 |
Goed idee, dan zet ik mijn stofnesten op zolder even op de kiek. | |
Lavenderr | zondag 14 april 2013 @ 21:19 |
Is ook boeiend! | |
tribalwars | zondag 14 april 2013 @ 21:47 |
vandaag waren de chemtrails goed te zien. | |
Lavenderr | zondag 14 april 2013 @ 21:48 |
Heb je ook foto's gemaakt? | |
tribalwars | zondag 14 april 2013 @ 21:49 |
nee vorig keer had ik ook foto gemaakt maar kon is ze niet plaatsen. heb jij fotot's gemaakt. zal de volgende keer proberen met de camera hoop dat dat beter werkt dan een ipod. | |
Lavenderr | zondag 14 april 2013 @ 21:50 |
Ja, zoals ik in de fipo schreef: heb een aantal foto's gemaakt en zal ze later opladen. | |
Lavenderr | zondag 14 april 2013 @ 22:07 |
![]() | |
Lavenderr | zondag 14 april 2013 @ 22:09 |
![]() | |
Lavenderr | zondag 14 april 2013 @ 22:10 |
![]() | |
Lavenderr | zondag 14 april 2013 @ 22:12 |
![]() | |
Lavenderr | zondag 14 april 2013 @ 22:14 |
![]() | |
Lavenderr | zondag 14 april 2013 @ 22:17 |
![]() | |
ATuin-hek | zondag 14 april 2013 @ 22:17 |
Alles wat ik over zag komen was een paar minuten later weer weg... | |
Lavenderr | zondag 14 april 2013 @ 22:27 |
En, wat vind je er van? | |
ATuin-hek | zondag 14 april 2013 @ 23:38 |
Zag vanavond nog wel een mooie trouwens. Was al aardig donker, zie je zo'n spookachtig verlicht spoor aan de hemel ![]() | |
Lavenderr | zondag 14 april 2013 @ 23:48 |
Mooi is dat he? En nu slapen. Truste ![]() | |
Venus-Castina | maandag 15 april 2013 @ 11:28 |
Nee, dat kan er niet bijgetekend worden om 2 redenen. 1) Occams razor: waarom zou je naar een complot grijpen wanneer er een goed kloppende natuurlijke verklaring is voor die verschijnselen. 2) Die manier van cloudseeding werkt alleen op wolken uit de lage klasse. Cirrus zijn wolken van de hoogste klasse, helemaal in het tipje van de troposfeer. daar hebben die apparaten (als ze al in onze regionen gebruikt zouden worden) helemaal geen invloed op. | |
tribalwars | maandag 15 april 2013 @ 12:29 |
goed gelukt de chemtrails zijn goed te zien. | |
Lavenderr | maandag 15 april 2013 @ 12:40 |
Nou nog een hele mooie dan: ![]() | |
ATuin-hek | maandag 15 april 2013 @ 12:47 |
Aan de hand van welke criteria herken je ze als chemtrails? | |
tribalwars | maandag 15 april 2013 @ 12:52 |
chemtrails zijn hetzelfde als vliegtuig strepen alleen ze verwijnen niet meer het worden chemisch wolken. vliegtuig strepen veroorzaken. bijna geen wolken. chemtrials bevinden zich op een lager hoogte dan vliegtuig strepen. | |
ATuin-hek | maandag 15 april 2013 @ 12:55 |
Oftewel, je praat onzin ![]() | |
Nibb-it | maandag 15 april 2013 @ 12:56 |
Dat ziet er gevaarlijk uit. Ik zou maar binnen blijven Lavenderr. | |
tribalwars | maandag 15 april 2013 @ 12:57 |
veel langer. heb er op gelet ze waren er heel de middag. en later op de dag veranderd het in chemisch laag hangende bewolking. | |
ATuin-hek | maandag 15 april 2013 @ 13:08 |
Er vlogen heel de middag ook vliegtuigen. Ik heb zelf 's avonds nog buiten gezeten. Toen kon je goed zien dat ze met 10-20 mintuten weer weg waren. In de tussentijd zijn er dan wel weer een paar bij gekomen. | |
Lavenderr | maandag 15 april 2013 @ 13:24 |
Wat denk je! Ben na het fotograferen meteen naar binnen gerend en onder de trap gaan zitten ![]() Maar ja, ik heb wat over voor tribalwars ![]() | |
ATuin-hek | maandag 15 april 2013 @ 13:28 |
![]() Die omdoen. Heb je nergens meer last van! | |
Lavenderr | maandag 15 april 2013 @ 13:31 |
Colloidaal zilver ook goed? | |
.SP. | maandag 15 april 2013 @ 13:55 |
Met mate alleen! ![]() | |
Lavenderr | maandag 15 april 2013 @ 14:01 |
Hahaha nee, zo blauw hoef ik niet te worden ![]() | |
tribalwars | maandag 15 april 2013 @ 14:36 |
hier trokken ze bijna niet weg. pas in de avond lost het op. | |
ATuin-hek | maandag 15 april 2013 @ 14:49 |
Wat was er 's avonds anders dan? | |
Resonancer | maandag 15 april 2013 @ 15:12 |
Hier viel het wel mee.. | |
Lavenderr | maandag 15 april 2013 @ 15:15 |
Nou, dat zijn er ook best veel. Vergelijkbaar met die hier vlakbij Schiphol. | |
Enneacanthus_Obesus | maandag 15 april 2013 @ 15:23 |
Potverpielekens! Illuminatiesymboliek in de lucht! | |
Beathoven | maandag 15 april 2013 @ 15:29 |
hier ook, en nog een middelvinger erbij getekend ook.. dat laatste is trouwens best knap | |
Enneacanthus_Obesus | maandag 15 april 2013 @ 15:31 |
Oh het was niet de bedoeling om te trollen, trouwens.. Maar ik moest even grappig doen. Het verbaast me dat het onderwerp nog zo sterk leeft. | |
Lavenderr | maandag 15 april 2013 @ 15:34 |
Ja, duidelijke driehoeken ![]() | |
Beathoven | maandag 15 april 2013 @ 15:34 |
Als je deze opnames maakt en kopt 'chemtrails, ze vergiftigen ons helemaal dood' dan zijn de rapen natuurlijk gaar. Maar voor de neutrale kijker zijn 't gewoon condenssporen, dat is wel redelijk saai.. en lelijk. Er zijn fascinerende dingen in TRU en BNW. | |
Resonancer | maandag 15 april 2013 @ 15:35 |
Begrijp niet zo goed waarom je dit meld aangezien;
| |
Lavenderr | maandag 15 april 2013 @ 15:35 |
Het is helemaal niet saai, het is een mooi gezicht al die sporen. | |
Beathoven | maandag 15 april 2013 @ 15:39 |
debateerbaar ![]() move -> KUNST ![]() | |
ATuin-hek | maandag 15 april 2013 @ 15:39 |
Wat is je punt? | |
ATuin-hek | maandag 15 april 2013 @ 15:40 |
Dan heb ik ook liever de strak blauwe lucht ja. Wil nog eens wat astro fotografie proberen ![]() | |
Lavenderr | maandag 15 april 2013 @ 15:41 |
Ja, het is kunst. Luchtkunst ![]() | |
Resonancer | maandag 15 april 2013 @ 15:41 |
1 omdat, zie mijn eerdere argumenten mbt Patenten b.v. 2. Het gaat hier niet om cloudseeding. En als ik Haarp en Co erin teken klopt het dan wel mbt Cirrus? ![]() | |
Resonancer | maandag 15 april 2013 @ 15:42 |
Dat ik (de relevantie van) je omp over dat "alles meteen weer wegtrok "niet begrijp. | |
Lavenderr | maandag 15 april 2013 @ 15:44 |
Het was trouwens gisteren voor het eerst sinds weken weer eens te bewonderen. En dan ook meteen zo veel! Waarschijnlijk zijn ze er altijd, maar zien we ze niet vanwege de bewolking. | |
ATuin-hek | maandag 15 april 2013 @ 15:45 |
Tribalwars heeft eerder aangegeven dat hij het langer dan een paar minuten blijven hangen als criterium gebruikt voor het label chemtrail. Toen ik aan het einde van de dag zat te kijken was dat niet het geval, vandaar. | |
Beathoven | maandag 15 april 2013 @ 15:46 |
Dan moeten we ruilen want daar ben ik ook alweer jaren op uitgekeken, ik woon in Anatolie op 800m hoogte met een landklimaat, ik zie nooit een wolk en zelden een spoor. De sterrenhemel is wel mooi, maar ook dat heb ik wel weer gezien ![]() | |
ATuin-hek | maandag 15 april 2013 @ 15:48 |
Ik denk het ja ![]() | |
Lavenderr | maandag 15 april 2013 @ 15:48 |
Een sterrenhemel gaat toch nooit vervelen? Hier zie je dat eigenlijk niet, vanwege de kassen en alle licht in de omgeving. | |
Ceased2Be | maandag 15 april 2013 @ 15:48 |
Dan kan ik je deze nog van harte aanbevelen. Hotel Sahara Sky in Marokko ![]() http://www.saharasky.com/saharasky/ | |
Venus-Castina | maandag 15 april 2013 @ 16:39 |
1) Zoals al eerder aangegeven is het bestaan van patenten geen argument voor het wel of niet bestaan van chemtrails. Leer dat eens. 2) Waarom plaatste je dan een afbeelding van cloudseeding methode in de woestijn? | |
ATuin-hek | maandag 15 april 2013 @ 16:57 |
Er zijn patenten voor de meest absurde dingen. Inderdaad nou niet bepaald een sterk argument... | |
tribalwars | maandag 15 april 2013 @ 17:04 |
zal er is uitgebreid onderzoek naar doen. ben nu de vrijmetselaars aan het onderzoeken. | |
ATuin-hek | maandag 15 april 2013 @ 17:05 |
Een minder uitgebreid onderzoek (gewoon uberhaupt een onderzoek doen) lijkt me ook wel een goed beginpunt ![]() | |
Resonancer | maandag 15 april 2013 @ 17:12 |
1. Het is geen bewijs maar wel 'n argument. 2 .Dan begrijp je het plaatje verkeerd, is 'n andere techniek. ![]() | |
Resonancer | maandag 15 april 2013 @ 17:14 |
Maar nogmaals die Patenten zijn wel in handen van Boeing/ Rayhteon/Pentagon. En vooral die laatste winden geen doekjes om met wat ze willen en belangrijker, hebben in het verleden imo wel bewezen niet al te moeilijk te doen over evt collateral damage bij hun experimenten en oorlogsvoering ( Agent Orange was volgens hen compleet veilig) Als jij ze op ze zolderkamertje zou beheren zou ik het 'n stuk minder zwaar wegend argument vinden. N vbtje uit de praktijk: En dan zouden ze n paar mods aan vliegtuigen en brandstof niet geheim kunnen houden ? En dan zou de militaire vloot niet uitgerust kunnen worden met sproei installaties ? [ Bericht 20% gewijzigd door Resonancer op 15-04-2013 17:31:18 ] | |
Venus-Castina | maandag 15 april 2013 @ 21:47 |
1) Het is niet eens een argument wanneer je je beseft dat er patenten bestaan voor een gecombineerde shotgun/hooivork of een schoen met airco. De onderbouwing van chemtrails heeft echt betere argumenten nodig dus kom er alsjeblieft niet mee aanzetten tot de kalveren ten ijze komen. 2) Cloudseeding is het genereren van cumul.liforme wolken door condensatiekernen toe te voegen. Die ion methode beslaat het genereren van cumuliforme wolken door condensatiekernen toe te voegen. Vergeef me, maar ik vind dat hetzelfde principe. | |
Venus-Castina | maandag 15 april 2013 @ 22:04 |
Met die redenatie zijn 2 kleine probleempjes: - Verreweg de meeste toestellen die van sproeien worden beschuldigd zijn civiel. - Wanneer mijn toestel zou zijn uitgerust met een sproeiinstallatie zou ik het om veel redenen onmiddelijk doorhebben. Geheim houden is dus een beetje lastig... | |
tribalwars | dinsdag 16 april 2013 @ 08:55 |
want nou als ze militair vliegtuigen gebruiken. | |
Nibb-it | dinsdag 16 april 2013 @ 09:05 |
Ik zou maar binnen blijven. Uit voorzorg. | |
Resonancer | dinsdag 16 april 2013 @ 09:53 |
1 Tsja, en als je beseft het kalf verdronken is ? Er zijn door klimaatwetenschappers wel meer uitspraken over gedaan dat komt nog 's bij die argumenten. 2 Ik vergeef je. Wetenschappers noemen het 'n nieuwe techniek en ik ook, vergeef je dat ook ? - Door wie ? Niet door mij i.i.g. - Dat kan ik me voorstellen, als er iets aan je brandstof wordt toegevoegd kan ik me dat dan weer niet voorstellen. | |
Venus-Castina | dinsdag 16 april 2013 @ 10:51 |
Het is een nieuwe cloudseeding techniek. De wolken die er mee gegenereerd worden zijn cumuliforme wolken op lage hoogte. Het kan dus al per definitie niets te maken hebben met de hoge sluierbewolking die je voor chemtrails aanziet in tegenstelling tot wat je even terug beweerde: Verreweg de meeste foto's die je op het web ziet van vliegtuigen waarvan beweerd word dat ze sproeien zijn gewoon civiele toestellen. hiervan is dit KLM toestel misschien wel het bekendste voorbeeld: ![]() Ook als er dergelijke chemicalien aan brandstof toegevoegd zouden worden dan zou ik dat merken. Het zal namelijk de verbrandingsenergie van de brandstof verlagen waardoor je meer brandstof moet verstoken om dezelfde hoeveelheid energie te krijgen. Het gevolg is dat je dan veel sneller door je peut heen gaat dan je had gepland. En brandstofverbruik is iets wat piloten altijd nauwlettend in de gaten houden zoals je je wel kunt voorstellen. | |
Resonancer | dinsdag 16 april 2013 @ 12:50 |
Dus als er door die 20.000 liter die jij aan boord hebt 'n b.v 'n kilootje extra aan alluminium verbindingen (of wat dan ook ) zitten dan merk jij dat meteen ? Ik geloof daar niets van. Teveel factoren zijn variabel om dat te kunnen merken. | |
ATuin-hek | dinsdag 16 april 2013 @ 13:24 |
Denk jij dan dat je aan een kilootje genoeg zou hebben? | |
Resonancer | dinsdag 16 april 2013 @ 14:30 |
Zucht, neen, hoe meer hoe beter, maar Venus-Castina is dan ook niet de enige die vliegt. | |
tribalwars | dinsdag 16 april 2013 @ 14:50 |
ze kunnen in een pot zuurstof ook aluminum doen. dan valt het niet op. | |
ATuin-hek | dinsdag 16 april 2013 @ 14:59 |
Denk dat de slang dan toch wel op gaat vallen ![]() | |
ATuin-hek | dinsdag 16 april 2013 @ 15:01 |
Dus je bericht sloeg gewoon nergens op. | |
Resonancer | dinsdag 16 april 2013 @ 15:08 |
Tjee dat valt me van je tegen, je denk veel te klein. Als iedere 747/737 etc per vlucht 1 kilootje Al/Ba/ whatever uitstoot. Dan is dat op jaarbasis 'n heleboel toch ? | |
ATuin-hek | dinsdag 16 april 2013 @ 15:09 |
Reken het voor de gein maar eens uit naar een ppm. | |
Resonancer | dinsdag 16 april 2013 @ 15:29 |
Wrom ? Lijkt me handiger om vast te stellen hoeveel er toegevoegd kan worden zonder dat "iemand "het merkt. http://www.indexmundi.com(...)el&graph=consumption | |
ATuin-hek | dinsdag 16 april 2013 @ 15:35 |
Gezien al de fuel checks, bar weinig... | |
Venus-Castina | dinsdag 16 april 2013 @ 19:34 |
Jij denkt dat het niet de enorme hoeveelheden water is die bij verbranding ontstaat, maar juist een kilo aan 'aluminiumverbindingen' een streep kan trekken die honderden kilometers lang is en honderden meters dik is? Verklap dat recept even aan mijn stucadoor, mijn plafond moet nog gewit worden... Bovendien ben ik benieuwd hoe die verbindingen de verbrandingskamer overleven. Daar is het toch al vlug 1400*C... Fun fact: Aluminium heeft een smelttemperatuur die lager is dan die in de verbrandingskamer, maar hoger dan die van de straalpijp. Gek dat ik daar geen klonters aangekoekte aluminium zie zitten | |
ATuin-hek | dinsdag 16 april 2013 @ 19:44 |
Nice, dat laatste punt ![]() | |
tribalwars | dinsdag 16 april 2013 @ 22:08 |
doordat ze aluminium niet aan de brandstof stoppen. ze kunnen ook via de vleugels aluminium de lucht in sproeien. | |
Venus-Castina | dinsdag 16 april 2013 @ 22:18 |
Ik reageerde op Resonancer die stelde dat het via de brandstof werd verspreid. But I'll bite: Hoe denk je die sproei apparatuur te kunnen verbergen? Mij zou het iig onmiddelijk opvallen... Ook een leuke: Zo'n beetje alle beschikbare ruimte in vleugels wordt benut door brandstoftanks of door noodzakelijke mechanismen. Wil je een sproei tank verstoppen dan zul je de brandstoftank moeten verkleinen. Misschien dat het jou niet opvalt wanneer de tank van je autotje opeens een vijfde mist, maar onderhoudspersoneel, operators en vliegers ontgaat zoiets niet. [ Bericht 21% gewijzigd door Venus-Castina op 16-04-2013 22:30:13 ] | |
Venus-Castina | dinsdag 16 april 2013 @ 22:29 |
* [ Bericht 100% gewijzigd door Venus-Castina op 16-04-2013 22:30:05 ] | |
CoolGuy | woensdag 17 april 2013 @ 09:45 |
Ik vind het prachtig om te lezen hoe Venus-Castina de vloer aanveegt met de bullshitverhalen met de lui hier die die chemtrail bullshit per se waar willen laten zijn. Nog mooier vind ik het dat V-C daadwerkelijk pilote is en dus niet praat vanuit een theoretisch kader maar gewoon daadwerkelijk ter zake kundig is ![]() | |
The_stranger | woensdag 17 april 2013 @ 10:04 |
Vind het knap dat VC nog de energie heeft om er op in te gaan. Ik heb de moed opgegeven, alle chemtrail topics zijn een herhaling van zetten en velen (velen, niet iedereen, voordat er weer lange tenen in het topic aanwezig zijn), zoals tribalwars, hebben simpelweg niet de basiskennis van de wereld om hun heen om te zien dat wat ze zeggen, totale poep is. Rationele, wetenschappelijke verklaringen zijn dan ook vaak totaal aan het verkeerde adres omdat de "gelover" alleen de verhalen gelooft die zijn overtuiging ondersteunen, ook al hebben die verhalen (lees vele melodramatische youtube filmpjes) geen enkele wetenschappelijk basis en slaan ze als een tang op een varken. Wat mij betreft beven ze van angst elke keer als ik een contrail neerleg, I'm out... | |
CoolGuy | woensdag 17 april 2013 @ 10:15 |
Nou weet je wat het is. Het is inderdaad vechten tegen de bierkaai. Het mooie vind ik dat V-C gewoon daadwerkelijk de kennis in huis heeft om hier gedegen op te reageren. Er wordt vaak gepraat over 'vliegtuigen' en 'piloten' als het over chemtrails gaat. Nu heb je hier ineens een user die pilote is. Dan wordt de discussie ineens heel anders. Wat betreft tribalwars. Tja, wat zal ik zeggen, dat is niet het helderste lichtje, dus die kun je negeren. Overigens, jij zegt nu 'als jij een contrail neerlegt'. jij bent ook piloot? [ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 17-04-2013 10:27:55 ] | |
#ANONIEM | woensdag 17 april 2013 @ 10:22 |
Vroeger hadden ze ook al contrails: https://www.google.nl/sea(...)tuUZP2A4ja0QXC3YCgDw Wat is het verschil tussen die van toen en nu? En kom er a.u.b. niet mee aan dat ze toen militair aan het sproeien waren. Geef dan maar aan in tekeningen/afbeeldingen van de vliegtuigen van toen (B17, P47, P51, Me109, Me110, FW190 om er maar een paar te noemen die op dergelijke afbeeldingen te zien zijn) waar de sproeitanks en sproei-installatie zit. Edit: vooral deze is wel leuk in dat verband ![]() Luchtgevechten tussen amerikaanse en japanse vliegtuigen tijdens een zeeslag. Waarom zouden beide partijen daar sproeien? [ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 10:24:49 ] | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 13:16 |
bij militair vliegtuigen kan het nog makkelijk in de brandstof worden gedaan. in de brandstof mengen ze aluminium en barium en dan valt het niemand op. of via de vleugels. | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 13:17 |
jouw kunnen we ook negeren. | |
Ceased2Be | woensdag 17 april 2013 @ 13:19 |
Zijn wat? | |
Lavenderr | woensdag 17 april 2013 @ 13:20 |
Nee hoor. Negeren doen we niemand. | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 13:22 |
leg eens duidelijk uit. wat het verschil is tussen contrail en chemtrail. en hoe dat veroorzaakt wordt. | |
Enneacanthus_Obesus | woensdag 17 april 2013 @ 13:26 |
Vat moed, mensen. Er zijn tegenkrachten aan het werk. ![]() Een engel in de lucht, die de Illuminati niet konden tegenhouden met hun chemtrails. ![]() Een glimlach van de hemel zelf ![]() | |
ATuin-hek | woensdag 17 april 2013 @ 13:58 |
Is het vandaag omgekeerde wereld of zo? ![]() | |
ATuin-hek | woensdag 17 april 2013 @ 13:59 |
En waarom klontert de aluminium dan niet in het achterste deel van de motor? | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 14:02 |
omdat ze veel verdund zijn bijv. | |
Copycat | woensdag 17 april 2013 @ 14:03 |
Maar nog steeds zo enorm krachtig en effectief? | |
Lavenderr | woensdag 17 april 2013 @ 14:05 |
Ja. Is toch altijd op 17 april? | |
ATuin-hek | woensdag 17 april 2013 @ 14:06 |
Dat maakt niets uit voor het stollen ervan op koudere delen van de motor. | |
ATuin-hek | woensdag 17 april 2013 @ 14:06 |
Homeopatische chemtrails ![]() | |
CoolGuy | woensdag 17 april 2013 @ 14:08 |
Dit inderdaad. V-C legt uit hoe en wat, en dan ineens is er maar sprake van een kilo. Van die kilo klontert er dan wat samen, waardoor de effectieve hoeveelheid minder dan een kilo is, en die minder-dan-een-kilo is verantwoordelijk voor het feit dat die chemtrail wolken heeeeel lang blijven hangen, en ook wolken veroorzaken die gigantisch zijn. Toch merken de piloten daar helemaal niks van. Immers, het kan door de brandstof zitten, maar ook 'via de vleugels'. Dat je daar dan wel een installatie voor nodig hebt die is ingebouwd in het toestel, en je dat als piloot wel moet merken, dat doet er niet toe. nee nee, op een concrete vraag 'hoe' komt het werkelijk waar belachelijke antwoord; 'via de vleugels'. En dat dat nogal wat haken en ogen met zich meebrengt in de concrete uitwerking van de hypothese 'via de vleugels', daar hoor je 'm niet over. ![]() | |
Beathoven | woensdag 17 april 2013 @ 14:08 |
Die mythe met het sproeien van chemicaliën kwam met kleurenfoto's en film. Als de zon laag aan de hemel hangt dan lichten de wolken soms wat oranje / rood op en men ziet dat voor chemicaliën aan. Ooggetuigen "verklaren" het en kieken er een fotootje van ![]() | |
Resonancer | woensdag 17 april 2013 @ 15:06 |
Nee dat denk ik niet, hopelijk schat je mijn meteorologische kennis wel n btje op waarde in. Ik denk niet dat de trails die ik zie uit enkel b.v. aluminium bestaan. Je slaat helaas 'n stap over. Mijn vraag of jij het zou merken als er additieven aan de brandstof worden toegevoegd staat nog steeds. Ik neem aan dat je weet dat er additieven aan brandstof worden toegevoegd ? Dat het zwavel gehalte b.v. variabel is ? Dat de kwaliteit per land verschilt ? Dat 'n groot gedeelte van deze samenstelling simpelweg geheim is !. Lol, dus in de tijd van de geloode benzine reden auto's met klonters lood in de uitlaat ? Vliegen vliegtuigen met dit additief in de brandstof dus met klonters All in de straalpijp ? http://en.wikipedia.org/wiki/Aluminium_borohydride http://saive.com/WXMOD/NASA-NACA-Trimethyaluminum-study.pdf | |
.SP. | woensdag 17 april 2013 @ 15:15 |
Kom nou toch, je ziet toch zelf ook wel dat je met enorme concentratieverschillen zit. | |
Resonancer | woensdag 17 april 2013 @ 15:28 |
Ik begrijp je niet. | |
.SP. | woensdag 17 april 2013 @ 16:01 |
Ik bedoel te zeggen dat het gebruik van additieven m.b.t. concentratie niet te vergelijken is met de tonnen aan spannend klinkende metalen die volgens Tribalwars en andere chemtrail adepten over de wereld worden uitgesproeid. | |
Resonancer | woensdag 17 april 2013 @ 16:15 |
Ik heb eerder laten zien hoeveel Jet Fuel er per dag verstookt wordt. http://www.indexmundi.com(...)el&graph=consumption Als 0.01% van die kerosine uit "spannend klinkende metalen" zou bestaan dan praat je toch echt wel over tonnen. De NASA erkent overigens dat het vanzelfsprekend echt niet alleen waterdamp is.
| |
Ceased2Be | woensdag 17 april 2013 @ 16:20 |
vanzelfsprekend niet, dat geldt voor elke verbrandingsmotor. behalve degenen die op waterstof lopen. | |
Resonancer | woensdag 17 april 2013 @ 16:22 |
Ja, want zo'n veredelde buschaufeur weet natuurlijk precies wat er in z'n brandstof zit. | |
JohnnyKnoxville | woensdag 17 april 2013 @ 16:24 |
Dan is het inderdaad beter om te vertrouwen op mensen die filmpjes kijken van andere mensen die die bussen filmen en dingen menen te kunnen zien, zo'n buschauffeur weet natuurlijk veel minder goed hoe zijn bus werkt dan iemand die van kilometers afstand diezelfde bus bekijkt. | |
CoolGuy | woensdag 17 april 2013 @ 16:27 |
Nee iemand die een kennis had die aan ballonvaren deed (oftewel, om maar in de analogie te blijven, een kinderfiets met zijwieltjes), die weet het inderdaad veel beter. ![]() Schei toch uit man, je wordt links en rechts om je oren geslagen door iemand die je bullshit zeer geduldig weerlegd, en als je het niet kunt halen ga je om je heen schoppen en iemand een 'veredelde buschauffeur' noemen, terwijl, als het zo uitkomt, 'piloten' wel degelijk als betrouwbare bronnen worden aangevoerd als er eentje roept dat iets een chemtrail zou zijn. | |
Lavenderr | woensdag 17 april 2013 @ 16:29 |
Dat denk ik wel ja. Dat mogen we toch verwachten. Denk ook dat een piloot iets meer papieren moet hebben voor hij de lucht in mag met zoveel passagiers. | |
ATuin-hek | woensdag 17 april 2013 @ 16:48 |
Right, laten we eens wat rekenen dan. In 2008 waren er wereldwijd zo'n 93.000 vluchten. Laten we voor het gemak even aannemen dat dit er tegenwoordig 100.000 zijn. Met 1 kg aluminium in de brandstof per vlucht heb je dan uiteraard 100 ton aluminium die over de wereld uit wordt gestrooid, wat gelijk staat aan 1e8g. De oppervlakte van de wereld is zo'n 5.10e8km2. Laten we conservatief blijven en zeggen dat de fallout van de sporen tot 1/5 daarvan beperkt blijft. Dan zit je dus aan 1g/km2 aan aluminium, wat gelijk staat aan 1e-6 gram/m2, oftewel 1 microgram per vierkante meter. Een deel daarvan raak je nog eens kwijt via regen. Zijn dat hoeveelheden waar jij je zorgen om gaat maken? | |
Resonancer | woensdag 17 april 2013 @ 17:28 |
Als iemand 'n veredelde buschauffeur noemen al schoppen is dan ben ik hier al meerdere malen doodgeschopt. Het is dan ook niet denigrerend bedoelt, veel meer is 'n piloot imo niet. Ik heb ook geen enkel argument dat voor chemtrails zou spreken weerlegd zien worden, enige wat ik lees is "het is geen bewijs ". Ik zie ook niet in waarom 'n piloot de samenstelling van zijn brandstof zou moeten kennen. Net zo min als n busschaufeur die zou moeten kennen. Dat jij "de argument van die lui BS " vind (lekkere manier van discussie voeren btw) en mijn meteorologische kennis oa nav mijn (asistentie bij) ballonvaarten niet op waarde weet te schatten... soi. Tsja, ik denk dat ballonvaarders net zo veel, zo niet meer belang hebben bij kennis en interpretatie van meteorologische omstandigheden dan piloten. Ik wees overigens vnl op mijn activiteiten mbt ballonvaren om te benadrukken dat ik niet sinds kort met wolken/weer/luchtvaart bezig ben en daarom ook over n groot archief aan beeldmateriaal van wolken/luchten van voor 1990 heb. | |
Venus-Castina | woensdag 17 april 2013 @ 18:08 |
Nu zal ik toch een beetje arrogant moeten doen en op mijn letterlijke strepen staan. Er zijn namelijk best veel mensen die die vergelijking met een busschauffeur maken en allemaal hebben ze geen flauw benul waar ze het over hebben. Ik had je hoger ingeschat... Anyway, voor het geval je het zelf niet kon bedenken, er zijn een paar verschilletjes in de eisen tussen busschauffer en verkeersvlieger. Het zal je vast niet ontgaan zijn dat een vliegtuig wat complexer is dan een bus. Dat houdt in meer onderdelen en dus meer dingen die kapot kunnen gaan. Het is voor een piloot van levensbelang om failures vroegtijdig te kunnen herkennen, erop kunnen anticiperen en dealen met de situatie. Om dit te kunnen zal een piloot het toestel van binnen en buiten moeten kennen. Wat doet de busscauffeur als er iets kapot is? Die zet zijn bus gewoon aan de kant van de weg. Bij een vliegtuig gaat dat niet zo makkelijk, nee daar zal men moeten roeien met de riemen die ze hebben. Misschien is het daarom wel dat verkeersvliegers elke 6 maanden opnieuw examen moeten doen in een simulator waarbij alle hypothetische noodgevallen langs je oren vliegen. En een busschauffeur? Ach die haalt 1 keertje zijn rijbewijs en dan is het wel goed. Sterker nog, op mijn rij-examen heb ik niet eens gehad dat de examinator op de snelweg de contactsleuteltjes omdraaide om te zien hoe ik me zou redden als de motor zou uitvallen. En dat is nog de makkelijkste failure die je op een vliegexamen kunt krijgen. Anders kijk je even naar de theorie. De handleiding van mijn vliegtuig telt meer dan 2800 pagina's, verdeeld over 4 boeken. En dat is uiteraard exclusief de standaardkennis die alle verkeersvliegers hoeven te hebben. Het minimum cijfer wat je voor al je examens moet halen is een 8. Overigens niets tegen chauffeurs. Al heb ik al mijn vliegexamens in 1 keer gehaald, om mijn rijbewijs te krijgen heb ik 3 keer examen moeten doen ![]() Het is best wel lastig om te bewijzen dat iets niet bestaat. In plaats daarvan is het veel vruchtbaarder om te proberen te bewijzen of iets wel bestaat en die argumenten te toetsen. En dat is nu precies wat ik probeer te doen. Iedere keer wanneer het eeuwenoude argument dat contrails niet lang kunnen bestaan en al helemaal niet kunnen uitspreiden dan vraag ik me af waarom dat zo is. En daar kunnen de mensen die in chemtrails geloven dan weer geen antwoord op geven. Sterker nog, wanneer ze gewezen worden op de gelijkenis van contrails en wolken en dat wolken toch echt kunnen uitsprieden tot de hemel bedekt is, dan negeren ze het. Dus ga mij niet proberen wijs te maken dat chemtrail argumenten niet weerlegd worden. Ik heb geen idee wat de theorie eisen zijn voor ballonvaarders dus daar ga ik geen uitspraak over doen. Misschien zou jij dat ook eens moeten leren. [ Bericht 0% gewijzigd door Venus-Castina op 17-04-2013 18:28:08 ] | |
Venus-Castina | woensdag 17 april 2013 @ 18:12 |
Het recept van Coca Cola is ook geheim. Wanneer je dit soort details openbaar gaat maken dan gooi je als bedrijf je eigen ruiten in. Dan aan jou de vraag om je meteorologische kennis aan te spreken en te verklaren waarom je denkt dat die strepen in de lucht beslist geen contrails kunnen zijn. Wat is er nu zo anders aan hun voorkomen dat ze niet als kunstmatige wolk verklaard kunnen worden? Dat is bekend, er zijn verschillende soorten vliegtuigbrandstof die dankzij hun additieven voor verschillende doelen gebruikt kunnen worden. Er is bijvoorbeeld JET-B: een beetje duurder dan JET-A1 maar dankzij zekere additieven wel met een lager bevriezingstemperatuur. Best handig voor als je over de polen wilt vliegen. Daarom had ik het in het laatste deel van mijn tekst niet over aluminiumverbindingen, maar over aluminium als element. Lezen is een kunst. [ Bericht 13% gewijzigd door Venus-Castina op 17-04-2013 18:20:30 ] | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 18:52 |
daarom verklapen ze waarheid van chemtrails ook niet aan jullie. je zegt net zelf dat een vliegtuig veel onderdelen bevat. dus op veel plekken kun je dus een sproei installatie in een vliegtuig stoppen. en een paar etikten zijn zo verwisselt. | |
Venus-Castina | woensdag 17 april 2013 @ 18:59 |
Bij de eerste vlucht van de dag voeren piloten altijd een uitwendige inspectie uit: een zgn. 'walkaround'. Denk je niet dat het op zou vallen als er opeens gekke apparatuur uit de romp of vleugels hangt die nergens in beschreven staan en zonder dat er een notitie van is gemaakt in het onderhoudslogboek? | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 19:01 |
stel een vorig vraag nogmaals. heb je nooit militair vliegtuigen onder jouw vliegtuig zijn vliegen. met opvallend dikke en lange strepen. | |
Venus-Castina | woensdag 17 april 2013 @ 19:06 |
Ja, net zoals ik dat bij civiele vliegtuigen zie. Wat is nu je punt precies? | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 19:20 |
ik vroeg of je ook militair vliegtuigen ziet. | |
Beathoven | woensdag 17 april 2013 @ 19:22 |
Het antwoord staat er | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 19:31 |
ik blijf bij mijn standpunt. dus het is niet mijn antwoordt. | |
.SP. | woensdag 17 april 2013 @ 19:35 |
ja een sproei installatie en een paar ton aluminium verstop je ook natuurlijk zomaar in een vliegtuig.... | |
Lavenderr | woensdag 17 april 2013 @ 19:35 |
VenusCastina heeft je vraag duidelijk beantwoord. Ja, ze heeft civiele en militaire vliegtuigen gezien terwijl ze vloog. | |
.SP. | woensdag 17 april 2013 @ 19:40 |
Tja, als je iemand die daadwerkelijk de vliegtuigen ziet vliegen niet gelooft dan houdt elke discussie wel een beetje op.... Tikje arrogant om observaties van ervaringsdeskundige zomaar weg te wuiven vind je niet? | |
Enneacanthus_Obesus | woensdag 17 april 2013 @ 19:41 |
Stel dat dat zou kunnen zonder dat het de piloten opvalt, dan zit je toch met een heleboel betrokkenen die dat allemaal moeten doen? Omgekochte monteurs, bedrijven die de spullen leveren, die onopvallend naar binnen moeten worden gebracht. En dan de distributie van de desbetreffende stoffen, die onzichtbaar moeten worden aangevoerd, naar binnen moeten worden gebracht en opgeslagen. En dan heb je de leveranciers en de vrachtrijders en de producenten die allemaal hun klep moeten houden. Het schijnt dat een samenzwaring maar heel kort geheim blijft als er meer dan 3 mensen bij betrokken zijn, dus het lijkt een erg sterk verhaal.. Nog buiten het feit dat een piloot het altijd zou kunnen opmerken. Wat doe je daar dan mee? Dan zouden alle piloten moeten zijn omgekocht. Oh wacht! VC werkt natuurlijk voor de Illuminati! Ze is hier om de verhalen te 'debunken'. ![]() | |
Copycat | woensdag 17 april 2013 @ 19:44 |
Het wordt wel steeds duidelijker wie ze hier daadwerkelijk ziet vliegen. | |
Nibb-it | woensdag 17 april 2013 @ 19:49 |
'Bewijs maar dat het geen chemtrails zijn!!!' Only in BNW ![]() | |
Nibb-it | woensdag 17 april 2013 @ 19:51 |
Bij false flags schijnt dat ook geen probleem te zijn. Dus. | |
Resonancer | woensdag 17 april 2013 @ 19:52 |
Misschien wel, van de andere kant ik zit hier op 'n forum waarbij anderen me corrigeren. Met alle respect, ik noemde je 'n veredelde buschauffeur. Niet zo maar 'n buschauffeur. Dat er heel wat kennis en kunde van piloten word geeist lijkt me bijzonder voor de hand liggend. Maar wat heeft al die kennis te maken met de samenstelling van je brandstof kennen ? Want ik heb daar nog steeds geen antw op. Zou jij het merken als aan die 10.000 liter kerosine er 1,10,100 kg "vreemde stoffen "aan worden toegevoegd. Ik gaf aluminium als voorbeeld,ik had iedere andere stof/verbinding kunnen kiezen. En nogmaals, ik zie ook niet in waarom je bovenop al die checks, procedures, ook nog 's je brandstof tot in detail zou moeten controleren. | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 19:55 |
je hebt ook amerikaans vrachtvliegtuigen. daarmee sproeien ze waarschijnlijk ook mee. minder mensen die het geheim kunnen verklappen. en mensen denken dat het commenciele vluchten zijn. niemand die het door heeft. | |
Lavenderr | woensdag 17 april 2013 @ 19:58 |
Alleen jij. | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 20:01 |
een hele boel mensen hebben het niet door. het valt mij duidelijk op dat chemtrail vliegtuigen lager vliegen dan commenciele vliegtuig vluchten. | |
Venus-Castina | woensdag 17 april 2013 @ 20:04 |
Wat ik bedoelde te zeggen is dat wanneer je additieven aan brandstof wilt toevoegen in die enorme hoeveelheden dat je standaard grote lange strepen krijgt, je dat duidelijk zal merken aan het verbruik. Mij (ik ben een leek op het gebied van scheikunde) lijkt het sterk dat kilo of 10 verspreid over 5000 kilometer zoiets kan veroorzaken. Dan grijp ik liever naar de contrail verklaring. | |
Enneacanthus_Obesus | woensdag 17 april 2013 @ 20:04 |
Dus we hebben het over een soort van false flag die al tientallen jaren duurt en waar wereldwijd vele mensen bij betrokken zijn? | |
Venus-Castina | woensdag 17 april 2013 @ 20:04 |
Denk je dat of heb je dat echt gemeten? | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 20:05 |
dat denk en het valt ook op .hoe zou ik het moeten meten. | |
Venus-Castina | woensdag 17 april 2013 @ 20:10 |
Je weet dus niet zeker of die vliegtuigen waarvan je denkt dat ze sproeien lager vliegen, het is maar een aanname van je. Misschien dat ze lager lijken te vliegen omdat de contrails zo groot zijn? Ik zie ze overal om me heen, onder me, boven me en naast me. Heel soms zie ik zelfs mijn eigen contrail. | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 20:11 |
jij vliegt toch op 10 km hoogte. zie je ook wel eens vliegtuigen op 5 km hoogte vliegen . en ik bedoel militiair vliegtuigen die op 5 km hoogte vliegen. | |
Venus-Castina | woensdag 17 april 2013 @ 20:18 |
Er is maar heel weinig verkeer op 5km hoogte. Het is namelijk te hoog voor toestellen zonder drukcabine, en te laag voor toestellen met drukcabine. Soms zie je er wel eens wat antieke propellervliegtuigen en militaire oefeningen met PC-7's en F-16's. Verreweg het meeste (ja, ook militair verkeer) kruist tussen pakweg 8 en 12 km hoogte. Het antwoord is dus: Nee. | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 20:24 |
hoeveel contrails maken militaire vliegtuigen? | |
Nibb-it | woensdag 17 april 2013 @ 20:25 |
Hoeveel motoren hebben militaire vliegtuigen? | |
Nemephis | woensdag 17 april 2013 @ 20:26 |
Nul ![]() | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 20:26 |
jij verdiept je er niet eens in. dus dit argument is waardeloos. | |
Venus-Castina | woensdag 17 april 2013 @ 20:28 |
Net zo veel of weinig als civiele vliegtuigen. Straaljagers meestal niet zo vaak omdat die motoren minder efficient zijn dan die in verkeerstoestellen worden gebruikt. | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 20:28 |
dus twee | |
Resonancer | woensdag 17 april 2013 @ 20:35 |
Thx voor je antwoord. Tof dat je meld dat je n leek bent op scheikunde. Precies het punt dat ik wilde maken, n piloot hoeft niet overal kennis over te hebben. Het evt. doel is volgens mij dan ook niet om standaard grote lange strepen te maken, dit is hooguit 'n bijgevolg. N.a.v. 'n eerder post even deze opm; Zichtbare trails bestaan misschien wel in hoofdzaak uit waterdamp maar het blijkt dat de hoofdmoot van de waterdamp afkomstig is uit de lucht en niet uit waterdamp die vrijkomt bij verbranding van kerosine. (anders zou ieder toestel hoger dan pak em beet 8 kilometer trails veroorzaken (btje kort door de bocht) . En dat is imo zeker niet zo. De grootste invloed die vliegtuig uitlaatgassen hebben op vorming van wolken komt door de roetdeeltjes die ze uitstoten. ![]() Ik zou die tip aan de stucadoor maar laten zitten. | |
CoolGuy | woensdag 17 april 2013 @ 20:35 |
ik vraag me af hoe tribalwars gedurende een gemiddelde dag functioneert. | |
Venus-Castina | woensdag 17 april 2013 @ 20:40 |
Daar heb je precies de reden te pakken waarom sommige contrails zo enorm groot kunnen worden. Het beetje water en condensatiekernen wat een vliegtuig uitstoot kan net de tik geven die nodig is om een enorm volume aan lucht verzadigd te doen raken. In de praktijk valt dat een beetje tegen. Oudere motoren (die veel roet maar weinig water uitstoten) blijken namelijk minder vlug een contrail te kunnen maken dan moderne motoren. Dit is een tijdje terug gedemonstreerd door een ouderwetse Boeing 707 naast een moderne Airbus A340 te laten vliegen. De A340 trok contrails, maar de 707 niet. ![]() | |
Enneacanthus_Obesus | woensdag 17 april 2013 @ 20:46 |
De airbus maakt dan contrails omdat de uitstoot heter is? | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 20:48 |
![]() hoe verklaar je dit dan | |
Lavenderr | woensdag 17 april 2013 @ 20:49 |
Complimenten voor je oneindige geduld en je uitleg ![]() | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 20:49 |
| |
Lavenderr | woensdag 17 april 2013 @ 20:49 |
Ja, de mensen lusten wel een biertje tijdens de vlucht ![]() | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 20:54 |
beetje veel bier | |
Enneacanthus_Obesus | woensdag 17 april 2013 @ 20:55 |
Weet je zelf wel wat het is, dan? | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 20:57 |
in die tonnen dat zitten waarschijnlijk aluminum . | |
tribalwars | woensdag 17 april 2013 @ 20:57 |
| |
Nibb-it | woensdag 17 april 2013 @ 20:59 |
"The image is of flight testing equipment. Tanks of water are used to simulate the weight of passengers (without using real people) and the fluidity and pumping equipment allows the weight distribution to be altered". | |
Copycat | woensdag 17 april 2013 @ 21:00 |
Ja, dat zeggen ze. Maar wij snappen wel dat er aluminum in zit. | |
Nibb-it | woensdag 17 april 2013 @ 21:01 |
Die tanks zijn zelfs van aluminium gemaakt! | |
Lavenderr | woensdag 17 april 2013 @ 21:04 |
De hoedjes ook ![]() | |
Nibb-it | woensdag 17 april 2013 @ 21:04 |
http://www.wired.com/autopia/2010/02/peek-inside-boeing-747-8/ Kijk deze desinformatie van Boeing en Wired. | |
Lavenderr | woensdag 17 april 2013 @ 21:05 |
Zou het een simulatievlucht kunnen zijn met ipv passagiers dit soort vracht ? | |
Nibb-it | woensdag 17 april 2013 @ 21:14 |
Dat zou veel te voor de hand liggend zijn. | |
Lavenderr | woensdag 17 april 2013 @ 21:19 |
Ja, stom van me ![]() | |
Nemephis | woensdag 17 april 2013 @ 21:21 |
Myth busted: En om dit hele topic maar gelijk onderuit te halen: klikkerdeklik ![]() | |
Venus-Castina | woensdag 17 april 2013 @ 21:25 |
Dat dus. Hier is de originele foto. | |
Nibb-it | woensdag 17 april 2013 @ 21:27 |
Hoedjes die bewijs shoppen, je verwacht het niet. | |
Lavenderr | woensdag 17 april 2013 @ 21:28 |
Nou tribal, je hebt een antwoord. Een duidelijk antwoord. | |
Nemephis | woensdag 17 april 2013 @ 21:31 |
Ik heb zo het vermoeden dat TribalWars zich er geen strobreed door in de weg laat leggen.. | |
ATuin-hek | woensdag 17 april 2013 @ 22:00 |
Nvm, anderen waren me voor. | |
.SP. | woensdag 17 april 2013 @ 22:31 |
Testvlucht van een toestel in ontwikkeling. edit: beetje laat, hele pagina gemist.... | |
ATuin-hek | woensdag 17 april 2013 @ 23:12 |
Je hebt je om de tuin laten leiden jongen. Volgende keer kritischer zijn. | |
David Letterman | donderdag 18 april 2013 @ 02:05 |
Zo'n dappere poging...oprecht jammer... ![]() Ff uithuilen en opnieuw beginnen zou ik zeggen... ![]() | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 06:57 |
waarom zouden ze water vervoeren? | |
Enneacanthus_Obesus | donderdag 18 april 2013 @ 07:22 |
oh mijn god..
| |
CoolGuy | donderdag 18 april 2013 @ 08:35 |
Hij wil het niet snappen of hij is gewoon ontzettend ontzettend niet-intelligent. | |
Resonancer | donderdag 18 april 2013 @ 09:12 |
Precies, je zou er patent op kunnen aanvragen. ![]() Het gaat mij niet overigens zeker niet alleen om de trails, zelfs meer om wat er daarna ontstaat. Bovenstaande wolken die mij eerder onbekend waren zie ik ook vaak. Vooral die celvormige structuren zag ik 10 jr geleden en eerder nooit. Kunnen mijn ogen beter worden met de jaren? ![]() Het zou kunnen dat er door andere oorzaken dan alleen andere brandstof 'n verandering is daarboven in de afgelopen twee decennia. | |
.SP. | donderdag 18 april 2013 @ 10:16 |
Ik zal even helpen. Water zit in de tanks om het gewicht van passagiers te simuleren tijdens de ontwikkeling en testen van het nieuwe toestel. | |
Nibb-it | donderdag 18 april 2013 @ 10:31 |
![]() | |
CoolGuy | donderdag 18 april 2013 @ 10:48 |
Het ergste is dat de reden waarom ze water 'vervoeren' al vermeldt staat. Dus tribalwars heeft nauwelijks gelezen. Het beeld wat zich van hem aftekent is min of meer gelijk aan het beeld wat zich van wel meer mensen in TRU/BNW aftekent die dezelfde denkbeelden en manier van reageren hebben. | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 10:52 |
En dan beweren dat andere mensen niet voor zichzelf nadenken en de indoctrinatie/propaganda/etc. napraat. | |
CoolGuy | donderdag 18 april 2013 @ 10:54 |
Ach hou toch op. Die drogreden is een stokpaardje van een hoop aluhoedjes, maar gaan dan wel voorbij aan het feit dat ze zelf allemaal dezelfde foto's en filmpjes posten, denkend dat ze de eerste zijn hier, en allemaal die conspiracy websites napraten, allemaal met dezelfde argumenten komen, jaar in jaar uit de ene user na de andere. En allemaal roepen ze dat degene die het niet met hun gedachtengang eens is niet voor zichzelf nadenken etc inderdaad. Zulke lui kun je toch niet serieus nemen. | |
Lavenderr | donderdag 18 april 2013 @ 10:54 |
Zo klopt het. | |
CoolGuy | donderdag 18 april 2013 @ 11:53 |
Selectief reageren is ook reageren ![]() | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:24 |
vinden jullie dit ook heel normaal in de lucht vaart.![]() ![]() page=3&tbnh=182&tbnw=218&start=36&ndsp=22&tx=76&ty=75[/img] ![]() verklaar deze afbeeldingen maar met je piloten kennis. | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:25 |
![]() ![]() [ Bericht 61% gewijzigd door tribalwars op 18-04-2013 13:31:29 ] | |
Nibb-it | donderdag 18 april 2013 @ 13:30 |
http://metabunk.org/threa(...)os-from-Facebook-etc![]() | |
Nibb-it | donderdag 18 april 2013 @ 13:34 |
Er staat nota bene 'flight test' op. ![]() Zie hierboven... | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 13:34 |
Je hebt echt problemen met lezen he? 1 van de afbeeldingen in deze reeks werd hierboven letterlijk nog omschreven... | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:35 |
zijn wel heel groot water flessen dan. er hoort toch geen sproei kop op de zijkant van een vliegtuig te zitten. verklaardt dat maar eens. | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:36 |
kijk maar eens goed naar de afbeeldingen. ik denk niet dat ze daar water in vervoeren. | |
Ceased2Be | donderdag 18 april 2013 @ 13:37 |
*zucht* Google image search gebruiken en voila http://depletedcranium.com/are-these-chemtrail-planes-no/ The Reality: It may seem a bit odd that a chemtrail aircraft would need so many different types of nozzles and sprayers, especially the ones that are apparently facing the wrong direction for discharging a spray into the atmosphere. Of course, this is not a chemtrail aircraft at all. It’s an atmospheric research aircraft and those probes and other protrusions are air samplers along with various sensors for things like particle concentration, moisture and other measurements. The plane is actually operated by the Brookhaven National Laboratory, and its primary purpose is monitoring and measuring levels of various pollutants in the atmosphere. The plane is a Gulfstream G-1 and has been used to measure everything from CO2 levels to various aerosols. It has also flown missions in cooperation with the Argone National Laboratory and the National Oceanic and Atmospheric Administration. | |
Nibb-it | donderdag 18 april 2013 @ 13:40 |
Kwestie van patentnummer googlen: http://patft.uspto.gov/ne(...)413145&RS=PN/7413145 ![]() | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:40 |
die bron gezien. is fout informatie om mensen te laten denken dat er geen chemtrails zijn. kom van een wetenschappelijk organisaties ik vertrouw de bron niet. | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 13:41 |
En hoe weet jij dat nou weer zo zeker... | |
Ceased2Be | donderdag 18 april 2013 @ 13:43 |
Op dit punt heb ik zin om je bij je oren te pakken en heel hard in je gezicht te schreeuwen. Ik heb geen zin om het even om te zetten naar een html 1.0 pagina die gehost wordt in verweggistan om het voor jou geloofwaardiger te maken. | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:43 |
ziet er toch niet uit als een test vliegtuig. of vind je dat er uit ziet alles een normaal vliegtuig. hebben ook die afbeelding gezien met die spuit kop aan de zijkant van het vliegtuig. hoe verklaar je dat. | |
Nibb-it | donderdag 18 april 2013 @ 13:44 |
Lees nou eens wat er gepost wordt, man. ![]() | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:44 |
door deze uitspraak ja ik niet ineens je bron geloven sorry. | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:45 |
al gelezen was een overheids site. | |
Nibb-it | donderdag 18 april 2013 @ 13:47 |
http://www.pnl.gov/atmospheric/programs/raf_g1.stm ![]() | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:48 |
kan wel dat vliegtuig zijn. maar dan kunnen ze er nog mee sproeien. wat wil je met dit artikel zeggen? | |
.SP. | donderdag 18 april 2013 @ 13:48 |
Leuke reactie, je spendeert uren om wat plaatjes bij elkaar te zoeken. Deze worden stuk voor stuk ontmaskert en het enige wat je resteert is als een baby piepen dat het overheidsbronnen zijn en dus niet waar zijn (terwijl je wel je sneue fotos van die sites plukt om je chemtrails te bewijzen). | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 13:48 |
Denk toch eens na joh ![]() Die spuitkop op de zijkant is helemaal geen spuitkop. Had je zelf ook kunnen bedenken, gezien deze naar voren staat ![]() | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 13:49 |
Depletedcranium is een overheids site? ![]() | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:49 |
oke hier kan ik helemaal niks mee. kom met argumenten van mijn afbeeldingen. | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 13:50 |
Dat doen we ook. Jij gaat daar over huilen dat het overheidsbronnen zijn. | |
Nibb-it | donderdag 18 april 2013 @ 13:50 |
- [ Bericht 100% gewijzigd door Nibb-it op 18-04-2013 14:27:09 ] | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:50 |
kom is met artikelen die dat bewijzen. geloof er niks van. | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 13:51 |
Logisch nadenken is geen optie of zo? | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:51 |
die zijn niet betrouwbaar. dat kan foute verdraaide informatie tussen zitten. dus daarom neem ik het niet serieus. | |
Ceased2Be | donderdag 18 april 2013 @ 13:51 |
Dat je die vraag nog moet stellen zeg ![]() | |
Nibb-it | donderdag 18 april 2013 @ 13:51 |
Waarom geloof je die dommige blogjes wel? | |
Ceased2Be | donderdag 18 april 2013 @ 13:52 |
En dat geldt niet voor jouw sites omdat... ? | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:52 |
blijf bij mijn standpunt. kom maar is met je zo betrouwbare bronnen. | |
Nibb-it | donderdag 18 april 2013 @ 13:52 |
![]() ![]() | |
Ceased2Be | donderdag 18 april 2013 @ 13:53 |
-edit, heeft geen zin- [ Bericht 85% gewijzigd door Lavenderr op 18-04-2013 13:54:04 ] | |
Nibb-it | donderdag 18 april 2013 @ 13:53 |
![]() | |
Lavenderr | donderdag 18 april 2013 @ 13:53 |
Lees het topic nu nog eens helemaal door, neem die moeite nu gewoon eens. Alles wat je vraagt is al meerdere malen beantwoord. | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 13:53 |
Zeg dan gewoon dat je niets accepteerd als bron en start een blog. Start een kerk desnoods. Daar lijkt het dan meer op ![]() Bewijzen? Zelf logisch nadenken? HIISSSSSS! | |
The_stranger | donderdag 18 april 2013 @ 13:53 |
Yep. | |
Ceased2Be | donderdag 18 april 2013 @ 13:54 |
![]() | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 13:55 |
Dan gebruik ik jouw bron toch gewoon? Kijk nou eens goed naar de afbeelding. Waarom zou een spuitkop een aantal spuitmonden NAAR VOREN HEBBEN? Beantwoord die vraag eerst maar eens, voor je je zo vastbijt aan de sterkte van dat 'argument'. | |
CoolGuy | donderdag 18 april 2013 @ 13:55 |
Koning ![]() Tribalwars is net een 5 jarig kind dat met zn vingers in zn oren heel hard LALALALALALALA staat te roepen ![]() | |
.SP. | donderdag 18 april 2013 @ 13:56 |
Hier worden al je plaatjes uitgelegt: http://contrailscience.com/contrail-or-chemtrail/ | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 13:56 |
Zijn niet veel opties meer over inderdaad. - Trol -edit- - ... [ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 18-04-2013 13:57:21 ] | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 13:57 |
'Minder snugger" dan ![]() | |
Ceased2Be | donderdag 18 april 2013 @ 13:57 |
'a few fries short of a happy meal' | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 13:58 |
Dat ja ![]() | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 13:59 |
Ten eerst het zijn sites geen blogjes. Ik geloof niet alles van die sites want sommige verspreiden fout informatie , dus ik lees minder bronnen en dan trek ik mijn conclusie Ten tweede: het valt mij op dat de lucht aan het einde van een zomers dag helemaal vol met chemtrails zitten , dus ik baseert het ook op eigen waarnemingen. Ten derde: overheidsite's de naam zegt het al is van de overheid. die wordt ook weer gecontroleerd door de illuminatie en vrijmetselaars die er boven staan ,en de wetenschap site is het zelfde verhaal. Want het was een groep wetenschappers ,en daar boven staan overheids organen,en dat wordt weer gecontroleerd door de illuminati en vrijmetselaars. | |
Ceased2Be | donderdag 18 april 2013 @ 14:00 |
ok, waar kan ik zien dat depletedcranium een overheids-site is? | |
Lavenderr | donderdag 18 april 2013 @ 14:02 |
Lieve schat, léés nu eens wat de mensen hier schrijven ipv steeds maar je mantra te herhalen. Je riedeltje bedoel ik dus. | |
CoolGuy | donderdag 18 april 2013 @ 14:12 |
Ja, en misschien is zo'n site die jij WEL geloofwaardig vindt, stiekem ook wel under control van de illuminatie. Met andere woorden, dan is het stiekem een desinfo site terwijl jij denkt dat wat er op die specifieke website staat wel waar is. En hoe ga je daar dan achter komen? Hoe weet jij feilloos 100.000% zeker dat de websites die jij als geloofwaardig ziet ook daadwerkelijk geloofwaardig zijn en niet stiekem onder illuminatie control staan? | |
ems. | donderdag 18 april 2013 @ 14:13 |
Die vraag heb ik al vaker gesteld en wordt steevast met "Dat weet ik want de site is betrouwbaar en door betrouwbare mensen gemaakt in tegenstelling tot de moderne media die wordt gerunned door de illuminati en daar geloven jullie schapen zo blind in" De spelfouten moet je even erbij denken. | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 14:16 |
Blijf jij maar bij je standpunt. Blijf jij maar bij je eigen visie. Die volledig gebaseerd is op de oude media. | |
Ceased2Be | donderdag 18 april 2013 @ 14:17 |
gast... we verwijzen je naar alles behalve de oude media om jou te informeren ![]() | |
CoolGuy | donderdag 18 april 2013 @ 14:18 |
Dat is dan wel een reactie, maar het is géén antwoord. Maar dat snap ik wel, want zo iemand voelt ook wel aan dat ie dat niet zeker kan weten, maar als ie dat toegeeft dan heeft ie 'verloren' dus moet er wel gereageerd worden, maar vooral niet daadwerkelijk geantwoord worden. Dat, of je bent gewoon niet zo heel snugger. Overigens, op die foto met die watertanks in dat vliegtuig, waar dan iets van sprayer op de wand van dat toilet staat ofzo. Volgens de uitleg ziet dat er verdacht uit en zou het een photoshop kunnen zijn. Maar ik vraag me dan het volgende af. Dan is dat gephotoshopt, maar wat gaat er dan door het hoofd van de degene heen die dat gedaan heeft? Ik bedoel, als er daadwerkelijk bewijs IS hoef je geen bewijs te gaan photoshoppen, zodat je vervolgens iets hebt om te zeggen 'kijk zie je wel!'. Dus als je het dan gaat photoshoppen om op die manier bewijs te creeren, wie hou je dan voor de gek? Want vervolgens wordt het geplaatst als 'echt' terwijl degene die het dan als 1e plaatst goed weet dat het niet echt is. Ben je dan gewoon niet goed bij je hoofd, of is het allemaal 1 grote grap en vinden die lui het prachtig om te zien hoeveel mensen er in trappen en hier volledig in gaan geloven ![]() ![]() | |
CoolGuy | donderdag 18 april 2013 @ 14:18 |
Zoals ik net al zei. Je reageert wel, maar je geeft geen antwoord. Geef nou eens antwoord op de vraag die ik stel. | |
Venus-Castina | donderdag 18 april 2013 @ 14:39 |
Edit: anderen waren me voor, nvm. [ Bericht 30% gewijzigd door Venus-Castina op 18-04-2013 14:51:27 ] | |
Venus-Castina | donderdag 18 april 2013 @ 14:47 |
Hoe denk je een goede conclusie te kunnen trekken wanneer je weigert je te verdiepen in het onderwerp? Ga je eerst eens inlezen in meteorologie, airlaw&ATC procedures, vliegtuigen in het algemeen en heel belangrijk: de wetenschappelijke methode. Wanneer je dat hebt gedaan, kijk dan nog eens terug naar de dingen die je nu zo vreemd vind. | |
CoolGuy | donderdag 18 april 2013 @ 14:55 |
gaat ie niet doen. tribalwars is er een in de categorie vooral heel hard schreeuwen, nergens verstand van hebben maar een te groot ego hebben om dat in te willen zien. Ik hoop voor hem dat tegen de tijd dat hij een paar jaar ouder is, hij terug zal kijken op deze periode en zal denken 'wat was ik toen een simpele ziel'. echter, ik ben er bang voor dat hij door zal blijven gaan op het pad waar hij nu op zit, en dan zal er niks van 'm terecht komen. | |
ems. | donderdag 18 april 2013 @ 14:57 |
Ohja, oude media. Ik vergeet soms het verschil want, jeweetwel, dat verschil is er niet ![]() | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 15:07 |
Daar kan je hem in actie zien. | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 15:32 |
dat maak jij ervan. | |
CoolGuy | donderdag 18 april 2013 @ 15:34 |
geef jij nou maar eens gewoon antwoord op de vraag die ik je stelde, waar je nog steeds geen antwoord op hebt gegeven. | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 16:15 |
Al een reden bedacht waarom die 'spuitmonden' de verkeerde kant op staan? | |
Nemephis | donderdag 18 april 2013 @ 16:44 |
Ongelooflijk.. wát een volslagen idioot. Ziende blind en horende doof. ![]() ![]() | |
Nemephis | donderdag 18 april 2013 @ 16:48 |
Okee TW, nu moet je iets héél, héél moeilijks gaan doen. Het heet 'lezen'.
| |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 16:55 |
ook zo'n overheid site. ik heb je artikel gelezen. het toestel is niet zo groot dus het waarschijnlijk geen sproei vliegtuig. je hebt een punt. | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 16:55 |
omdat ik een andere mening dat jouw heb zeker. wat een slecht reden. | |
Nemephis | donderdag 18 april 2013 @ 16:57 |
Nee, omdat je geen feiten wilt aannemen. | |
Lavenderr | donderdag 18 april 2013 @ 16:58 |
Ik denk dat Nemephis bedoelt dat je zo weinig leest wat anderen schrijven en soms niet eens de linkjes aanklikt. Mensen doen moeite om je dingen uit te leggen, soms heel uitgebreid, dan hoor je iig de beleefdheid te hebben om het te lezen. | |
Nemephis | donderdag 18 april 2013 @ 17:04 |
Dat bedoelde ik inderdaad. Overigens excuses aan TW dat ik het zo bot bracht, had ik anders moeten doen. | |
ChungLingSoo | donderdag 18 april 2013 @ 17:10 |
Maakt niet uit, joh. Hij leest toch geen woord van wat je schrijft. | |
Venus-Castina | donderdag 18 april 2013 @ 18:05 |
De enorme toename aan luchtverkeer in die tijdspanne en de introductie van high bypass motoren lijkt mij een logischer verklaring dan minieme verschillen in brandstofsamenstelling (Waarvan overigens eerst bewezen zal moeten worden dat die een dergelijk verschil kunnen veroorzaken voordat je het als argument wilt gaan gebruiken). | |
Lavenderr | donderdag 18 april 2013 @ 18:34 |
Dat is ook het vervelende ![]() | |
Resonancer | donderdag 18 april 2013 @ 20:39 |
Daar heb ik me de afgelopen jaren aardig over ingelezen, neem b.v. zwavel: Factor 5 vind ik geen miniem verschil. Misschien kwam daar het contrail verschil in je eerdere v.b. wel door ? Nog wat info: http://www.nasa.gov/centers/langley/news/factsheets/Aerosols.html | |
Resonancer | donderdag 18 april 2013 @ 20:52 |
93.000 vluchten in heel 2008 ? Heb je 'n bron ? Volgens mij is het veel en veel meer n.l. | |
ATuin-hek | donderdag 18 april 2013 @ 21:09 |
Oeps, daar ben ik een per dag vergeten. My bad. | |
Enneacanthus_Obesus | donderdag 18 april 2013 @ 21:23 |
En dan stook je en rij je zuinig om fossiele branstoffen te sparen ![]() | |
Beathoven | donderdag 18 april 2013 @ 22:03 |
Misschien moet deeltje 6 maar Contrails: Chems en pro's worden | |
Lavenderr | donderdag 18 april 2013 @ 22:05 |
Of chems of cons | |
tribalwars | donderdag 18 april 2013 @ 22:11 |
ik ga later ook onderzoek doen naar chemtrails. daar weten ik duidelijk nog te weinig over. daar hebben jullie gelijk in. mijn gevoel zegt dat chemtrails bestaan. | |
Beathoven | donderdag 18 april 2013 @ 22:37 |
die indruk kreeg ik ook al | |
Nibb-it | donderdag 18 april 2013 @ 22:45 |
![]() | |
Venus-Castina | donderdag 18 april 2013 @ 22:57 |
Wat is de link tussen zwavel en contrailvorming dan? Dat kom ik niet tegen in de artikelen die je linkt. | |
Beathoven | donderdag 18 april 2013 @ 23:46 |
die is ie nu aan het zoeken | |
Resonancer | vrijdag 19 april 2013 @ 09:30 |
Dacht dat het je bekend was: hoe meer particles hoe meer trails, onder dezelfde atmosferische omstandigheden.(btje kort door de bocht) Specifieke uitleg over zwavel en de zichtbaarheid/vorming van trails: http://elib.dlr.de/32388/1/petz.pdf http://www.af.mil/shared/media/document/afd-051013-001.pdf http://aero-net.info/file(...)humann_Contrails.pdf [ Bericht 10% gewijzigd door Resonancer op 19-04-2013 09:48:02 ] | |
.SP. | vrijdag 19 april 2013 @ 11:44 |
Dus je verwacht een afname van contrails bij een afname van zwavel concentratie in de brandstof? | |
ATuin-hek | vrijdag 19 april 2013 @ 12:05 |
Particles in de zin van bijv roetdeeltjes ja. Dat is wat anders dan SO2 aerosols. | |
Resonancer | vrijdag 19 april 2013 @ 13:49 |
N.a.v wat ik eerder gelezen en geplaatst heb wel ja. Staat er letterlijk . http://books.google.nl/bo(...)ty%20sulphur&f=false Is ook meteen poging tot antw op jouw opm (die ik niet helemaal snap) ATuin-hek.Verklaar je svp nader.
| |
Venus-Castina | vrijdag 19 april 2013 @ 14:00 |
In hele grove lijnen klopt je hypothese, alleen is het zo bij straal motoren dat ze al een overvloed aan condensatiekernen uitstoten. Meer condensatiekernen in de uitstoot zal dus niet tot gevolg hebben dat er meer contrails zullen zijn. Het is juist het water in zowel de uitstoot als de omgeving wat de limiterende factor is. Hierbij refereer ik naar het onderzoek van enige tijd terug wat een correlatie aantoonde tussen de efficientie van de motor en de waarschijnlijkheid dat er een contrail wordt gevormd: Experimental Test of the Influence of Propulsion Efficiency on Contrail Formation. De conclusie was dat een moderne high bypass motor (In dit geval een CFM-56) in dezelfde omstandigheden vlugger een contrail zal creeren dan een ouderwetse straight jet of low bypass motor (in dit geval een JT3D). Dat terwijl een JT3D veel meer condensatiekernen uitstoot dan een CFM-56. | |
Venus-Castina | vrijdag 19 april 2013 @ 14:06 |
QED: ![]() | |
ATuin-hek | vrijdag 19 april 2013 @ 14:46 |
Een laag SO2 aerosolen is geen wolk waterdamp. Je kan het misschien beter met reflecterende smog vergelijken. BBC horizon had daar een keer een item over, global dimming. Is misschien de moeite waard. Wat vond je verder eigenlijk van de rekensom van laatst? | |
Resonancer | vrijdag 19 april 2013 @ 15:40 |
Maar ik denk dan toch dat n cfm-56 met zwavelrijke brandstof eerder n trail zal veroozaken dan 'n cfm56 op zwavelarme brandstof ? Ik dank je ervoor maar... Ik vond de oeps factor iets te groot ![]() 1 kilo op 10.000 liter is dat reeel ? Ik weet het gewoon niet. De cijfers maken imo iig wel duidelijk dat er ontzettend veel kerosine verstookt wordt en 'n minieme toevoeging kan volgens mij grote gevolgen hebben, zeker daarboven. | |
ATuin-hek | vrijdag 19 april 2013 @ 15:54 |
Welke factoren vind je (te) onzeker dan? 1 kilo op 10.000 liter is voor een aditief volgens mij zelfs idioot veel. Kan het wel eens navragen. Ken iemand die in die branche werkt, en wel eens monsters krijgt om te testen. | |
Venus-Castina | vrijdag 19 april 2013 @ 22:19 |
Dat denk ik niet aangezien straalmotoren toch al overvloedig veel condensatiekernen uitstoten. Maar wees vrij om er onderzoek naar te doen, misschien wel een leuk master onderzoek voor als je meteorologie studeert. | |
Resonancer | maandag 22 april 2013 @ 17:01 |
Al Gore over geo enigneering; | |
ajacied4lf | donderdag 23 mei 2013 @ 19:17 |
http://www.telegraaf.nl/b(...)__chemtrails___.html | |
Beathoven | donderdag 23 mei 2013 @ 19:38 |
Ben blij dat er hoogopgeleiden voor onze overheid werken. | |
Lavenderr | maandag 17 juni 2013 @ 11:46 |
@tribalwars![]() | |
theguyver | maandag 17 juni 2013 @ 12:16 |
lijkt exact op hoe het op wikipedia zo'n beetje beschreven word.. copy paste?? ![]() ![]() | |
tribalwars | maandag 17 juni 2013 @ 13:38 |
duidelijk de chemtrials te zien. | |
Lavenderr | maandag 17 juni 2013 @ 13:40 |
mooi he, die plus | |
tribalwars | maandag 17 juni 2013 @ 13:41 |
a ja mooi bleven ze lang in de lucht hangen. | |
Lavenderr | maandag 17 juni 2013 @ 13:43 |
Niet zo lang, kwartiertje denk ik. | |
ajacied4lf | maandag 17 juni 2013 @ 14:04 |
Telegraaf kennende zou het zomaar zo kunnen zijn. ![]() ![]() | |
theguyver | maandag 17 juni 2013 @ 14:13 |
Gewoon wikipedia. Maar wat ik me af vraag, is straalmotors etc bestaan al 60 a 70 jaar. Iemand ook iets van een filmpje of documentatie van heeel erg lang geleden over chemtrails? | |
Resonancer | vrijdag 15 november 2013 @ 19:54 |
Nieuw raport van de Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC). Die zeggen dat we vooral niet mogen stoppen met SRM Solar radiation management, Ik neem maar aan dat ze bedoelen als we er eenmaal aan begonnen zijn ? Of zijn ze dat al ? Wat leevoer met verse patenten: http://www.globalresearch(...)ntal-warfare/5356630 | |
Lavenderr | vrijdag 17 januari 2014 @ 17:53 |
Ik kreeg dit linkje over chemtrails toegestuurd: http://olympiczion.nl/ind(...)erspreidingssysteem/ | |
ijdod | woensdag 22 januari 2014 @ 21:21 |
Interessant om te lezen dat je boven de 1650 meter niet meer kan ademen... (is een slechte vertaling, het origineel heeft het tenminste nog over 10000 voet) | |
Lavenderr | zaterdag 8 februari 2014 @ 16:36 |
crosspost van FP Gaat over chemtrails dus past hier wel Daniël Lohues zoekt foto's platteland | |
DemonRage | zondag 9 februari 2014 @ 13:07 |
Past wel in dit topic: GeoEngineering Watch: Facebook User Account Frozen After Posting Photo | |
Lavenderr | zondag 9 februari 2014 @ 14:08 |
Oh ja, die is ook leuk. | |
Erasmo | zondag 9 februari 2014 @ 14:16 |
Hij zoekt alleen maar wat sfeerfoto's hoor ![]() ATTENTION CHEMTRAILS ACTIVISTS AND ONLINE RESEARCHERS Altijd aardig om je artikel zo te beginnen. Maar waarom zou Facebook een foto van een stel ballasttanks verwijderen? | |
Lavenderr | zondag 9 februari 2014 @ 14:19 |
De TT was eerst anders. Stond chemtrails in. | |
Erasmo | zondag 9 februari 2014 @ 14:19 |
Staat zelfs nog steeds in de url. | |
Lavenderr | dinsdag 25 maart 2014 @ 14:08 |
Geen chemtrails de laatste dagen en dat komt volgens Niburu vanwege de wereldtop in Den Haag http://www.niburu.co/inde(...)chemtrails&Itemid=24 | |
Ceased2Be | dinsdag 25 maart 2014 @ 14:22 |
![]() | |
Lavenderr | dinsdag 25 maart 2014 @ 14:28 |
Niet om huilen hoor, over een paar dagen zijn ze weer terug. |