Goed idee, dan zet ik mijn stofnesten op zolder even op de kiek.quote:Op zondag 14 april 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Let's go
Vandaag veel trails hier!
Zal ze later opladen en plaatsen.
Is ook boeiend!quote:Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Goed idee, dan zet ik mijn stofnesten op zolder even op de kiek.
Heb je ook foto's gemaakt?quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef tribalwars het volgende:
vandaag waren de chemtrails goed te zien.
nee vorig keer had ik ook foto gemaakt maar kon is ze niet plaatsen. heb jij fotot's gemaakt.quote:
Ja, zoals ik in de fipo schreef: heb een aantal foto's gemaakt en zal ze later opladen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee vorig keer had ik ook foto gemaakt maar kon is ze niet plaatsen. heb jij fotot's gemaakt.
zal de volgende keer proberen met de camera hoop dat dat beter werkt dan een ipod.
Alles wat ik over zag komen was een paar minuten later weer weg...quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef tribalwars het volgende:
En, wat vind je er van?quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef tribalwars het volgende:
Mooi is dat he?quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef ATuin-hek het volgende:
Zag vanavond nog wel een mooie trouwens. Was al aardig donker, zie je zo'n spookachtig verlicht spoor aan de hemelGing nog vlak langs de maan ook.
Nee, dat kan er niet bijgetekend worden om 2 redenen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:32 schreef Resonancer het volgende:
Mooi plaatje hoor, wel 'n btje ouderwets. ( net als het KNMI die hadden ook nog nooit van Haarp gehoord).
Wat er bij getekend zou kunnen worden:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)ownpours-desert.html
goed gelukt de chemtrails zijn goed te zien.quote:
Nou nog een hele mooie dan:quote:Op maandag 15 april 2013 12:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
goed gelukt de chemtrails zijn goed te zien.
Aan de hand van welke criteria herken je ze als chemtrails?quote:Op maandag 15 april 2013 12:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
goed gelukt de chemtrails zijn goed te zien.
chemtrails zijn hetzelfde als vliegtuig strepen alleen ze verwijnen niet meer het worden chemisch wolken. vliegtuig strepen veroorzaken. bijna geen wolken.quote:Op maandag 15 april 2013 12:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Aan de hand van welke criteria herken je ze als chemtrails?
Oftewel, je praat onzinquote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
chemtrails zijn hetzelfde als vliegtuig strepen alleen ze verwijnen niet meer het worden chemisch wolken. vliegtuig strepen veroorzaken. bijna geen wolken.
chemtrials bevinden zich op een lager hoogte dan vliegtuig strepen.
veel langer. heb er op gelet ze waren er heel de middag. en later op de dag veranderd het in chemisch laag hangende bewolking.quote:Op maandag 15 april 2013 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oftewel, je praat onzinHet is een foto, en geen video, dus je hebt geen enkele manier om in te weten hoe lang deze strepen er hingen. Zou prima een minuut of 10 kunnen zijn. Bovendien kan je aan de hand van zo'n foto ook niets zeggen over de hoogte.
Er vlogen heel de middag ook vliegtuigen. Ik heb zelf 's avonds nog buiten gezeten. Toen kon je goed zien dat ze met 10-20 mintuten weer weg waren. In de tussentijd zijn er dan wel weer een paar bij gekomen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
veel langer. heb er op gelet ze waren er heel de middag. en later op de dag veranderd het in chemisch laag hangende bewolking.
Wat denk je! Ben na het fotograferen meteen naar binnen gerend en onder de trap gaan zittenquote:Op maandag 15 april 2013 12:56 schreef Nibb-it het volgende:
Dat ziet er gevaarlijk uit. Ik zou maar binnen blijven Lavenderr.
quote:Op maandag 15 april 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat denk je! Ben na het fotograferen meteen naar binnen gerend en onder de trap gaan zitten![]()
Maar ja, ik heb wat over voor tribalwars
Colloidaal zilver ook goed?quote:Op maandag 15 april 2013 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die omdoen. Heb je nergens meer last van!
hier trokken ze bijna niet weg. pas in de avond lost het op.quote:Op maandag 15 april 2013 13:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er vlogen heel de middag ook vliegtuigen. Ik heb zelf 's avonds nog buiten gezeten. Toen kon je goed zien dat ze met 10-20 mintuten weer weg waren. In de tussentijd zijn er dan wel weer een paar bij gekomen.
Wat was er 's avonds anders dan?quote:Op maandag 15 april 2013 14:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
hier trokken ze bijna niet weg. pas in de avond lost het op.
Nou, dat zijn er ook best veel. Vergelijkbaar met die hier vlakbij Schiphol.quote:
Potverpielekens! Illuminatiesymboliek in de lucht!quote:Op maandag 15 april 2013 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nog een hele mooie dan:
[ afbeelding ]
hier ook, en nog een middelvinger erbij getekend ook..quote:Op maandag 15 april 2013 15:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Potverpielekens! Illuminatiesymboliek in de lucht!
Oh het was niet de bedoeling om te trollen, trouwens.. Maar ik moest even grappig doen.quote:Op maandag 15 april 2013 15:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
hier ook, en nog een middelvinger erbij getekend ook..
dat laatste is trouwens best knap
Ja, duidelijke driehoekenquote:Op maandag 15 april 2013 15:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Potverpielekens! Illuminatiesymboliek in de lucht!
Als je deze opnames maakt en kopt 'chemtrails, ze vergiftigen ons helemaal dood' dan zijn de rapen natuurlijk gaar. Maar voor de neutrale kijker zijn 't gewoon condenssporen, dat is wel redelijk saai.. en lelijk. Er zijn fascinerende dingen in TRU en BNW.quote:Op maandag 15 april 2013 15:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh het was niet de bedoeling om te trollen, trouwens.. Maar ik moest even grappig doen.
Het verbaast me dat het onderwerp nog zo sterk leeft.
Begrijp niet zo goed waarom je dit meld aangezien;quote:Op zondag 14 april 2013 22:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alles wat ik over zag komen was een paar minuten later weer weg...
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat roep je nu al meer dan 10 keer, maar je geeft er nog steeds geen reden voor. WAAROM kunnen contrails niet lang blijven hangen en voor dergelijke bewolking zorgen?
Het is helemaal niet saai, het is een mooi gezicht al die sporen.quote:Op maandag 15 april 2013 15:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je deze opnames maakt en kopt 'chemtrails, ze vergiftigen ons helemaal dood' dan zijn de rapen natuurlijk gaar. Maar voor de neutrale kijker zijn 't gewoon condenssporen, dat is wel redelijk saai.. en lelijk. Er zijn fascinerende dingen in TRU en BNW.
debateerbaarquote:Op maandag 15 april 2013 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is helemaal niet saai, het is een mooi gezicht al die sporen.
Wat is je punt?quote:Op maandag 15 april 2013 15:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Begrijp niet zo goed waarom je dit meld aangezien;
[..]
Dan heb ik ook liever de strak blauwe lucht ja. Wil nog eens wat astro fotografie proberenquote:
1 omdat, zie mijn eerdere argumenten mbt Patenten b.v.quote:Op maandag 15 april 2013 11:28 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Nee, dat kan er niet bijgetekend worden om 2 redenen.
1) Occams razor: waarom zou je naar een complot grijpen wanneer er een goed kloppende natuurlijke verklaring is voor die verschijnselen.
2) Die manier van cloudseeding werkt alleen op wolken uit de lage klasse. Cirrus zijn wolken van de hoogste klasse, helemaal in het tipje van de troposfeer. daar hebben die apparaten (als ze al in onze regionen gebruikt zouden worden) helemaal geen invloed op.
Dat ik (de relevantie van) je omp over dat "alles meteen weer wegtrok "niet begrijp.quote:
Tribalwars heeft eerder aangegeven dat hij het langer dan een paar minuten blijven hangen als criterium gebruikt voor het label chemtrail. Toen ik aan het einde van de dag zat te kijken was dat niet het geval, vandaar.quote:Op maandag 15 april 2013 15:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat ik (de relevantie van) je omp over dat "alles meteen weer wegtrok "niet begrijp.
Dan moeten we ruilen want daar ben ik ook alweer jaren op uitgekeken, ik woon in Anatolie op 800m hoogte met een landklimaat, ik zie nooit een wolk en zelden een spoor. De sterrenhemel is wel mooi, maar ook dat heb ik wel weer gezienquote:Op maandag 15 april 2013 15:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan heb ik ook liever de strak blauwe lucht ja. Wil nog eens wat astro fotografie proberen
Ik denk het jaquote:Op maandag 15 april 2013 15:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan moeten we ruilen want daar ben ik ook alweer jaren op uitgekeken, ik woon in Anatolie op 800m hoogte met een landklimaat, ik zie nooit een wolk en zelden een spoor. De sterrenhemel is wel mooi, maar ook dat heb ik wel weer gezien
Een sterrenhemel gaat toch nooit vervelen?quote:Op maandag 15 april 2013 15:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan moeten we ruilen want daar ben ik ook alweer jaren op uitgekeken, ik woon in Anatolie op 800m hoogte met een landklimaat, ik zie nooit een wolk en zelden een spoor. De sterrenhemel is wel mooi, maar ook dat heb ik wel weer gezien
Dan kan ik je deze nog van harte aanbevelen. Hotel Sahara Sky in Marokkoquote:Op maandag 15 april 2013 15:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk het jaDeze zomer weer een keer een weekje Texel doen. Dat is ook al fijn sterren kijken zonder de lichtvervuiling.
1) Zoals al eerder aangegeven is het bestaan van patenten geen argument voor het wel of niet bestaan van chemtrails. Leer dat eens.quote:Op maandag 15 april 2013 15:41 schreef Resonancer het volgende:
1 omdat, zie mijn eerdere argumenten mbt Patenten b.v.
2. Het gaat hier niet om cloudseeding.
Er zijn patenten voor de meest absurde dingen. Inderdaad nou niet bepaald een sterk argument...quote:Op maandag 15 april 2013 16:39 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
1) Zoals al eerder aangegeven is het bestaan van patenten geen argument voor het wel of niet bestaan van chemtrails. Leer dat eens.
2) Waarom plaatste je dan een afbeelding van cloudseeding methode in de woestijn?
Een minder uitgebreid onderzoek (gewoon uberhaupt een onderzoek doen) lijkt me ook wel een goed beginpuntquote:Op maandag 15 april 2013 17:04 schreef tribalwars het volgende:
zal er is uitgebreid onderzoek naar doen. ben nu de vrijmetselaars aan het onderzoeken.
1. Het is geen bewijs maar wel 'n argument.quote:Op maandag 15 april 2013 16:39 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
1) Zoals al eerder aangegeven is het bestaan van patenten geen argument voor het wel of niet bestaan van chemtrails. Leer dat eens.
2) Waarom plaatste je dan een afbeelding van cloudseeding methode in de woestijn?
Maar nogmaals die Patenten zijn wel in handen van Boeing/ Rayhteon/Pentagon. En vooral die laatste winden geen doekjes om met wat ze willen en belangrijker, hebben in het verleden imo wel bewezen niet al te moeilijk te doen over evt collateral damage bij hun experimenten en oorlogsvoering ( Agent Orange was volgens hen compleet veilig)quote:Op maandag 15 april 2013 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er zijn patenten voor de meest absurde dingen. Inderdaad nou niet bepaald een sterk argument...
En dan zouden ze n paar mods aan vliegtuigen en brandstof niet geheim kunnen houden ?quote:The military even dumped radiation from planes and spread it across wide areas around and downwind of Oak Ridge, Tenn., Los Alamos, New Mexico, and Dugway, Utah. This systematic radiation warfare program, conducted between 1944 and 1961, was kept secret for 40 years.
http://www.counterpunch.o(...)diation-experiments/
1) Het is niet eens een argument wanneer je je beseft dat er patenten bestaan voor een gecombineerde shotgun/hooivork of een schoen met airco. De onderbouwing van chemtrails heeft echt betere argumenten nodig dus kom er alsjeblieft niet mee aanzetten tot de kalveren ten ijze komen.quote:Op maandag 15 april 2013 17:12 schreef Resonancer het volgende:
1. Het is geen bewijs maar wel 'n argument.
2 .Dan begrijp je het plaatje verkeerd, is 'n andere techniek.
[ afbeelding ]
Met die redenatie zijn 2 kleine probleempjes:quote:Op maandag 15 april 2013 17:14 schreef Resonancer het volgende:
En dan zouden ze n paar mods aan vliegtuigen en brandstof niet geheim kunnen houden ?
En dan zou de militaire vloot niet uitgerust kunnen worden met sproei installaties ?
want nou als ze militair vliegtuigen gebruiken.quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Met die redenatie zijn 2 kleine probleempjes:
- Verreweg de meeste toestellen die van sproeien worden beschuldigd zijn civiel.
- Wanneer mijn toestel zou zijn uitgerust met een sproeiinstallatie zou ik het om veel redenen onmiddelijk doorhebben. Geheim houden is dus een beetje lastig...
Ik zou maar binnen blijven. Uit voorzorg.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
want nou als ze militair vliegtuigen gebruiken.
1 Tsja, en als je beseft het kalf verdronken is ? Er zijn door klimaatwetenschappers wel meer uitspraken over gedaan dat komt nog 's bij die argumenten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
1) Het is niet eens een argument wanneer je je beseft dat er patenten bestaan voor een gecombineerde shotgun/hooivork of een schoen met airco. De onderbouwing van chemtrails heeft echt betere argumenten nodig dus kom er alsjeblieft niet mee aanzetten tot de kalveren ten ijze komen.
2) Cloudseeding is het genereren van cumul.liforme wolken door condensatiekernen toe te voegen. Die ion methode beslaat het genereren van cumuliforme wolken door condensatiekernen toe te voegen. Vergeef me, maar ik vind dat hetzelfde principe.
- Door wie ? Niet door mij i.i.g.quote:Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Met die redenatie zijn 2 kleine probleempjes:
- Verreweg de meeste toestellen die van sproeien worden beschuldigd zijn civiel.
- Wanneer mijn toestel zou zijn uitgerust met een sproeiinstallatie zou ik het om veel redenen onmiddelijk doorhebben. Geheim houden is dus een beetje lastig...
Het is een nieuwe cloudseeding techniek. De wolken die er mee gegenereerd worden zijn cumuliforme wolken op lage hoogte. Het kan dus al per definitie niets te maken hebben met de hoge sluierbewolking die je voor chemtrails aanziet in tegenstelling tot wat je even terug beweerde:quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:53 schreef Resonancer het volgende:
2 Ik vergeef je. Wetenschappers noemen het 'n nieuwe techniek en ik ook, vergeef je dat ook ?
- Door wie ? Niet door mij i.i.g.
- Dat kan ik me voorstellen, als er iets aan je brandstof wordt toegevoegd kan ik me dat dan weer niet voorstellen.
Verreweg de meeste foto's die je op het web ziet van vliegtuigen waarvan beweerd word dat ze sproeien zijn gewoon civiele toestellen. hiervan is dit KLM toestel misschien wel het bekendste voorbeeld:quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:32 schreef Resonancer het volgende:
Mooi plaatje hoor, wel 'n btje ouderwets.
Wat er bij getekend zou kunnen worden:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)ownpours-desert.html
Dus als er door die 20.000 liter die jij aan boord hebt 'n b.v 'n kilootje extra aan alluminium verbindingen (of wat dan ook ) zitten dan merk jij dat meteen ? Ik geloof daar niets van. Teveel factoren zijn variabel om dat te kunnen merken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:51 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het is een nieuwe cloudseeding techniek. De wolken die er mee gegenereerd worden zijn cumuliforme wolken op lage hoogte. Het kan dus al per definitie niets te maken hebben met de hoge sluierbewolking die je voor chemtrails aanziet in tegenstelling tot wat je even terug beweerde:
[..]
Verreweg de meeste foto's die je op het web ziet van vliegtuigen waarvan beweerd word dat ze sproeien zijn gewoon civiele toestellen. hiervan is dit KLM toestel misschien wel het bekendste voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ook als er dergelijke chemicalien aan brandstof toegevoegd zouden worden dan zou ik dat merken.
Het zal namelijk de verbrandingsenergie van de brandstof verlagen waardoor je meer brandstof moet verstoken om dezelfde hoeveelheid energie te krijgen. Het gevolg is dat je dan veel sneller door je peut heen gaat dan je had gepland. En brandstofverbruik is iets wat piloten altijd nauwlettend in de gaten houden zoals je je wel kunt voorstellen.
Denk jij dan dat je aan een kilootje genoeg zou hebben?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dus als er door die 20.000 liter die jij aan boord hebt 'n b.v 'n kilootje extra aan alluminium verbindingen (of wat dan ook ) zitten dan merk jij dat meteen ? Ik geloof daar niets van. Teveel factoren zijn variabel om dat te kunnen merken.
Zucht, neen, hoe meer hoe beter, maar Venus-Castina is dan ook niet de enige die vliegt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk jij dan dat je aan een kilootje genoeg zou hebben?
Denk dat de slang dan toch wel op gaat vallenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:50 schreef tribalwars het volgende:
ze kunnen in een pot zuurstof ook aluminum doen. dan valt het niet op.
Dus je bericht sloeg gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zucht, neen, hoe meer hoe beter, maar Venus-Castina is dan ook niet de enige die vliegt.
Tjee dat valt me van je tegen, je denk veel te klein.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus je bericht sloeg gewoon nergens op.
Reken het voor de gein maar eens uit naar een ppm.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tjee dat valt me van je tegen, je denk veel te klein.
Als iedere 747/737 etc per vlucht 1 kilootje Al/Ba/ whatever uitstoot. Dan is dat op jaarbasis 'n heleboel toch ?
Wrom ? Lijkt me handiger om vast te stellen hoeveel er toegevoegd kan worden zonder dat "iemand "het merkt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Reken het voor de gein maar eens uit naar een ppm.
Gezien al de fuel checks, bar weinig...quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wrom ? Lijkt me handiger om vast te stellen hoeveel er toegevoegd kan worden zonder dat "iemand "het merkt.
http://www.indexmundi.com(...)el&graph=consumption
Jij denkt dat het niet de enorme hoeveelheden water is die bij verbranding ontstaat, maar juist een kilo aan 'aluminiumverbindingen' een streep kan trekken die honderden kilometers lang is en honderden meters dik is? Verklap dat recept even aan mijn stucadoor, mijn plafond moet nog gewit worden... Bovendien ben ik benieuwd hoe die verbindingen de verbrandingskamer overleven. Daar is het toch al vlug 1400*C...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:50 schreef Resonancer het volgende:
Dus als er door die 20.000 liter die jij aan boord hebt 'n b.v 'n kilootje extra aan alluminium verbindingen (of wat dan ook ) zitten dan merk jij dat meteen ? Ik geloof daar niets van. Teveel factoren zijn variabel om dat te kunnen merken.
Nice, dat laatste puntquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet de enorme hoeveelheden water is die bij verbranding ontstaat, maar juist een kilo aan 'aluminiumverbindingen' een streep kan trekken die honderden kilometers lang is en honderden meters dik is? Verklap dat recept even aan mijn stucadoor, mijn plafond moet nog gewit worden... Bovendien ben ik benieuwd hoe die verbindingen de verbrandingskamer overleven. Daar is het toch al vlug 1400*C...
Fun fact: Aluminium heeft een smelttemperatuur die lager is dan die in de verbrandingskamer, maar hoger dan die van de straalpijp. Gek dat ik daar geen klonters aangekoekte aluminium zie zitten
doordat ze aluminium niet aan de brandstof stoppen. ze kunnen ook via de vleugels aluminium de lucht in sproeien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet de enorme hoeveelheden water is die bij verbranding ontstaat, maar juist een kilo aan 'aluminiumverbindingen' een streep kan trekken die honderden kilometers lang is en honderden meters dik is? Verklap dat recept even aan mijn stucadoor, mijn plafond moet nog gewit worden... Bovendien ben ik benieuwd hoe die verbindingen de verbrandingskamer overleven. Daar is het toch al vlug 1400*C...
Fun fact: Aluminium heeft een smelttemperatuur die lager is dan die in de verbrandingskamer, maar hoger dan die van de straalpijp. Gek dat ik daar geen klonters aangekoekte aluminium zie zitten
Ik reageerde op Resonancer die stelde dat het via de brandstof werd verspreid. But I'll bite: Hoe denk je die sproei apparatuur te kunnen verbergen? Mij zou het iig onmiddelijk opvallen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:08 schreef tribalwars het volgende:
doordat ze aluminium niet aan de brandstof stoppen. ze kunnen ook via de vleugels aluminium de lucht in sproeien.
Vind het knap dat VC nog de energie heeft om er op in te gaan. Ik heb de moed opgegeven, alle chemtrail topics zijn een herhaling van zetten en velen (velen, niet iedereen, voordat er weer lange tenen in het topic aanwezig zijn), zoals tribalwars, hebben simpelweg niet de basiskennis van de wereld om hun heen om te zien dat wat ze zeggen, totale poep is.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het prachtig om te lezen hoe Venus-Castina de vloer aanveegt met de bullshitverhalen met de lui hier die die chemtrail bullshit per se waar willen laten zijn. Nog mooier vind ik het dat V-C daadwerkelijk pilote is en dus niet praat vanuit een theoretisch kader maar gewoon daadwerkelijk ter zake kundig is
Nou weet je wat het is. Het is inderdaad vechten tegen de bierkaai. Het mooie vind ik dat V-C gewoon daadwerkelijk de kennis in huis heeft om hier gedegen op te reageren. Er wordt vaak gepraat over 'vliegtuigen' en 'piloten' als het over chemtrails gaat. Nu heb je hier ineens een user die pilote is. Dan wordt de discussie ineens heel anders.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:04 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vind het knap dat VC nog de energie heeft om er op in te gaan. Ik heb de moed opgegeven, alle chemtrail topics zijn een herhaling van zetten en velen (velen, niet iedereen, voordat er weer lange tenen in het topic aanwezig zijn), zoals tribalwars, hebben simpelweg niet de basiskennis van de wereld om hun heen om te zien dat wat ze zeggen, totale poep is.
Rationele, wetenschappelijke verklaringen zijn dan ook vaak totaal aan het verkeerde adres omdat de "gelover" alleen de verhalen gelooft die zijn overtuiging ondersteunen, ook al hebben die verhalen (lees vele melodramatische youtube filmpjes) geen enkele wetenschappelijk basis en slaan ze als een tang op een varken.
Wat mij betreft beven ze van angst elke keer als ik een contrail neerleg, I'm out...
bij militair vliegtuigen kan het nog makkelijk in de brandstof worden gedaan. in de brandstof mengen ze aluminium en barium en dan valt het niemand op. of via de vleugels.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:18 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Ik reageerde op Resonancer die stelde dat het via de brandstof werd verspreid. But I'll bite: Hoe denk je die sproei apparatuur te kunnen verbergen? Mij zou het iig onmiddelijk opvallen...
Ook een leuke: Zo'n beetje alle beschikbare ruimte in vleugels wordt benut door brandstoftanks of door noodzakelijke mechanismen. Wil je een sproei tank verstoppen dan zul je de brandstoftank moeten verkleinen. Misschien dat het jou niet opvalt wanneer de tank van je autotje opeens een vijfde mist, maar onderhoudspersoneel, operators en vliegers ontgaat zoiets niet.
jouw kunnen we ook negeren.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is. Het is inderdaad vechten tegen de bierkaai. Het mooie vind ik dat V-C gewoon daadwerkelijk de kennis in huis heeft om hier gedegen op te reageren. Er wordt vaak gepraat over 'vliegtuigen' en 'piloten' als het over chemtrails gaat. Nu heb je hier ineens een user die pilote is. Dan wordt de discussie ineens heel anders.
Wat betreft tribalwars. Tja, wat zal ik zeggen, dat is niet het helderste lichtje, dus die kun je negeren.
Overigens, jij zegt nu 'als jij een contrail neerlegt'. jij bent ook piloot?
Zijn wat?quote:
leg eens duidelijk uit. wat het verschil is tussen contrail en chemtrail. en hoe dat veroorzaakt wordt.quote:
Is het vandaag omgekeerde wereld of zo?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
leg eens duidelijk uit. wat het verschil is tussen contrail en chemtrail. en hoe dat veroorzaakt wordt.
En waarom klontert de aluminium dan niet in het achterste deel van de motor?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
bij militair vliegtuigen kan het nog makkelijk in de brandstof worden gedaan. in de brandstof mengen ze aluminium en barium en dan valt het niemand op. of via de vleugels.
omdat ze veel verdund zijn bijv.quote:
Maar nog steeds zo enorm krachtig en effectief?quote:
Ja. Is toch altijd op 17 april?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is het vandaag omgekeerde wereld of zo?
Dat maakt niets uit voor het stollen ervan op koudere delen van de motor.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
omdat ze veel verdund zijn bijv.
Homeopatische chemtrailsquote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar nog steeds zo enorm krachtig en effectief?
Dit inderdaad. V-C legt uit hoe en wat, en dan ineens is er maar sprake van een kilo. Van die kilo klontert er dan wat samen, waardoor de effectieve hoeveelheid minder dan een kilo is, en die minder-dan-een-kilo is verantwoordelijk voor het feit dat die chemtrail wolken heeeeel lang blijven hangen, en ook wolken veroorzaken die gigantisch zijn. Toch merken de piloten daar helemaal niks van. Immers, het kan door de brandstof zitten, maar ook 'via de vleugels'. Dat je daar dan wel een installatie voor nodig hebt die is ingebouwd in het toestel, en je dat als piloot wel moet merken, dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar nog steeds zo enorm krachtig en effectief?
Die mythe met het sproeien van chemicaliën kwam met kleurenfoto's en film. Als de zon laag aan de hemel hangt dan lichten de wolken soms wat oranje / rood op en men ziet dat voor chemicaliën aan. Ooggetuigen "verklaren" het en kieken er een fotootje vanquote:Op woensdag 17 april 2013 10:22 schreef Wombcat het volgende:
Vroeger hadden ze ook al contrails:
https://www.google.nl/sea(...)tuUZP2A4ja0QXC3YCgDw
Wat is het verschil tussen die van toen en nu?
En kom er a.u.b. niet mee aan dat ze toen militair aan het sproeien waren. Geef dan maar aan in tekeningen/afbeeldingen van de vliegtuigen van toen (B17, P47, P51, Me109, Me110, FW190 om er maar een paar te noemen die op dergelijke afbeeldingen te zien zijn) waar de sproeitanks en sproei-installatie zit.
Edit: vooral deze is wel leuk in dat verband
[ afbeelding ]
Luchtgevechten tussen amerikaanse en japanse vliegtuigen tijdens een zeeslag. Waarom zouden beide partijen daar sproeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |